quote:
quote:
Ja, doe zo maarquote:
Inkoppertjes - ben jij goed inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Inkoppertjes - ben jij goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is onze derde scheiding.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al getrouwd?![]()
Hoe wat waarquote:Op woensdag 24 april 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al getrouwd?![]()
Ja zie - we zijn het zelfs HIER niet over eensquote:Op woensdag 24 april 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is onze derde scheiding.
quote:Op woensdag 24 april 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zie - we zijn het zelfs HIER niet over eens![]()
![]()
![]()
Gezellig, krijg bijna flashbacks naar +/- 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe wat waar
we zijn een gezellig FOK!stel ja
Toen waren wij toch een stel?quote:Op woensdag 24 april 2024 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezellig, krijg bijna flashbacks naar +/- 20 jaar geleden.![]()
No fucking clue..quote:Op woensdag 24 april 2024 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Vind het zo erg en sneu voor je... en je had het er al over voor je deze stap ging maken![]()
![]()
Kan je weer naar je oude werk? Of iets anders?
Kom hier....quote:
Heb niet alles meegekregen, maar:quote:
Maar nu wel naar je huis(je) en meid(je) terugquote:
quote:
quote:
Sallyquote:
En, hoe voelt het besluit?quote:
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.
Maar, niet een beetje opgelucht?quote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Absolutely weird. Ben nu koffers aan het pakken en later moet ik laptop enz afleveren op kantoor.
Ik heb volgens mij het een en ander gemistquote:Op donderdag 25 april 2024 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu een maand op Malta. Maar ga terug naar Porto.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij het een en ander gemist
Ik dacht dat je juist terug ging naar Malta?
Sterkte/succes iig
Port, Malta, Porto... Ik snap er niks meer van.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik ga nu aan de zuip. Fuck this shit.
Skids · Song · 1979
quote:Op donderdag 25 april 2024 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik ga nu aan de zuip. Fuck this shit.
Skids · Song · 1979
Ahnoesquote:Op donderdag 25 april 2024 17:52 schreef Q. het volgende:
Meh, moet binnenkort de kat laten inslapen.
Thanks, mate. Ik snap er ook niks meer vanquote:Op donderdag 25 april 2024 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Port, Malta, Porto... Ik snap er niks meer van.Ik zie wel dat je er niet heel blij van wordt. Sterkte dude.
Thanksquote:Op donderdag 25 april 2024 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Hopelijk heb je snel wat geluk en rust in je leven
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks, mate. Ik snap er ook niks meer van
[..]
Thanks
quote:
Ik ben onderweg naar een vriendin waarmee ik morgen ga crea-shoppen. Grote knutselwinkel in en een garenwinkelquote:
Ach neequote:Op donderdag 25 april 2024 17:52 schreef Q. het volgende:
Meh, moet binnenkort de kat laten inslapen.
Ik zou natuurlijk iets kunnen posten wat het weer een depri topic maakt... Nee ik zal mij inhouden.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar een vriendin waarmee ik morgen ga crea-shoppen. Grote knutselwinkel in en een garenwinkel
Even als positief evenwicht
Deed zo mijn bestquote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk iets kunnen posten wat het weer een depri topic maakt... Nee ik zal mij inhouden.![]()
En have fun!![]()
En dat was goed van je.quote:
*snifquote:
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:31 schreef aeque het volgende:
Ik las net het woord fitgirl en moest aan @:eldinosaur denken. Ik mis hem.
Een gevallen held. Werd een schim van zichzelf toen hij een relatie kreeg.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:31 schreef aeque het volgende:
Ik las net het woord fitgirl en moest aan @:eldinosaur denken. Ik mis hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |