quote:Mijn vriendin is binnenkort jarig en wilt het vieren d.m.v. samen uit te gaan. Ik zou liever het huis versieren en het samen bij mij thuis vieren.
quote:Het is een leuke meid maar ik ga geen avond spenderen om haar te pleasen en daarna een taxi naar huis te pakken wanneer we alles in mijn appartement zouden kunnen vieren.
Haar verjaardag, fijne vriend ben jijquote:ik hou van haar maar niet zoals van mijn vorige vriendin. Ik wil haar een leuke tijd geven maar niet ten koste van mijn tijd en plezier, ik heb ook dingen te doen.
Ik leerde haar kennen toen ik aan het einde van mijn vorige relatie zat, ze is aanzienlijk jonger. Als ze echt samen een toekomst zag waarom wil ze dan perse naar een club gaan is mijn vraag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haar verjaardag, fijne vriend ben jij
Man man man deze generatiequote:De reden dat ze uit wilt gaan is omdat ze haar nagels, lashes gaat doen en foto´s wilt maken als herrinering en voor haar socials.
Omdat ze dat leuk vind op de verjaardigquote:Op vrijdag 19 april 2024 02:17 schreef Frommars99 het volgende:
[..]
Ik leerde haar kennen toen ik aan het einde van mijn vorige relatie zat, ze is aanzienlijk jonger. Als ze echt samen een toekomst zag waarom wil ze dan perse naar een club gaan is mijn vraag.
Ze is geen engeltje en dat ben ik ook niet vandaar deze invalshoek
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 03:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat ze dat leuk vind op de verjaardig
Als dit al niet kan heb ik nog 164.482 slechte grappen voor jequote:
Snap m wel, vriendin wil alleen maar een beetje posen voor de socials, vriend is aanhangsel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haar verjaardag, fijne vriend ben jij
Ik geloof er geen fuck van dat ze dat gezegd heeft, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 06:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
Snap m wel, vriendin wil alleen maar een beetje posen voor de socials, vriend is aanhangsel.
Dat, of gaan jullie normaal wel regelmatig stappen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 06:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck van dat ze dat gezegd heeft, eerlijk gezegd.
Maargoed, wellicht dat de leeftijdskloof gewoon te groot is in deze relatie.
Waarom niet gewoon zeggen dat het een paar leuke dagen waren en er een einde aan breien?quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:16 schreef Frommars99 het volgende:
Ik wil haar een leuke tijd geven maar niet ten koste van mijn tijd en plezier, ik heb ook dingen te doen.
Pffff dat soort types....quote:De reden dat ze uit wilt gaan is omdat ze haar nagels, lashes gaat doen en foto´s wilt maken als herrinering en voor haar socials.
Ja als je het ff rustig doorleest komt het idd wel zo over, ook met dat over in z'n recht staan enzo.quote:
Hij blijkbaar aan het aanrecht. Dat gaat dus helemaal mis.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je het ff rustig doorleest komt het idd wel zo over, ook met dat over in z'n recht staan enzo.
Welk recht?
Wat is er mis met een parenclub??quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:41 schreef DutchBlend het volgende:
Je kunt ook naar de club willen EN een toekomst samen zien. Jonge mensen gaan vaak graag feesten ipv zoals jij in een appartement chillen.
Mocht het hier over een parenclub gaan dan is het wellicht een ander verhaal.
weet je toevallig waar je die creme snoepjes uit je avatar tegenwoordig koopt?quote:Op vrijdag 19 april 2024 06:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
100%quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk en dit noemt men dus een cuck
quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:26 schreef sp3c het volgende:
Gewoon nee zeggen, dan hoef je de nooit meer te pleasen
quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:48 schreef DJKoster het volgende:
Ik snap TS wel. Hij heeft de kaas al in blokjes gesneden, de leverworst in plakjes gesneden, (schoon)familie uitgenodigd en de tuinstoelen uit de schuur gehaald zodat iedereen kan zitten. En dan komt zijn vriendin met zo'n kut idee.
Eerlijk... ik dacht aan die pepermuntsnoepjes toen ik deze koos, die zien er ook zo uit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
weet je toevallig waar je die creme snoepjes uit je avatar tegenwoordig koopt?
Dat zegt hij .. beetje onzinnig verhaalquote:Op vrijdag 19 april 2024 06:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
Snap m wel, vriendin wil alleen maar een beetje posen voor de socials, vriend is aanhangsel.
Dat dusquote:Op vrijdag 19 april 2024 06:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Hij zal zn vriendin het beste kennenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zegt hij .. beetje onzinnig verhaal
Dat blijkt , dit is gewoon een trol of iemand flink aan het invullen isquote:
"Zij wilt" is prima en correct Nederlands. Zet het werkwoord lopen er voor in de plaats en je ziet dat het klopt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 03:58 schreef Claudia_x het volgende:
Jij zit fout en "zij wilt" is ook fout.
"Zij wilt" is geen Nederlands. Vergelijken met "lopen" slaat de plank volledig mis omdat "lopen" een regelmatig werkwoord is, terwijl "willen" een onregelmatig werkwoord is :quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:10 schreef YoopY het volgende:
[..]
"Zij wilt" is prima en correct Nederlands. Zet het werkwoord lopen er voor in de plaats en je ziet dat het klopt.
Kut.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:16 schreef mvdejong het volgende:
[..]
"Zij wilt" is geen Nederlands. Vergelijken met "lopen" slaat de plank volledig mis omdat "lopen" een regelmatig werkwoord is, terwijl "willen" een onregelmatig werkwoord is :
• https://www.vertalen.nu/vervoeging/nl/willen
• https://taaladvies.net/hij-wilt-of-wil/
Nee johquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:40 schreef Origami94 het volgende:
Waar doe je moeilijk over? Je bent ook nog 25 schat ik zo in. Maak er een leuke avond van.
Deze man is met pensioen hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 01:39 schreef Frommars99 het volgende:
Mijn achterliggende gedachte is wat wilt ze bewijzen en aan wie als het thuis 3x zo leuk kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |