Dit was een grapje over een opmerking die niets te maken had met de berekening waar we het net over hadden, maar enkel met weerstand en stroomsterkte in het algemeen (afgezet tegen gelijkblijvende voltage)quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
niet drama maken, ik snap het principe echt wel. anders zou ik geen aanwijzingen hebben. maaaaaaaar idd ja dit is fucked up dat ik het niet zo zelf ff kon uitrekenen, gelukkig kon de rest het ook niet, maataar ok. idd aandacht dingetje hoe snel vergeten.
Ondanks de stijgende prijzenquote:
Trustenquote:
mjah toch wel, want maakt niet zo veel uit eigenlijk....?quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ik hou van grapjes enzo en van iedereen, alleen nu ff niet enzo. sorryquote:
Sterktequote:Op dinsdag 23 april 2024 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
mjah toch wel, want maakt niet zo veel uit eigenlijk....?
ik zweer t je en wil niet negatief zijn, maar uit ervaring mss is het soort laatste keer wel?
Tip: ga slapen en bel haar morgen. Ze heeft nu veel rust nodigquote:Op dinsdag 23 april 2024 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
thanks, laten we hopen van niet want me favo tante wel,
je snapt niet, het is niet ff bellen ofzo, dat traject duurt maanden aan ellende enzo.quote:Op dinsdag 23 april 2024 02:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Tip: ga slapen en bel haar morgen. Ze heeft nu veel rust nodig
nouja verlies was er, laten we hopen deze keer niet, maar ok ik schat het allemaal maar laag in qua kans.quote:
ja weet, ga ik ook doen, maar helemaal tranen had ik wel eigenlijk.quote:
tja het is hoe iedereen ermee omgaat wel..... ik heb er niet veel he die echt naast me staan. dat helpt niet mee. en wil niet dramatisch doen, maarja het helpt mss als je gezin hebt of partner. die wel arm om je heen geeft....?quote:Op dinsdag 23 april 2024 03:07 schreef Rob het volgende:
c.a. jaar geleden mijn vader en jaar daarvoor mijn moeder verloren. beide met kanker. dus weet hoe het voelt. maar ook wat je niet moet doen. En wakker blijven en het laten malen helpt niemand.
ik was ook alleenstaand maar ga er nuchter mee om. Iets waar je niet tegen kan vechten kan je niet tegen vechten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja het is hoe iedereen ermee omgaat wel..... ik heb er niet veel he die echt naast me staan. dat helpt niet mee. en wil niet dramatisch doen, maarja het helpt mss als je gezin hebt of partner. die wel arm om je heen geeft....?
zuchtttttt echt als jullie nog denken dat dat mijn bedoeling is?quote:Op dinsdag 23 april 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
Fijn dat we jouw goedkeuring hebben.
kweet t maatje, tis ellende en iedereen heeft er andere manier mee, sommige handiger als andre. voor mij was het wel dramaquote:Op dinsdag 23 april 2024 03:12 schreef Rob het volgende:
[..]
ik was ook alleenstaand maar ga er nuchter mee om. Iets waar je niet tegen kan vechten kan je niet tegen vechten.
je moet weten dat het iets heel persoonlijks is wat ik vertel. enne ok dat het met andere anders ging ok. maar wil er wel over praten, maar onwijs discussie moet t niet worden.quote:
dat weet ik, maar ik maakte ff dingetje waar ik mee zit. en dat draait wel om mij en waar ik mee zit.quote:
ik denk jij doet ook. en net heel veel anderen, maargoed ik ben heel goed in geintje of drama van maken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 03:25 schreef Rob het volgende:
Ik neem je serieus Ja maar of DTS de juiste weg is ..
er zijn vast andere topics voor
hmmms moet gewoon ff kletsen toch met vrouwen, die snappen dit meestal meer.quote:Op dinsdag 23 april 2024 03:30 schreef Rob het volgende:
al meerdere keren gezegd. zet de herhaalmodus maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |