Ja en wat heb jij precies te bieden, behalve een kind van een andere vent?quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:09 schreef PinkyBrain het volgende:
Hallo allemaal. Dit is geen aanval op mannen.
Ik zie dat de wereld aan het veranderen is. Ik ben een alleenstaande moeder van een dochter van 7 jaar. Gescheiden.
Ik ben mannen beu . Misschien niet het geslacht man maar soort man.
Mijn ex gaf alleen om zichzelf en niks anders, ja geld .
Ik ben misschien ouderwets maar heb nog de hoop om iemand te vinden die staat voor de echte normen en waarden. Een echte MAN! Een man die er voor me is . Waar ik niet over hoef te twijfelen. Een man die mijn gezin verdedigd.
Waar zijn die mannen???
Ben ik ouderwets? Of is mijn hoop tevergeefs..
Wat versta je onder een echte man?quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:09 schreef PinkyBrain het volgende:
Hallo allemaal. Dit is geen aanval op mannen.
Ik zie dat de wereld aan het veranderen is. Ik ben een alleenstaande moeder van een dochter van 7 jaar. Gescheiden.
Ik ben mannen beu . Misschien niet het geslacht man maar soort man.
Mijn ex gaf alleen om zichzelf en niks anders, ja geld .
Ik ben misschien ouderwets maar heb nog de hoop om iemand te vinden die staat voor de echte normen en waarden. Een echte MAN! Een man die er voor me is . Waar ik niet over hoef te twijfelen. Een man die mijn gezin verdedigd.
Waar zijn die mannen???
Ben ik ouderwets? Of is mijn hoop tevergeefs..
Een eckte man gaat natuurlijk niet andermans kind opvoeden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:25 schreef Justinn het volgende:
Lekker vaag vrouwelijk gewauwel weer. Welke normen en waarden mis jij in mannen dan? Wat bedoel je met "gezin verdedigen"? Verdedigen tegen wat?
Of ben je gewoon 'boos' dat niemand op een single mom met een jengelkind zit te wachten?
quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:14 schreef Karina het volgende:
Een echte man voor je topic
[ afbeelding ]
Het klinkt wel een beetje alsof ze iemand zoekt die de boel daar financieel regelt, zodat ze zelf niet veel hoeft te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:40 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Alsof jij een miljonairtje afwijst
Lol, waarom quote jij mij over TS. Ja die is een golddigger fo shoquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje alsof ze iemand zoekt die de boel daar financieel regelt, zodat ze zelf niet veel hoeft te doen.
Dat de ex alleen aan geld denkt, behalve aan zichzelf, doet vermoeden dat ze had gehoopt op meer alimentatie.
Als ze wat wil hebben, moet ze daar zelf voor werken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:14 schreef sp3c het volgende:
Ze wil iemand die niet steeds zegt 'nee is te duur' als ze weer wat wil hebben
't is er maar 1... Boomhutje in de tuin en merk je niks van lijkt me.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:13 schreef herverwijderd het volgende:
Mij moet je in elk geval niet hebben want ik zit niet te wachten op kinderen.
Daarom gewoon alles kopen wat je wil en niet afhankelijk zijn van een manquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:14 schreef sp3c het volgende:
Ze wil iemand die niet steeds zegt 'nee is te duur' als ze weer wat wil hebben
Heel eerlijk? Ja!quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Snap echt niks van dat soort types. Komen mannen die nu echt vaak tegen? Van die profiteurs?
Ja best wel....quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Snap echt niks van dat soort types. Komen mannen die nu echt vaak tegen? Van die profiteurs?
Ja, heel vaak.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarschijnlijk zullen de behoeften een stuk groter zijn dan wat ze met een of ander (part-time) baantje binnen kan scharrelen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als ze wat wil hebben, moet ze daar zelf voor werken.
Met al die toeslagen heb je als alleenstaande moeder nog best een hoog inkomen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen de behoeften een stuk groter zijn dan wat ze met een of ander (part-time) baantje binnen kan scharrelen.
Maakt nog geen verschil, als een alleenstaande vrouw met kind ziet dat je best royaal woont zeg maar. En je gaat naar de kroeg, Ineens hangen ze wel om je heen hoor. En serieus dit is geen grap.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Met al die toeslagen heb je als alleenstaande moeder nog best een hoog inkomen.![]()
Soms kun je beter parttime blijven werken. Heel erg krom.
Klopt. En dan vindt men het raar dat vacatures open blijven staan. Niet werken is gunstiger als wel werken voor minimumloon of iets meer dan het minimumloon.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Met al die toeslagen heb je als alleenstaande moeder nog best een hoog inkomen.![]()
Soms kun je beter parttime blijven werken. Heel erg krom.
Beetje dure kleren, dure auto is al zat. En als ze er dan achter komen dat je tijd en geld besteedt aan je eigen kinderen, dan denken ze dat je dat ook wel gaat doen voor hun kinderen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maakt nog geen verschil, als een alleenstaande vrouw met kind ziet dat je best royaal woont zeg maar. En je gaat naar de kroeg, Ineens hangen ze wel om je heen hoor. En serieus dit is geen grap.
Nou ja, ik heb totaal geen interesse omdat ik niks voor blanke vrouwen voel. Dat is ook een een voorkeur, maar hier in het kleine stadje weten ze wel hoe ik woon, waar en dat het vrij ruim is allemaal. En je merkt dat in de kroeg ook, ze blijven het wel proberen, ff lekker dicht tegen je aan komen zitten. Hand op het been en beetje eroverheen aaien. Ik sta gewoon op en ga ff weg. Message send.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje dure kleren, dure auto is al zat. En als ze er dan achter komen dat je tijd en geld besteedt aan je eigen kinderen, dan denken ze dat je dat ook wel gaat doen voor hun kinderen.
Heb er weleens eentje in bed gehad met 3 kinderen en die dacht dan dat ik mijn kinderen wel op een lager pitje zou gaan zetten, omdat het anders zo druk zou worden![]()
Ja, ze zijn makkelijker te scoren. Type vrouw zoals in de OP betrekt de kinderen er ook snel bij. Vrouw die haar zaakjes op orde heeft, doet dat minder snel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb totaal geen interesse omdat ik niks voor blanke vrouwen voel. Dat is ook een een voorkeur, maar hier in het kleine stadje weten ze wel hoe ik woon, waar en dat het vrij ruim is allemaal. En je merkt dat in de kroeg ook, ze blijven het wel proberen, ff lekker dicht tegen je aan komen zitten. Hand op het been en beetje eroverheen aaien. Ik sta gewoon op en ga ff weg. Message send.
Jij bent toch een man met 3 kinderen van 2 vrouwen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ze zijn makkelijker te scoren. Type vrouw zoals in de OP betrekt de kinderen er ook snel bij. Vrouw die haar zaakjes op orde heeft, doet dat minder snel.
Mijn laatste voorbeeld daar had ook al 4 of 5 man vadertje gespeeld.
En daar sla je dus de spijker op de kop, jij bent niet wanhopig. En goed ook voor jou, maar veel vrouwen zijn dat wel. En ja zat mannen ook die wanhopig zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Zelf totaal geen last van. Ik heb m’n eigen stekkie wat ik niet zomaar meer wil opgeven, verdien m’n eigen geld en kan genoeg leuke dingen doen en m’n kinderen hebben al een vader.
Een leuke man is welkom maar het moet vooral leuk en gezellig zijn en ik zou never nooit afhankelijk willen zijn.
Dat vind ik zielig voor de kinderen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ze zijn makkelijker te scoren. Type vrouw zoals in de OP betrekt de kinderen er ook snel bij. Vrouw die haar zaakjes op orde heeft, doet dat minder snel.
Mijn laatste voorbeeld daar had ook al 4 of 5 man vadertje gespeeld.
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Zelf totaal geen last van. Ik heb m’n eigen stekkie wat ik niet zomaar meer wil opgeven, verdien m’n eigen geld en kan genoeg leuke dingen doen en m’n kinderen hebben al een vader.
Een leuke man is welkom maar het moet vooral leuk en gezellig zijn en ik zou never nooit afhankelijk willen zijn.
Klopt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent toch een man met 3 kinderen van 2 vrouwen?
Ook niet echt een catch hoor
Hij heeft iig geen kinderenquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zegt de dame met de Zuess van Fok! in haar hondenhok
Dat vind ik ook. En als het dan een keer iets langer blijkt te duren, gaan klagen dat de kinderen er geen moeite meer in steken om een band op te bouwen met iemand.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig voor de kinderen.
Welles, Jeroentjequote:Op zaterdag 20 april 2024 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij heeft iig geen kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |