Ik ken diverse mensen die gefilmd zijn door Het Roer om of Ik Vertrek en ben gefilmd door 2 Engelse shows en veel word in scene gezet. Ken nu ook mensen die gevolgd worden en filmploeg volgt meerdere mensen tegelijkertijd in Spanje en komen langs als er iets gebeurd of zetten wat in scene.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:58 schreef Blues het volgende:
Lekker onderzoek gedaan ook, dorpje kenden ze niet, niet op de hoogte van siësta tijden enz enz
Tievie hequote:Op woensdag 11 februari 2026 18:33 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ik ken diverse mensen die gefilmd zijn door Het Roer om of Ik Vertrek en ben gefilmd door 2 Engelse shows en veel word in scene gezet. Ken nu ook mensen die gevolgd worden en filmploeg volgt meerdere mensen tegelijkertijd in Spanje en komen langs als er iets gebeurd of zetten wat in scene.
Yip, ergste nep was nog Helemaal het Einde in Chili, dat was een en al nep en sponsoring. Ik snap wel dat als de filmploeg er is dat er wat moet gebeuren en soms gebeurd er te weinig vandaar dat opnames jaar duren of langer.quote:
Huh? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:34 schreef Koen66 het volgende:
Ja hoor er moet zelfs het 'drag' element bijgesleept worden, je zal maar niet woke genoeg zijn
Dat vond ik juist leuk. Die knakker met die fietsbel, daar stoorde ik me aan. Ga dat lekker onder andermans raam doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:34 schreef Koen66 het volgende:
Ja hoor er moet zelfs het 'drag' element bijgesleept worden, je zal maar niet woke genoeg zijn
Ik kijk het net, maar loop iets achter.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:21 schreef golfer het volgende:
Wanneer is waar jullie het over hebben uitgezonden?
Maar waar kijk je? Volgens mijn TV-gids was er vanavond geen uitzending van Het roer om?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[
Ik kijk het net, maar loop iets achter.
apart, ik dacht serieus dat ik reageerde in het topic van 'The Voice'quote:
Dat klinkt weer als een leuke afleveringquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Havenarbeider Alex, kapster Jamie en hun kinderen verruilen Nederland voor hun droomleven op Curaçao, waar ze een villa ombouwen tot boutique hotel met 7 suites. Maar het eiland blijkt minder paradijselijk dan gedacht: bij aankomst zit meteen alles tegen en dan worden ze op een ochtend wakker in een nachtmerrie die hun droom op het spel zet.
Ja de gulden daar is blijkbaar gekoppeld aan de dollar.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:41 schreef spapaars het volgende:
Hoorde ik hem nu zeggen over de koers van de gulden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |