abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213568168
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:32 schreef DjVero het volgende:
Domme keuze. Williams gaat nooit meer wat worden. Wanneer is het voor het laatst geweest dat ze meededen om de knikkers? Begin deze eeuw met Montoya en R. Schumacher? '97 laatste titel geweest.

Ik had hem graag bij Mercedes gezien. Of nog liever Red Bull.
Maar als die hem niet wilden of enkel een 1-jarig contract aanboden dan is dit toch juist de slimste keuze. Je hebt altijd de kans op een 'dubbele diffuser' in 2026.
pi_213705561
Denk dat na dit weekend dat de kans dat Sainz in de running is voor het 2e red bull is zitje aanzienlijk gestegen is.
pi_213705980
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 20:17 schreef Donderkonijn het volgende:
Denk dat na dit weekend dat de kans dat Sainz in de running is voor het 2e red bull is zitje aanzienlijk gestegen is.
Volgens Motorsport.com niet:

https://nl.motorsport.com(...)verstappen/10616462/

SERGIO PÉREZ OP WEG NAAR CONTRACTVERLENGING, CARLOS SAINZ NIET NAAR RED BULL

Signalen in de Formule 1-paddock wijzen op een contractverlenging van Sergio Pérez bij Red Bull Racing. Helmut Marko liet eerder aan deze website weten dat het voor Barcelona duidelijk moet zijn, al kan het eerder gebeuren.

Ronald Vording
Oleg Karpov
27 mei 2024, 12:00
Upd: 27 mei 2024, 12:37

[...]

Geen Red Bull-zitje voor Sainz, wat zijn de opties voor hem?
Carlos Sainz is in eerste instantie ook aan een Red Bull-zitje gelinkt. Marko erkende in Japan dat Red Bull met hem sprak, maar voegde toe dat er een aanbod van Audi op tafel lag 'waar Red Bull niet overheen kon'. De aanstaande contractverlenging van Pérez betekent dat Sainz elders moet kijken. De Madrileen heeft daarbij twee realistische opties: het Audi-project en Williams met een lijntje naar Mercedes. Waar de eerstgenoemde optie meteen voor de langere termijn zou zijn, kan het team uit Grove juist een overbrugging vormen voor een kortere periode.

Dat Sainz die mogelijkheid achter de hand heeft, betekent ook dat hij niet meteen hoef te zwichten voor de druk die Audi op de rijdersmarkt zet. Het Duitse merk wil graag dat hij zo snel mogelijk tekent, maar Sainz heeft meermaals laten weten liever in een competitievere auto te zitten. Bij Williams zou dat laatste ook niet meteen het geval zijn, maar daar kan hij bij een klantenteam van Mercedes wel wachten om te zien wat er bij het fabrieksteam van Toto Wolff gaat gebeuren. Als Kimi Antonelli aan het eind van de rit nog niet rijp genoeg wordt geacht voor het grote werk bij Mercedes, zou er in theorie alsnog een wissel kunnen plaatsvinden. De keuze van Sainz is naar verluidt nog niet gemaakt.

[...]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 27 mei 2024 @ 21:00:21 #29
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_213706156
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 20:48 schreef Sally het volgende:

[..]

Signalen in de Formule 1-paddock wijzen op een contractverlenging van Sergio Pérez bij Red Bull Racing. Helmut Marko liet eerder aan deze website weten dat het voor Barcelona duidelijk moet zijn, al kan het eerder gebeuren.

Ronald Vording
Oleg Karpov

[...]

Carlos Sainz is in eerste instantie ook aan een Red Bull-zitje gelinkt. Marko erkende in Japan dat Red Bull met hem sprak, maar voegde toe dat er een aanbod van Audi op tafel lag 'waar Red Bull niet overheen kon'. De aanstaande contractverlenging van Pérez betekent dat Sainz elders moet kijken. De Madrileen heeft daarbij twee realistische opties: het Audi-project en Williams met een lijntje naar Mercedes. Waar de eerstgenoemde optie meteen voor de langere termijn zou zijn, kan het team uit Grove juist een overbrugging vormen voor een kortere periode.

Dat Sainz die mogelijkheid achter de hand heeft, betekent ook dat hij niet meteen hoef te zwichten voor de druk die Audi op de rijdersmarkt zet. Het Duitse merk wil graag dat hij zo snel mogelijk tekent, maar Sainz heeft meermaals laten weten liever in een competitievere auto te zitten. Bij Williams zou dat laatste ook niet meteen het geval zijn, maar daar kan hij bij een klantenteam van Mercedes wel wachten om te zien wat er bij het fabrieksteam van Toto Wolff gaat gebeuren. Als Kimi Antonelli aan het eind van de rit nog niet rijp genoeg wordt geacht voor het grote werk bij Mercedes, zou er in theorie alsnog een wissel kunnen plaatsvinden. De keuze van Sainz is naar verluidt nog niet gemaakt.

[...]
Meerdere bronnen hebben het er inderdaad over dat Perez in/voor Canada een nieuw contract tekent.

Naast Motorsport.com heb ik het ook gezien bij The-Race en Motorsport-Total.com (Duits)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_213706390
Ik ben benieuwd wat er klopt van het gerucht dat Perez een eenjarig contract kan tekenen terwijl hij twee jaar wil.

Wat RBR in hem ziet begrijp ik niet. Wellicht schikt hij zich in zijn rol en is dat alles wat RBR wil. Alleen een echte wingman kan die ook niet spelen omdat er tussen hem en Verstappen al snel twee concurrenten tussen zitten. En voor het constructeurskampioenschap moet het vooral van Verstappen komen, maar misschien geeft RBR daar niet zoveel om
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 mei 2024 @ 07:37:37 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213708514
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 20:48 schreef Sally het volgende:

[..]

Ronald Vording
Oleg Karpov

[...]

[...]
Wel hilarisch dat na zo'n weekeinde dit soort berichten verschijnen. Als je Perez nu een nieuw contract geeft, prima, maar dan weten we in elk geval wel definitief zeker dat ze gewoon een coureur willen die op geen enkele wijze ook maar een heel klein beetje voor concurrentie met Verstappen kan zorgen in plaats van een coureur die consistent mee kan strijden om plek twee :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_213714232
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 21:12 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben benieuwd wat er klopt van het gerucht dat Perez een eenjarig contract kan tekenen terwijl hij twee jaar wil.

Wat RBR in hem ziet begrijp ik niet. Wellicht schikt hij zich in zijn rol en is dat alles wat RBR wil. Alleen een echte wingman kan die ook niet spelen omdat er tussen hem en Verstappen al snel twee concurrenten tussen zitten. En voor het constructeurskampioenschap moet het vooral van Verstappen komen, maar misschien geeft RBR daar niet zoveel om
Sponsor en merch geld, kennelijk is meer dan 65% vd merch die rb verkoopt gebrand met checo
  dinsdag 28 mei 2024 @ 19:52:06 #33
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_213715395
twitter
  woensdag 29 mei 2024 @ 12:53:25 #34
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_213721916
Antonelli zou tijdens een test op Silverstone sneller dan Schumacher en Russell geweest zijn, waardoor Mercedes waarschijnlijk voor hem zal kiezen.

https://www.formulapassio(...)stone-w13-passo-gara
pi_213722592
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 12:53 schreef Starflyer het volgende:
Antonelli zou tijdens een test op Silverstone sneller dan Schumacher en Russell geweest zijn, waardoor Mercedes waarschijnlijk voor hem zal kiezen.

https://www.formulapassio(...)stone-w13-passo-gara
Qua schades zal hij ook wel een stuk goedkoper zijn dan Mick
  maandag 3 juni 2024 @ 13:07:44 #36
194695 franklop
Fran knock
pi_213775700
twitter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 3 juni 2024 @ 13:13:39 #37
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_213775754
Dat zat er al aan te komen. Al voor Monaco, las ik.
pi_213780673
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 13:07 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Snel naar de Formule-E met die vent.
Voor mij blijft hij voor altijd en eeuwig de klojo die, terwijl hij zelf een ronde achterstand had, Max Verstappen van de baan ramde.
-
  maandag 3 juni 2024 @ 21:23:53 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213780755
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 21:17 schreef quo_ het volgende:

[..]
Snel naar de Formule-E met die vent.
Voor mij blijft hij voor altijd en eeuwig de klojo die, terwijl hij zelf een ronde achterstand had, Max Verstappen van de baan ramde.
Kan hij beter naar de Indycars, daar hoef je niet opzij als achterblijver :P

Al stellen ze ook dan iemand vd baan rammen niet op prijs :N

Ennnn rijden er al genoeg ongeleide projectielen rond daar :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213783859
Als ik de geruchten nu zo lees dan kan Bearman wel eens het slachtoffer worden van alle driver swaps dit jaar.
pi_213794916
Let op, FEATURE-artikel, dus voor abonnees helemaal te lezen.

ANALYSIS: Why Red Bull decided to stick with Perez – and what it means for the driver market

By:
F1 Correspondent & Presenter
Lawrence Barretto

https://www.formula1.com/(...)NNJaH49PEo4nQS7.html
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 5 juni 2024 @ 11:16:53 #42
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_213795303
Sainz gaat een tussenjaar tegemoet en komt dan terug ala Alo?
  woensdag 5 juni 2024 @ 12:46:08 #43
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_213796117
Sainz heeft de keuze tussen Sauber/Audi, Williams en misschien Alpine.

Ik zie hem geen tussenjaar doen en dan terugkomen. De topteams hebben imho in 2026 ook geen plek voor hem.
  woensdag 5 juni 2024 @ 16:28:34 #44
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_213798401
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 12:46 schreef Starflyer het volgende:
Sainz heeft de keuze tussen Sauber/Audi, Williams en misschien Alpine.

Ik zie hem geen tussenjaar doen en dan terugkomen. De topteams hebben imho in 2026 ook geen plek voor hem.
Alpine, lijkt mij super :D
pi_213805079
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 10:40 schreef Sally het volgende:
Let op, FEATURE-artikel, dus voor abonnees helemaal te lezen.

ANALYSIS: Why Red Bull decided to stick with Perez – and what it means for the driver market

By:
F1 Correspondent & Presenter
Lawrence Barretto

https://www.formula1.com/(...)NNJaH49PEo4nQS7.html
Of heeft Disney flink met geld geschoven om perez daar te houden voor hun serie:
https://www.reddit.com/r/(...)es_revolving_around/

[ Bericht 0% gewijzigd door tripel7 op 06-06-2024 01:09:39 ]
  donderdag 6 juni 2024 @ 00:20:17 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_213805129
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 00:05 schreef tripel7 het volgende:

[..]
Of heeft Disney fink we geld geschoven om perez daar te houden voor hun serie:
https://www.reddit.com/r/(...)es_revolving_around/
Hopelijk zitten ze daar in Mexico op te wachten, denk niet dat er veel animo is in de rest van de wereld.
Het is ook niet een cultfiguur ofzo, weinig uitstraling en pulling power voor zo'n serie.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_213805182
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 00:20 schreef APK het volgende:

[..]
Hopelijk zitten ze daar in Mexico op te wachten, denk niet dat er veel animo is in de rest van de wereld.
Het is ook niet een cultfiguur ofzo, weinig uitstraling en pulling power voor zo'n serie.
Ik denk dat je de rest van Latijns Amerika een beetje onderschat. Perez schijnt goed te zijn voor 65 % van de merch die Red Bull verkoopt, hij zal dus niet alleen populair zijn in Mexico. Bij een groot deel van de wereld is spaans ook de eerste taal he, dat helpt ook mee.
  donderdag 6 juni 2024 @ 11:50:04 #48
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_213808828
Sainz zou voor Williams getekend hebben.

twitter
pi_213809182
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 00:41 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik denk dat je de rest van Latijns Amerika een beetje onderschat. Perez schijnt goed te zijn voor 65 % van de merch die Red Bull verkoopt, hij zal dus niet alleen populair zijn in Mexico. Bij een groot deel van de wereld is spaans ook de eerste taal he, dat helpt ook mee.
De vraag is dan om wat voor bedrag dat gaat want 65% van de merchandise als het bedrag een paar miljoen is is geen argument voor een team wat een sponsor heeft die 200 miljoen per jaar neertelt.
pi_213813094
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')