Je kunt net zoals Malta in 2021 en Bulgarije in 2018 gewoon relatief veel geld op je eigen inzending gooien met je eigen entourage/delegatie, zodat je hoog staat bij de bookmakers. Dan heb je in ieder geval totdat de repetities beginnen de aandacht, heb je een voordeel bij het bepalen van de startpositie (geen enkele producer zal je op startplek 2 zetten in de halve finale bijv.)quote:Op woensdag 24 april 2024 09:37 schreef Evenstar het volgende:
Hoe zou hij de bookmakers moeten trollen dan? Uiteindelijk doen de bookmakers maar twee dingen. Inschatten hoe men gaat wedden en zodra er geld binnen begint te komen de odds dusdanig aanpassen dat ze onder aan de streep winst maken.
Als NL stijgt dan is dat dus of omdat ze denken dat er veel geld op NL gaat binnenkomen of dat er al veel geld op NL binnenkomt. Sowieso is weken van te voren op Eurovision nog weinig geld ingezet, dus ieder tientje kan de odds een kant op duwen.
Dit klinkt als een makkie maar vanuit NL op het ESF wedden lukt dus echt niet meer sinds het niet meer mag. Dan moet het al via het buitenland. Met een buitenlands rekeningnummer ook.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt net zoals Malta in 2021 en Bulgarije in 2018 gewoon relatief veel geld op je eigen inzending gooien met je eigen entourage/delegatie, zodat je hoog staat bij de bookmakers. Dan heb je in ieder geval totdat de repetities beginnen de aandacht, heb je een voordeel bij het bepalen van de startpositie (geen enkele producer zal je op startplek 2 zetten in de halve finale bijv.)
Ah op die manier. Ja dat kan inderdaad. Ik weet verder weinig van Joost, maar ik schat in dat hij het NIET op zo'n manier zou willen spelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt net zoals Malta in 2021 en Bulgarije in 2018 gewoon relatief veel geld op je eigen inzending gooien met je eigen entourage/delegatie, zodat je hoog staat bij de bookmakers. Dan heb je in ieder geval totdat de repetities beginnen de aandacht, heb je een voordeel bij het bepalen van de startpositie (geen enkele producer zal je op startplek 2 zetten in de halve finale bijv.)
Oh trust me, het kan op zoveel manier ook vanuit NLquote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt als een makkie maar vanuit NL op het ESF wedden lukt dus echt niet meer sinds het niet meer mag. Dan moet het al via het buitenland. Met een buitenlands rekeningnummer ook.
Het kán hoor, via via via via, maar het is wel een gedoe voor iemand die het juist fijn vond om op 4 of 5 te staan wegens niet te veel druk en de kans om na repetities nog te stijgen.
Ik zie Joost dat niet doen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er hebben er hier een paar het geprobeerd maar met een Nederlands bankrekeningnr krijg je verdomd weinig kans om elders een account aan te maken en volgens mij waren er nog wat meer moeilijkheden mee.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh trust me, het kan op zoveel manier ook vanuit NLJe kan dan niet bij NL bookmakers, maar echt miljoenmiljard opties om ook vanuit NL op ESF te wedden als je weet wat je doet.
Edit: Zeg niet dat ze het doen hoor, maar meer dat die mogelijkheid wel bestaat en echt niet heel moeilijk is.
quote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ja dat kan inderdaad. Ik weet verder weinig van Joost, maar ik schat in dat hij het NIET op zo'n manier zou willen spelen.
Edit: Een cruciale NIET vergeten ... dank @:Greys voor het op wijzen
Heel goed hoorquote:Op woensdag 24 april 2024 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
(ik twijfelde zó of ik je zou dm-en want wist het niet zeker en lekker ieder z'n mening natuurlijk maar mijn vermoeden klopte dus in dit geval, pfew!)
Briefkaartenquote:Op woensdag 24 april 2024 11:09 schreef grazz het volgende:
Omdat ik even geen andere topic wist
[ x ]
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:09 schreef grazz het volgende:
Omdat ik even geen andere topic wist
[ x ]
Dat de kwaliteit vaak nogal deprimerend is…quote:Op woensdag 24 april 2024 11:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit het Parool van 25 april 1956
Kunnen we al stiekem nadenken over welke stad in NL het gaat organiseren volgend jaar?quote:
Leeuwarden 2025quote:Op woensdag 24 april 2024 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen we al stiekem nadenken over welke stad in NL het gaat organiseren volgend jaar?
Nou mocht het echt gebeuren dan wordt het denk ik juist wel Rotterdam, die stad heeft wel recht op een non-covid-editiequote:
Nicequote:Op woensdag 24 april 2024 12:02 schreef Ama het volgende:
Omdat ik het songfestival dit jaar extra leuk vind en NL het sowieso goed gaat doen en het EK komt er nog achteraan ga ik even wat oranje vlaggetjes hier ophangen in huis voor de gein en gezelligheid.![]()
Dit jaar was voor mij toe nu toe best een kut jaar dus nog wat extra vrolijkheid erbij in huis is wel leuk tijdens het kijken. Niet veel hoor maar gewoon boven de tv van de ene muur naar de andere kant.
Nu nog hopen dat ze nog ergens te koop zijn want Koningsdag is hier ook in Emmen zaterdag.
Nu heb ik het leuke liedje van Frankrijk van 3 jaar terug weer in mijn hoofd. Eeuwig zonde dat ze een nietszeggende zangeres naar het songfestival stuurden en dit pareltje in de voorronde achterbleef.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze past ook wel bij onze gemoedstoestand.
Vooropgesteld geloof ik niet dat WE druk bezig zijn de odds te manipuleren, maar zo moeilijk is het natuurlijk niet om even via een buitenlandse kennis binnen het team van Joost dat te regelen, als je het zou willen.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt als een makkie maar vanuit NL op het ESF wedden lukt dus echt niet meer sinds het niet meer mag. Dan moet het al via het buitenland. Met een buitenlands rekeningnummer ook.
Het kán hoor, via via via via, maar het is wel een gedoe voor iemand die het juist fijn vond om op 4 of 5 te staan wegens niet te veel druk en de kans om na repetities nog te stijgen.
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stemmen per briefkaartquote:Op woensdag 24 april 2024 11:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
15%quote:Op woensdag 24 april 2024 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Kwestie van tijd voordat we naar 15% winstkans gaan
Ik sluit niet uit dat ie Kroatie vandaag al gaat pakken
Met name Appie klonk toch wel heel enthousiast, "ik heb veel gekke dingen gedaan in m'n leven, grappige filmpjes, gekke pakken, maar dit wordt echt top".quote:Op woensdag 24 april 2024 12:38 schreef d_elise het volgende:
Ik had écht niet verwacht dat het ook maar een mogelijkheid zou zijn dat Joost in de buurt van Kroatië of de top 2 in het algemeen zou kunnen komen voordat de repetities beginnen. Ik hoop zó dat dit geen Malta 2021 wordt, want ik vind deze hype en de voorpret echt heerlijk, maar tegelijkertijd hoop ik niet dat het straks toch tegenvalt en we weer naar beneden gaan. Maar aan de andere kant klonk het interview van gister zo vol vertrouwen en plezier, dat ik het me haast niet kan voorstellen dat dat gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |