quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Viel mij ook al op. Misschien heeft iemand er iets over gezegd?quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:04 schreef Salina het volgende:
Die orderpicker had eerder een of andere bloedvlek naast zijn mond en nu niet meer.
Oh op vakantie.
Vlissingen.
Mensen op die leeftijd committen zich sowieso niet. Paar weekjes lol en dan misschien een keer op een feestje elkaar weer zien ofzo.quote:
Vind ik wel, hou er ook wel van als mensen gewoon met kleine dingen tevreden zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als anja het leuk vind in vlissingen is het toch ook prima?
Zouden ze vaker moeten doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Misschien heeft iemand er iets over gezegd?
foei wat slecht, booomuhrrrrssquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
Deze 2 luisteren niet naar het nieuwe album van Taylor Swift
Het ging om die twee tienermeisjesquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen op die leeftijd committen zich sowieso niet. Paar weekjes lol en dan misschien een keer op een feestje elkaar weer zien ofzo.
Mag best inderdaad, zou ik zelf ook fijn vinden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden ze vaker moeten doen.![]()
Net als waaierige kapsels.
Fanatieke Swiftie gespot die reclame maaktquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
Deze 2 luisteren niet naar het nieuwe album van Taylor Swift
Das niet traditioneel genoeg, alleen smiddags en savonds brood en om 9 uur papquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:08 schreef Felagund het volgende:
Ze herhaalt zichzelf wel vaak. Of eet ze meerdere keren per dag aardappelen, groenten en een stukje vlees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |