Ik kijk altijd eerst hier, staat het vol kijk ik. Zoals nu sla ik overquote:Op donderdag 11 september 2025 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wil het even terugkijken. Gisteren had ik geen zingoed dat je het vraagt; slinger hem nu aan
Al vooruit gekeken maar wat een vervelend mens, vrouw dus en ook nog influencer blijkbaar en vermoed rijke papa en mama. Een van de minste afleveringen die ik gezien heb.quote:
Deze was kut, jank wijf (waarvan ik vermoed dat een hoop camera tranen zijn voor de likes en de aandacht) de vorige over Aruba was ook al verschrikkelijk saai, hopelijk zijn de volgende afleveringen wel leuk.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:58 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Al vooruit gekeken maar wat een vervelend mens, vrouw dus en ook nog influencer blijkbaar en vermoed rijke papa en mama. Een van de minste afleveringen die ik gezien heb.
Penny de jagerquote:Op woensdag 17 september 2025 23:37 schreef golfer het volgende:
Wat een lelijke tattoo heeft Desiree op haar arm.
Zeg maar...
Oh kunnen natuurlijk al vooruit kijken op kijk.nl, nee ik zal niets spoileren.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:53 schreef golfer het volgende:
Mano en Manon verruilen in Het Roer Om Amsterdam voor Ibiza. Op het Spaanse eiland willen deze tantrafanaten sensuele retraites organiseren. Deze yoga- en meditatievorm moet rust brengen, maar problemen op Ibiza zorgen voor stress.
Fijn. Doe dat inderdaad vooral niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:58 schreef epicbeardman het volgende:
Oh kunnen natuurlijk al vooruit kijken op kijk.nl, nee ik zal niets spoileren.
Klinkt als een lekkere, bizarre afleveringquote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:53 schreef golfer het volgende:
Mano en Manon verruilen in Het Roer Om Amsterdam voor Ibiza. Op het Spaanse eiland willen deze tantrafanaten sensuele retraites organiseren. Deze yoga- en meditatievorm moet rust brengen, maar problemen op Ibiza zorgen voor stress.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:10 schreef epicbeardman het volgende:
Ze ziet er oprecht goed uit voor 60, die plastische chirurg heeft topwerk afgeleverd.
Nee hoor. Dat is het resultaat van veel tantraseks.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:10 schreef epicbeardman het volgende:
Ze ziet er oprecht goed uit voor 60, die plastische chirurg heeft topwerk afgeleverd.
Mano neemt zijn klanten anders behoorlijk serieusquote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:21 schreef Dutch_view het volgende:
Deze figuren zijn gewoon niet serieus te nemen
Heb zelf in een vergelijkbaar huis gewoond in Spanje en bij lekker weer is het wel okay. In de winter bak ellende, koud en nat en had niet het idee dat ze reserves hadden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:47 schreef Adrie072 het volgende:
En gelukkiger, da's niet in geld uit te drukken, lekker bezig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |