quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Het gaat om de gedachtequote:
Oh zeker. Ik zou met elk cadeautje blij zijn.quote:
Als er in die tijd niet/nauwelijks gepraat wordt wel ja.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Is te lang doen over een keuze maken ook een afknapper?
Ik vind hem er wel prima uitzien.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Sneu, die Brabantse jongen is misschien te zenuwachtig.
Ik had verwacht dat zij de boel wel zou redden.
Vind ik ook wel meer de taak van de vrouw, zeggen toch socialer te zijnquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Sneu, die Brabantse jongen is misschien te zenuwachtig.
Ik had verwacht dat zij de boel wel zou redden.
Nog nooit gehoord dat vrouwen socialer zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vind ik ook wel meer de taak van de vrouw, zeggen toch socialer te zijn
is 22 hequote:Op vrijdag 12 april 2024 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
heeft iemand de insta van Mei? Heb de rest gemist dus kan niet stalken
Wellicht zal het niet matchen qua leeftijd en fase.quote:
Die van iemand anders gaan op een gegeven moment weer weg en dan is het weer rustig in huis.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar je eigen kinderen zijn toch leuker dan die van iemand anders.
neh, om eerlijk te zijn vind ik het heel lastig om met kinderen om te gaanquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar je eigen kinderen zijn toch leuker dan die van iemand anders.
Haha ja, ik denk dat hij beter ronduit nee had gezegd op de kinderwens vraag.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die van iemand anders gaan op een gegeven moment weer weg en dan is het weer rustig in huis.
iets watte politiek correct iddquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel allemaal wat tamme dates vanavond.
Ik mis gewoon de Limburgers en de Tukkers, die geven toch altijd een feestelijk tintje aan het programmaquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
iets watte politiek correct idd
misschien omdat je er vandaan komt?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik mis gewoon de Limburgers en de Tukkers, die geven toch altijd een feestelijk tintje aan het programma
Denk ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
misschien omdat je er vandaan komt?
Wel het meest eerlijkequote:Op vrijdag 12 april 2024 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gewoon je strapon als voorwerp meenemen
Nee, kheb niet eens zo'n ding, ik geloof dat anderen dat wel hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je die vaak in je achterste zitten?
Bijna Allemaal randstadquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Veel stille of dooie mensen vanavond
Ligt niet aan een provincie
Haha ik was ook niet heel serieus hoorquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Veel stille of dooie mensen vanavond
Ligt niet aan een provincie
Het is ook niet echt een sprankelende date geweestquote:
Dat heb ik ook wel eens gehoord na een sollicitatiegesprek. Maar nog nooit na een datequote:
Wanneer kan je het beter horen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehoord na een sollicitatiegesprek. Maar nog nooit na een date
Tijdens een marathon?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wanneer kan je het beter horen?
Jij moet eigenlijk First Dates Teens kijken.quote:
Als iemand het bestek uit gaat leggen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Echt zo'n man die zijn eten naar binnen schuift
hoe voelt het dan als je weet dat je ook zo bent over 20 jaarquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Sommige mensen stralen een soort gebrek aan levensvreugde uit.
Moet je wel levensgeluk bezitten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Sommige mensen stralen een soort gebrek aan levensvreugde uit.
Zeg, zit je eigen familie soms op een kratje bier in de voortuin? Alsof iedereen oud, verlept en simpel is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe voelt het dan als je weet dat je ook zo bent over 20 jaar
Haha over 20 jaar ben ik al ouder dan die mensen. Ik hoop dat ik niet zo ga worden, maar ik vermoed dat zij 20 jaar geleden ook al zo waren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe voelt het dan als je weet dat je ook zo bent over 20 jaar
heb je ooit energieke, knappe boomers vol levenslust gezien bij first dates?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, zit je eigen familie soms op een kratje bier in de voortuin? Alsof iedereen oud, verlept en simpel is.
Op 1 hand te tellen, maar die zijn er welquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je ooit energieke, knappe boomers vol levenslust gezien bij first dates?
Komt nog welquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
op een kratje bier in de voortuin zitten is trouwens niets mis mee. Had ik maar een voortuin
Dit is een speciaal segment.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je ooit energieke, knappe boomers vol levenslust gezien bij first dates?
Nu een eigen Switch spelquote:Op maandag 15 april 2024 19:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Toen ik nog met de Wii speelde vermeed ik haar altijd
Haai haaiquote:
nou vind dit 2 hele matige juffiesquote:Op maandag 15 april 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
@:mortaxx in z’n element met teen girls ipv 60 en afgeserveerd
Salina Saylor Swifferquote:Op maandag 15 april 2024 19:29 schreef Salina het volgende:
Taylor Swiffer.
Kun je goed op schoonmaken, die muziek.
Maar ze zijn levendigquote:
De muziek waarderen is oke, maar jezelf Swiftie noemen zou me ook wel afschrikken.quote:Op maandag 15 april 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Oh Taylor Swift, het kan dus nog erger...
Voor mij echt een grote read flag als ze een 'swiftie' is.
Ik vind de muziek waarderen al genoeg zeggen.quote:Op maandag 15 april 2024 19:31 schreef Joop_W het volgende:
[..]
De muziek waarderen is oke, maar jezelf Swiftie noemen zou me ook wel afschrikken.
Ik heb er veel vertrouwen inquote:
Dat laatste is ook ernstig ja.quote:Op maandag 15 april 2024 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind de muziek waarderen al genoeg zeggen.
Ook nog paardrijden er bij.
Ik zie 2 knappe mannen per jaar in dit programma, hoor je mij ook nooit over.quote:
je hebt iedere avond Maxquote:Op maandag 15 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie 2 knappe mannen per jaar in dit programma, hoor je mij ook nooit over.
Die is qua stem en grapjes aantrekkelijk. Verder niet.quote:
Genoteerdquote:Op maandag 15 april 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is qua stem en grapjes aantrekkelijk. Verder niet.
@3rr0rquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
Ik ben best wel veel in het buitenland weet je wel
![]()
quote:Op maandag 15 april 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Potje peroxide houdt enorm van de camera
@Pisces29 ookquote:Op maandag 15 april 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
Ik ben best wel veel in het buitenland weet je wel
![]()
Precies dit.quote:Op maandag 15 april 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, ik heb het idee dat die meisjes niet serieus op zoek zijn naar de liefde.
Minute of fame inderdaad. Althans die indruk heb ik ook. Kan e ruiteraard naast zittenquote:Op maandag 15 april 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, ik heb het idee dat die meisjes niet serieus op zoek zijn naar de liefde.
Zijn ze nog niet Swiftiaans genoeg voor misschienquote:Op maandag 15 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Taylor swift kleedt zich dan wel beter dan deze twee
Dat wel, maar ik vraag me dan wel af hoe je niet kan werken want 100% afgekeurd, maar wel vrijwilligerswerk kan doenquote:Op maandag 15 april 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
Heel netjes wel van haar door vrijwilligerswerk te doen, chapeau
Ja daar ben ik het absoluut mee eens ! Met klassieke autisme is dat nogal een uitdaging.quote:Op maandag 15 april 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
Heel netjes wel van haar door vrijwilligerswerk te doen, chapeau
Ook nog bij de bakker, lijkt me ook wel pittig doorwerken. Maar ze doet haar best in elk geval.quote:Op maandag 15 april 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vraag me dan wel af hoe je niet kan werken want 100% afgekeurd, maar wel vrijwilligerswerk kan doen
Daar zijn een hele rits indicatoren voorquote:Op maandag 15 april 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vraag me dan wel af hoe je niet kan werken want 100% afgekeurd, maar wel vrijwilligerswerk kan doen
Valt mee, ben die Swifties helemaal zatquote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup is nu al boos. Tweede kandidaat over reizen.
Mee eensquote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind ze allebei wel vriendelijk overkomen, iig oprechter dan de Swifties
Als ze vmbo en borderline had gezegd had ik het ook geloofd.quote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Valt mee, ben die Swifties helemaal zat
Vooral Lady in Red
Die rode swiffer vindt haarzelf wel erg cool idd.quote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vooral Lady in Red
Ja, is ook het meest makkelijke te leren in mijn ogen.quote:Op maandag 15 april 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind geschiedenis best interessant, leerzaam ook wel.
quote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vooral Lady in Red
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hebben ook een wilde kant
+1quote:Op maandag 15 april 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze vmbo en borderline had gezegd had ik het ook geloofd.
quote:Op maandag 15 april 2024 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]Jeet wat ordinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hebben ook een wilde kant![]()
SOONY
Schrijf een boze mail naar de redactiequote:Op maandag 15 april 2024 19:43 schreef Salina het volgende:
Jong0ns, ik vind de dates hèmenèks vandaag.
Merkwaardig om daar zo sterk op te reageren. Klopt niet helemaal.quote:Op maandag 15 april 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]@Mortaxx pluist de tieners helemaal uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hebben ook een wilde kant
(Niet geklikt.)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
het zijn toch geen tieners johquote:Op maandag 15 april 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mortaxx pluist de tieners helemaal uit
(Niet geklikt.)
[..]Lieve God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hebben ook een wilde kant
Ik heb het begin gemist ,kwamen ze samen of zo?anonieme razernist
Jupquote:Op maandag 15 april 2024 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lieve God.
Ik heb het begin gemist ,kwamen ze samen of zo?
Nierstenen misschienquote:Op maandag 15 april 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze mooie stenen mee, wellicht dat hij daar ook van houdt.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met klopt niet helemaal.quote:Op maandag 15 april 2024 19:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Merkwaardig om daar zo sterk op te reageren. Klopt niet helemaal.
Ik wil een oma zoals die vrouw.quote:Op maandag 15 april 2024 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind de oudjes op zich wel bij elkaar passen
Ergens is een enkele roos wel romantischer dan een heel boeketquote:
Gokje: hij bedoelt dat die blonde zo sterk reageerdequote:Op maandag 15 april 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met klopt niet helemaal.
Vond mijn reactie ook weer niet zo sterk eigenlijk
Dat is niet te zien.quote:
Beter dan een bloemetje van de benzinepomp inderdaadquote:Op maandag 15 april 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens is een enkele roos wel romantischer dan een heel boeket
Ooh ja dat zou logischer zijn welquote:Op maandag 15 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gokje: hij bedoelt dat die blonde zo sterk reageerde
Nee, die reactie van haar, haha. Ik vond het erg vreemd.quote:Op maandag 15 april 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met klopt niet helemaal.
Vond mijn reactie ook weer niet zo sterk eigenlijk
Ja man dat soort kneuterige dingen.quote:Op maandag 15 april 2024 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nu mis ik de mijne. Vroeger maakte ze altijd broodje knakworst als ik kwam
Zo lang volhouden op FOK!quote:
misschien hebben ze een onlyfansquote:Op maandag 15 april 2024 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
De ordinaire outfits heeft @:Mortaxx al laten zien
Mijn moeder maakte dat ook als ik thuis kwam met een vriendje swoensdag, ik zal zeggen dat ze wat kneuterig isquote:Op maandag 15 april 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja man dat soort kneuterige dingen.
Die peroxide pot loopt er nu ook bij als een swinger meidquote:Op maandag 15 april 2024 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
De ordinaire outfits heeft @:Mortaxx al laten zien
Wij roepen nu 38 seizoenen First Dates kijken. Prestatiequote:
Heerlijk !quote:Op maandag 15 april 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja man dat soort kneuterige dingen.
Taylor heeft ook een ponyquote:Op maandag 15 april 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
Ik vind dat bangs als haar (hoe heet dat in t Nederlands?) echt heel apart als iemand boven de 14. Lijkt net alsof je nog dagelijks je paard staat te borstelen en de penny leest.
Neequote:
Oh ja pony.quote:
Oh, die bestaan niet meer. Ooit een docu over fans daarvan gezien die nogal grappig was.quote:
Tessa is een lieverdje. Te leuk voor die jongen denk ik.quote:
Dat is zo met (bijna) alle Nederlandse afleveringen, kijk dan naar de Engelsequote:Op maandag 15 april 2024 19:53 schreef DKUp het volgende:
Deze date is weer veel te saai voor dit programma
Niet iemand die tegengas verwacht iigquote:Op maandag 15 april 2024 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen ook heel gevoelig. Denk ik.
Niet overheen dusquote:Op maandag 15 april 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
“Wat heb jij je hele leven gedaan?”
“Mijn vrouw is overleden vijf jaar geleden.”
Genoeg dates met vermaakquote:Op maandag 15 april 2024 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is zo met (bijna) alle Nederlandse afleveringen, kijk dan naar de Engelse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |