Ja, dat is wel typisch inderdaad. Als hij laag staat bij de bookmakers: "zie je wel, alleen Nederlanders hebben er vertrouwen in." Als hij hoog staat: "dat kan niet kloppen!" Ik denk dat de Joost-marketingmachine gewoon goed bezig is de laatste weken. Hij bewijst dat je geen Malta-achtige toestanden hoeft toe te passen om de bookmakers te trollenquote:Op woensdag 24 april 2024 08:34 schreef Mandy040986 het volgende:
Het is echt wel weer lekker Nederlands dit ook.![]()
Vertrouwen bij de bookies voor onze inzending… dan moet er iets anders aan de hand zijn, want dat kan toch niet dit.![]()
Als Joost de bookmakers echt had willen trollen zoals nu gesuggereerd wordt, stond ie met afstand op 1 (want hij loves the bookmakers) en waren wij in volledige paniek.![]()
Trust the process.
Je kunt net zoals Malta in 2021 en Bulgarije in 2018 gewoon relatief veel geld op je eigen inzending gooien met je eigen entourage/delegatie, zodat je hoog staat bij de bookmakers. Dan heb je in ieder geval totdat de repetities beginnen de aandacht, heb je een voordeel bij het bepalen van de startpositie (geen enkele producer zal je op startplek 2 zetten in de halve finale bijv.)quote:Op woensdag 24 april 2024 09:37 schreef Evenstar het volgende:
Hoe zou hij de bookmakers moeten trollen dan? Uiteindelijk doen de bookmakers maar twee dingen. Inschatten hoe men gaat wedden en zodra er geld binnen begint te komen de odds dusdanig aanpassen dat ze onder aan de streep winst maken.
Als NL stijgt dan is dat dus of omdat ze denken dat er veel geld op NL gaat binnenkomen of dat er al veel geld op NL binnenkomt. Sowieso is weken van te voren op Eurovision nog weinig geld ingezet, dus ieder tientje kan de odds een kant op duwen.
Dit klinkt als een makkie maar vanuit NL op het ESF wedden lukt dus echt niet meer sinds het niet meer mag. Dan moet het al via het buitenland. Met een buitenlands rekeningnummer ook.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt net zoals Malta in 2021 en Bulgarije in 2018 gewoon relatief veel geld op je eigen inzending gooien met je eigen entourage/delegatie, zodat je hoog staat bij de bookmakers. Dan heb je in ieder geval totdat de repetities beginnen de aandacht, heb je een voordeel bij het bepalen van de startpositie (geen enkele producer zal je op startplek 2 zetten in de halve finale bijv.)
Ah op die manier. Ja dat kan inderdaad. Ik weet verder weinig van Joost, maar ik schat in dat hij het NIET op zo'n manier zou willen spelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt net zoals Malta in 2021 en Bulgarije in 2018 gewoon relatief veel geld op je eigen inzending gooien met je eigen entourage/delegatie, zodat je hoog staat bij de bookmakers. Dan heb je in ieder geval totdat de repetities beginnen de aandacht, heb je een voordeel bij het bepalen van de startpositie (geen enkele producer zal je op startplek 2 zetten in de halve finale bijv.)
Oh trust me, het kan op zoveel manier ook vanuit NLquote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt als een makkie maar vanuit NL op het ESF wedden lukt dus echt niet meer sinds het niet meer mag. Dan moet het al via het buitenland. Met een buitenlands rekeningnummer ook.
Het kįn hoor, via via via via, maar het is wel een gedoe voor iemand die het juist fijn vond om op 4 of 5 te staan wegens niet te veel druk en de kans om na repetities nog te stijgen.
Ik zie Joost dat niet doen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er hebben er hier een paar het geprobeerd maar met een Nederlands bankrekeningnr krijg je verdomd weinig kans om elders een account aan te maken en volgens mij waren er nog wat meer moeilijkheden mee.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh trust me, het kan op zoveel manier ook vanuit NLJe kan dan niet bij NL bookmakers, maar echt miljoenmiljard opties om ook vanuit NL op ESF te wedden als je weet wat je doet.
Edit: Zeg niet dat ze het doen hoor, maar meer dat die mogelijkheid wel bestaat en echt niet heel moeilijk is.
quote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ja dat kan inderdaad. Ik weet verder weinig van Joost, maar ik schat in dat hij het NIET op zo'n manier zou willen spelen.
Edit: Een cruciale NIET vergeten ... dank @:Greys voor het op wijzen
Heel goed hoorquote:Op woensdag 24 april 2024 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
(ik twijfelde zó of ik je zou dm-en want wist het niet zeker en lekker ieder z'n mening natuurlijk maar mijn vermoeden klopte dus in dit geval, pfew!)
Briefkaartenquote:Op woensdag 24 april 2024 11:09 schreef grazz het volgende:
Omdat ik even geen andere topic wist
[ x ]
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:09 schreef grazz het volgende:
Omdat ik even geen andere topic wist
[ x ]
Dat de kwaliteit vaak nogal deprimerend is…quote:Op woensdag 24 april 2024 11:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit het Parool van 25 april 1956
Kunnen we al stiekem nadenken over welke stad in NL het gaat organiseren volgend jaar?quote:
Leeuwarden 2025quote:Op woensdag 24 april 2024 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen we al stiekem nadenken over welke stad in NL het gaat organiseren volgend jaar?
Nou mocht het echt gebeuren dan wordt het denk ik juist wel Rotterdam, die stad heeft wel recht op een non-covid-editiequote:
Nicequote:Op woensdag 24 april 2024 12:02 schreef Ama het volgende:
Omdat ik het songfestival dit jaar extra leuk vind en NL het sowieso goed gaat doen en het EK komt er nog achteraan ga ik even wat oranje vlaggetjes hier ophangen in huis voor de gein en gezelligheid.![]()
Dit jaar was voor mij toe nu toe best een kut jaar dus nog wat extra vrolijkheid erbij in huis is wel leuk tijdens het kijken. Niet veel hoor maar gewoon boven de tv van de ene muur naar de andere kant.
Nu nog hopen dat ze nog ergens te koop zijn want Koningsdag is hier ook in Emmen zaterdag.
Nu heb ik het leuke liedje van Frankrijk van 3 jaar terug weer in mijn hoofd. Eeuwig zonde dat ze een nietszeggende zangeres naar het songfestival stuurden en dit pareltje in de voorronde achterbleef.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze past ook wel bij onze gemoedstoestand.
Vooropgesteld geloof ik niet dat WE druk bezig zijn de odds te manipuleren, maar zo moeilijk is het natuurlijk niet om even via een buitenlandse kennis binnen het team van Joost dat te regelen, als je het zou willen.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt als een makkie maar vanuit NL op het ESF wedden lukt dus echt niet meer sinds het niet meer mag. Dan moet het al via het buitenland. Met een buitenlands rekeningnummer ook.
Het kįn hoor, via via via via, maar het is wel een gedoe voor iemand die het juist fijn vond om op 4 of 5 te staan wegens niet te veel druk en de kans om na repetities nog te stijgen.
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stemmen per briefkaartquote:Op woensdag 24 april 2024 11:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
15%quote:Op woensdag 24 april 2024 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Kwestie van tijd voordat we naar 15% winstkans gaan
Ik sluit niet uit dat ie Kroatie vandaag al gaat pakken
Met name Appie klonk toch wel heel enthousiast, "ik heb veel gekke dingen gedaan in m'n leven, grappige filmpjes, gekke pakken, maar dit wordt echt top".quote:Op woensdag 24 april 2024 12:38 schreef d_elise het volgende:
Ik had écht niet verwacht dat het ook maar een mogelijkheid zou zijn dat Joost in de buurt van Kroatiė of de top 2 in het algemeen zou kunnen komen voordat de repetities beginnen. Ik hoop zó dat dit geen Malta 2021 wordt, want ik vind deze hype en de voorpret echt heerlijk, maar tegelijkertijd hoop ik niet dat het straks toch tegenvalt en we weer naar beneden gaan. Maar aan de andere kant klonk het interview van gister zo vol vertrouwen en plezier, dat ik het me haast niet kan voorstellen dat dat gebeurt.
En hij heeft het als het goed is al gezien (de stand-in), dus dat is een goed teken denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Met name Appie klonk toch wel heel enthousiast, "ik heb veel gekke dingen gedaan in m'n leven, grappige filmpjes, gekke pakken, maar dit wordt echt top".
We komen gevaarlijk dichtbijquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:10 schreef NailQueen het volgende:
Durf te vragen: zouden we Kroatie nog voorbij gaan? Of is dat te hoog gegrepen?
Heerlūk dit!quote:Op woensdag 24 april 2024 11:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker vaag waar dat cafe dan is..?!quote:Op woensdag 24 april 2024 12:12 schreef Em31 het volgende:
De AVROTROS organiseert ook iets: https://www.avrotros.nl/c(...)086tOFsAIwZjfuBc8-jv
Kan hoor. Maar ik geloof het omdat ik het zelf ook zo zou voelen, dat als 4e of 5e favoriet erin gaan toch nét wat minder druk en verwachtingen geeft dat als je 1e staat bij de bookies bij aanvang van het ESF en iedereen in NL 'dus' al denkt dat je het wel even zal gaan winnen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:43 schreef Fred_B het volgende:
En dat hij het liefste ergens in de subtop zou staan, is meer een mooi antwoord als je daar toevallig bivakkeert, maar dat is niet echt waar natuurlijk
Het mooie van dit jaar vind ik (behalve de kansen op een goede notering) dat zo veel mensen ook zo veel plezier en positiviteit halen uit de voorpret die Team Joost/NL al wekenlang geeft. En dan vooral in zo’n situatie als dat van jou is dat wel meer waard dan de winst, die vrolijkheid.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:02 schreef Ama het volgende:
Dit jaar was voor mij toe nu toe best een kut jaar dus nog wat extra vrolijkheid erbij in huis is wel leuk tijdens het kijken. Niet veel hoor maar gewoon boven de tv van de ene muur naar de andere kant.
quote:Op woensdag 24 april 2024 13:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Het mooie van dit jaar vind ik (behalve de kansen op een goede notering) dat zo veel mensen ook zo veel plezier en positiviteit halen uit de voorpret die Team Joost/NL al wekenlang geeft. En dan vooral in zo’n situatie als dat van jou is dat wel meer waard dan de winst, die vrolijkheid.![]()
Ik vond dat standaard programma van bn-ers die andere inzendingen af kraakte te cringe voor woordenquote:Op woensdag 24 april 2024 12:12 schreef Em31 het volgende:
De AVROTROS organiseert ook iets: https://www.avrotros.nl/c(...)086tOFsAIwZjfuBc8-jv
Dat heet volgens mij Op weg naar het songfestival en heeft inderdaad een hoog hi-ha-ho-gehalte.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond dat standaard programma van bn-ers die andere inzendingen af kraakte te cringe voor woorden
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond dat standaard programma van bn-ers die andere inzendingen af kraakte te cringe voor woorden
quote:Tijdens "De Voorbeschouwing" ontvangt presentator en Songfestival-fan Rik van de Westelaken deskundige gasten en neemt hij samen met hen de avond door. Op dinsdag is Jaap Reesema te gast
Ja dat had ik later pas doorquote:
quote:De Belgische Indy Van Cauwenberg (1999), aka Indysteps, is een echte duizendpoot. Hij is vooral bekend als content creator en danser. Sinds een paar jaar merken bekende artiesten als Madonna en Sam Smith zijn dansvideo’s op. Ook Joost ontdekte hem op TikTok, waarna ze samen aan verschillende shows werkten zoals Lowlands en Pukkelpop. Voor ‘Europapa’ stelde hij samen met Joost, het dansje tijdens het refrein samen.
Ik zie het voor me dat ze daarna dit topic checken en niet meer bijkomen van ons gehyperquote:Op woensdag 24 april 2024 12:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooropgesteld geloof ik niet dat WE druk bezig zijn de odds te manipuleren, maar zo moeilijk is het natuurlijk niet om even via een buitenlandse kennis binnen het team van Joost dat te regelen, als je het zou willen.
Zouden ze daar niks nieuws kunnen bedenken, dat mag echt wel op de schop.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat heet volgens mij Op weg naar het songfestival en heeft inderdaad een hoog hi-ha-ho-gehalte.
Dit is meer een voorbeschouwing, en is er volgens mij sinds 2021, toen Rick dat voor het eerst in Ahoy deed en heeft een iets serieuzere toon.
quote:Op woensdag 24 april 2024 15:04 schreef Dave het volgende:
De betere grappen in Op weg naar.... lijken vaak rechtstreeks uit dat topic van @:Fred_B te komen, dat ik nu niet terug kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Het zou inderdaad wel leuk zijn als ze hier meelezen. Zeker omdat we hier vooral positief zijn, in tegenstelling tot Twitter ofzo.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zie het voor me dat ze daarna dit topic checken en niet meer bijkomen van ons gehyper
Gillenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:09 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Zou Apson de ESF fanbase commentaren hebben gezien op social media?
Maar die negatieve mensen op twitter lopen meestal de hele dag over van alles en nog wat te zeuren. Vaak is het een hele bingo met zeuren over allerlei dingen vooral de overheid en de jeugd, alles wat nieuw is.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel leuk zijn als ze hier meelezen. Zeker omdat we hier vooral positief zijn, in tegenstelling tot Twitter ofzo.
Als Nederland Kroatiė voorbijgaat bij de bookmakers dan zal het buiten dit forum al helemaal gezellig worden.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel leuk zijn als ze hier meelezen. Zeker omdat we hier vooral positief zijn, in tegenstelling tot Twitter ofzo.
Op Betfair is Nederland Kroatiė ondertussen voorbij.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als Nederland Kroatiė voorbijgaat bij de bookmakers dan zal het buiten dit forum al helemaal gezellig worden.
Oh my god, letterlijk de helft van mijn eurovision kijk party'squote:Op woensdag 24 april 2024 17:09 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op Betfair is Nederland Kroatiė ondertussen voorbij.
1. Zwitserland 3,45
2. Nederland 5,15
3. Kroatiė 5,45
4. Italiė 7,60
5. Oekraļne 17,50
@:georgem
Het slaat ook eigenlijk helemaal nergens opquote:
Nu op 5 zelfsquote:Op woensdag 24 april 2024 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1. Zwitserland 3,45
2. Nederland 5,15
3. Kroatiė 5,45
4. Italiė 7,60
5. Oekraļne 17,50
Ja dat kan alsnog gebeuren, maar dit is nu wel even grappig.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het slaat ook eigenlijk helemaal nergens opMaar goed, lever dit momentum dan omgekeerd, zoals bij Belgiė.
Ditquote:Op woensdag 24 april 2024 17:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het slaat ook eigenlijk helemaal nergens opMaar goed, lever dit momentum dan omgekeerd, zoals bij Belgiė.
Yes queen! Slayquote:Op woensdag 24 april 2024 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1. Zwitserland 3,45
2. Nederland 5,15
3. Kroatiė 5,45
4. Italiė 7,60
5. Oekraļne 17,50
Slay girl slaaay the realness honeyquote:Op woensdag 24 april 2024 17:09 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Gover Meit (Stefano) had als Creative Supervisor tegen de media gezegd dat Joost z'n act iets is dat niet eerder gedaan is op het ESF, dat het als een soort maanlanding is en mensen zullen denken dat het fysiek niet mogelijk is oid.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:46 schreef Tegan het volgende:
Ik had dat maanlanding ding gemist. Kan iemand dit uitleggen?
Thanksquote:Op woensdag 24 april 2024 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Gover Meit (Stefano) had als Creative Supervisor tegen de media gezegd dat Joost z'n act iets is dat niet eerder gedaan is op het ESF, dat het als een soort maanlanding is en mensen zullen denken dat het fysiek niet mogelijk is oid.
Hij giechelde gisteren bij Sophie en Jeroen dat die maanlanding natuurlijk niet letterlijk was en dat hij een beetje spijt had van die opmerking want 'nadat ik dat zei bleek het de volgende ochtend al vertaald in 46 talen joh!'
Dat je van de moeder van Carlo Boszhard, Maurice Wijnen, een hippe modelletje en Sanne Wallis de Vries moet horen dat je een kutnummer hebtquote:Op woensdag 24 april 2024 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Straks lopen ze niet, maar rijden ze op die scootmobielen het scherm “in”quote:Op woensdag 24 april 2024 12:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Met name Appie klonk toch wel heel enthousiast, "ik heb veel gekke dingen gedaan in m'n leven, grappige filmpjes, gekke pakken, maar dit wordt echt top".
Als ik nu zou moeten gokken denk ik dat de suggestie van @:Greys wel een eind in de buurt zit, ze gaan iets doen met een game. Waarin Appie en Stuntje dan een rol spelen. Stuntje ziet er alvast uit als Super Mario
quote:Op woensdag 24 april 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Käärijä mee gaat het podium op voor de hele act maar wat ik wél echt grappig zou vinden is als Käärijä bv degene zou zijn die op het scherm of live alleen de zin WELKOM IN EUROPA JONGUH zou roepen.
Dat zou bv best nog eens De Troef kunnen zijn.
En/of wellicht bij hem in de greenroom zou zitten. (Dat dachten wij al een beetje na z'n antwoord in ons interview toen we vroegen wie daar zullen gaan zitten met hem "It's all about marketing baby" en dat was nog voordat we wisten dat hij naar Finland ging).
Maar misschien heeft Käärijä er ook verder wel niets mee te maken. Al zegt m'n gevoel nog steeds van wel.
Ja! Same!quote:Op woensdag 24 april 2024 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb in elk geval in jaren niet zo veel vertrouwen gehad in het Nederlandse stagingteam
Ik probeer uit alle macht not to get my hopes up Molletje, maar it’s AN UTTER AND TOTAL FAILUREquote:Op woensdag 24 april 2024 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb in elk geval in jaren niet zo veel vertrouwen gehad in het Nederlandse stagingteam
Ja, ik hoop eigenlijk ook voor een optreden zelf als interval en misschien op de bank bij Nederland. Mensen die songfestival een beetje volgen, weten nog wel wie Kaarija is. Ik had net contact met een vriendin uit Noorwegen, die gaat de komende dagen alles luisteren. Wel iemand die alles kijkt, maar dit jaar nog vrijwel niks gehad gehoord van de nummers. Die wist van vorig jaar nog enkel Loreen en Kaarija. Dan gaat Joost misschien de act worden met Kaarija erin. Al hoe leuk dat kan zijn als werelden samen komen. Maar toch liever denk ik Joost en zijn eigen clan.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:23 schreef Em31 het volgende:
Waarschijnlijk unpopular opinion, maar hoop niet dat Käärijä onderdeel is van Joost zijn act. Krijg je straks nog dat mensen beweren dat je ‘m gebruikt voor punten (wat dan ook wel zo is).
Ik ook niet. Ik vind dat hij het lekker zelf moet doen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:23 schreef Em31 het volgende:
Waarschijnlijk unpopular opinion, maar hoop niet dat Käärijä onderdeel is van Joost zijn act. Krijg je straks nog dat mensen beweren dat je ‘m gebruikt voor punten (wat dan ook wel zo is).
Wat als ze stiekem ook andere Eurovision stars hebben verwerkt/ gefilmd in de visuals en we idd uiteindelijk Käärijä uit het scherm zien komen en dus behoorlijk wat euro landen aandoen? Ik bedoel ze hebben uiteindelijk niet voor niks wat duits en italiaans verwerkt in de lyrics, Team Joost is slim genoeg om zo europa te paaien, dus waarom ook niet met eurovision celebs. En ja uiteraard met een enorme knipoog, poking fun at.... Jus guessing...quote:
Ik denk ook dat Käärijä een interval act wordt. Eleni Foureira was ook in Tel Aviv. Net als Cornelia Jakobs in Liverpool (en Sam Ryder)quote:Op woensdag 24 april 2024 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Same!
Nog even over Käärijä, hoe leuk zou het zijn als Malmö hem sowieso al heeft uitgenodigd omdat hij bv in een interval act optreedt, wie weet zelfs samen met Loreen. Hoe tof zou dat zijn. Zijn die fans ook meteen niet meer boos op elkaar! En dat kan hij dan mooi combineren met het bijstaan van z'n maat Joost.
Ja als hij er toch al is en daarna bij Nederland komt zitten, prima.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik hoop eigenlijk ook voor een optreden zelf als interval en misschien op de bank bij Nederland. Mensen die songfestival een beetje volgen, weten nog wel wie Kaarija is. Ik had net contact met een vriendin uit Noorwegen, die gaat de komende dagen alles luisteren. Wel iemand die alles kijkt, maar dit jaar nog vrijwel niks gehad gehoord van de nummers. Die wist van vorig jaar nog enkel Loreen en Kaarija. Dan gaat Joost misschien de act worden met Kaarija erin. Al hoe leuk dat kan zijn als werelden samen komen. Maar toch liever denk ik Joost en zijn eigen clan.
Ik vond de suggestie van @Greys (Käärijä die de rol van Tim Haars overneemt) eigenlijk geweldig. Lijkt me de perfecte cameo, precies genoeg.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:23 schreef Em31 het volgende:
In de reactievideo’s zag je dat mensen echt verrast waren toen het hardcore stukje begon. Dus als je dit zou doen zit half Europa niet meer op te letten, maar over Käärijä te praten.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik vond de suggestie van @:Greys (Käärijä die de rol van Tim Haars overneemt) eigenlijk geweldig. Lijkt me de perfecte cameo, precies genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |