Ik kijk het net een paar minuten, dat wordt smullen..quote:Op donderdag 11 september 2025 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is de aflevering van Finland al op televisie geweest?
Zeg er niks over, behalve dat het de moeite van het kijken waard is! Heel bijzondere lui
Ik kijk altijd eerst hier, staat het vol kijk ik. Zoals nu sla ik overquote:Op donderdag 11 september 2025 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wil het even terugkijken. Gisteren had ik geen zingoed dat je het vraagt; slinger hem nu aan
Al vooruit gekeken maar wat een vervelend mens, vrouw dus en ook nog influencer blijkbaar en vermoed rijke papa en mama. Een van de minste afleveringen die ik gezien heb.quote:
Deze was kut, jank wijf (waarvan ik vermoed dat een hoop camera tranen zijn voor de likes en de aandacht) de vorige over Aruba was ook al verschrikkelijk saai, hopelijk zijn de volgende afleveringen wel leuk.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:58 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Al vooruit gekeken maar wat een vervelend mens, vrouw dus en ook nog influencer blijkbaar en vermoed rijke papa en mama. Een van de minste afleveringen die ik gezien heb.
Penny de jagerquote:Op woensdag 17 september 2025 23:37 schreef golfer het volgende:
Wat een lelijke tattoo heeft Desiree op haar arm.
Zeg maar...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |