Ookquote:
Sallyquote:
Moet ik direct aan deze scene denken.quote:
Therethere.gifquote:Op zondag 21 april 2024 09:50 schreef aeque het volgende:
Shit. Geen brood meer en winkel pas om 12 open. Even huilen.
In welk durp woon jij dan?quote:Op zondag 21 april 2024 09:50 schreef aeque het volgende:
Shit. Geen brood meer en winkel pas om 12 open. Even huilen.
Nou ja niet degene vlakbij.quote:Op zondag 21 april 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
In welk durp woon jij dan?![]()
geen winkel open op zondag om 8:00 uur.....![]()
Ik heb dan ook wel een luxe hierquote:
Ik woon erbovenquote:Op zondag 21 april 2024 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel een luxe hier
Winkelcentrum heel vlakbij, en de Appie inmiddels al vanaf 8:00 uur open op zondagen.
Even Intermittent Fasting doen dan maarquote:Op zondag 21 april 2024 11:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik woon erbovenmaar die krengen gaan dus pas om 12 open.
Oh shit, moet nog douchen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Even Intermittent Fasting doen dan maar![]()
Bijna openingstijd nu, trouwens!
Ja heyyy... Dat had je zelf kunnen bedenkenquote:
Hier mag sinds een jaar de Bakker Bart op zondag openquote:Op zondag 21 april 2024 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel een luxe hier
Winkelcentrum heel vlakbij, en de Appie inmiddels al vanaf 8:00 uur open op zondagen.
En zelfs tot 22:00 uur.
Net als alle andere dagen
Jeujjj!quote:Op zondag 21 april 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
ben net een half uurtje mijn nest uit
Moest uitslapen van de psych. Nou dat is gelukt
Shushquote:Op zondag 21 april 2024 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja heyyy... Dat had je zelf kunnen bedenken
Lekker bezig!quote:Op zondag 21 april 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker joh, cappuccino, krantje erbij, enjoyquote:Op zondag 21 april 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nicequote:Op zondag 21 april 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tammiequote:
Vroeg, want wou de F1 kijkenquote:
Vrij rustig aan gedaan. Zaterdag naar de DM geweest en schnitzels gegeten in DE.quote:Op maandag 22 april 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeg, want wou de F1 kijken
Voor de rest lekker relaxed
En bij jou?
DM? DE?quote:Op maandag 22 april 2024 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vrij rustig aan gedaan. Zaterdag naar de DM geweest en schnitzels gegeten in DE.
Gisteren gesport en verder wat huishoud dingen
Duitsland! DM is een drogist net als hier de Kruidvat.quote:Op maandag 22 april 2024 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DM? DE?
Huishouden hoort erbij ja
Ohw, ik snap hemquote:Op maandag 22 april 2024 09:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Duitsland! DM is een drogist net als hier de Kruidvat.
Sallyquote:
Het zijn maar labeltjes. Als je jezelf erin herkent dan kan dat fijn zijn omdat het ook voor erkenning kan zorgen bij jezelf maar ook hulpvol voor hulpvragen die je mogelijk stelt.quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraag ik of ik kan stoppen met een bepaald middel, gaat de dosis juist omhoog
En krijg ik twee diagnoses erbij(chronische suïcidaliteit en hechtings/ontwikkelingsproblematiek)
Zo maar gaan haken oid... Afleiding...
Voelt als een klap in mijn gezicht allemaal
Je hebt helemaal gelijk en ik zie mezelf gewoon als CotS. Alleen als je in een riedel dat te horen krijgt en pillen omhoog dan denk je even shit.quote:Op maandag 22 april 2024 16:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zijn maar labeltjes. Als je jezelf erin herkent dan kan dat fijn zijn omdat het ook voor erkenning kan zorgen bij jezelf maar ook hulpvol voor hulpvragen die je mogelijk stelt.
But remember: You are not your diagnosis. It is a part of you, but it doesn’t define you.
quote:Op maandag 22 april 2024 22:50 schreef aeque het volgende:
Altijd 'leuk' om rond 22:45 nog even een bericht te krijgen dat een vriendin die al dagen in het ziekenhuis ligt door haar ziekte, zeer hard achteruit gaat en ze niet weten hoe lang dit nog goed gaat.
quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
En krijg ik twee diagnoses erbij(chronische suïcidaliteit en hechtings/ontwikkelingsproblematiek)
Sterktequote:Op maandag 22 april 2024 22:50 schreef aeque het volgende:
Altijd 'leuk' om rond 22:45 nog even een bericht te krijgen dat een vriendin die al dagen in het ziekenhuis ligt door haar ziekte, zeer hard achteruit gaat en ze niet weten hoe lang dit nog goed gaat.
Sterkte manquote:Op maandag 22 april 2024 22:50 schreef aeque het volgende:
Daar moet een p... oh nee wacht.quote:
quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh shoot dat is super naar. Heel erg veel sterkte voor jullie.quote:Op maandag 22 april 2024 22:50 schreef aeque het volgende:
Dank je. Zo is het leven helaas soms.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot dat is super naar. Heel erg veel sterkte voor jullie.
Ghehe ja dat is waar maar zo kan ik er gelukkig wel instaan. Heb haar sowieso veel gesproken over de ziekte en ook alles al gezegd wat er gezegd moet worden als zijnde een soort afscheid, dus dat is fijn.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar dat is een dooddoener
Dat begrijp ik. Ik heb respect vork je houdingquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ghehe ja dat is waar maar zo kan ik er gelukkig wel instaan. Heb haar sowieso veel gesproken over de ziekte en ook alles al gezegd wat er gezegd moet worden als zijnde een soort afscheid, dus dat is fijn.
Als onderstand nummer ineens op je Spotify tevoorschijn komt dan is die houding ook ver te zoeken hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik heb respect vork je houding
En gelukkig een goed afscheid
Alsnog een dikke knuffel voor jullie!
Oef ja... begrijp ik... knalt er hier ook wel inquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Als onderstand nummer ineens op je Spotify tevoorschijn komt dan is die houding ook ver te zoeken hoor.
Haley Joelle · Song · 2022
I know. Maar is wat vreemd op de plek waar ik nu ben.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef ja... begrijp ik... knalt er hier ook wel in
En je hoeft ook niet altijd groot en sterk te zijn. Het is heel erg verdrietig. Huilen mag, ook als je groot en sterk bent
Same.quote:
* ChildoftheStars pakt een grote deken, legt die over jullie heen en kruipt er zelf lekker bijquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Same.
Samen dutje doen? no homo natuurlijk.
Maar wie gaat er dan in het midden, anders krijgen we daar weer gezeik mee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars pakt een grote deken, legt die over jullie heen en kruipt er zelf lekker bij
Zal ik me dan opofferen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan in het midden, anders krijgen we daar weer gezeik mee.
Jij zegt no-homo, dus ik lekker de warmste plekquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan in het midden, anders krijgen we daar weer gezeik mee.
Met vier mens is er geen midden meer.. Wij dus tussen de rest inquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik me dan opofferen?
Oh...quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Dekentje niet nodig hoor. Ik mis m'n meisje gewoon
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij zegt no-homo, dus ik lekker de warmste plek
Ik jou ook hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Dekentje niet nodig hoor. Ik mis m'n meisje gewoon
Ik ben een kacheltje.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij zegt no-homo, dus ik lekker de warmste plek
Ah, dus dan lig ik even anderhalf uur te lezen (doe ik altijd voor het slapen gaan) en kan dan mijn ijsklompjes (handen) opwarmen aan jou ernaquote:
Oh daar kan ik wel tegenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah, dus dan lig ik even anderhalf uur te lezen (doe ik altijd voor het slapen gaan) en kan dan mijn ijsklompjes (handen) opwarmen aan jou erna
Het is juist de bedoeling om te doen alsof je daar absoluut niet tegen kan. Dan hebben zij lol en jij nergens last vanquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar kan ik wel tegen
Ik kan goed acterenquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling om te doen alsof je daar absoluut niet tegen kan. Dan hebben zij lol en jij nergens last van
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling om te doen alsof je daar absoluut niet tegen kan. Dan hebben zij lol en jij nergens last van
Oh, dan wil jij mijn ijsklompjes (voeten) eigenlijk niet opwarmen...?quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
uit de buurt blijven met die dingenquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dan wil jij mijn ijsklompjes (voeten) eigenlijk niet opwarmen...?
Maar stiekem vind je het niet ergquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Backfirequote:
:aaioverjebol:quote:
O haiquote:
Gaan we weer knuffelen?quote:
quote:
nice. Ik kom er aanquote:
Het is wel een eindje rijden..quote:
Oke. Dm me het adres maar. Ben er over een uurtje of 3 a 4quote:
Sta je straks voor een dichte deur omdat ze al op bed ligt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke. Dm me het adres maar. Ben er over een uurtje of 3 a 4
Ik heb ook geen dmquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha, dadelijk ga ik wel liggen ja. Kopzeer
Eerder meteen weer omdraaien na een snelle knuffelquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Sta je straks voor een dichte deur omdat ze al op bed ligt.
One Night Hug?quote:Op woensdag 24 april 2024 08:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerder meteen weer omdraaien na een snelle knuffel.
Behalve jij?quote:Op woensdag 24 april 2024 08:34 schreef Tegan het volgende:
Deze week is geloof ik heel de afdeling ziek.
Sallyquote:
* TheStigsDutchCousin noteertquote:
Vanavond met jou?quote:Op woensdag 24 april 2024 08:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerder meteen weer omdraaien na een snelle knuffel.
Wel lekker rustig dan.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:34 schreef Tegan het volgende:
Deze week is geloof ik heel de afdeling ziek.
Heimwee?quote:
Maar wij zijn hier wel.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Allemaal leuke mensen die er nu niet zijn.
Nee.quote:
Dat en andere shit.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 10:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Dan hebben we wel iets meer tijd
.
ah, ik heb nooit stress, vandaar dat ik dikkiedik benquote:Op woensdag 24 april 2024 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
stress is wel goed voor de lijn. Krijg de laatste tijd amper wat weggewerkt
Dat ben ik ook hoorquote:Op woensdag 24 april 2024 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, ik heb nooit stress, vandaar dat ik dikkiedik ben
die wekker is gewoon mijn maagquote:Op woensdag 24 april 2024 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ben ik ook hoor![]()
maar nu heb ik twee keer per dag een wekker die me eraan herinnert dat ik dan wat moet eten
Klinkt herkenbaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
stress is wel goed voor de lijn. Krijg de laatste tijd amper wat weggewerkt
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 april 2024 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Normaal gesproken bij mij ook, maar stress
quote:
Stelletje stresskippen zijn wequote:Op woensdag 24 april 2024 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HerkenbaarZo dun als een spijker nu
Was ik dat maar.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HerkenbaarZo dun als een spijker nu
Ik ben meer een Micheline vrouwtjequote:
Je hebt love handles?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben meer een Micheline vrouwtje![]()
Weer therapie gehad. Nu ontspannen. Lekker serietje kijken. Krijg mezelf niet creatief.
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...
als ik je zo lees bespring jij alles wat vrouw is
Niet zo over jezelf.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaaaaaaah sorry![]()
Je flirt alleen nu met een gedrocht
ook net zo wit?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben meer een Micheline vrouwtje![]()
Weer therapie gehad. Nu ontspannen. Lekker serietje kijken. Krijg mezelf niet creatief.
Oh jammer. Dat is nog een bucketlist dingetjequote:
Met een albino naar bed?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh jammer. Dat ik nog een bucketlist dingetje.
Misschien wel bukakke.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een albino naar bed?
Que?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh jammer. Dat ik nog een bucketlist dingetje.
Nee, een kink unlocken bij iemand natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een albino naar bed?
quote:Op woensdag 24 april 2024 18:07 schreef Barbusse het volgende:
One way vlucht naar Porto geboekt. It is done.
Dit was anders niet wat ik verwachtte, hoorquote:
Wat had je verwacht?quote:Op woensdag 24 april 2024 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit was anders niet wat ik verwachtte, hoor
Hier blijven. Vriendin die ook hier komt. Bietje cocktails doen in de mediterraanse zon. Leuke baan hebben.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier blijven. Vriendin die ook hier komt. Bietje cocktails doen in de mediterraanse zon. Leuke baan hebben.
Maar door omstandigheden is dat even niet gegund.
Succesquote:Op woensdag 24 april 2024 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, een kink unlocken bij iemand natuurlijk![]()
.
Thanksquote:Op woensdag 24 april 2024 18:41 schreef Tegan het volgende:
[..]. Nu lekker even focus op vriendin zien en die cocktails
. Rest komt later wel weer.
K, byequote:
Ah, wordt het vanaf nu gezellig.quote:
*schenkt whisky en en schuift door...quote:
Proostquote:Op woensdag 24 april 2024 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*schenkt whisky en en schuift door...
Hmm, kom naar kpdquote:Op woensdag 24 april 2024 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, een kink unlocken bij iemand natuurlijk![]()
.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 18:07 schreef Barbusse het volgende:
One way vlucht naar Porto geboekt. It is done.
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
Uit gebrek aan beter net Wednesday aflevering 1 gekeken. Was eigenlijk alles al vergeten.
Haha ik kom er maar niet doorheenquote:Op woensdag 24 april 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
Uit gebrek aan beter net Wednesday aflevering 1 gekeken. Was eigenlijk alles al vergeten.
Dat klopt.quote:
Niet je genre?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik kom er maar niet doorheen
Maar goed dat jij ervan genietlekker ontspannen!
quote:
Ik kan er niet echt een vinger op leggen. Het is te "stripboekachtig" het is de sfeer in die seriequote:
Nu nog meer.quote:
Top serie inderdaadquote:
Kijk, tenminste wel iemand die een goede reactie geeftquote:
Ik wenste je genot en ontspanning!quote:Op woensdag 24 april 2024 20:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, tenminste wel iemand die een goede reactie geeft![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, tenminste wel iemand die een goede reactie geeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:44 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]GemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ZONDER SPOILER DAN?quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:45 schreef Sally het volgende:
[..]
ZONDER SPOILER DAN?
maar verder ben je wel![]()
hoor
O.quote:
Oh, gaan we zo beginnen?quote:
Tsk.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, gaan we zo beginnen?
Noem je stig nou vet?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:45 schreef Sally het volgende:
[..]
ZONDER SPOILER DAN?
maar verder ben je wel![]()
hoor
Hmpf.quote:
quote:
Tja.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja.
Als ik nou "BOLD" had gezegd.... dan....![]()
Vind het zo erg en sneu voor je... en je had het er al over voor je deze stap ging makenquote:
Want dat ben je... ook?quote:
Bold, ja. Bald, nietquote:
Garpjequote:
Weet ik honneponnetjequote:
Hon...quote:
Kom danquote:Op woensdag 24 april 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Hon...
Honne....
HONNEPONNETJE?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
Zal jou eens Honnen.
quote:
quote:
Ja, doe zo maarquote:
Inkoppertjes - ben jij goed inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Inkoppertjes - ben jij goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is onze derde scheiding.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al getrouwd?![]()
Hoe wat waarquote:Op woensdag 24 april 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al getrouwd?![]()
Ja zie - we zijn het zelfs HIER niet over eensquote:Op woensdag 24 april 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is onze derde scheiding.
quote:Op woensdag 24 april 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zie - we zijn het zelfs HIER niet over eens![]()
![]()
![]()
Gezellig, krijg bijna flashbacks naar +/- 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe wat waar
we zijn een gezellig FOK!stel ja
Toen waren wij toch een stel?quote:Op woensdag 24 april 2024 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezellig, krijg bijna flashbacks naar +/- 20 jaar geleden.![]()
No fucking clue..quote:Op woensdag 24 april 2024 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Vind het zo erg en sneu voor je... en je had het er al over voor je deze stap ging maken![]()
![]()
Kan je weer naar je oude werk? Of iets anders?
Kom hier....quote:
Heb niet alles meegekregen, maar:quote:
Maar nu wel naar je huis(je) en meid(je) terugquote:
quote:
quote:
Sallyquote:
En, hoe voelt het besluit?quote:
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.
Maar, niet een beetje opgelucht?quote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.
Ik heb volgens mij het een en ander gemistquote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu een maand op Malta. Maar ga terug naar Porto.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij het een en ander gemist
Ik dacht dat je juist terug ging naar Malta?
Sterkte/succes iig
Port, Malta, Porto... Ik snap er niks meer van.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik ga nu aan de zuip. Fuck this shit.
Skids · Song · 1979
quote:Op donderdag 25 april 2024 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik ga nu aan de zuip. Fuck this shit.
Skids · Song · 1979
Ahnoesquote:Op donderdag 25 april 2024 17:52 schreef Q. het volgende:
Meh, moet binnenkort de kat laten inslapen.
Thanks, mate. Ik snap er ook niks meer vanquote:Op donderdag 25 april 2024 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Port, Malta, Porto... Ik snap er niks meer van.Ik zie wel dat je er niet heel blij van wordt. Sterkte dude.
Thanksquote:Op donderdag 25 april 2024 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Hopelijk heb je snel wat geluk en rust in je leven
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks, mate. Ik snap er ook niks meer van
[..]
Thanks
quote:
Ik ben onderweg naar een vriendin waarmee ik morgen ga crea-shoppen. Grote knutselwinkel in en een garenwinkelquote:
Ach neequote:Op donderdag 25 april 2024 17:52 schreef Q. het volgende:
Meh, moet binnenkort de kat laten inslapen.
Ik zou natuurlijk iets kunnen posten wat het weer een depri topic maakt... Nee ik zal mij inhouden.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar een vriendin waarmee ik morgen ga crea-shoppen. Grote knutselwinkel in en een garenwinkel
Even als positief evenwicht
Deed zo mijn bestquote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk iets kunnen posten wat het weer een depri topic maakt... Nee ik zal mij inhouden.![]()
En have fun!![]()
En dat was goed van je.quote:
*snifquote:
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:31 schreef aeque het volgende:
Ik las net het woord fitgirl en moest aan @:eldinosaur denken. Ik mis hem.
Een gevallen held. Werd een schim van zichzelf toen hij een relatie kreeg.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:31 schreef aeque het volgende:
Ik las net het woord fitgirl en moest aan @:eldinosaur denken. Ik mis hem.
Geen ruggengraat, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een gevallen held. Werd een schim van zichzelf toen hij een relatie kreeg.
En terecht!quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen ruggengraat, ik hoor het al.
Hij heeft gelijk afgedaan in mijn boekje.
Eens. Ik hoop dat karma zijn werk doet en zijn vriendin er inmiddels uitziet als een Ma Flodder. Ik zie helemaal voor mij hoe hij zichzelf elke avond in slaap huilt, denkend: hoe kan het zover toch komen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef aeque het volgende:
Geen ruggengraat, ik hoor het al.
Hij heeft gelijk afgedaan in mijn boekje.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens. Ik hoop dat karma zijn werk doet en zijn vriendin er inmiddels uitziet als een Ma Flodder. Ik zie helemaal voor mij hoe hij zichzelf elke avond in slaap huilt, denkend: hoe kan het zover toch komen?
En een hond.quote:
Zou zomaar kunnen. Vast onder een andere nick. Zo berekenend was hij dan wel weer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:23 schreef aeque het volgende:
Als dat was gebeurd zou hij hier allang weer verschenen zijn denk ik om stiekem wat proberen te hosselen.
Hm. AirwiN - ook [altijd] aan het hosselen....quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:39 schreef AirwiN het volgende:
proberen te hosselen.
.... onder een andere nick.
Ik heb nog nooit in de sneeuw gepoept. En doe ook niet aan honden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. AirwiN - ook [altijd] aan het hosselen....
Ik zie een patroon...?
Sallyquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:54 schreef Sally het volgende:
Moggellll![]()
Eigenlijk....
Geen werk meer dan? (je had de laptop al ingeleverd...quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:17 schreef Barbusse het volgende:
Laatste dag op Malta, ik denk dat ik er maar een kroegentocht van ga maken
Moi? Always.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen werk meer dan? (je had de laptop al ingeleverd...)
Doe je wel voorzichtig?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:17 schreef Barbusse het volgende:
Laatste dag op Malta, ik denk dat ik er maar een kroegentocht van ga maken
quote:
Check de directiekamers voor de top shelf boozequote:Op vrijdag 26 april 2024 12:09 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook eens kijken of ze bier verkopen in de bedrijfskantine.
quote:
Dus het was gezellig?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weer naar huis na een zeer geslaagde shopactie
Had dat bericht even gemist, is altijd naar zoiets.quote:
Mijn geliefde FOK!-katje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Had dat bericht even gemist, is altijd naar zoiets.
Kusje op![]()
Ja was heel fijnquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus het was gezellig?
[..]
Had dat bericht even gemist, is altijd naar zoiets.
Kusje op![]()
Wel tof dat dat via hier is gegaan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn geliefde FOK!-katje.![]()
F&F / [Gevonden]Goed tehuis voor 2 heel lieve poezen..
Mooiquote:
Kan ik me voorstellen, sterkte manquote:
Lees dit nu pasquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Check de directiekamers voor de top shelf booze
Het plebs van de werkvloer moet gewoon wegblijven uit mijn kamer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Check de directiekamers voor de top shelf booze
Ik heb een staande uitnodiging tochquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het plebs van de werkvloer moet gewoon wegblijven uit mijn kamer.Tenzij ik ze uitnodig natuurlijk.
Ja, maak je te weinig gebruik van. Jou wil ik juist meer zien.quote:
Veel te druk met echt werkenquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maak je te weinig gebruik van. Jou wil ik juist meer zien.
Ook daarvoor moet je juist bij mij zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Veel te druk met echt werken, kan je daarin iets betekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |