quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Viel mij ook al op. Misschien heeft iemand er iets over gezegd?quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:04 schreef Salina het volgende:
Die orderpicker had eerder een of andere bloedvlek naast zijn mond en nu niet meer.
Oh op vakantie.
Vlissingen.
Mensen op die leeftijd committen zich sowieso niet. Paar weekjes lol en dan misschien een keer op een feestje elkaar weer zien ofzo.quote:
Vind ik wel, hou er ook wel van als mensen gewoon met kleine dingen tevreden zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als anja het leuk vind in vlissingen is het toch ook prima?
Zouden ze vaker moeten doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Misschien heeft iemand er iets over gezegd?
foei wat slecht, booomuhrrrrssquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
Deze 2 luisteren niet naar het nieuwe album van Taylor Swift
Het ging om die twee tienermeisjesquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen op die leeftijd committen zich sowieso niet. Paar weekjes lol en dan misschien een keer op een feestje elkaar weer zien ofzo.
Mag best inderdaad, zou ik zelf ook fijn vinden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden ze vaker moeten doen.![]()
Net als waaierige kapsels.
Fanatieke Swiftie gespot die reclame maaktquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
Deze 2 luisteren niet naar het nieuwe album van Taylor Swift
Das niet traditioneel genoeg, alleen smiddags en savonds brood en om 9 uur papquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:08 schreef Felagund het volgende:
Ze herhaalt zichzelf wel vaak. Of eet ze meerdere keren per dag aardappelen, groenten en een stukje vlees?
Ik zou 4 keer ronddraaien voor de spiegel als ik m’n jas ophangquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag best inderdaad, zou ik zelf ook fijn vinden.
Zonde om hem te bewaren maar niet het te gebruikenquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vlissingen zet de joker in bij het spel zonder grenzen
Ja!quote:
Helaas weinig commentaar van haar gehoord op het eten.quote:
https://capelleaandenijssel.pvda.nl/wieiswie/vera-raaijen/quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
heb alleen niet gehoord van welke partij Vera is, heeft iemand haar woonplaats gehoord?
Dat wordt dus niets voor jequote:Op vrijdag 19 april 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
https://capelleaandenijssel.pvda.nl/wieiswie/vera-raaijen/
Friends with Benefits dusquote:
Yesquote:
PvdA stemmen is nog niet zo erg, maar bij politiek actief zijn voor de PvdA houd het op voor mij inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat wordt dus niets voor jewel wat jammer dat ze niet de vega-optie heeft gekozen
In vervolg lekker aan de errepelquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Goed weekend! Wel een eclectische aflevering zo aan het einde van de week.
@Salinaquote:Op maandag 15 april 2024 19:35 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Pisces29 ook
Moet zelf ook weer eens iets boeken, wordt weer tijd.
waar was je naar toe?quote:Op maandag 22 april 2024 19:29 schreef DKUp het volgende:
Oh laat maar ik was later vrijdag en donderdagavond op Schiphol…..
Aanrader?quote:
Een haaiquote:
Deprimerend sfeertje in Zeelandquote:Op maandag 22 april 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de Zeeuwen zijn chagrijnig en gesloten
Genoteerd
Nog niet geweest en voel de behoefte ook nietquote:
Ik vind het landschap wat deprimerend.quote:Op maandag 22 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog niet geweest en voel de behoefte ook niet
Tijd om dit te bewijzen door mee te doen!quote:Op maandag 22 april 2024 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ben bijna net zo spontaan hoor
Nee dank jequote:Op maandag 22 april 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Tijd om dit te bewijzen door mee te doen!
Zeker Gibson, zeker.quote:
Ik vind ze leuk (maar het lukt nooit dus je durft niet meer te hopen).quote:
Ik denk erover na om iets in Finsterwolde of Bad Nieuweschans te kopenquote:Op maandag 22 april 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
Hij kon iets kopen in Zeeland. Ja dat snap ik wel![]()
![]()
Last van aardbevingen daar?quote:Op maandag 22 april 2024 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk erover na om iets in Finsterwolde of Bad Nieuweschans te kopen
Bedoelde hij nu focaccia? Ik was serieus aan het twijfelen of ik iets gemist had qua nieuwe ingrediënten.quote:
Ik durf het je niet te zeggenquote:Op maandag 22 april 2024 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedoelde hij nu focaccia? Ik was serieus aan het twijfelen of ik iets gemist had qua nieuwe ingrediënten.
Niet mis mee, al zo ik het op een date niet snel bestellen.quote:
Neuh, ik drink het 'avonds nog wel 's. Maar op een date zou het ook niet mijn eerste keus zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet mis mee, al zo ik het op een date niet snel bestellen.
Ik stel me nu een familiefoto voorquote:Op maandag 22 april 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hij vond haar verzorgd
Als dit verzorgd is, wat voor meisjes kent hij verder nog dan?
Ja en de close-up van het theeglas daarna.quote:Op maandag 22 april 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel netjes van hem om het te vragen
drinkt douwe bob ook thee?quote:Op maandag 22 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de jongen met thee een beetje nog in de kast
Of bi
Een soort Douwe Bob
Neukt alles
Al neukt deze net niet alles
Valt of alles en neukt niksquote:Op maandag 22 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de jongen met thee een beetje nog in de kast
Of bi
Een soort Douwe Bob
Neukt alles
Al neukt deze net niet alles
Zekerquote:
tegenwoordig heet het sparkquote:Op maandag 22 april 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vind ik ook leuk passen
Maar volgens mij is er geen vonk
Ik moet nog avondetenquote:Op maandag 22 april 2024 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ga zo een kopje thee zettennu opeens trek
Welke theesoort/smaak?quote:Op maandag 22 april 2024 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ga zo een kopje thee zettennu opeens trek
Oekraine is nog niet helemaal kapot gemaakt hoorquote:
Die zie ik wel hipsterthee als mate of black chai of zo drinken.quote:
Schrijf er een boeketreeks boekje overquote:Op maandag 22 april 2024 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Inna lijkt op een vrouw waar ik 's een keer gerotzooid mee heb. Ook een goede 12 jaar ouder dan ikMaar lekker was het wel
echt he, nou ik deel die mening totaal nietquote:Op maandag 22 april 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
Haha Johan kijkt echt naar amsterdam alsof die denkt: dit is de mooiste stad van het land
quote:
Kan je nog wat meer details geven?quote:Op maandag 22 april 2024 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Inna lijkt op een vrouw waar ik 's een keer gerotzooid mee heb. Ook een goede 12 jaar ouder dan ikMaar lekker was het wel
Neuh, voor een ander niet lezenswaardig.quote:Op maandag 22 april 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Schrijf er een boeketreeks boekje over
Neequote:
Wat voor details wil je weten ?quote:Op maandag 22 april 2024 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je nog wat meer details geven?
Laatst voor het eerst een keer hert gegeten. Totaal GEEN feest in je mond.quote:
Zieligquote:Op maandag 22 april 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst een keer hert gegeten. Totaal GEEN feest in je mond.
Penetrant wildquote:Op maandag 22 april 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst een keer hert gegeten. Totaal GEEN feest in je mond.
Ook een hoop mensen die likeable zijnquote:Op maandag 22 april 2024 19:53 schreef Felagund het volgende:
Vandaag hebben ze wel moeite gedaan om goede matches te vinden.
Ook geen fan van inderdaad, niet bij het hoofdgerecht. Kan een worst van bijvoorbeeld hert of wild zwijn nog wel waarderen als onderdeel van een "charcuterie board".quote:
wat chique van jequote:Op maandag 22 april 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook geen fan van inderdaad, niet bij het hoofdgerecht. Kan een worst van bijvoorbeeld hert of wild zwijn nog wel waarderen als onderdeel van een "charcuterie board".
Over een half jaar, die gaat echt voor de tijd niet iets serieus startenquote:
Haal even thee voor jezelfquote:Op maandag 22 april 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ik sluit ook even aan. Net op tijd voor de 20 uur date.
Of het moet haar droomman zijnquote:Op maandag 22 april 2024 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Over een half jaar, die gaat echt voor de tijd niet iets serieus starten
Haai haaiquote:
Stukje kwaad van de maatschappijquote:
Die met donker haar?quote:
Dat zie ik dan weer nietquote:Op maandag 22 april 2024 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
beetje rob jetten/klaver style ofzo
Heeft wel een Jeffrey Dahmer brilletje:quote:Op maandag 22 april 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Max geeft me ook niet echt een manic monday vibe.
Het is meer mega vriendelijke maandag.quote:Op maandag 22 april 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Max geeft me ook niet echt een manic monday vibe.
om nu terug te gaan is ook weer zo watquote:Op maandag 22 april 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Na 25 jaar is ze nog wel heel erg blijven hangen in die Oekrainse sfeer.
Zou je hierop kunnen vallen?quote:Op maandag 22 april 2024 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Die rechter zou denk ik wel een aardig passable transgender kunnen worden.
Die indruk krijg ik ookquote:Op maandag 22 april 2024 20:01 schreef Haags het volgende:
Volgens mij denkt die vent; wat moet ik hiermee
Goedgekeurd door moeders!quote:
Ze vroeg al om drank voor het gevraagd werdquote:Op maandag 22 april 2024 20:01 schreef Haags het volgende:
Volgens mij denkt die vent; wat moet ik hiermee
Thanks zij kwam laatst een keer op instagram voorbij en kon daarna niet meer terugvinden. Direct ff follow doen.quote:
Lol zelfde algoritmequote:Op maandag 22 april 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks zij kwam laatst een keer op instagram voorbij en kon daarna niet meer terugvinden.
Maar ja sowieso.
fappen doe je maar een andere keerquote:Op maandag 22 april 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks zij kwam laatst een keer op instagram voorbij en kon daarna niet meer terugvinden. Direct ff follow doen.
Maar ja sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |