Vind ik helemaal nietquote:Op maandag 31 maart 2025 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
Die Leroy heeft wel wat weg van Jesse Klaverqua houding, manier van praten
Ze zijn dus wél blij met de achterkant met het uitzicht op het water. En vd weersomstuit worden ze ook wat enthousiaster over het huis.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:28 schreef Postbus100 het volgende:
Huh, die achterkant ziet er toch schitterend uit? Bijna zoals bij dat vierde huis. Hoezo voelt het dan niet goed?
4de was Lelystad-Havenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:30 schreef Postbus100 het volgende:
Waar zitten ze nu dan? Want blijkbaar was dat andere (vierde) huis in Almere Haven?
Oh heeft Lelystad ook een 'Haven'? Ik hoorde alleen maar 'Haven' en maakte daar automatisch Almere vanquote:
Maar die 3 zijn een aftreksel van de slechte wijken van Amsterdam. Heerhugowaard is echt gewoon boer.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat is maar net waar je je op instelt. De helft van de oorspronkelijke Amsterdammers is inmiddels vertrokken naar Weesp, Almere en Purmerend, omdat het is veranderd in één groot Disneyland en van de stad die het ooit was inmiddels niks meer over is.
Ja raar oord met bijzonder slag mensen. Het is ook echt zo’n volkjequote:Op maandag 31 maart 2025 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die 3 zijn een aftreksel van de slechte wijken van Amsterdam. Heerhugowaard is echt gewoon boer.
Leroy 30 en Saskia 34 zeiden ze ah begin vh programma meen ik.quote:
Waarom ze zich opgeven:quote:
Dat was ook wat ik dacht.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
Zonde dat de kleine niet de grotere slaapkamer heeft gekregen
Van die kleine kamer is geen logeerkamer te maken. En als zij de zolder opknappen (logeerkamer of master bedroom) kan de kleine later door naar een grotere kamer én is er nog een bruikbare logeerkamerquote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
Zonde dat de kleine niet de grotere slaapkamer heeft gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |