Dat weet ik. Maar als je vervolgens geen kranen in de badkamer hebt dan sta je toch een beetje voor joker….quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:31 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon budget besteden aan zelf een bus huren, een lift huren, extra containers regelen. Het is niet zo dat ze het perse met alleen het materiaal moeten doen wat beschikbaar wordt gesteld, maar dan moeten ze het uit eigen budget betalen.
Er is een reden dat de verkoop plaats vindt voor alles op TV komtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je zo'n huis koopt, maar soit, wie ben ik!
Ruim de tijd is een ander uiterste, maar een meer realistische tijd zou wel wenselijk zijn. Als je ziet dat alle stellen in tijdnood komen dan klopt er iets niet aan de gegeven tijd.quote:Die stress en moeilijkheden maken het programma juist leuk! Als ze ruim de tijd krijgen is wat mij betreft de sjeu (schrijf je dat zo?) eruit
Oh dat van die verkoop wist ik niet! Snap dat wel, anders zou ik het echt nooit kopen (naja mij krijg je sowieso niet uit Groningen)quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er is een reden dat de verkoop plaats vindt voor alles op TV komt
[..]
Ruim de tijd is een ander uiterste, maar een meer realistische tijd zou wel wenselijk zijn. Als je ziet dat alle stellen in tijdnood komen dan klopt er iets niet aan de gegeven tijd.
Voor mij is meer de graadmeter Hans als professioneel klusser en Rene als echte aanpakker. Feit dat die het niet fatsoenlijk halen zegt mij genoeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat van die verkoop wist ik niet! Snap dat wel, anders zou ik het echt nooit kopen (naja mij krijg je sowieso niet uit Groningen)
Het is realistisch als ze, net zoals in Nieuw Zeeland en Australië, werklui inhuren. Ze mogen ook eens per week klushulp van hun kring gratis laten komen.
Op zich snap ik wel waarom het niet lukt. Anouk en Jaïr die lopen enkel op elkaar te fitten en kunnen eigenlijk niet veel. Hans en Famke heeft een scheve werkverhouding. Hans neemt het VVE terecht heel serieus, maar Famke voert geen ene flikker uit. Dus Hans doet werk voor drie
En dan hebben we nog dat stel met dat kind, dat continu heen en weer reist. Veel janken weinig poetsen. Die zijn gewoon niet gefocust.
En dat succesvolle stel, ben daar ook even de naam van kwijt. Die hebben gewoon een verdeling, werkt door zonder gezeik. Ze weten heel duidelijk wie wat doet en weten hoe ze het moeten doen.
Maar goed, beste stuurman staan aan wal. Ik praat gemakkelijk
Wat heeft dat laatste nou met dit programma te maken?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Och arm Anouk kind, ergens geloof ik dat ze dat niet oprecht meende: "Beter oneerlijk winnen dan eerlijk verliezen." Enfin, steek dat maar in je zak met zo'n mentaliteit, daar wint niemand ooit een oorlog mee. Zou mij niks verbazen dat zij juist in een trappenhuis uit de jaren'30 lopen te klussen met ooit heel veel joodse bewoners.
Ja! Zien er wel uit als leuke mensenquote:Op maandag 6 mei 2024 20:53 schreef Ireth het volgende:
"Hallo!! We zijn de nieuwe bovenburen!!"![]()
I love the drama!!!
Ze is 29 geloof ikquote:Op maandag 6 mei 2024 21:23 schreef Irri-tante het volgende:
Anouk heeft een kind van 10 (mond valt open)
Elke keer weer een verrassing in het programma.
Kan qua leeftijd ook prima. Maar er is nog geen woord over gesproken. Of ik moet het gemist hebben. Sanne en Daniel hebben het over niets anders, maar het verbaasde me dat ik dat nog niet eerder gehoord had.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Kan qua leeftijd ook prima. Maar er is nog geen woord over gesproken. Of ik moet het gemist hebben. Sanne en Daniel hebben het over niets anders, maar het verbaasde me dat ik dat nog niet eerder gehoord had.
Het is volgens mij bij het voorstelrondje wel genoemd, was mij wel bijgeblevenquote:Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Kan qua leeftijd ook prima. Maar er is nog geen woord over gesproken. Of ik moet het gemist hebben. Sanne en Daniel hebben het over niets anders, maar het verbaasde me dat ik dat nog niet eerder gehoord had.
Zitten ze volgens mij wel, maandag waren ze toch ook gelijk al bij de VvE vergadering. Maar als je wat wilt uit het VvE deel, zul je moeten overleggen met de rest van de VvE.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom zitten Tim en Anne niet in de VvE?
Oh dat heb ik niet meegekregen. Ik dacht dat ze daar als gast waren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 05:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zitten ze volgens mij wel, maandag waren ze toch ook gelijk al bij de VvE vergadering. Maar als je wat wilt uit het VvE deel, zul je moeten overleggen met de rest van de VvE.
Wel raar dat er geen VvE potje beschikbaar is gesteld, moet het trappenhuis straks ook vanuit het budget van de deelnemers zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |