Alpengenot op de Belgquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:57 schreef tralalala het volgende:
Die "lentebeelden" op canvas![]()
Er ligt overal meer sneeuw dan in februari.
Maart en april zijn veelal wel de maanden dat altijd de dikste pakketten worden gemeten. Al zijn we nu wel enigszins laat en zijn de dalen ook nog wit. Hogerop i het vrij normaal.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:57 schreef tralalala het volgende:
Die "lentebeelden" op canvas![]()
Er ligt overal meer sneeuw dan in februari.
😱quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ken mensen die denken dat de Alpen in België liggen. Ze kennen de Ardennen niet
Mijn vrouw was nog nooit in de Alpen geweest. Ze bleef hoog en laag beweren dat de Ardennen ook echte bergen waren, net als de Alpen.quote:
De Nits hebben er vast iets over te zingenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ken mensen die denken dat de Alpen in België liggen. Ze kennen de Ardennen niet
De persoon in je spiegel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, dan was je zo achterlijk dat je het zelf niet door hebtquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dan maakte ik er wel een eind aan als ik zo achterlijk was.
Zit ook wel weer wat in jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan was je zo achterlijk dat je het zelf niet door hebt
this idd niet warmquote:Op zondag 21 april 2024 11:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier zit het zonnetje weer achter de wolken. En het is vies koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |