Té lekker weer voor Fok.quote:
Ja eigenlijk welquote:
Wat doen wij hier dan?quote:
Werkenquote:
Goed punt!quote:
quote:
Nah ja zeg.quote:Op maandag 29 april 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed punt!
* TheStigsDutchCousin motorpak aantrekt
Amy word omringt door fatties.quote:Op maandag 29 april 2024 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook aan het werk, maar heb in de lunchpauze wel in de zon gezeten.
Wilde er net ook even in gaan zitten, maar er zat een viesdikke wolk vooren inmiddels zijn zn viesdikke vriendjes ook rond hem komen hangen
U runt een camping?quote:Op maandag 29 april 2024 15:49 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb vakantie. Oh wacht, ik ben wel aan 't werk.
Nah, jij bent geen fattie.quote:
Wel neequote:
Als jij al een fattie bent dan ben ik van het formaat dat bij Walmart zo'n elektrisch winkelkarretje neemt.quote:
En meteen het gangpad blokkeert, schurkquote:Op maandag 29 april 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jij al een fattie bent dan ben ik van het formaat dat bij Walmart zo'n elektrisch winkelkarretje neemt.
Nice! Dat wil ik later ook!quote:Op maandag 29 april 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jij al een fattie bent dan ben ik van het formaat dat bij Walmart zo'n elektrisch winkelkarretje neemt.
quote:
Mag je wel beginnen met timmeren en vreten.quote:Op maandag 29 april 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak er zelf wel eentje
Nah. Denk dat ik vanzelf dik wordquote:Op maandag 29 april 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag je wel beginnen met timmeren en vreten.
Same here.quote:Op maandag 29 april 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah. Denk dat ik vanzelf dik word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |