Onzin. Vettel reed WDC Raikkonen het snot voor de ogen maar moest het opnemen tegen de machtigste auto uit de geschiedenis van de F1, de stewards, RD en het gepruts van zijn eigen team, dat was net te veel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kaars is vrij snel uitgegaan, Vettel bereikte niks meer bij Ferrari.
Maar er zijn er meer geweest die aan het eind van hun carriere nog dachten dat zij hun team wel WK konden maken, Schumacher bij Mercedes werkte ook niet.
Wat dat betreft zou Max er ook slim aan doen om na Red Bull gewoon te stoppen, die gaat bijv Aston Martin geen WK maken.
Max kan er hoogstens voor zorgen dat het team beter wordt en er een jongere rijder kans heeft om de nieuwe WK te worden.
Dat is tenmiste wat resultaten uit het verleden zeggen, al biedt het geen garantie voor de toekomst.
de man is net begonnen.....quote:Op zondag 27 april 2025 13:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op je hoogtepunt stoppen heet dat.
Beter dat dan denken dat je nog kan winnen maar steevast achter je teamgenoot eindigt en de rookie die in jouw oude auto rijdt ook nog eens sneller is.
Terechte frustratie, die ook bij Charles heerst, over de onkunde van Ferrari.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:48 schreef Mylene het volgende:
F1 Miami: Lewis Hamilton laat frustraties de vrije loop tijdens verhitte boardradio's in Miami
De spanning binnen het Ferrari-team liep tijdens de Grand Prix van Miami hoog op toen Lewis Hamilton zijn onvrede over de teamorders liet blijken. De uitspraken van de zevenvoudig wereldkampioen kwamen tijdens een race waarin hij zichtbaar gefrustreerd was over de communicatie met zijn race-engineer en de strategieën van het team.
De race begon voor de Brit op harde banden, waarna hij overging naar mediums. Toen hij achter teamgenoot Charles Leclerc terechtkwam, begon de onvrede over de teamorders. De Monegask reed na de pitstops veel langzamer dan zijn teamgenoot en dat zorgde voor frustratie bij Hamilton. Hij vroeg zich af waarom hij achter Leclerc moest blijven, terwijl die zijn banden aan het opbranden was. De Italiaanse renstal besloot echter dat Hamilton achter Leclerc moest blijven om te profiteren van de DRS, iets wat niet in goede aarde viel bij de Brit.
Hamilton gefrustreerd
Hamiltons irritatie werd duidelijk toen hij uitriep: “Jullie gasten zijn echt... dit is totaal geen goede teamwork. Dat is alles wat ik wil zeggen.” Hij herinnerde zijn team eraan dat hij eerder in het seizoen in China voor Leclerc aan de kant was gegaan. Uiteindelijk besloot Ferrari de posities te wisselen, maar de recordkampioen reageerde met sarcasme: “Neem anders nog lekker een kopje thee om het erover te hebben!" Even later in de race was het wederom raak met vreemde beslissingen, toen men besloot om Leclerc opnieuw langs Hamilton te laten om de posities terug te wisselen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)in-miami/ar-AA1EaCib
Charles Leclerc is de baas en Lewis Hamilton de princes. Hij zal toch echt moeten wennen aan de rolverdeling. Genieten dit.
Op zich wel grappig, maar ze hadden hem 2 rondjes eerder aan Charles voorbij moeten laten, Ferrari does it the shitalian way.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:48 schreef Mylene het volgende:
F1 Miami: Lewis Hamilton laat frustraties de vrije loop tijdens verhitte boardradio's in Miami
De spanning binnen het Ferrari-team liep tijdens de Grand Prix van Miami hoog op toen Lewis Hamilton zijn onvrede over de teamorders liet blijken. De uitspraken van de zevenvoudig wereldkampioen kwamen tijdens een race waarin hij zichtbaar gefrustreerd was over de communicatie met zijn race-engineer en de strategieën van het team.
De race begon voor de Brit op harde banden, waarna hij overging naar mediums. Toen hij achter teamgenoot Charles Leclerc terechtkwam, begon de onvrede over de teamorders. De Monegask reed na de pitstops veel langzamer dan zijn teamgenoot en dat zorgde voor frustratie bij Hamilton. Hij vroeg zich af waarom hij achter Leclerc moest blijven, terwijl die zijn banden aan het opbranden was. De Italiaanse renstal besloot echter dat Hamilton achter Leclerc moest blijven om te profiteren van de DRS, iets wat niet in goede aarde viel bij de Brit.
Hamilton gefrustreerd
Hamiltons irritatie werd duidelijk toen hij uitriep: “Jullie gasten zijn echt... dit is totaal geen goede teamwork. Dat is alles wat ik wil zeggen.” Hij herinnerde zijn team eraan dat hij eerder in het seizoen in China voor Leclerc aan de kant was gegaan. Uiteindelijk besloot Ferrari de posities te wisselen, maar de recordkampioen reageerde met sarcasme: “Neem anders nog lekker een kopje thee om het erover te hebben!" Even later in de race was het wederom raak met vreemde beslissingen, toen men besloot om Leclerc opnieuw langs Hamilton te laten om de posities terug te wisselen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)in-miami/ar-AA1EaCib
Charles Leclerc is de baas en Lewis Hamilton de princes. Hij zal toch echt moeten wennen aan de rolverdeling. Genieten dit.
Welke dwaze actie precies?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
snelste ronde en 3e plek voor ham
en voor verstappen gebleven met zijn dwaze actie
te snel wegrijden bij een pittstop en dan zijn team de schuld gevenquote:
Dat kon niet, Sainz was veel te dichtbij. Ze hadden gewoon nooit de swap moeten maken, toegeven aan Hamilton's gezeik was een hele domme fout.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel grappig, maar ze hadden hem 2 rondjes eerder aan Charles voorbij moeten laten, Ferrari does it the shitalian way.
quote:Op maandag 5 mei 2025 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
te snel wegrijden bij een pittstop en dan zijn team de schuld geven
#offtopic.quote:
Z'n banden waren toen nog goed/beter, achteraf is het altijd makkelijker, maar ik vond wel dat hij gelijk had, te laat toegeven was fout, toen had het geen zin meer.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat kon niet, Sainz was veel te dichtbij. Ze hadden gewoon nooit de swap moeten maken, toegeven aan Hamilton's gezeik was een hele domme fout.
Zijn banden waren alleen maar tijdelijk beter omdat hij op de mediums zat en twee keer mazzel had met de VSC, hij had gewoon de pace niet. Jammer voor hem, maar het slaat nergens op om de race van Leclerc daarvoor te verzieken. Die had best nog een kans gehad om bij Antonelli te komen.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n banden waren toen nog goed/beter, achteraf is het altijd makkelijker, maar ik vond wel dat hij gelijk had, te laat toegeven was fout, toen had het geen zin meer.
quote:Op maandag 5 mei 2025 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
te snel wegrijden bij een pittstop en dan zijn team de schuld geven
quote:
quote:
Ik ben zelf ook F! coureur geweest, ik weet donders goed hoe het werktquote:
Gefeliciteerd met je kleindochter Lily. Doe je zoon de groeten van ons.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben zelf ook F! coureur geweest, ik weet donders goed hoe het werkt
Welke Pitt?quote:Op maandag 5 mei 2025 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook F! coureur geweest, ik weet donders goed hoe het werkt
Het proces gaat als volgt
Je rijdt de Pitt in
Je wacht totdat alle monteurs hun werk gedaan hebben
VERVOLGENS KIJK JE IN JE LINKERSPIEGEL OF ER VANUIT ACHTERUIT WAGENS MOGELIJK AANKOMEN voordat je gaat wegrijden
als er wat aankomt druk je niet op op het gaspedaal
komt er wat aan dan druk je niet op het gaspedaal en rij je weg als het vrijgegeven is
het is dus een kwestie van eigen verantwoordelijk om zelf ook in je spiegel te kijken voordat je op het gaspedaal drukt
ik hoop dat je het allemaal snapt wat hierboven staat anders wil ik je nog wel een paar dingen leren hoe het is om coureur te zijn.
Wel knap dat toen jij nog in de F1 reed, je de pitlane in je spiegel kon zien met de voltallige crew van een mannetje of 22 om je bolide heen. En hoe je in staat was om geen enkele seconde te verliezen door eerst nog even in je spiegel te kijken of de pitstraat vrij is, alvorens op het gas te gaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook F! coureur geweest, ik weet donders goed hoe het werkt
Het proces gaat als volgt
Je rijdt de Pitt in
Je wacht totdat alle monteurs hun werk gedaan hebben
VERVOLGENS KIJK JE IN JE LINKERSPIEGEL OF ER VANUIT ACHTERUIT WAGENS MOGELIJK AANKOMEN voordat je gaat wegrijden
als er wat aankomt druk je niet op op het gaspedaal
komt er wat aan dan druk je niet op het gaspedaal en rij je weg als het vrijgegeven is
het is dus een kwestie van eigen verantwoordelijk om zelf ook in je spiegel te kijken voordat je op het gaspedaal drukt
ik hoop dat je het allemaal snapt wat hierboven staat anders wil ik je nog wel een paar dingen leren hoe het is om coureur te zijn.
Ook bijzonder dat je inderdaad die tijd verspilt om in je spiegel te kijken met een bijzonder kleine kans dat je iets ziet door de crew die om je auto staat terwijl je gewoon iemand in dienst hebt die de pitlane kan overzien en die daar dus speciaal voor staat om jou het signaal te geven.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wel knap dat toen jij nog in de F1 reed, je de pitlane in je spiegel kon zien met de voltallige crew van een mannetje of 22 om je bolide heen. En hoe je in staat was om geen enkele seconde te verliezen door eerst nog even in je spiegel te kijken of de pitstraat vrij is, alvorens op het gas te gaan.
Hoe deed je dat?
Nipt achter zijn teammaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Knappe kwalificatie weer van de GOAT
Jij vindt dat hij pech heeft gehad?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Hele goede race van Hamilton
Beetje pech hoe de race verliep anders was hij mogelijk 3e geworden
Waarschijnlijk 2equote:Op maandag 19 mei 2025 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij pech heeft gehad?Waar was hij dan geëindigd zonder de safety car?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |