Hij rijdt de pits voorbij.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 21 april 2024 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat heeft Norris de stewards misdaan?
Dat wist ik niet. En na die brand bij Jos in 1994 volgde er ongetwijfeld nieuwe regelementen.quote:Op zondag 21 april 2024 09:26 schreef spectrumanalyser het volgende: en dan bedenk je dat er vroeger geen maximale snelheid in de pitstraat was. Ergens in 1994 pas.
Werd tijd.quote:
Die heeft dan ook een Crashhelm op, ik snap dat wel.quote:Op zondag 21 april 2024 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Bottas mocht aangereden worden, de marshalls niet
Dit ja, zelfs wij op tv zagen al 2 rondes dat het een vsc was.quote:Op zondag 21 april 2024 09:41 schreef Zorro het volgende:
Doe dit meteen of doe het niet.
Dit slaat nergens op.
Daar gaan de stewards niet over.quote:Op zondag 21 april 2024 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
VSC kwam net nadat die voorbij de pitsingang reed
Voor wat?quote:Op zondag 21 april 2024 09:42 schreef wdn het volgende:
Lewis pit ... wedden dat hij naar rood gaat!!
quote:
Lijkt wel een feestjequote:
Pluttel.quote:
It's hard man.quote:Op zondag 21 april 2024 09:43 schreef Tijn het volgende:
Lewis heeft nu alle smaken banden geprobeerd.
GMTAquote:Op zondag 21 april 2024 09:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoeveel Chinezen heb je nodig om een auto weg te duwen.
Made in Chinaquote:Op zondag 21 april 2024 09:43 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe veel Chinezen ben je nodig om een auto weg te slepen?
So Fat.quote:
Die staat nog in Japanquote:Op zondag 21 april 2024 09:44 schreef Tijn het volgende:
Ze staan met 10 man rond die auto van Bottas, maar een takelwagen kan er niet vanaf.
Al voorspeld.quote:
kunstmatig spanning creërenquote:
Echt hoor, man man manquote:
Lekker een beetje pitstoptraining.quote:Op zondag 21 april 2024 09:45 schreef TwenteFC het volgende:
Red Bull pitcrew lekker bezig vandaag1.9 en 2.0 achter elkaar.
Bij wie ?quote:Op zondag 21 april 2024 09:45 schreef Tijn het volgende:
Als er zoveel tijd tussen zit, kun je nauwelijks nog van "double stack" spreken eigenlijk
Ik typ te lange zinenn zie ik.quote:
Ze willen het record van meeste inhaalacties terugquote:
1e 2 stops 2.1 en 2.0quote:Op zondag 21 april 2024 09:45 schreef TwenteFC het volgende:
Red Bull pitcrew lekker bezig vandaag1.9 en 2.0 achter elkaar.
Dit kan ik ook wel ja.quote:Op zondag 21 april 2024 09:45 schreef Tijn het volgende:
Als er zoveel tijd tussen zit, kun je nauwelijks nog van "double stack" spreken eigenlijk
Hij hoe zoveel ?quote:
Goed gesproken maat.quote:Op zondag 21 april 2024 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Logische keuze. VSC, duurt te lang en tig mensen langs de baan: SC. Helemaal prima.
Vooral als zijn auto aan het glijden isquote:Op zondag 21 april 2024 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis heeft eindelijk weer eens wat geluk na al zijn pech
Ik snap niet wat je zegtquote:Op zondag 21 april 2024 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij hoe zoveel ?
Of was het commentaar van de Engelsen
2.1 en 2.2 iirc ?quote:
Welke pech?quote:Op zondag 21 april 2024 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zegt dat Ham geluk nodig heeft om op P14 rond te batteren? Helder.quote:Op zondag 21 april 2024 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar wel een keer een melding zonder "man" of "mate" en dat is ook wat waardquote:
Ach dat horen we wel vaker maar hij gaat echt punten pakkenquote:Op zondag 21 april 2024 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral als zijn auto aan het glijden is
We are checkingquote:Op zondag 21 april 2024 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee.quote:Op zondag 21 april 2024 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis je auto is beter dan je denkt kom op we pakken punten.
Hij moet nog 1 plekje zakken, zodat mijn voorspelling uitkomtquote:Op zondag 21 april 2024 09:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je zegt dat Ham geluk nodig heeft om op P14 rond te batteren? Helder.
Zijn mentale gesteldheid ja.quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach dat horen we wel vaker maar hij gaat echt punten pakken
quote:
die ligt nog op t nachtkastjequote:
quote:Op zondag 21 april 2024 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach dat horen we wel vaker maar hij gaat echt punten pakken
Ik steun deze motie.quote:Op zondag 21 april 2024 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij moet nog 1 plekje zakken, zodat mijn voorspelling uitkomt
Hey hey, niet zo jinxen hoorquote:Op zondag 21 april 2024 09:48 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb trouwens een paar weken geleden al gedroomd dat Norris en Max er samen afgingen in GP die Max nog nooit gewonnen heeft. Ik hoop niet dat dit nu bij de herstart gaat gebeuren
Ligt bij het licht?quote:
Jij mag niet meer dromenquote:Op zondag 21 april 2024 09:48 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb trouwens een paar weken geleden al gedroomd dat Norris en Max er samen afgingen in GP die Max nog nooit gewonnen heeft. Ik hoop niet dat dit nu bij de herstart gaat gebeuren
ja ja ja ja jaquote:
Het zou zomaar kunnen dat hij 9de of 10de wordt. Dan is natuurlijk weer een BEAST race geweest.quote:
DotDquote:Op zondag 21 april 2024 09:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat hij 9de of 10de wordt. Dan is natuurlijk weer een BEAST race geweest.
Stukje Chinese kwaliteit.quote:Op zondag 21 april 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
Bottas is allang bij zn vriendin voor de SC van de baan af is
Wist je dat BEAST best wel racistisch is richting Lewisquote:Op zondag 21 april 2024 09:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat hij 9de of 10de wordt. Dan is natuurlijk weer een BEAST race geweest.
Bottas zn vriendin? nehquote:
Viaplay kijkenquote:Op zondag 21 april 2024 09:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jemig Nelson je ziet toch dat die al lang er van door ging
Rijdt weer.quote:
hij heeft zogenaamd niet door wat er daarvoor gebeurde... want anders kost het hem nu inmiddels wel eens een ritquote:
Bannen voor de rest van het seizoen, wat een bizarre actie.quote:Op zondag 21 april 2024 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stroll mag wel eens race niet mee doen met deze aktie
Strafpunten voor iedereen met Stroll in de managerquote:Op zondag 21 april 2024 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stroll mag wel eens race niet mee doen met deze aktie
quote:Op zondag 21 april 2024 09:55 schreef Mano_ het volgende:
Stroll was z'n vizier aan het likken zeker.
Goed ideequote:Op zondag 21 april 2024 09:55 schreef Managarm het volgende:
Niet weer een safety car, dan maar ontbijt maken.
quote:Op zondag 21 april 2024 09:55 schreef King_Merc het volgende:
Rocketpoweredmohawk gaat straks helemaal los op windowlicker
Hoop volgend seizoen toch wat nieuwe rookies, tijd voor nieuw bloed en nieuwe talenten.quote:Op zondag 21 april 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
Kunnen die rookies in die auto’s worden gezet
Beter dan stroll en Magnussen
Van een SC naar een SCquote:Op zondag 21 april 2024 09:56 schreef Zorro het volgende:
Zo'n SC maakt de race wel een stuk veiliger he!
Al helemaal met deze actiequote:Op zondag 21 april 2024 09:55 schreef THEFXR het volgende:
Stroll moet eens een race schorsing krijgen
Deze actie verdient een enorme strafquote:Op zondag 21 april 2024 09:55 schreef THEFXR het volgende:
Stroll moet eens een race schorsing krijgen
Dit kan bijna niet anders dan vloerschade opleverenquote:Op zondag 21 april 2024 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Ricciardo verloor in die paar bochten al enorm veel, die komt zo binnen
Van dat liedje van "Come On Aileen"quote:
come on eileenquote:
Die is al aan het bellen.quote:Op zondag 21 april 2024 09:57 schreef Sabata het volgende:
Mijn hemel als ze Stroll hier nu geen strafpunten voor geven dan moet Papa Lawrence wel een héél dikke sponsor zijn
Race schorsing zou op zijn plaats als je al die andere domme acties van hem ook meeneemt.quote:Op zondag 21 april 2024 09:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deze actie verdient een enorme straf
Nooit van gehoordquote:
Die heeft een under investigation voor een SC infringement.quote:Op zondag 21 april 2024 09:56 schreef ondeugend het volgende:
Bijna alle idioten hebben zich weer bewezen. Alleen Sargeant nog niet.
met zn acties valt het me mee dat hij maar 5 strafpunten heeftquote:Op zondag 21 april 2024 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Race schorsing zou op zijn plaats als je al die andere domme acties van hem ook meeneemt.
Ik heb twee races geduld moeten hebben, maar nu betaalt het zich uitquote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef _UserName_ het volgende:
Er is een rede dat ik weiger om Stroll of Sargeant in de manager te hebben.
Dan moet hij oplettenquote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
Ter verdediging van Stroll (waarom eigenlijk): F1TV zei dat ie geen kans had om dat te voorkomen wegens de compleet onverwachte opstopping.
Lolquote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
Ter verdediging van Stroll (waarom eigenlijk): F1TV zei dat ie geen kans had om dat te voorkomen wegens de compleet onverwachte opstopping.
Onverwacht?!quote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
wat het nog zieliger maakt is dat ie zegt dat ie een brake check kreeg. Nee knuppel de auto voor je moest remmen om niet in de achterkant van een mclaren oid te duiken.quote:
maar die opstopping IS te verwachtenquote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
Ik was de manager vergeten, heb Ricciardo en Albon er nog in staan met 2x HAASquote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee races geduld moeten hebben, maar nu betaalt het zich uit
quote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
Zeg dat tegen die lui daarquote:
zo speelde hij zijn boordradio idd welquote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
Wat gek zeg, onder een SC herstartquote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
Die had ook geen stroll achter zichquote:Op zondag 21 april 2024 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ham toch stiekem naar plek 11 geklommen
En morgen zeker een dikke AM voor de deur?quote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |