Wanneer wordt papa het een keer zat is een betere vraag.quote:
+5quote:
Ban.quote:
nietquote:Op zondag 21 april 2024 09:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer wordt papa het een keer zat is een betere vraag.
en dit is?quote:
Gaat mijn voorspelling alsnog uitkomenquote:
Water is natquote:
Wat een BEAST is het ook he?quote:
Sssst je maakt het capslock monster wakkerquote:
ow ik zat al in de 5 toen je dat plaatstequote:
Beetje water zou wel leuk zijnquote:
quote:Op zondag 21 april 2024 09:15 schreef wdn het volgende:
zo'n balkje boven de auto is slecht voor de aerodynamica
+6.115quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 09:15 schreef wdn het volgende:
zo'n balkje boven de auto is slecht voor de aerodynamica
oeh Mac en Per autopech?quote:
F1 / [F1 SC] Get a Room #4quote:Op zondag 21 april 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wel een SC gebruiken
ja he ben brood aan het smerenquote:
Het kan als beide RBR uitvallenquote:Op zondag 21 april 2024 09:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het gevecht met Alonso, niet de race
Doe mij ook eentje.quote:
Ja maar ik wil Alonso op het podium. Laat Perez maar uitvallen dan.quote:
Voor de coureurs de McBrakeFast.quote:
ja en hij is al aan het cruisenquote:
Af en toe een penalty zodat ie ook eens moet racen vanaf een P10, P14, P16 zodat ie dat niet verleerd.quote:
Mag van mij ook. Prima.quote:Op zondag 21 april 2024 09:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik wil Alonso op het podium. Laat Perez maar uitvallen dan.
pak zelf...quote:
Ja het was niet Bottasquote:
Sow.quote:
Doe het!quote:
Papa Stroll heeft wat geld overgemaaktquote:
quote:Op zondag 21 april 2024 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Papa Stroll heeft wat geld overgemaakt
Je bent weer wakker geworden?quote:
Tja, zo iemand geef je geen straf, die geef je een doekje tegen het kwijlen en een schouderklopje.quote:
Sainz voorbij aan Russellquote:
Ik moest hier iets te hard om lachen.quote:Op zondag 21 april 2024 09:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, zo iemand geef je geen straf, die geef je een doekje tegen het kwijlen en een schouderklopje.
We gebruiken hier geen bijnamen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We gebruiken hier geen bijnamen.
kwoot hem dan ok nietquote:Op zondag 21 april 2024 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maak ik zelluf wel uitquote:Op zondag 21 april 2024 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ok ChevyCapslockquote:Op zondag 21 april 2024 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat hij de mindset mist.quote:Op zondag 21 april 2024 09:23 schreef aeque het volgende:
Waarom kan Leclerc alleen lekker racen als het niet om de winst gaat.
Weet niet of hij dat mist maar lijkt wel alsof hij dan ineens de druk niet meer aan kan soms.quote:Op zondag 21 april 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat hij de mindset mist.
Monteur geraaktquote:Op zondag 21 april 2024 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom duurde die stop van Gasly zo lang?
Tap tap.quote:Op zondag 21 april 2024 09:25 schreef Nizno het volgende:
verstappen gaat zo gasley op zn rug kloppen
Hebben team van Sauber ingehuurdquote:Op zondag 21 april 2024 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom duurde die stop van Gasly zo lang?
Iedereen die af en toe de ochtendspits op de A10 meepakt kan ditquote:Op zondag 21 april 2024 09:25 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi hoor die stops, Ritsen? U leert het hier.
quote:Op zondag 21 april 2024 09:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
WOW LEWIS
Wat een krankzinnige bizarre move jemig. Buitenom!
Dit is ongelooflijk
Dat kan hij ook niet.quote:Op zondag 21 april 2024 09:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet niet of hij dat mist maar lijkt wel alsof hij dan ineens de druk niet meer aan kan soms.
Dat kanquote:Op zondag 21 april 2024 09:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Max niet gewoon een pitstop maken voor wat meer actie?
ja ik zat ineens ook recht op, dacht minstens dat hij 5 in 1 keer pakte ofzoquote:Op zondag 21 april 2024 09:26 schreef wdn het volgende:
Hele lijp gaan als commentator omdat Lewis plek 15 pakt.
RBR de pitstopgodenquote:
van P16 naar P15 is belangrijkerquote:Op zondag 21 april 2024 09:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Haalt Max iemand in laten ze het niet in beeld
Behoorlijk.quote:
Gezien de band los kwam was het ook een soort van release. FIA kom er maar in.quote:
Vooral 7-voudige wereldkampioen die dat doetquote:
Gaan we zien naarmate de race vordert, ze vechten in ieder geval voor p3.quote:
klopt, maar als je op zo'n moment voor je gaat vloeken en schelden meteen vraagt hoe het met de monteur isquote:Op zondag 21 april 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kan hier ook niet wat aan doen
Zeg ik dat dan? Hij informeert naar de gezondheid van een teamgenoot, dat vind ik heel fijn.quote:Op zondag 21 april 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kan hier ook niet wat aan doen
Die had zich even moeten verdiepen in de F1quote:
Nopequote:Op zondag 21 april 2024 09:30 schreef Tijn het volgende:
Sainz is nog niet naar binnen geweest, of wel.
Nou nou nouquote:Op zondag 21 april 2024 09:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Hij informeert naar de gezondheid van een teamgenoot, dat vind ik heel fijn.
Je loopt wat achter stiggyquote:Op zondag 21 april 2024 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max gaat Leclerc zo opvreten.
Zal jou eens achter lopen!quote:
in elke andere sport is het een afgangquote:Op zondag 21 april 2024 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral 7-voudige wereldkampioen die dat doet
quote:Op zondag 21 april 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens achter lopen!
Max is zo snel dat zelfs onze comments het niet meer bijhouden..... Mate Matequote:
dat hoeft niemand te doen, hij kan het prima zelfquote:Op zondag 21 april 2024 09:31 schreef Questular het volgende:
Volgens mij is de Mercedes van Lewis gesaboteerd.
Zoals Alonso die gewoon in de top 6 rijdt?quote:Op zondag 21 april 2024 09:31 schreef wdn het volgende:
[..]
in elke andere sport is het een afgang
of je doet mee voor je plezier
Hammilmans zelfquote:Op zondag 21 april 2024 09:32 schreef OmniRocket het volgende:
Is het nou de band of de auto waardoor hamilton traag is?
?
quote:Op zondag 21 april 2024 09:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Max is zo snel dat zelfs onze comments het niet meer bijhouden..... Mate Mate
Toen startte hij wel als tweede.quote:Op zondag 21 april 2024 09:32 schreef Tijn het volgende:
"This car is so slow" uh, gisteren reed-ie er nog meer naar P2 tijdens de sprint?
Ja, het is een beetje moeilijker als je je niet op een natte baan kan kwalificeren en de Muur van Oviedo niet achter je zit om iedereen af te weren.quote:Op zondag 21 april 2024 09:32 schreef Tijn het volgende:
"This car is so slow" uh, gisteren reed-ie er nog meer naar P2 tijdens de sprint?
Ik mis die boordradios's toch welquote:
Alonso doet mee voor zijn eigen plezier.quote:Op zondag 21 april 2024 09:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zoals Alonso die gewoon in de top 6 rijdt?
Daar hebben we lollipop voorquote:
Geen 'question' toch?quote:
Jazeker welquote:
Oh dan miste ik hem omdat hij niet achteraan het bericht zat.quote:Op zondag 21 april 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jazeker wel
Question
What do you Think about plan D
Heeft ie al gedaanquote:
Kruipt wel naar Leclerc toe.quote:Op zondag 21 april 2024 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Perez inmiddels al weer 13 seconden achter Max
En dat is dan de enige coureur die max een beetje kan bijbenen. De rest gaat eindigen op 30+ sec.quote:Op zondag 21 april 2024 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Perez inmiddels al weer 13 seconden achter Max
Stig was later wakker dus schakelde 5min later inquote:
Ja jaquote:
Als je hem afdekt hoef je er geen kaartjes voor te verkopen om toch uitverkocht te zijnquote:Op zondag 21 april 2024 09:36 schreef heywoodu het volgende:
Die altijd weer totáál lege immense tribune voorafgaand aan het lange rechte stuk
quote:Op zondag 21 april 2024 09:37 schreef Monolith het volgende:
Denk dat Gianpiero een Sudoku aan het maken is.
quote:Op zondag 21 april 2024 09:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stig was later wakker dus schakelde 5min later in
Zal jou eens inschakelenquote:Op zondag 21 april 2024 09:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stig was later wakker dus schakelde 5min later in
Blijkbaar mogen bijnamen hier gewoon.quote:
Ik zat net te denken: "wat zit-ie nou eigenlijk te doen met die pen?"quote:Op zondag 21 april 2024 09:37 schreef Monolith het volgende:
Denk dat Gianpiero een Sudoku aan het maken is.
Als je toch uitverkocht bent dan gooi je die toch ook open?quote:Op zondag 21 april 2024 09:36 schreef heywoodu het volgende:
Die altijd weer totáál lege immense tribune voorafgaand aan het lange rechte stuk
smeer jij je brood maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |