this idd niet warmquote:Op zondag 21 april 2024 11:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier zit het zonnetje weer achter de wolken. En het is vies koud.
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:
neequote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Liever fris en droog met wat zo'n, dan warm, grijs en nat.
heb ik al 5x genoteerd en je naam, 100 snitches als het niet uitkomt.quote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Wereldwijd gezien komt het vast uit.quote:Op zondag 21 april 2024 11:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik al 5x genoteerd en je naam, 100 snitches als het niet uitkomt.
Gewoon niet koud en wel zon en droog. 6-8 graden 🥶quote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Liever fris en droog met wat zon, dan warm, grijs en nat.
Er zijn maar 2 redenen om hard te lopenquote:Op zondag 21 april 2024 11:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
warm met buien is prima hardloopweer
if you like pina coladas
and getting caught in the rain
Oké J. Flodderquote:Op zondag 21 april 2024 11:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 redenen om hard te lopen
- als er wat te halen valt
- als ze achter me aanzitten
Laat uwen tulp eens zien. @Halconquote:Op zondag 21 april 2024 14:52 schreef Kriegel het volgende:
Zelfs nu het droog zou blijven (volgens de verwachtingen gisteravond) komen er opeens allemaal buitjes over, het is mokerkoud, èn een of andere vandaal heeft m'n tulpen uit de voortuin getrokken. WELK VOORJAAR, WAAR?!
Je moet ook geen zware shag roken tijdens het fietsen joh!quote:Op zondag 21 april 2024 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
Een dag gefietst in die klote wind door de polder heen en ja hoor, ik hoest nu me longen eruit.
Volgend weekend gaat het gebeuren.quote:Op zondag 21 april 2024 15:22 schreef Za het volgende:
Het ziet er weer veelbelovend uit voor de komende weken:
[ afbeelding ]
Weerbeeld is wel ok. Mag wel graad of 10 bij. Vies koudquote:Op zondag 21 april 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weertje vandaag
Alleen vanmorgen vroeg wat regen.
Voor de meeste mensen wel ja.. en voor mijn plantjes ook. Voor mij als persoon is dit uitstekendquote:Op zondag 21 april 2024 19:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Weerbeeld is wel ok. Mag wel graad of 10 bij. Vies koud
Op de kou, harde wind en ijsregen na danquote:Op zondag 21 april 2024 18:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weertje vandaag
Alleen vanmorgen vroeg wat regen.
Wind viel wel mee hier. Veel zon.quote:Op zondag 21 april 2024 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de kou, harde wind en ijsregen na dan
Beter dan je voorhuid..quote:Op maandag 22 april 2024 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Op 22 april je voorruit moeten krabben.
eerst zienquote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Nou moet je ons niet bang maken.quote:Op maandag 22 april 2024 09:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
eerst zienvaak is mei/juni prachtig en dat was het dan weer
Vorig jaar zelfs maar 4/5 weken in juni. Deels eind mei.quote:Op maandag 22 april 2024 09:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
eerst zienvaak is mei/juni prachtig en dat was het dan weer
In Limburg is het lentequote:Op maandag 22 april 2024 10:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vorig jaar zelfs maar 4/5 weken in juni. Deels eind mei.
Benieuwd wanneer de lente eens blijft. Herfstig koud is het
Ja dat weet ik nogquote:Op maandag 22 april 2024 10:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vorig jaar zelfs maar 4/5 weken in juni. Deels eind mei.
Benieuwd wanneer de lente eens blijft. Herfstig koud is het
6/7 graden in Limburg. Dat noem je lente?quote:
In de schaduw ja. Strak blauw hier. Ga in de zon staan, dan is het echt lente hoor. Die zonkracht zie je niet in de winterquote:Op maandag 22 april 2024 10:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
6/7 graden in Limburg. Dat noem je lente?![]()
verre van lente.
Hier grijs en 5 graden.
Afgelopen week was bijna kouder dan hele afgelopen winter ..zo voelde hetquote:Op maandag 22 april 2024 10:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
6/7 graden in Limburg. Dat noem je lente?![]()
verre van lente.
Hier grijs en 5 graden.
Weekje vorst en sneeuw in januari-genot. Of had je dat nietquote:Op maandag 22 april 2024 10:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Afgelopen week was bijna kouder dan hele afgelopen winter ..zo voelde het
Kan het me niet meer herinnerenquote:Op maandag 22 april 2024 10:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Weekje vorst en sneeuw in januari-genot. Of had je dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |