Ze heeft gelijk. Als er Russische bommen op onze kop vallen hebben we niets aan een pensioen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:16 schreef Za het volgende:
Ollongren: Iedereen heeft belang bij een goed pensioen in een leefbare wereld. Vrede en veiligheid horen daar onlosmakelijk bij. Daarom bespraken we de mogelijkheden voor langdurige investeringen in de defensiesector.
Als wij ons niet bemoeien met die burenruzie dan heeft Rusland geen reden om hier een bom te droppen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Als er Russische bommen op onze kop vallen hebben we niets aan een pensioen.
Ging volgens mij om een bepaald soort wapens en kinderarbeid.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Werden een paar jaar geleden pensioenfondsen die aan het beleggen waren in wapens niet nog geshamed?
Die Belgen zijn wel ontspoort ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:07 schreef capricia het volgende:
Het lijkt me heel niet raar als een land investeert in defensie.
Met een agressieve buurman.
Dat sws. 1835 of zo.quote:
Ik zie dat de NAVO-propaganda goed gewerkt heeft bij jou.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat sws. 1835 of zo.
Ik hoop dat de Russen helemaal de tering ingetrapt worden.
Jammer dat we niet eerder op dit idee kwamen.
Daar heb ik de Navo qua propaganda niet voor nodig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie dat de NAVO-propaganda goed gewerkt heeft bij jou.
Leg eens uit? Waarom ben je geindoctrineerd als je geen voorstander van de Russische invasie van Oekraine bent?quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie dat de NAVO-propaganda goed gewerkt heeft bij jou.
De wapenindustrie is bijzonder lucratief, ik snap m.a.w. de weerstand tegen investeringen in die industrie eerlijk gezegd ook niet zo goed. Ik heb er eerlijk gezegd ook niet zo'n moeite mee wanneer de wapenverkoop aan Afrikaanse stammen, die in een burgeroorlog met elkaar verkeren, er voor zou kunnen kunnen zorgen dat ik een hoger pensioen ontvang. Dan heeft zo'n stammenstrijd tenminste nog enig nut.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:20 schreef LXIV het volgende:
Ik vind dat pensioenfondsen primair de belangen van hun eigen klanten moeten dienen en niet die van de politiek. Of het nu om wel of niet beleggen in fossiele brandstoffen, wapens of sigaretten gaat. Hele extreme gevallen, zoals gifgassen etc uitgezonderd.
De Russische doelstelling is Europa binnen zijn invloedssfeer brengen. Jij zal daar allicht anders over denken, maar ik leef liever niet onder het juk van een onderontwikkeld volk van zuiplappen en criminelen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:59 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Als wij ons niet bemoeien met die burenruzie dan heeft Rusland geen reden om hier een bom te droppen.
Yepquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Werden een paar jaar geleden pensioenfondsen die aan het beleggen waren in wapens niet nog geshamed?
Iedereen wil vreten uit de ruif van de werkenden. Zo ook dat hypocriete d66quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:20 schreef LXIV het volgende:
Ik vind dat pensioenfondsen primair de belangen van hun eigen klanten moeten dienen en niet die van de politiek. Of het nu om wel of niet beleggen in fossiele brandstoffen, wapens of sigaretten gaat. Hele extreme gevallen, zoals gifgassen etc uitgezonderd.
Met dank aan de jarenlange sloop van links. Was een rechtse hobby, dat soldaatje spelen. Toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar heb ik de Navo qua propaganda niet voor nodig.
Iedere Rus mag uit Oekraïne getrapt worden.
Jammer dat we zo laat zijn met onze defensie op orde te brengen.
Geen idee. Ik heb niet zoveel met links. Lijkt me ook best eens valse frame.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met dank aan de jarenlange sloop van links. Was een rechtse hobby, dat soldaatje spelen. Toch?
Onder Rutte ging het prima iddquote:Op zaterdag 20 april 2024 01:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met dank aan de jarenlange sloop van links. Was een rechtse hobby, dat soldaatje spelen. Toch?
Dan begint er wel weer ergens anders een oorlog als deze afgelopen is..quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:59 schreef MichaelScott het volgende:
Het is niet de taak van een pensioenfonds om te gaan gokken met geld.
Niemand weet wanneer de oorlog voorbij is en de lucratieve orders opdrogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |