April doet wat ie wilquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is wel 23 april, normaal heb je dan geen nachtvorst.
Ja brrr. Het was koud vannachtquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Toffe shit, nog heel even genieten(het is ook gewoon zonnig nu, dus geen 'depressief' grijs weer
)
[ afbeelding ]
Fris en strakblauw, alleen een laag sneeuw had het perfecter kunnen maken, maar verder is dit wel het toppunt van mijn favoriete weer
Niet overdrijven, LA is nou niet bepaald het pareltje van de westkust.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heel vetZelf meerdere keren in LA geweest. Mega stad. Ga je je niet vervelen
Want, je bent er geweest? Wat waren je ervaringen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet overdrijven, LA is nou niet bepaald het pareltje van de westkust.
Natuurlijk ben ik er geweest anders zeg ik dat toch nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Want, je bent er geweest? Wat waren je ervaringen?
Ik heb niks met Amerika. Wel met de muziek, dus even dit pareltje. Want Compton.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
Compton
Gr gr Dr Dre & Snoop Dogg
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Amerika. Wel met de muziek, dus even dit pareltje. Want Compton.
Eazy-ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NWA![]()
Westside Connection![]()
RIP
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ok ok, no need for that sarcastic tone bro, ik vroeg het gewoon normaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er geweest anders zeg ik dat toch nietmijn ervaringen? Los Angeles denken we allemaal te kennen van televisie en films, maar in werkelijkheid is slechts een klein deel herkenbaar en ook daadwerkelijk mooi (Santa Monica bijvoorbeeld) en voor de rest een gigantische concrete jungle met enorme verkeersproblemen en zesbaans snelwegen waar je werkelijk met angstzweet moet zien te navigeren. De afstanden zijn enorm: Een uur rijden van de ene naar de andere kant van de stad is niets en dan zie je hoe de stad er daadwerkelijk aan toe is: het is er smerig, vervallen en krioelt van de zwervers. Het heeft daardoor ook geen karakter/cultuur zoals bijvoorbeeld San Francisco, Washington, New York of Boston dat wel hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pas maar op, binnenkort krijg je te horen dat het zo voordelig is dat het Suezkanaal eenvoudiger vermeden kan worden. Panamakanaal mogelijk ook.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:33 schreef StateOfMind het volgende:
Klimaat houdt idd op bij de Nederlandse grenzen
Dat de zeeėn en oceanen warmer dan ooit zijn, sinds men meet dan, met verstrekkende gevolgen, en meer dan alleen maar zeespiegelstijging, ach een kniesoor die daarop let
Dit weekend wordt het mogelijk al bovengemiddeld warm. Nou zeg, we hebben één week wat kouder weer dan gemiddeld gehadquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:11 schreef Djeez het volgende:
Voor de twee weken dat men een beetje accuraat kan voorspellen, blijft het veel te koud voor de tijd van het jaar. Waarmee de gehele Global Warming-theorie definitief de prullenbak in kan
Ik hou het sowieso bij het Maas-Waalkanaalquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:35 schreef qajariaq het volgende:
[..]
pas maar op, binnenkort krijg je te horen dat het zo voordelig is dat het Suezkanaal eenvoudiger vermeden kan worden. Panamakanaal mogelijk ook.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
Begin mei mogelijk verlossing jongens.
[ afbeelding ]
@:rambodirk graag je mening bvd.
Zal morgen wel weer 14 zijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
ff naar Vegas, is maar 5 uurtjes rijden, s'nachts gokken in de Luxorquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heel vetZelf meerdere keren in LA geweest. Mega stad. Ga je je niet vervelen
Mei Godenmaandquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
LA is gruwelijk man. Wel veel daklozen maar eerlijk dat komt eigenlijk alleen omdat het daar qua omstandigheden en politiek een daklozenparadijs is. Ze hebben duizenden tiny houses waar je gratis kunt verblijven, douches, maaltijden en een hele linkse politiek. 90% wat daar dakloos is komt van buitenaf.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet overdrijven, LA is nou niet bepaald het pareltje van de westkust.
Lijkt mij nog wel een keer tof. LA, meer aan die kant en dagje vegas. Goed, dit jaar niet. Eerst Seoul in het najaarquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ff naar Vegas, is maar 5 uurtjes rijden, s'nachts gokken in de Luxor![]()
ook goed weer in Nevada
Kerstmuts op en krabbenquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die ruitjes krabben op een stralende ochtend in april vind ik trouwens wel sfeerverhogend. Morgen weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het ook de hele week al koud!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:49 schreef INViCTuS het volgende:
Vandaag was wel ok. Zonnig, maar nog steeds te koud.
Komende 2 dagen nog even herfstig en dan hopelijk een blijvende lente
Lagedrukgebieden brengen buien
De weerkaarten voor de komende dagen worden gedomineerd door lagedrukgebieden in onze omgeving. Deze lagedrukgebieden brengen zowel woensdag als donderdag veel bewolking en buien met zich mee. De stroming is eerst nog noordwest tot west, waardoor zowel woensdag als donderdag nog vrij koud verlopen. Beide dagen ligt het kwik 's middags rond 10 graden.
Na de passage van het laag op donderdag draait de wind naar het zuidwesten tot westen en zaterdag zelfs even naar het zuiden tot zuidoosten. Hierdoor kan relatief warme lucht van het vaste Europese land onze kant opgeblazen worden. De temperatuur stijgt vanaf zaterdag op meerdere plaatsen naar ongeveer 18 graden.
[ x ]
Ik loop sinds vorige week weer in mijn gevoerde laarzen, wollen vest en winterjas. Met de kachel op 23 op het werk. Vanochtend zelfs handschoenen op de fietsquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb het ook de hele week al koud!![]()
Zaterdag richting de 20.![]()
Zal tijd worden ook want het is welhaast mei.
Zeg dat M woord nou niet te hardquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb het ook de hele week al koud!![]()
Zaterdag richting de 20.![]()
Zal tijd worden ook want het is welhaast mei.
Ze maken wel problemen over wolven in Gelderland en Drenthe, maar de ijsberen die je hier ziet lopen inmiddels, pfoe.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik loop sinds vorige week weer in mijn gevoerde laarzen, wollen vest en winterjas. Met de kachel op 23 op het werk. Vanochtend zelfs handschoenen op de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |