abonnement Unibet Coolblue
pi_213252162


Het Roer Om
Een jaar lang worden gezinnen en stellen gevolgd die hun leven volledig omgooien door te verhuizen naar verschillende plekken in Europa om een nieuw bestaan op te bouwen.


Wat te verwachten in deze serie? Eigenlijk soortgelijke hoogmoedswaanzin om met amper voorbereiding, kennis, taalvaardigheid, planning en budget Nederland achter zich te laten. w/
Met als gevolg het bekende drama wat op mening Bingokaarten voorbij komt. ~O>

Recente afleveringen: https://www.kijk.nl/programmas/het-roer-om

Te zien op zaterdag donderdagavond.
Veel kijkplezier! B:)B
pi_213252602
Wat een geweldige plek ^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_213252604
Hij ziet er ook echt uit als succelvol eigenaar van IT bedrijf, zo met z'n hoog stemmetje onder verroeste afgekeurde bestelbus.
  donderdag 18 april 2024 @ 20:45:23 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_213252644
Jezus die neus van die gast verdient ook een eigen visvijver
Tics van je petten.
pi_213252672
Maareh...je kan toch niet zonder enige vaarervaring met een groep mensen een fjord op? Of gaan ze niet mee?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_213252677
O man deze kerel. :')
pi_213254469
Wat een bijzonder setje mensen
Stiekem vind ik ze wel erg sympathiek. Alleen ben ik ook heel blij niet in die schoenen te staan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_213254509
alleen die arme kinderen -O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_213254861
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een bijzonder setje mensen
Stiekem vind ik ze wel erg sympathiek. Alleen ben ik ook heel blij niet in die schoenen te staan
Ik ben vooral blij dat ik niet bij ze geboekt heb met hun rotte zooi wat op instorten staat en onkunde en gebrek aan kennis

Dat is gewoon gevaarlijk
pi_213265446
Gekke aflevering met. sympathieke mensen met rare lachjes en dit kan toch nooit goed gaan gevoel of hebben ze een geldboom achter de hand
life is like a box of chocolates
pi_213269000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een bijzonder setje mensen
Stiekem vind ik ze wel erg sympathiek. Alleen ben ik ook heel blij niet in die schoenen te staan
Jep, had ik ook. Bij de meeste deelnemers van "Het roer om" heb ik dat, eerlijk gezegd, niet vaak.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_213274262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maareh...je kan toch niet zonder enige vaarervaring met een groep mensen een fjord op? Of gaan ze niet mee?
Blijkbaar kan het wel, je kan toch gewoon een Youtube video bekijken -O-.

Slecht voorbereid, ik vraag me af waarom je visvakanties gaat doen zonder enige ervaring.

Maar ja, lopend bedrijf overgenomen, wel makkelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Managarm op 20-04-2024 21:46:11 ]
pi_213281762
Lopend bedrijf wil weinig zeggen, in dit geval slecht lopend met veel onderhoud. Denk dat er weinig mensen na de uitzending zin hebben in dit bedrijf
life is like a box of chocolates
  zondag 21 april 2024 @ 14:11:48 #14
16715 Mylene
*schatje*
pi_213281817
Zij kan beter de gasten ontvangen dan hij, tenminste nog in het Noors.
pi_213282325
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 14:09 schreef hondonspain het volgende:
Lopend bedrijf wil weinig zeggen, in dit geval slecht lopend met veel onderhoud. Denk dat er weinig mensen na de uitzending zin hebben in dit bedrijf
Er waren wel boekingen van de vorige eigenaar. Alleen gingen ze alles op hun eigen manier doen, wat niet echt werkte. Veel onderhoud wisten ze van tevoren, slechte inschatting gemaakt van de staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')