SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Koningsdag gaat een gruwelijk natte dag worden, gruwelijkste en natste koningsdag sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk geen natte Koningsdag herinneren. Wel altijd frisjes. Het zal toch niet?
Soppig Zompigquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:24 schreef Paul het volgende:
Bij @:misshobje is het ook gruwelijk nat vandaag
soppige grond vandaag, als het stormt vallen alle bomen omquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ook in de nieuwe run van ECMWF kerrt de warmte langzaam terug. Koningsdag bijna 20 graden
duurt nog ffquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We kijken naar de oper. Gemiddelde valt nog wat tegen
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Het is bijna mei en mijn tenen vriezen er vanaf. Zou er nog íemand op deze aardbol geloven in de global warming fake news hoax?
Winterjas heb ik niet, maar handschoenen begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie mensen met dikke winterjassen en handschoenen. En lopend in de bui begrijp ik ze wel.
Jij hebt vast een herfstjas, ik gok treurig grijs van kleurquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Winterjas heb ik niet, maar handschoenen begrijp ik wel.
Nee, gewoon een hardshell van Mammut. Wind- en waterdicht. Met kou moet er wel een bodywarmer onder want hij is natuurlijk flinterdun. Moet wel een nieuwe hebben. Kleur is zwart met roodquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij hebt vast een herfstjas, ik gok treurig grijs van kleur
Genoteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beeldjes kopen voor 50 cent en er dan op gaan stampenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik herinner me eigenlijk geen een koningsdag. Moet je dan iets speciaals doen of zo?
Het is de dag dat Nederland zich in 2 groepen splitst. Je moet dan kiezen of je op een kleedje gaat zitten met al je oude zooi en die rommel probeert te slijten OF je hoort bij de andere groep die de bende koopt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik herinner me eigenlijk geen een koningsdag. Moet je dan iets speciaals doen of zo?
Ik behoor bij geen van beide groepen 😱quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het is de dag dat Nederland zich in 2 groepen splitst. Je moet dan kiezen of je op een kleedje gaat zitten met al je oude zooi en die rommel probeert te slijten OF je hoort bij de andere groep die de bende koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |