Nee waarom zou ik wilders serieus nemen.quote:Op zondag 21 april 2024 16:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Neem je het ook serieus als Wilders het zegt? Hij zegt ook wel eens 'we gaan er alles aan doen om...'.
Hugo de Jonge moet inderdaad gewoon aftreden. Incapabel persoon, legt zijn problemen altijd bij anderen, in dit geval de gemeentes, neer.quote:Op zondag 21 april 2024 16:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar die moeten dan wel weer de informateurs leveren, neem ik aan?
Maar moet dit geen aangifte opleveren?
[ x ]
Ik snap het, dan hoor je niet in Nederland thuis.quote:Op zondag 21 april 2024 16:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hugo de Jonge moet inderdaad gewoon aftreden. Incapabel persoon, legt zijn problemen altijd bij anderen, in dit geval de gemeentes, neer.
Het liefst zie ik hem wel oprotten inderdaad. Maar Rotterdam is al ver genoeg hoor.quote:Op zondag 21 april 2024 16:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik snap het, dan hoor je niet in Nederland thuis.
Het zit hem wel diep.quote:Op zondag 21 april 2024 16:26 schreef matthijst het volgende:
Sneue lul die Timmermans. 4 minuten lullen over Wilders
Ja maar dat is anders Tijger.quote:Op zondag 21 april 2024 16:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar die moeten dan wel weer de informateurs leveren, neem ik aan?
Maar moet dit geen aangifte opleveren?
[ x ]
Ik ga zo vis eten. Zal aan je denken.quote:Op zondag 21 april 2024 12:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahaha, sjonge jonge, wat spelen jullie nu ineens alsof er iets ergs is gebeurd. Ga maar naar de politie en probeer maar eens duidelijk te maken dat het om een dreiging gaat. Die zaken neemt de politie niet eens aan, niet zo butthurt gaan doen.
Man, man, wat zijn die PVVerts enorme watjes, zeg. Vrijheid van meningsuiting dit en dat en dan een doodnormale zin als dreiging gaan zien omdat hun grote leider het zegt.![]()
Ik ga er alles aan doen om dat soort stompzinnigheid een halt toe te roepen. Ik zie je in de rechtszaal!
Ik ben dit ook met verbazing aan het volgen. Bizar.quote:Op zondag 21 april 2024 15:34 schreef Origami94 het volgende:
Het is verbazend hoeveel mensen in deze frame trappen. Er is geen seconde geweest waaruit blijkt dat Timmermans geweld wilt gebruiken tegen Wilders.
Ik vind dat erg vies.quote:Op zondag 21 april 2024 16:35 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik ga zo vis eten. Zal aan je denken.
Jaquote:Op zondag 21 april 2024 15:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf me daar ook over verbazen. Zijn mensen echt zo dom![]()
Het sop is de kool niet waard. Echter vind ik het wel bijzonder dat een partij die al jarenlang dingen als "woorden doen er toe", "kwetsend", "vrijheid van meningsuiting is niet onbeperkt", "inclusiviteit", "het is hoe de ander het opvat" en weet ik veel wat voor retoriek er langs is gekomen nu uit een heel ander vaatje aan het tappen is.quote:Op zondag 21 april 2024 15:34 schreef Origami94 het volgende:
Het is verbazend hoeveel mensen in deze frame trappen. Er is geen seconde geweest waaruit blijkt dat Timmermans geweld wilt gebruiken tegen Wilders.
Het is niet de eerste keer dat hij dit soort idiote tweets plaatst. Het ligt dus niet aan zijn overleden moeder.quote:Op zondag 21 april 2024 16:51 schreef potjecreme het volgende:
We hebben een reden om verzachtend te praten over het tweet gedrag van Wilders.
[ x ]
Nou ja, het is niet dat Links zich niet verbijsterend heeft uitgelaten sinds 7/10, of vind jij dit normaal?quote:Op zondag 21 april 2024 15:34 schreef Origami94 het volgende:
Zijn er dan elke week familieleden van hem die overlijden? Met alle twitterdiarree van die man wil ik niet weten hoe groot de familie Wilders is.quote:Op zondag 21 april 2024 16:51 schreef potjecreme het volgende:
[ x ]
Nee hoor. Blijft een volk mennende maniak.quote:Op zondag 21 april 2024 16:51 schreef potjecreme het volgende:
[ x ]
quote:Op zondag 21 april 2024 17:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zijn er dan elke week familieleden van hem die overlijden? Met alle twitterdiarree van die man wil ik niet weten hoe groot de familie Wilders is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |