Het is ook wel de wil om iemand te helpen.quote:Op maandag 22 april 2024 23:32 schreef kree het volgende:
de rest vind dit zo saai, hahaha elekro nerds dit
sowieso. ik vraag wel hulp, maarja wiskunde is saai he?quote:Op maandag 22 april 2024 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook wel de wil om iemand te helpen.
oneens. wiskunde is leuk.quote:Op maandag 22 april 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso. ik vraag wel hulp, maarja wiskunde is saai he?
Als je eenmaal weet hoe formules in elkaar steken dan kan je ze wel lekker loslaten op een probleem.quote:Op maandag 22 april 2024 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er liefde haat relatie mee die dingen. hahaha.
weet wel en als je het snapt is het leuk, maar ga me niet eens praten over complexe getallen. en. een verbeeldende vlak, toen was ik iig de weg kwijt. hahahaquote:Op maandag 22 april 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet hoe formules in elkaar steken dan kan je ze wel lekker loslaten op een probleem.
Volgens mij ben jij ook iemand die liever met zijn handen werkt dan met zijn hoofd.quote:Op maandag 22 april 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel en als je het snapt is het leuk, maar ga me niet eens praten over complexe getallen. en. een verbeeldende vlak, toen was ik iig de weg kwijt. hahaha
ja waar, maar wil altijd nog wel leren, heb eraan geproefd iig al met HBO. maar ok idd het ging me wat te ver toen.quote:Op maandag 22 april 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook iemand die liever met zijn handen werkt dan met zijn hoofd.
maakt niet uit, jij weet wss meer in theorie. ik meer in praktijk, mooi toch?quote:
Maar hoe vaak moet je daar dan mee werken? Ik kan me niet voorstellen dat je vaak analytisch de impedantie van een circuit moet bepalen. Daarnaast vallen complexe getallen best mee, ipv een 1-dimensional getal (bv 10 ohm) heb je nu een 2-dimensionaal getal, een reëel en een imaginair gedeelte: een vector waar je de lengte van kan bepalen.quote:Op maandag 22 april 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel en als je het snapt is het leuk, maar ga me niet eens praten over complexe getallen. en. een verbeeldende vlak, toen was ik iig de weg kwijt. hahaha
nou niet dus, heb er totaal niet mee te maken. maar soms helpt het om te begrijpen wat ze van projecten willen enzo. en dat zijn de meer geleerde.quote:Op maandag 22 april 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar hoe vaak moet je daar dan mee werken? Ik kan me niet voorstellen dat je vaak analytisch de impedantie van een circuit moet bepalen. Daarnaast vallen complexe getallen best mee, ipv een 1-dimensional getal (bv 10 ohm) heb je nu een 2-dimensionaal getal, een reëel en een imaginair gedeelte: een vector waar je de lengte van kan bepalen.
En het op papier uittekenen helpt hier ook
Zal ik je een leuke vertellen, ik werkte op de engineering. Had een ontwerp en bijbehorende werktekeningen gemaakt. Was perfect om te maken. Kreeg ik ze terug want er miste maten. Ik zeg ja maar die maten zijn helemaal niet van belang om dat ding te maken. Ja maar ze moesten er bij want anders werden ze voor productie niet goed gekeurd. Ik al die maten erbij zetten.quote:Op maandag 22 april 2024 23:52 schreef kree het volgende:
goeie werkvoorbereiders zijn ook goud waard net als werkend personeel, dat snappen ze nog niet, maar goed komt wel want anders is er niemand meer die het werk doet denk
Ahh ja dit is exact zoals ik het uiteindelijk aangepakt zou hebben,quote:
Ik kan dit nou niet echt wiskunde noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |