abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213416467
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 14:31 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ze kunnen gewoon budget besteden aan zelf een bus huren, een lift huren, extra containers regelen. Het is niet zo dat ze het perse met alleen het materiaal moeten doen wat beschikbaar wordt gesteld, maar dan moeten ze het uit eigen budget betalen.
Dat weet ik. Maar als je vervolgens geen kranen in de badkamer hebt dan sta je toch een beetje voor joker….

Dat budget is alles behalve ruim.
pi_213416499
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je zo'n huis koopt, maar soit, wie ben ik!
Er is een reden dat de verkoop plaats vindt voor alles op TV komt ;)

quote:
Die stress en moeilijkheden maken het programma juist leuk! Als ze ruim de tijd krijgen is wat mij betreft de sjeu (schrijf je dat zo?) eruit
Ruim de tijd is een ander uiterste, maar een meer realistische tijd zou wel wenselijk zijn. Als je ziet dat alle stellen in tijdnood komen dan klopt er iets niet aan de gegeven tijd.
pi_213416984
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 16:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Er is een reden dat de verkoop plaats vindt voor alles op TV komt ;)
[..]
Ruim de tijd is een ander uiterste, maar een meer realistische tijd zou wel wenselijk zijn. Als je ziet dat alle stellen in tijdnood komen dan klopt er iets niet aan de gegeven tijd.
Oh dat van die verkoop wist ik niet! Snap dat wel, anders zou ik het echt nooit kopen (naja mij krijg je sowieso niet uit Groningen)

Het is realistisch als ze, net zoals in Nieuw Zeeland en Australië, werklui inhuren. Ze mogen ook eens per week klushulp van hun kring gratis laten komen.

Op zich snap ik wel waarom het niet lukt. Anouk en Jaïr die lopen enkel op elkaar te fitten en kunnen eigenlijk niet veel. Hans en Famke heeft een scheve werkverhouding. Hans neemt het VVE terecht heel serieus, maar Famke voert geen ene flikker uit. Dus Hans doet werk voor drie
En dan hebben we nog dat stel met dat kind, dat continu heen en weer reist. Veel janken weinig poetsen. Die zijn gewoon niet gefocust.

En dat succesvolle stel, ben daar ook even de naam van kwijt. Die hebben gewoon een verdeling, werkt door zonder gezeik. Ze weten heel duidelijk wie wat doet en weten hoe ze het moeten doen.

Maar goed, beste stuurman staan aan wal. Ik praat gemakkelijk
pi_213418099
Ik vind Femke er behoorlijk uitgeblust uit zien, weinig energie. Vond hun oplossing met die koof in de slaapkamer helemaal niet mooi. Om over Sanne en Daniel... |:(
pi_213421178
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dat van die verkoop wist ik niet! Snap dat wel, anders zou ik het echt nooit kopen (naja mij krijg je sowieso niet uit Groningen)

Het is realistisch als ze, net zoals in Nieuw Zeeland en Australië, werklui inhuren. Ze mogen ook eens per week klushulp van hun kring gratis laten komen.

Op zich snap ik wel waarom het niet lukt. Anouk en Jaïr die lopen enkel op elkaar te fitten en kunnen eigenlijk niet veel. Hans en Famke heeft een scheve werkverhouding. Hans neemt het VVE terecht heel serieus, maar Famke voert geen ene flikker uit. Dus Hans doet werk voor drie
En dan hebben we nog dat stel met dat kind, dat continu heen en weer reist. Veel janken weinig poetsen. Die zijn gewoon niet gefocust.

En dat succesvolle stel, ben daar ook even de naam van kwijt. Die hebben gewoon een verdeling, werkt door zonder gezeik. Ze weten heel duidelijk wie wat doet en weten hoe ze het moeten doen.

Maar goed, beste stuurman staan aan wal. Ik praat gemakkelijk
Voor mij is meer de graadmeter Hans als professioneel klusser en Rene als echte aanpakker. Feit dat die het niet fatsoenlijk halen zegt mij genoeg.
pi_213425861
Die verschrikkelijke zeurstem van die Sanne :r
Oh man. Wat een type.
pi_213431650
Anouk die in haar badjas naar buiten komt als de anderen al bijna klaar zijn met opruimen om te vragen of ze nog kan helpen _O-

En Sanne die er een heel drama van maakte toen een houtsplinter in d'r handpalm kwam was ook een mooie _O-

Verder: opmerkelijk hoe snel Famke al uitgeblust is en niet verder komt dan... ja, wat eigenlijk? Hans is dus voor twee aan het werk, zit met overbodige ballast Famke op zijn nek en moet de hele kleuterklas ook nog in het gareel houden.

Jaïr en Anouk... op basis van hun deelname aan Het Blok zie ik hun relatie niet tot in oneindigheid doorgaan, eerlijk gezegd. Ze zitten vaak genoeg niet op één lijn (voor zover er sprake is van een lijn) en zeker Anouk lijkt zich meer druk te maken over hun image en impopulariteit bij de andere stellen dan echt met waar ze bezig zou moeten zijn. Valsspelen door een half afgewerkte slaapkamer op te leveren heeft dan ook geen nut.

René en Jessica laten zich niet afschrikken door al het dramagedoe en gaan gewoon eigengereid door. Zou mij op dit punt al niet eens meer verbazen als zij lachend het hele spel winnen uiteindelijk :D

En op basis waarvan Sanne en d'r schoothondje Daniël dachten dat meedoen aan Het Blok een goeie keuze zou zijn is mij onduidelijk. Zij kan sowieso alleen maar janken, hij staat er wat schaapachtig bij en verder snappen ze niks en kunnen ze nog minder. Die challenge met het bekleden van de stoel was daar weer een prachtig voorbeeld van _O-

Wat dat betreft kan dat koppel wat komende week de zolderruimte gaat betrekken net zo goed direct verhuizen naar de begane grond, want er moet zowat een wonder gebeuren willen Zeurstem en Schoothondje de hele rit uitzitten.

On the bright side: weinig Dennis deze week *O*
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_213435385
Och arm Anouk kind, ergens geloof ik dat ze dat niet oprecht meende: "Beter oneerlijk winnen dan eerlijk verliezen." Enfin, steek dat maar in je zak met zo'n mentaliteit, daar wint niemand ooit een oorlog mee. Zou mij niks verbazen dat zij juist in een trappenhuis uit de jaren'30 lopen te klussen met ooit heel veel joodse bewoners.
pi_213435659
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Och arm Anouk kind, ergens geloof ik dat ze dat niet oprecht meende: "Beter oneerlijk winnen dan eerlijk verliezen." Enfin, steek dat maar in je zak met zo'n mentaliteit, daar wint niemand ooit een oorlog mee. Zou mij niks verbazen dat zij juist in een trappenhuis uit de jaren'30 lopen te klussen met ooit heel veel joodse bewoners.
Wat heeft dat laatste nou met dit programma te maken?
  maandag 6 mei 2024 @ 20:53:53 #85
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_213445245
"Hallo!! We zijn de nieuwe bovenburen!!" :W

I love the drama!!! *O*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_213445269
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 20:53 schreef Ireth het volgende:
"Hallo!! We zijn de nieuwe bovenburen!!" :W

I love the drama!!! *O*
Ja! Zien er wel uit als leuke mensen

Maar kan me voorstellen dat de rest baalt O-)
pi_213445741
Anouk heeft een kind van 10 (mond valt open)

Elke keer weer een verrassing in het programma.
pi_213445784
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 21:23 schreef Irri-tante het volgende:
Anouk heeft een kind van 10 (mond valt open)

Elke keer weer een verrassing in het programma.
Ze is 29 geloof ik
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 22:30:24 #89
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213446526
Pfoeh ik vind dat de andere stellen wel heftig reageren op Anne en Tim hoor. Het had wellicht gescheeld als Dennis daar wat openheid in had gegeven, en bijv. ook de uitleg die wij als kijkers krijgen (waarom ze later instromen en wat dat betekent voor de rest) aan de stellen had gegeven. Ik vind het nu best heftig lijken.

Wellicht dat ze het er morgen zelf naar maken hoor in de VvE, maar het lijkt wel echt 4-1.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_213446534
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze is 29 geloof ik
Kan qua leeftijd ook prima. Maar er is nog geen woord over gesproken. Of ik moet het gemist hebben. Sanne en Daniel hebben het over niets anders, maar het verbaasde me dat ik dat nog niet eerder gehoord had.
pi_213446544
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Kan qua leeftijd ook prima. Maar er is nog geen woord over gesproken. Of ik moet het gemist hebben. Sanne en Daniel hebben het over niets anders, maar het verbaasde me dat ik dat nog niet eerder gehoord had.
Daar heb je gelijk in
pi_213446735
Sanne ook weer lekker op de bank in Leeuwarden 😅
En die Daniel maar werken!

Ze hadden inderdaad vanuit het programma wat duidelijker moeten zijn naar de andere deelnemers over de komst van een nieuw stel.
Dat 4 tegen 1 is echt niet leuk..
Lijkt me wel een leuk stel overigens!
🐱❤️
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 22:56:17 #93
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213446820
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Het is volgens mij bij het voorstelrondje wel genoemd, was mij wel bijgebleven :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  maandag 6 mei 2024 @ 22:56:26 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213446822
40 Vierkante meter en getaxeerd op 320.000,-. Hoe is het mogelijk. Het nieuwe stel geeft wel weer een leuke oppepper aan het programma. En inderdaad Sanne in de relaxfauteuil thuis :) Daniël mag het opknappen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 21:35:26 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213457024
Waarom zitten Tim en Anne niet in de VvE?
pi_213459395
Vier (!) smalle stijle trappen oplopen om in een 'loft' van 40 vierkante meter, met maar twee meter dakterras en minieme raampjes te gaan wonen voor bijna een half miljoen euro, dit is het voorbeeld van de gekte van de woningmarkt (en zeker Amsterdam) niet te geloven. Heb nu al medelijden met de kopers.
pi_213461617
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom zitten Tim en Anne niet in de VvE?
Zitten ze volgens mij wel, maandag waren ze toch ook gelijk al bij de VvE vergadering. Maar als je wat wilt uit het VvE deel, zul je moeten overleggen met de rest van de VvE.

Wel raar dat er geen VvE potje beschikbaar is gesteld, moet het trappenhuis straks ook vanuit het budget van de deelnemers zelf?
  woensdag 8 mei 2024 @ 08:03:21 #98
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213462112
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 05:44 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Zitten ze volgens mij wel, maandag waren ze toch ook gelijk al bij de VvE vergadering. Maar als je wat wilt uit het VvE deel, zul je moeten overleggen met de rest van de VvE.

Wel raar dat er geen VvE potje beschikbaar is gesteld, moet het trappenhuis straks ook vanuit het budget van de deelnemers zelf?
Oh dat heb ik niet meegekregen. Ik dacht dat ze daar als gast waren.
pi_213465309
Snap niet als ze de schoorsteen van boven naar beneden moesten verwijderen omdat de boel anders zou instorten, waarom dat niet voor bovenste verdieping geld? Die staat toch net zo goed op de andere rookkkanelen?
pi_213466248
Ik weet dat het een wedstrijd is en zo. Alleen ik vind het echt lullig hoe ze tegen dat nieuwe stel doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')