Kinderen spelen nietquote:
Nou, dat viel mij ook op. Even muggeziften hoor.quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:38 schreef Leandra het volgende:
Zot nu te kijken, maar volgens mij is zij gewoon overspannen van een peuter en een jaar een baby drieling.
Dapper dat hij met zijn Prednizon kop- en lichaam in beeld kwam en die mensen een lang en gelukkig leven toewenste in hun nieuwe huis, terwijl hij toen waarschijnlijk al wist dat hij zelf ongeneeslijk ziek is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 06:08 schreef Dazalbest1 het volgende:
Volgens mij was dit trouwens het moment van Martijn waar hij nog dacht beter te worden en weer aan de slag te gaan en voor zijn definitieve medische uitslag...
Bij alles wat ie zei legde ik wel een link naar zijn toestand. Dat momentje met de drieling op de vloer..quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dapper dat hij met zijn Prednizon kop- en lichaam in beeld kwam en die mensen een lang en gelukkig leven toewenste in hun nieuwe huis, terwijl hij toen waarschijnlijk al wist dat hij zelf ongeneeslijk ziek is.
Martijn is dan ook een stuk sympathieker dan het gros van de andere RTL-coryfeeën.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Bij alles wat ie zei legde ik wel een link naar zijn toestand. Dat momentje met de drieling op de vloer..
Ik leef bij hem toch meer mee dan met de gemiddelde beroemdheid die zo ziek is merk ik.
Popformule zelfs! (mijn jeugd)quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Martijn is dan ook een stuk sympathieker dan het gros van de andere RTL-coryfeeën.
Daarnaast is hij ook al een eeuwigheid op tv. Hij was er al toen ik als klein jochie op zaterdagavond mocht opblijven voor Idols. Dat doet ook wel iets.
Valt zeker op inderdaad. Wereld van verschil ook met Tensen nu bij kopen of slopen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Martijn is dan ook een stuk sympathieker dan het gros van de andere RTL-coryfeeën.
.
En een jaar of tien eerder was 'ie ook heel vaak op de radio. Dat hoorde ik destijds steeds (TROS Dance Trax).quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Daarnaast is hij ook al een eeuwigheid op tv. Hij was er al toen ik als klein jochie op zaterdagavond mocht opblijven voor Idols. Dat doet ook wel iets.
Martijn is voor mijn dochter wat Ron brandsteder voor mij en Rudi Carrel voor mijn ouders was...quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
quote:Ras-Amsterdammers Saskia en Leroy wonen apart van elkaar in kleine appartementen, maar ze willen graag samen met hun dochter Vajen een eengezinswoning in de hoofdstad betrekken. Helaas is het in de huidige huizenmarkt voor jonge gezinnen met een kleiner budget vrijwel onmogelijk een woning te vinden.
Ik mag het hopen van niet, met deze situatiequote:Op maandag 31 maart 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Niet om het een of ander, maar is ze zwanger van een tweede?
Het leek echt een 4 maanden buik in die jurk, maar ik gok ook van niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen van niet, met deze situatie
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een ontzéttend onrealistisch koppel
Jaquote:
Jup.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:50 schreef Postbus100 het volgende:
[ x ]
Dit idee had ik ookDat je weet: dat wordt een vermakelijke aflevering.
Dat is maar net waar je je op instelt. De helft van de oorspronkelijke Amsterdammers is inmiddels vertrokken naar Weesp, Almere en Purmerend, omdat het is veranderd in één groot Disneyland en van de stad die het ooit was inmiddels niks meer over is.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Als je uit Amsterdam komt word je toch niet gelukkig in Heerhugowaard.
Zou me niks verbazen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:07 schreef DrMarten het volgende:
Die gozer zit binnen een half jaar weer in een appartementje in Amsterdam
Erg sympathiek komt hij niet over inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2025 21:17 schreef DIJK het volgende:
Hoe hij ook zat te zeuren over dat navigeren.
Vind ik helemaal nietquote:Op maandag 31 maart 2025 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
Die Leroy heeft wel wat weg van Jesse Klaverqua houding, manier van praten
Ze zijn dus wél blij met de achterkant met het uitzicht op het water. En vd weersomstuit worden ze ook wat enthousiaster over het huis.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:28 schreef Postbus100 het volgende:
Huh, die achterkant ziet er toch schitterend uit? Bijna zoals bij dat vierde huis. Hoezo voelt het dan niet goed?
4de was Lelystad-Havenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:30 schreef Postbus100 het volgende:
Waar zitten ze nu dan? Want blijkbaar was dat andere (vierde) huis in Almere Haven?
Oh heeft Lelystad ook een 'Haven'? Ik hoorde alleen maar 'Haven' en maakte daar automatisch Almere vanquote:
Maar die 3 zijn een aftreksel van de slechte wijken van Amsterdam. Heerhugowaard is echt gewoon boer.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat is maar net waar je je op instelt. De helft van de oorspronkelijke Amsterdammers is inmiddels vertrokken naar Weesp, Almere en Purmerend, omdat het is veranderd in één groot Disneyland en van de stad die het ooit was inmiddels niks meer over is.
Ja raar oord met bijzonder slag mensen. Het is ook echt zo’n volkjequote:Op maandag 31 maart 2025 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die 3 zijn een aftreksel van de slechte wijken van Amsterdam. Heerhugowaard is echt gewoon boer.
Leroy 30 en Saskia 34 zeiden ze ah begin vh programma meen ik.quote:
Waarom ze zich opgeven:quote:
Dat was ook wat ik dacht.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
Zonde dat de kleine niet de grotere slaapkamer heeft gekregen
Van die kleine kamer is geen logeerkamer te maken. En als zij de zolder opknappen (logeerkamer of master bedroom) kan de kleine later door naar een grotere kamer én is er nog een bruikbare logeerkamerquote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
Zonde dat de kleine niet de grotere slaapkamer heeft gekregen
Ik vond vreemd genoeg dat mooier dan de rest.quote:
Die vader die het een buitenwijk van Amsterdam noemde terwijl hij lekker stond te schoffelen.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Die gast deed de hele aflevering alsof ze van Amsterdam gingen emigreren naar de outback van Australië, mijn god zeg.
Die vader van Leroy was één van die drie heren die gingen sausen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:31 schreef golfer het volgende:
Wat een kneus, die Leroy.
Helemaal wat hij zei tijdens die rondrit.
Hoe haal je het in je kop.![]()
Ik geef die relatie niet nog meer dan 5 jaar.
En opvallend dat de ouders van haar wel kwamen meewerken in de tuin, maar niemand van zijn familie te bekennen was.
Je zusje?quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Die vader van Leroy was één van die drie heren die gingen sausen.
Zij eerder dan hij, met zijn baantje als barmanquote:Op maandag 31 maart 2025 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
Miskoop van het jaar, die relatie houdt geen stand en zit moeder met kind in een koophuis waarvan ze de vaste lasten niet meer kan opbrengen. Die kneus van haar gaat vast wel weer ergens anders klaplopen.
Dan heeft hij alle snelheidsbeperkingen wel overtreden, want no way dat je in 30 minuten van Amsterdam naar Lelystad kunt rijden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 06:55 schreef Stepperoller het volgende:
Wat ik opvallend vond is dat die kerel sowieso al alles met de auto deed en in zijn auto leefde in Amsterdam, maar vanaf zijn/haar oude huis waren ze in een half uur naar hun nieuwe huis in Lelystad gereden.
Ik vond hem vrij onaardig tegenover haar, vroeg me af of hij haar wel echt leuk vond. Maar kan ook de stress zijn. Denk dat mensen zich vaak opgeven voor dit programma en dan denken: het is tv, ze hebben connecties en dus ze kunnen het vast wel fixen dat we tóch in/rondom Amsterdam kunnen blijven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:31 schreef golfer het volgende:
Wat een kneus, die Leroy.
Helemaal wat hij zei tijdens die rondrit.
Hoe haal je het in je kop.![]()
Ik geef die relatie niet nog meer dan 5 jaar.
En opvallend dat de ouders van haar wel kwamen meewerken in de tuin, maar niemand van zijn familie te bekennen was.
Volgens mij was het zo dat Almere inmiddels ook al out of the scope was met het beschikbare budget.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:48 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij onaardig tegenover haar, vroeg me af of hij haar wel echt leuk vond. Maar kan ook de stress zijn. Denk dat mensen zich vaak opgeven voor dit programma en dan denken: het is tv, ze hebben connecties en dus ze kunnen het vast wel fixen dat we tóch in/rondom Amsterdam kunnen blijven.
En ik snap de keuze voor Lelystad en de aversie tegen Almere nooit zo. Almere is toch dichterbij Amsterdam dan? En volgens mij ook een wat leukere stad? Maar kan het mis hebben.
Je had jouw gehoorapparaat niet in tijdens het kijken?quote:
Vajen is Turks voor vagina. Gelukkig wonen ze niet meer in Amsterdam waar er een gigantische Turkse community leeft.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had jouw gehoorapparaat niet in tijdens het kijken?
Het kind heet Vajèn.
En de betekenis ervan is dit.
Oh, ik ben niet zo op de hoogte van alle benamingen in buitenlandse talen van het vrouwelijke geslachtsdeel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:51 schreef roos94 het volgende:
Vajen is Turks voor vagina. Gelukkig wonen ze niet meer in Amsterdam waar er een gigantische Turkse community leeft.
Ach die vond ik wel leukquote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die vader die het een buitenwijk van Amsterdam noemde terwijl hij lekker stond te schoffelen.![]()
Er zijn tegenwoordig best veel van die vagina-achtige voornamen voor meisjes. Ik grap dan altijd tegen mijn vriendin dat er weer een kind Vajayjay is genoemd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vajen is Turks voor vagina. Gelukkig wonen ze niet meer in Amsterdam waar er een gigantische Turkse community leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |