quote:Op maandag 22 april 2024 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
In het zonnetje is het lekker warm en kan de jas zelfs open, ondanks de 8 graden.
Zodra de zon achter een wolk verdwijnt is het echter meteen weer fris.
Je woo t ook op de verkeerde plek. Het is daar altijd grijsquote:Op maandag 22 april 2024 11:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zal deze kou nooit lente gaan noemen. Sowieso is het hier weer egaal grijs, dus gewoon herfstig.
whut???quote:Op maandag 22 april 2024 11:29 schreef MissHobje het volgende:
Nou lekker dan..het hagelt als een malle in De Bilt nu![]()
Er ontstaan nu inderdaad een aantal pittige buien in midden NL.quote:Op maandag 22 april 2024 11:29 schreef MissHobje het volgende:
Nou lekker dan..het hagelt als een malle in De Bilt nu![]()
15+ en droog is prima. Met zon nog beterquote:Op maandag 22 april 2024 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch fijn dat Koningsdag er gelukkig steeds beter uit komt te zien. 16-17 graden met een zonnetje is
quote:Op maandag 22 april 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Hier, zoals 95% van 2024 tot nu toe, volop bewolkt.
De magneet doet nog steeds zijn werk, erg mooi.quote:Op maandag 22 april 2024 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er ontstaan nu inderdaad een aantal pittige buien in midden NL.
En uiteraard is het open getrokken en volledig zonnig inmiddels. Waarom geloof ik dit sooort voorspellingen nog.quote:Op maandag 22 april 2024 10:44 schreef dick_laurent het volgende:
Er wordt hier zowaar regen voorspeld vandaag.![]()
Zou voor het eerst zijn deze maand, dus..... doe maar
Hier ook amper windquote:Op maandag 22 april 2024 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
Absurd mooi weer, nu alleen die wind nog.
Ja, die fout heb ik vanochtend gemaakt.quote:Op maandag 22 april 2024 19:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geen jas aan doen, probleem opgelost.
Hopelijk in mei niet meerquote:Op maandag 22 april 2024 18:54 schreef dick_laurent het volgende:
Op deze site kan je mooi zien dat de noordstroming momenteel in heel Europa zo'n beetje tot aan noord Afrika dominant is.
Dan ga ik op vakantie, dat worden de twee mooiste weken in de afgelopen 366 dagen.quote:
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:
Ik ga vanaf 22 mei twee weken naar Italiëquote:Op maandag 22 april 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga ik op vakantie, dat worden de twee mooiste weken in de afgelopen 366 dagen.
kijk, vanaf zaterdag, lentequote:Op maandag 22 april 2024 11:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je woo t ook op de verkeerde plek. Het is daar altijd grijs
Hier echt heerlijk in de zon,geeft goed warmte af
quote:Op maandag 22 april 2024 21:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
kijk, vanaf zaterdag, lente
[ x ]
Achterhoek is trouwens prima wonen. Werk op de Veluwe
Heb je nog één mooie week hier voor je weg gaatquote:Op maandag 22 april 2024 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga vanaf 22 mei twee weken naar Italië
thank you for your sacrifice 🫡quote:Op maandag 22 april 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga ik op vakantie, dat worden de twee mooiste weken in de afgelopen 366 dagen.
waar ga je naar toe?quote:Op maandag 22 april 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het is wel 23 april, normaal heb je dan geen nachtvorst.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Toffe shit, nog heel even genieten(het is ook gewoon zonnig nu, dus geen 'depressief' grijs weer
)
[ afbeelding ]
Fris en strakblauw, alleen een laag sneeuw had het perfecter kunnen maken, maar verder is dit wel het toppunt van mijn favoriete weer
Ach, kouder dan normaal is weer eens wat anders. Even een klein uitschietertje naar beneden in de lange lijn omhoog.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is wel 23 april, normaal heb je dan geen nachtvorst.
Het is wat laat, maar kan zeker nog eens gebeuren. Net als 20+ die we zagen begin april.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
April doet wat ie wilquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ja brrr. Het was koud vannachtquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Toffe shit, nog heel even genieten(het is ook gewoon zonnig nu, dus geen 'depressief' grijs weer
)
[ afbeelding ]
Fris en strakblauw, alleen een laag sneeuw had het perfecter kunnen maken, maar verder is dit wel het toppunt van mijn favoriete weer
Niet overdrijven, LA is nou niet bepaald het pareltje van de westkust.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heel vetZelf meerdere keren in LA geweest. Mega stad. Ga je je niet vervelen
Want, je bent er geweest? Wat waren je ervaringen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet overdrijven, LA is nou niet bepaald het pareltje van de westkust.
Natuurlijk ben ik er geweest anders zeg ik dat toch nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Want, je bent er geweest? Wat waren je ervaringen?
Ik heb niks met Amerika. Wel met de muziek, dus even dit pareltje. Want Compton.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
Compton
Gr gr Dr Dre & Snoop Dogg
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Amerika. Wel met de muziek, dus even dit pareltje. Want Compton.
Eazy-ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NWA![]()
Westside Connection![]()
RIP
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ok ok, no need for that sarcastic tone bro, ik vroeg het gewoon normaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er geweest anders zeg ik dat toch nietmijn ervaringen? Los Angeles denken we allemaal te kennen van televisie en films, maar in werkelijkheid is slechts een klein deel herkenbaar en ook daadwerkelijk mooi (Santa Monica bijvoorbeeld) en voor de rest een gigantische concrete jungle met enorme verkeersproblemen en zesbaans snelwegen waar je werkelijk met angstzweet moet zien te navigeren. De afstanden zijn enorm: Een uur rijden van de ene naar de andere kant van de stad is niets en dan zie je hoe de stad er daadwerkelijk aan toe is: het is er smerig, vervallen en krioelt van de zwervers. Het heeft daardoor ook geen karakter/cultuur zoals bijvoorbeeld San Francisco, Washington, New York of Boston dat wel hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pas maar op, binnenkort krijg je te horen dat het zo voordelig is dat het Suezkanaal eenvoudiger vermeden kan worden. Panamakanaal mogelijk ook.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:33 schreef StateOfMind het volgende:
Klimaat houdt idd op bij de Nederlandse grenzen
Dat de zeeën en oceanen warmer dan ooit zijn, sinds men meet dan, met verstrekkende gevolgen, en meer dan alleen maar zeespiegelstijging, ach een kniesoor die daarop let
Dit weekend wordt het mogelijk al bovengemiddeld warm. Nou zeg, we hebben één week wat kouder weer dan gemiddeld gehadquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:11 schreef Djeez het volgende:
Voor de twee weken dat men een beetje accuraat kan voorspellen, blijft het veel te koud voor de tijd van het jaar. Waarmee de gehele Global Warming-theorie definitief de prullenbak in kan
Ik hou het sowieso bij het Maas-Waalkanaalquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:35 schreef qajariaq het volgende:
[..]
pas maar op, binnenkort krijg je te horen dat het zo voordelig is dat het Suezkanaal eenvoudiger vermeden kan worden. Panamakanaal mogelijk ook.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
Begin mei mogelijk verlossing jongens.
[ afbeelding ]
@:rambodirk graag je mening bvd.
Zal morgen wel weer 14 zijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
ff naar Vegas, is maar 5 uurtjes rijden, s'nachts gokken in de Luxorquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heel vetZelf meerdere keren in LA geweest. Mega stad. Ga je je niet vervelen
Mei Godenmaandquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |