Heb haar niet veel zien doenquote:Op woensdag 23 april 2025 22:22 schreef golfer het volgende:
Het zijn wel aanpakkers en ze integreren goed met de locals.
Toen ze aankwamen zei ze tegen hem "Goed gereden" dat doe je naar een kind ;-)quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit is toch onverkoopbaar? Ze hebben er voor meer dan een half miljoen ingestoken, en niemand wil er slapen. Ik ben echt echt benieuwd hoe dit verder gaat.
Ik keek op booking.com en je betaalt zo'n 75 per nacht per appartement. Maar andere hotels direct aan de zee zijn bv nog goedkoper. Je zit daar volgens mij echt in een shithole.Het probleem is…..je mist niks. Die vent heeft al zn geld in een project gestoken in een ghetto op uren van vliegveld en strand waar niemand wilt komen. En zn jongere donkere vriend die daar een oma had wonen en het wel een geweldig plan leek heeft hem denk ik ingepalmd met dit krankzinnige idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het wel het allereerste koppel in de geschiedenis van het programma waarbij niet de lokale aannemer er met al het geld vandoor is gegaan, maar zķj de aannemer nog enorm veel geld schuldig zijn, terwijl ze de aannemer het tóch laten afmaken. Dat is wel echt een enorme prestatie, en volgens mij nog nooit eerder iemand gelukt in het programma…
Als ik hun website bekijk is het enige positieve nog dat de website nog bestaat, want ik zie geen enkele boeking op de kalender staan…
Mocht iemand weten hoe het nu gaat ben ik wel benieuwd, in eerste instantie gunde ik het die gierige kille arrogante Nederlandse kerel niet, maar uiteindelijk met die sympathieke aannemer die nog veel geld van ze krijgt, en al dat sympathieke personeel die hun brood ermee moeten verdienen, en ook nog die vriend uit Nederland die tienduizenden euro’s heeft geleend, gun ik ze daarom toch succes.
6 maanden wachttijd om zwembad legaal te maken en in veel regio's krijg je nooit een vergunning meer voor een B&B die waarschijnlijk nooit is aangevraagd?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |