ik snap het wel, maar dat is Elektro. het is zoveel dingen, dit hele ding wat ik 20 jaar moest leren heb ik nooit meer nodig gehad.quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie dat ik het zeg maar jij snapt het zelfs nauwelijks en dan wil je iemand op sleeptouw nemen?
teken het uit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
waar het fout ging bij mij. en trouwens ook bij andere, eerst die voeding over weerstand bereken wat 5a was
daarna gingen we de mist in wss....?
Weet jij de berekeningen over parallelle weerstanden en serie weerstanden?quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
waar het fout ging bij mij. en trouwens ook bij andere, eerst die voeding over weerstand bereken wat 5a was
daarna gingen we de mist in wss....?
gedaan nog want was idee, ok we waren het toen ook zat dus niet te lang, maar dat was ook mijn ideequote:
jawel, alleen nooit nodig gehad al 10 jaar, ik weet ze wel, maar nu met werk heb ik er helemaal niet mee te maken, en niet ervoor ook. dus ook voor mij lang terugquote:Op dinsdag 23 april 2024 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet jij de berekeningen over parallelle weerstanden en serie weerstanden?
Ik ga volgend jaar maar voor rijbewijs gaan denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:22 schreef kree het volgende:
tis niet echt he dat ik met weerstandjes te maken heb en elektronica. wel. 300A of meer etc
Exact dezelfde aanpak voor deel 2 doe je voor deel 3. En dan volgt de rest automatisch.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
graag want het was nog niet hele oplossing.
Als je niet met weerstanden te maken had was de stroomsterkte wel groter dan ditquote:Op dinsdag 23 april 2024 00:22 schreef kree het volgende:
tis niet echt he dat ik met weerstandjes te maken heb en elektronica. wel. 300A of meer etc
ik kom hier op terug want denk je hebt gelijk, heb alleen geen zin om het nu nog na te rekenen. m,aaaaaaar dit hebben paar aantal veel handigere elektromonteurs als mij gemist wel. hahaha. ook dus.quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact dezelfde aanpak voor deel 2 doe je voor deel 3. En dan volgt de rest automatisch.....
niet drama maken, ik snap het principe echt wel. anders zou ik geen aanwijzingen hebben. maaaaaaaar idd ja dit is fucked up dat ik het niet zo zelf ff kon uitrekenen, gelukkig kon de rest het ook niet, maataar ok. idd aandacht dingetje hoe snel vergeten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je niet met weerstanden te maken had was de stroomsterkte wel groter dan dit
je hebt btw wel een punt. kan het niet anders als eens zijn..... we zouden dat moeten weten ook gelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact dezelfde aanpak voor deel 2 doe je voor deel 3. En dan volgt de rest automatisch.....
gehehe zou haast zeggen ga er hard op, maar dat is het niet eens, ze maakt wel een goed nr enzo. tja. ik weet ook niet hoor ik heb wel bandjes gedaan. Maar tegenstelling tot wat iedereen denkt, proberen nr te maken, tis meer productief als anders. maarja goed t ziet er sexy uit of niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |