Ik vond vreemd genoeg dat mooier dan de rest.quote:
Die vader die het een buitenwijk van Amsterdam noemde terwijl hij lekker stond te schoffelen.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Die gast deed de hele aflevering alsof ze van Amsterdam gingen emigreren naar de outback van Australië, mijn god zeg.
Die vader van Leroy was één van die drie heren die gingen sausen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:31 schreef golfer het volgende:
Wat een kneus, die Leroy.
Helemaal wat hij zei tijdens die rondrit.
Hoe haal je het in je kop.![]()
Ik geef die relatie niet nog meer dan 5 jaar.
En opvallend dat de ouders van haar wel kwamen meewerken in de tuin, maar niemand van zijn familie te bekennen was.
Je zusje?quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Die vader van Leroy was één van die drie heren die gingen sausen.
Zij eerder dan hij, met zijn baantje als barmanquote:Op maandag 31 maart 2025 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
Miskoop van het jaar, die relatie houdt geen stand en zit moeder met kind in een koophuis waarvan ze de vaste lasten niet meer kan opbrengen. Die kneus van haar gaat vast wel weer ergens anders klaplopen.
Dan heeft hij alle snelheidsbeperkingen wel overtreden, want no way dat je in 30 minuten van Amsterdam naar Lelystad kunt rijden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 06:55 schreef Stepperoller het volgende:
Wat ik opvallend vond is dat die kerel sowieso al alles met de auto deed en in zijn auto leefde in Amsterdam, maar vanaf zijn/haar oude huis waren ze in een half uur naar hun nieuwe huis in Lelystad gereden.
Ik vond hem vrij onaardig tegenover haar, vroeg me af of hij haar wel echt leuk vond. Maar kan ook de stress zijn. Denk dat mensen zich vaak opgeven voor dit programma en dan denken: het is tv, ze hebben connecties en dus ze kunnen het vast wel fixen dat we tóch in/rondom Amsterdam kunnen blijven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:31 schreef golfer het volgende:
Wat een kneus, die Leroy.
Helemaal wat hij zei tijdens die rondrit.
Hoe haal je het in je kop.![]()
Ik geef die relatie niet nog meer dan 5 jaar.
En opvallend dat de ouders van haar wel kwamen meewerken in de tuin, maar niemand van zijn familie te bekennen was.
Volgens mij was het zo dat Almere inmiddels ook al out of the scope was met het beschikbare budget.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:48 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij onaardig tegenover haar, vroeg me af of hij haar wel echt leuk vond. Maar kan ook de stress zijn. Denk dat mensen zich vaak opgeven voor dit programma en dan denken: het is tv, ze hebben connecties en dus ze kunnen het vast wel fixen dat we tóch in/rondom Amsterdam kunnen blijven.
En ik snap de keuze voor Lelystad en de aversie tegen Almere nooit zo. Almere is toch dichterbij Amsterdam dan? En volgens mij ook een wat leukere stad? Maar kan het mis hebben.
Je had jouw gehoorapparaat niet in tijdens het kijken?quote:
Vajen is Turks voor vagina. Gelukkig wonen ze niet meer in Amsterdam waar er een gigantische Turkse community leeft.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had jouw gehoorapparaat niet in tijdens het kijken?
Het kind heet Vajèn.
En de betekenis ervan is dit.
Oh, ik ben niet zo op de hoogte van alle benamingen in buitenlandse talen van het vrouwelijke geslachtsdeel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:51 schreef roos94 het volgende:
Vajen is Turks voor vagina. Gelukkig wonen ze niet meer in Amsterdam waar er een gigantische Turkse community leeft.
Ach die vond ik wel leukquote:Op maandag 31 maart 2025 23:33 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die vader die het een buitenwijk van Amsterdam noemde terwijl hij lekker stond te schoffelen.![]()
Er zijn tegenwoordig best veel van die vagina-achtige voornamen voor meisjes. Ik grap dan altijd tegen mijn vriendin dat er weer een kind Vajayjay is genoemd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vajen is Turks voor vagina. Gelukkig wonen ze niet meer in Amsterdam waar er een gigantische Turkse community leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |