Deprimerend sfeertje in Zeelandquote:Op maandag 22 april 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de Zeeuwen zijn chagrijnig en gesloten
Genoteerd
Nog niet geweest en voel de behoefte ook nietquote:
Ik vind het landschap wat deprimerend.quote:Op maandag 22 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog niet geweest en voel de behoefte ook niet
Tijd om dit te bewijzen door mee te doen!quote:Op maandag 22 april 2024 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ben bijna net zo spontaan hoor
Nee dank jequote:Op maandag 22 april 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Tijd om dit te bewijzen door mee te doen!
Zeker Gibson, zeker.quote:
Ik vind ze leuk (maar het lukt nooit dus je durft niet meer te hopen).quote:
Ik denk erover na om iets in Finsterwolde of Bad Nieuweschans te kopenquote:Op maandag 22 april 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
Hij kon iets kopen in Zeeland. Ja dat snap ik wel![]()
![]()
Last van aardbevingen daar?quote:Op maandag 22 april 2024 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk erover na om iets in Finsterwolde of Bad Nieuweschans te kopen
Bedoelde hij nu focaccia? Ik was serieus aan het twijfelen of ik iets gemist had qua nieuwe ingrediënten.quote:
Ik durf het je niet te zeggenquote:Op maandag 22 april 2024 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedoelde hij nu focaccia? Ik was serieus aan het twijfelen of ik iets gemist had qua nieuwe ingrediënten.
Niet mis mee, al zo ik het op een date niet snel bestellen.quote:
Neuh, ik drink het 'avonds nog wel 's. Maar op een date zou het ook niet mijn eerste keus zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet mis mee, al zo ik het op een date niet snel bestellen.
Ik stel me nu een familiefoto voorquote:Op maandag 22 april 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hij vond haar verzorgd
Als dit verzorgd is, wat voor meisjes kent hij verder nog dan?
Ja en de close-up van het theeglas daarna.quote:Op maandag 22 april 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel netjes van hem om het te vragen
drinkt douwe bob ook thee?quote:Op maandag 22 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de jongen met thee een beetje nog in de kast
Of bi
Een soort Douwe Bob
Neukt alles
Al neukt deze net niet alles
Valt of alles en neukt niksquote:Op maandag 22 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de jongen met thee een beetje nog in de kast
Of bi
Een soort Douwe Bob
Neukt alles
Al neukt deze net niet alles
Zekerquote:
tegenwoordig heet het sparkquote:Op maandag 22 april 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vind ik ook leuk passen
Maar volgens mij is er geen vonk
Ik moet nog avondetenquote:Op maandag 22 april 2024 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ga zo een kopje thee zettennu opeens trek
Welke theesoort/smaak?quote:Op maandag 22 april 2024 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ga zo een kopje thee zettennu opeens trek
Oekraine is nog niet helemaal kapot gemaakt hoorquote:
Die zie ik wel hipsterthee als mate of black chai of zo drinken.quote:
Schrijf er een boeketreeks boekje overquote:Op maandag 22 april 2024 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Inna lijkt op een vrouw waar ik 's een keer gerotzooid mee heb. Ook een goede 12 jaar ouder dan ikMaar lekker was het wel
echt he, nou ik deel die mening totaal nietquote:Op maandag 22 april 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
Haha Johan kijkt echt naar amsterdam alsof die denkt: dit is de mooiste stad van het land
quote:
Kan je nog wat meer details geven?quote:Op maandag 22 april 2024 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Inna lijkt op een vrouw waar ik 's een keer gerotzooid mee heb. Ook een goede 12 jaar ouder dan ikMaar lekker was het wel
Neuh, voor een ander niet lezenswaardig.quote:Op maandag 22 april 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Schrijf er een boeketreeks boekje over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |