Dat idee heb ik ook wel, idd. Ken ook wel mensen die niet meer kijken, terwijl ze dat eerst wel deden. Ik denk vooral omdat ze het niet boeiend genoeg vinden om een extra abo voor af te sluiten en/of toch vaak niet live kunnen kijken.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat de populariteit over het hoogtepunt is,
Heb dat gevoel dit jaar ook voor het eerst een beetje.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel, idd. Ken ook wel mensen die niet meer kijken, terwijl ze dat eerst wel deden. Ik denk vooral omdat ze het niet boeiend genoeg vinden om een extra abo voor af te sluiten en/of toch vaak niet live kunnen kijken.
En hoewel ik tot nu toe zelf wel altijd kijk, voel ik ook bij mezelf wel dat de urgentie minder is.
Ik wacht af of ik volgend jaar (voor de hogere prijs dan) gewoon jaarlijks kan kijken.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:31 schreef Tijn het volgende:
Als ik voor 60 euro per jaar F1TV kan blijven kijken zoals we nu doen, vind ik het wel prima. Maar er is no way dat ik 20 euro per maand over heb voor F1 op dit moment. Dan kijk ik de samenvatting wel ofzo.
je gaat dan in december 2025 alle races na elkaar kijken?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht af of ik volgend jaar (voor de hogere prijs dan) gewoon jaarlijks kan kijken.
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat dan in december 2025 alle races na elkaar kijken?
je wil jaarlijks kijken...quote:
Ja ik had hem doorquote:Op donderdag 18 april 2024 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wil jaarlijks kijken...
dus heel december gewoon alles races bekijken van het hele afgelopen jaar
Ja, dat is het zo een beetjequote:Op donderdag 18 april 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Jezus, ongeveer een heel topic in één dag vol. Iemand (liefst niet een kneiterharde Viaplayhater/lover, maar beetje neutraal) een korte samenvatting wat er in de afgelopen 12 uur ofzo gebeurd is?
Edit: ah, contract verlengd, volgens bronnen. Nu nog even wachten op de bevestiging zo te zien
Aparte live topic voor de jaarlijkse kijkersquote:Op donderdag 18 april 2024 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wil jaarlijks kijken...
dus heel december gewoon alles races bekijken van het hele afgelopen jaar
Nou ja, het staat nu zelfs bij de NOS enzo, dus ik denk wel dat dit definitief is.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Edit: ah, contract verlengd, volgens bronnen. Nu nog even wachten op de bevestiging zo te zien
Ik moet zeggen dat teruglezen best vermakelijk is. Maak me wel zorgen om een bepaalde adelaar, die zich - ik citeer ongeveer - 'dronken ging zuipen van geluk' met het nieuws dat het Ziggo werd. Maar ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, dat is het zo een beetje
en een pissed off katje
Mooi, dan is dit hele geneuzel voorlopig weer even klaar en kunnen we tenminste weer gewoon F1 gaan kijkenquote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, het staat nu zelfs bij de NOS enzo, dus ik denk wel dat dit definitief is.
@Eagles89 ben je ok?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat teruglezen best vermakelijk is. Maak me wel zorgen om een bepaalde adelaar, die zich - ik citeer ongeveer - 'dronken ging zuipen van geluk' met het nieuws dat het Ziggo werd. Maar ja.
Of gewoon gezellig tussen de reclames door bij ome Sjon.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:31 schreef Tijn het volgende:
Als ik voor 60 euro per jaar F1TV kan blijven kijken zoals we nu doen, vind ik het wel prima. Maar er is no way dat ik 20 euro per maand over heb voor F1 op dit moment. Dan kijk ik de samenvatting wel ofzo.
Ach ja weet je, er zijn van die dingen in het leven waar je nooit op bezuinigd, De F1 is daar voor mij een van.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:31 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik snap dat het voor sommigen een must-see is. Maar voor mij niet. Ik heb in de jaren '90 veel gekeken toen Jos meedeed, maar daarna ook jaren niet. Af en toe wel een losse race gezien, maar ik geloofde het verder wel. Sinds Max bij Red Bull rijdt kijk ik weer wel alles en ik vond het geweldig om z'n groei in de periode 2016-2021 mee te maken, met als kers op de taart het wereldkampioenschap.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:02 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ach ja weet je, er zijn van die dingen in het leven waar je nooit op bezuinigd, De F1 is daar voor mij een van.
Eigenlijk precies hoe Max er zelf in staat dus.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:33 schreef Tijn het volgende:
Maar als het onmogelijk kut wordt, dan ben ik er alweer snel klaar mee. De echt leuke dingen heb ik nu wel gezien voor m'n gevoel.
Eens, maar no way dat dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 18 april 2024 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Melroy mogen ze wel vervangen door iemand anders
Is dat degene die nauwelijks Nederlands spreekt?quote:Op donderdag 18 april 2024 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Melroy mogen ze wel vervangen door iemand anders
Die andere dikke is homofiel.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dat degene die nauwelijks Nederlands spreekt?
hij is van het uitstappen en loopt als een sjappie rondquote:Op donderdag 18 april 2024 21:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dat degene die nauwelijks Nederlands spreekt?
Ik heb F1TV, dus ik zie ze nooit. Maakt me ook geen reet uit hoe ze er uitzien of wat ze thuis met wie doen. Ik weet alleen dat als ik het NLse commentaar opzet, ik me vooral erger aan het taalgebruik van 1 van de 2. Wellicht dus Melroy.quote:
Geen last van. Genoeg dominante periodes meegemaakt, maar nooit de behoefte gehad om niet te kijken, dus dat zal nu ook niet het geval zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel, idd. Ken ook wel mensen die niet meer kijken, terwijl ze dat eerst wel deden. Ik denk vooral omdat ze het niet boeiend genoeg vinden om een extra abo voor af te sluiten en/of toch vaak niet live kunnen kijken.
En hoewel ik tot nu toe zelf wel altijd kijk, voel ik ook bij mezelf wel dat de urgentie minder is.
Hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een doodse stilte van de ViaPlay fanboys hier. Ik ben in elk geval heerlijk wakker geworden vandaag, een van de mooiste berichten (nu al) van dit jaar. Hoop wel dat de rechtvaardigheid zege zal vieren en ze die overlopers vd Garde en de Coronel brothers nooit meer een stap in de Ziggo studio laten zetten. Ho Pin Tung is nooit een vaste Ziggo waarde geweest dus die mogen ze eventueel verwelkomen, is een hele prima analist. Amber Brandsen mag lekker terug het huishouden in om voor haar kindjes te zorgen en over die twee commentatoren kunnen we het beter helemaal niet meer hebben, maar op Eurosport het EK vissen verslaan lijkt me afdoende.
Wat een héérlijk Paasweekend is dit!Ik ben echt heel blij, de nostalgische voorpret van een F1 weekend weer helemaal terug, geen gezeik meer met dat irritante syncen steeds van GPR met Olav en Jack met de F1 uitzending, en de beelden in 4k mensen, yay
Kans is groot dat volgend jaar F1TV niet meer in Nederland is. Doen ze met veel landen waar een contract met een lokale partij is (en ja dat is Viaplay inmiddels wel)quote:Op donderdag 18 april 2024 20:31 schreef Tijn het volgende:
Daarom hebben we sinds dit jaar ook een Portugees accountquote:Op donderdag 18 april 2024 22:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Kans is groot dat volgend jaar F1TV niet meer in Nederland is. Doen ze met veel landen waar een contract met een lokale partij is (en ja dat is Viaplay inmiddels wel)
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een doodse stilte van de ViaPlay fanboys hier. Ik ben in elk geval heerlijk wakker geworden vandaag, een van de mooiste berichten (nu al) van dit jaar. Hoop wel dat de rechtvaardigheid zege zal vieren en ze die overlopers vd Garde en de Coronel brothers nooit meer een stap in de Ziggo studio laten zetten. Ho Pin Tung is nooit een vaste Ziggo waarde geweest dus die mogen ze eventueel verwelkomen, is een hele prima analist. Amber Brandsen mag lekker terug het huishouden in om voor haar kindjes te zorgen en over die twee commentatoren kunnen we het beter helemaal niet meer hebben, maar op Eurosport het EK vissen verslaan lijkt me afdoende.
Wat een héérlijk Paasweekend is dit!Ik ben echt heel blij, de nostalgische voorpret van een F1 weekend weer helemaal terug, geen gezeik meer met dat irritante syncen steeds van GPR met Olav en Jack met de F1 uitzending, en de beelden in 4k mensen, yay
quote:Op donderdag 18 april 2024 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
Ik maak me zorgen om @:eagles89
Hopelijk overleeft hij dit nieuws
Die is een hostile takeover van Liberty aan het regelen met Bernie ofzoquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die is een hostile takeover van Liberty aan het regelen met Bernie ofzo
Heb je wel eens liefdesverdriet gehad?quote:Op vrijdag 19 april 2024 03:11 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat ik er gister al goed ziek van was, met het gerucht op GPToday, die zitten er vaak wel goed bij met nieuws dus ik geloofde het toen al. Dus toen zag ik de bui al hangen en was de klap het hardst. Vandaag met de min of meer bevestiging was het ook pijnlijk, maar had ik het al bijna verwerkt, maar kwam ook een hele andere realisatie. Namelijk dat dit ook weleens positief kan uitpakken. Ik zie dit als een pure wanhoopsdaad van ViaPlay, een bedrijf dat op de beurs volledig is ingestort, het is niks meer waard, en nu kunnen ze voor vijf(!) jaar 45 miljoen per jaar bieden!?? Serieus?! Dit is alleen te overleven door de abonnementskosten giga te laten stijgen, iets waar ze vandaag al mee begonnen zijn en waarmee ze de mensen treffen die ik het het hardste gun: de ViaPlay lovers. Laat het maar lekker gebeuren! Ga maar lekker 30 euro per maand betalen binnen een jaar om het bedrijf overeind te houden, ga maar lekker 40 euro voor eind 2025 betalen om het bedrijf de lippen boven het water te laten houden. De interesse in mijn vriendengroep sinds het vertrek bij Ziggo en de dominantie van RB is EXTREEM afgenomen, niemand kijkt nog, en ik merk zelf ook dat het me nog weinig meer interesseert, ik had bij Ziggo een week voorpret, in de winter leek het alsof ik in een rouwproces zat, ik was geobsedeerd door de F1 en wilde ALLES zien. Ik sla nu kwali’s over, trainingen kijk ik al helemaal niet meer, de races kijk ik smiddags terug als ze sochtends waren en als iemand me verteld wat de uitslag was word ik inmiddels ook niet meer boos, een duidelijker signaal naar mezelf is er niet. En het belangrijkste: ViaPlay heeft de F1 in Nederland voor mij persoonlijk verkracht, het buitenlands grootkapitaal met die emotieloze betweters hebben de macht gegrepen, 90% van de fans wilden dit niet, maar het grote geld wilde dit! Liberty wilde dit! Meer geld, meer macht ten koste van het simpele klootjesvolk die een romantisch nostalgisch kinderlijk plezier aan de cafe sfeer van Ziggo beleefde.
Ik vind het goed zo, ik had in de auto naar werk een visioen/besef moment dat het gaat klappen, ze hebben op de pof een veel te dure kat in de zak gekocht, de magie van Max zn eerste jaren is weg, zn eerste WK, zn strijdlust en de herinneringen die ik bij Ziggo heb tijdens die periode zal ik nooit vergeten.
Ik ben al zovaak voor een totale gek versleten, op school in de klas vroeger voorspelde ik in 2003 dat AZ kampioen zou gaan worden en CL zou gaan spelen, ik zei in 2015 op f1today dat Max Ricciardo in een RB zou afslachten en hem met de staart tussen de benen zou laten vertrekken, dat Ferrari zo achteruit zou gaan dat ze op circuits zou worden ingehaald door zelfs het tweede team van RB; Toro Rosso, en dat ze Max allemaal buitenaards zouden gaan noemen omdat niemand begreep waarom die zoveel beter was, ik weet nog dat mensen op dat forum zeiden dat ik zulke krachttermen nooit mocht gebruiken, lachwekkend was het allemaal. Jaren later noemen Ecclestone, Jordan, R Schumacher, Brundle, Herbert hem allemaal zo en als je Max het talent van het universum noemt kijkt men je aan waarom je niks bijzonders kunt zeggen. Maar ik werd er in 2015 om uitgelachen, ik weet het nog heel goed.
ViaPlay gaat ten onder met dit winnende bod, ze hebben een gouden met diamanten belegde strop gekocht, en de combinatie van snel afnemende interesse in de F1 onder de NL kijkers, én de snel hoger wordende abonnementskosten zijn de dodelijke cocktail die de strop om de ViaPlay nek hangt. En het zal een pijnlijke langzame doodstrijd worden waarin de ViaPlay loverboys steeds hoger wordende abonnementskosten moeten ophoesten tegen steeds slechter wordende kwaliteit ivm bezuinigingen tot ViaPlay daadwerkelijk de laatste adem uit zal blazen, en dat gaat gebeuren, die voorspelling doe ik, net als dat ik alle andere voorspellingen deed waarin ik altijd als een gek werd neergezet.
Wat vind jij ervan als F1 bij Viaplay blijft?
Goed nieuws10.7%
Slecht nieuws89.3%
873 Stemmen
Kennelijk niet alleen bij juichnieuws het hele kratje achterover getikt. Toch bijzonder om zó bizar hoog in de emotie te zitten over iets als dit.quote:
Sorry, maar ik vind je uitleg wel wat kort.quote:Op vrijdag 19 april 2024 03:11 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat ik er gister al goed ziek van was, met het gerucht op GPToday, die zitten er vaak wel goed bij met nieuws dus ik geloofde het toen al. Dus toen zag ik de bui al hangen en was de klap het hardst. Vandaag met de min of meer bevestiging was het ook pijnlijk, maar had ik het al bijna verwerkt, maar kwam ook een hele andere realisatie. Namelijk dat dit ook weleens positief kan uitpakken. Ik zie dit als een pure wanhoopsdaad van ViaPlay, een bedrijf dat op de beurs volledig is ingestort, het is niks meer waard, en nu kunnen ze voor vijf(!) jaar 45 miljoen per jaar bieden!?? Serieus?! Dit is alleen te overleven door de abonnementskosten giga te laten stijgen, iets waar ze vandaag al mee begonnen zijn en waarmee ze de mensen treffen die ik het het hardste gun: de ViaPlay lovers. Laat het maar lekker gebeuren! Ga maar lekker 30 euro per maand betalen binnen een jaar om het bedrijf overeind te houden, ga maar lekker 40 euro voor eind 2025 betalen om het bedrijf de lippen boven het water te laten houden. De interesse in mijn vriendengroep sinds het vertrek bij Ziggo en de dominantie van RB is EXTREEM afgenomen, niemand kijkt nog, en ik merk zelf ook dat het me nog weinig meer interesseert, ik had bij Ziggo een week voorpret, in de winter leek het alsof ik in een rouwproces zat, ik was geobsedeerd door de F1 en wilde ALLES zien. Ik sla nu kwali’s over, trainingen kijk ik al helemaal niet meer, de races kijk ik smiddags terug als ze sochtends waren en als iemand me verteld wat de uitslag was word ik inmiddels ook niet meer boos, een duidelijker signaal naar mezelf is er niet. En het belangrijkste: ViaPlay heeft de F1 in Nederland voor mij persoonlijk verkracht, het buitenlands grootkapitaal met die emotieloze betweters hebben de macht gegrepen, 90% van de fans wilden dit niet, maar het grote geld wilde dit! Liberty wilde dit! Meer geld, meer macht ten koste van het simpele klootjesvolk die een romantisch nostalgisch kinderlijk plezier aan de cafe sfeer van Ziggo beleefde.
Ik vind het goed zo, ik had in de auto naar werk een visioen/besef moment dat het gaat klappen, ze hebben op de pof een veel te dure kat in de zak gekocht, de magie van Max zn eerste jaren is weg, zn eerste WK, zn strijdlust en de herinneringen die ik bij Ziggo heb tijdens die periode zal ik nooit vergeten.
Ik ben al zovaak voor een totale gek versleten, op school in de klas vroeger voorspelde ik in 2003 dat AZ kampioen zou gaan worden en CL zou gaan spelen, ik zei in 2015 op f1today dat Max Ricciardo in een RB zou afslachten en hem met de staart tussen de benen zou laten vertrekken, dat Ferrari zo achteruit zou gaan dat ze op circuits zou worden ingehaald door zelfs het tweede team van RB; Toro Rosso, en dat ze Max allemaal buitenaards zouden gaan noemen omdat niemand begreep waarom die zoveel beter was, ik weet nog dat mensen op dat forum zeiden dat ik zulke krachttermen nooit mocht gebruiken, lachwekkend was het allemaal. Jaren later noemen Ecclestone, Jordan, R Schumacher, Brundle, Herbert hem allemaal zo en als je Max het talent van het universum noemt kijkt men je aan waarom je niks bijzonders kunt zeggen. Maar ik werd er in 2015 om uitgelachen, ik weet het nog heel goed.
ViaPlay gaat ten onder met dit winnende bod, ze hebben een gouden met diamanten belegde strop gekocht, en de combinatie van snel afnemende interesse in de F1 onder de NL kijkers, én de snel hoger wordende abonnementskosten zijn de dodelijke cocktail die de strop om de ViaPlay nek hangt. En het zal een pijnlijke langzame doodstrijd worden waarin de ViaPlay loverboys steeds hoger wordende abonnementskosten moeten ophoesten tegen steeds slechter wordende kwaliteit ivm bezuinigingen tot ViaPlay daadwerkelijk de laatste adem uit zal blazen, en dat gaat gebeuren, die voorspelling doe ik, net als dat ik alle andere voorspellingen deed waarin ik altijd als een gek werd neergezet.
Goed nieuws10.7%
Slecht nieuws89.3%
873 Stemmen
ja, dat is de scam die al jaren gelden is bedacht, knip het internet op.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:36 schreef matthijst het volgende:
Jammer. Omdat ik Viaplay gewoon een kutbedrijf vind. Koop je in in een land. Verhoog elke paar maanden de prijzen en knijp de boel lekker uit.
En ja. F1tv wordt ook steeds duurder (10 euro via Turkije dit jaar, dus zelf geen last van) en bij Ziggo was het ook niet gratis, maar daar kostte het niet extra op je abonnement.
18 euro per maand. Nog even en ze kosten in 1 maand meer dan iptv voor alles per jaar.
Net als al die andere providers snappen ze niet dat de gemiddelde consument een x bedrag aan content uit wil geven voordat piraterij weer terugkomt.
Geeft niet. Dat ging met cd's net zo. Daar deden ze ook altijd alsof mensen elke gedownloade cd anders hadden gekocht, waar een gemiddelde NL-er er misschien 5-6 per jaar kocht. En waar zitten we nu? 10 euro per maand streaming. Zo'n beetje dat bedrag.
Hoogste tijd dat ze die streaming content gaan bundelen. Dat je niet 15 euro voor f1, 12 euro voor 1 star wars serie op Disney. 5 euro voor prime voor The Boys. 8 euro voor Tulsa King op HBO moet betalen.
En ja kom er maar in. Content kijken is geen recht. Dat snap ik ook wel (heb alle diensten op viagay na). Ik zeg alleen hoe de gemiddelde consument erover denkt.
Nee, volgens die W. komt er nog geen persco.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:23 schreef THEFXR het volgende:
maar nog niks officieels van Viaplay zelf?
Cognitieve dissonantie in een notendop.quote:Op vrijdag 19 april 2024 03:11 schreef Eagles89 het volgende:
Goed nieuws10.7%
Slecht nieuws89.3%
873 Stemmen
Wmb heb je gelijk, hoor. Ik zie ook de parallellen met de muziekindustrie. Daar was ik ook klaar mee nadat ik eerst een hele collectie op vinyl had gekocht, daarna een groot deel nog een keer op cd, waarna ze cd's ook nog gingen proberen te 'beveiligen' waardoor je ze niet meer kon rippen en ze bovendien niet meer op alle apparaten werkten. Moest je ze alsnog een keer (illegaal) downloaden om op je mp3-speler te zetten. Jammer jongens, net iets te ver gegaan met je geldklopperij. Jullie hadden een goede klant aan me, maar ook voor mij werd het uiteindelijk zowel makkelijker als goedkoper om het dan maar gelijk gratis binnen te halen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:36 schreef matthijst het volgende:
Jammer. Omdat ik Viaplay gewoon een kutbedrijf vind. Koop je in in een land. Verhoog elke paar maanden de prijzen en knijp de boel lekker uit.
En ja. F1tv wordt ook steeds duurder (10 euro via Turkije dit jaar, dus zelf geen last van) en bij Ziggo was het ook niet gratis, maar daar kostte het niet extra op je abonnement.
18 euro per maand. Nog even en ze kosten in 1 maand meer dan iptv voor alles per jaar.
Net als al die andere providers snappen ze niet dat de gemiddelde consument een x bedrag aan content uit wil geven voordat piraterij weer terugkomt.
Geeft niet. Dat ging met cd's net zo. Daar deden ze ook altijd alsof mensen elke gedownloade cd anders hadden gekocht, waar een gemiddelde NL-er er misschien 5-6 per jaar kocht. En waar zitten we nu? 10 euro per maand streaming. Zo'n beetje dat bedrag.
Hoogste tijd dat ze die streaming content gaan bundelen. Dat je niet 15 euro voor f1, 12 euro voor 1 star wars serie op Disney. 5 euro voor prime voor The Boys. 8 euro voor Tulsa King op HBO moet betalen.
En ja kom er maar in. Content kijken is geen recht. Dat snap ik ook wel (heb alle diensten op viagay na). Ik zeg alleen hoe de gemiddelde consument erover denkt.
IPTV moet toch met een VPN?quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Wmb heb je gelijk, hoor. Ik zie ook de parallellen met de muziekindustrie. Daar was ik ook klaar mee nadat ik eerst een hele collectie op vinyl had gekocht, daarna een groot deel nog een keer op cd, waarna ze cd's ook nog gingen proberen te 'beveiligen' waardoor je ze niet meer kon rippen en ze bovendien niet meer op alle apparaten werkten. Moest je ze alsnog een keer (illegaal) downloaden om op je mp3-speler te zetten. Jammer jongens, net iets te ver gegaan met je geldklopperij. Jullie hadden een goede klant aan me, maar ook voor mij werd het uiteindelijk zowel makkelijker als goedkoper om het dan maar gelijk gratis binnen te halen.
En nu is IPTV zowel makkelijker als goedkoper. Het is niet moeilijk om te voorspellen wat er gaat gebeuren.
Wij hebben het zelf (nog) niet, btw.
Wilde je bij Ziggo alles live zien moest je ook ¤ 15 per maand aftikken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:36 schreef matthijst het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
IPTV moet toch met een VPN?
Geen idee. Nog niet echt ingedoken. De grens is hier thuis nog net niet bereikt. (Maar wel al Netflix opgezegd)quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu vooral benieuwd wat de kwaliteit van IPTV is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik dacht dat we destijds 10 euro per maand voor Ziggo Sport Go betaalden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wilde je bij Ziggo alles live zien moest je ook ¤ 15 per maand aftikken.
Niet als je al Ziggo hadquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wilde je bij Ziggo alles live zien moest je ook ¤ 15 per maand aftikken.
Ziggo Sport Go was dat volgens mij, en destijds nog goedkoper als m'n geheugen me niet in de steek laat. Geloof echt niet dat ik zelf dat abonnement had genomen als het ¤15 was.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat we destijds 10 euro per maand voor Ziggo Sport Go betaalden.
Dat was alleen de online versie. Het extra tv pakket is ¤ 15quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat we destijds 10 euro per maand voor Ziggo Sport Go betaalden.
Zeker. We kijken hier al sinds 2016 met een app + Chromecastquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was alleen de online versie. Het extra tv pakket is ¤ 15
Vooral ook omdat onze exotische glasvezelprovider destijds helemaal niet deed aan extra tv-pakketten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker. We kijken hier al sinds 2016 met een app + Chromecast
Wat ik eruit heb gegooid zodra F1 daar weg was. Ik heb serieus geld bespaard door de overstap naar F1TV. En ik denk dat er meer zijn die die route gelopen hebben.quote:
Nee, want Tim Kuik is met pensioenquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga dat sowieso niet doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf mijn F1TV jaarabo niet stop te zetten.
Jawel hoor, dat moest wél. Ze zonden het niet uit op kanaal 14 (de enkele uitzondering daargelaten)quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Niet als je al Ziggo had
Iptv bij een vriend gezien pas, beeld gewoon hetzelfde, alle tv-kanalen, alle streamingdiensten. Gast betaalde 25 euro per jaar zei ie.
Zelf nog abonnementjes, had Netflix via Turkije voor een paar euro, maar die hebben ze gecanceld. Nu via NL voor 12 euro, gebruik Netflix het meest, dus wel waard. Deel Disney en Videoland met familie. Sky gratis icm Ziggo.HBO nog voor die 4 euro per maand, wachtend op samengaan met Discovery die ik nu los heb.,F1 via Turkije.
Ook logisch toch, maar het is wat moeilijk toegeven voor de Olav & Jack fans want vroeger was alles beter en uiteraard gratis.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat moest wél. Ze zonden het niet uit op kanaal 14 (de enkele uitzondering daargelaten)
Misschien dat mensen ff kunnen ophouden met iedereen die hier kritiek heeft op de inhaligheid van de streamingindustrie in het algemeen, en Viaplay in het bijzonder (omdat dit het F1-forum is), tot 'Olav & Jack-fans' te bombarderen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook logisch toch, maar het is wat moeilijk toegeven voor de Olav & Jack fans want vroeger was alles beter en uiteraard gratis.
De mensen die Viaplay een warm hart toedragen doen dat hier grotendeels maar omdat het niet Olav is. Dat is alles, dus meer hebben ze ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien dat mensen ff kunnen ophouden met iedereen die hier kritiek heeft op de inhaligheid van de streamingindustrie in het algemeen, en Viaplay in het bijzonder (omdat dit het F1-forum is), tot 'Olav & Jack-fans' te bombarderen?
Ja joh, ga jij als reactie ook ff lekker generaliseren..quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mensen die Viaplay een warm hart toedragen doen dat alleen maar omdat het niet Olav is. Dat is alles, dus meer hebben ze ook niet.
Special voor jou de post aangepast. Het is gewoon overduidelijk wat de beweegreden voor de overgrote meerderheid van de fans is, dat is geen generalisatie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja joh, ga jij als reactie ook ff lekker generaliseren..
En @:Jane geeft nog een like ook..
Andersom is het kennelijk prima als er gegeneraliseerd wordt![]()
Hoe kom je hierbij? De race en de kwalificatie waren altijd op kanaal 14 (of een enkele keer op het eveneens 'gratis' kanaal 13) te zien. Ik heb nooit Ziggo Sport Totaal gehad en kon race/kwalificatie altijd live zien (net zoals familie die jarenlang mijn Ziggo GO-account gebruikte). De laatste jaren trouwens ook de meeste trainingen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat moest wél. Ze zonden het niet uit op kanaal 14 (de enkele uitzondering daargelaten)
Ik geef een like omdat het ook mijn indruk is dat dat voor de grote meerderheid de reden is. Ik heb geen zin om elke keer een hele disclaimer bij m'n posts te moeten typen met uitleg dat ik ook geen racecafe-fan ben, omdat ik er anders weer van die simpele reacties op krijg.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja joh, ga jij als reactie ook ff lekker generaliseren..
En @:Jane geeft nog een like ook..
Andersom is het kennelijk prima als er gegeneraliseerd wordt![]()
Dus het serieuzere format van Viaplay beter vinden dan de schijtlolligheid bij Ziggo en ook Nelson beter vinden dan Olav telt niet?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Special voor jou de post aangepast. Het is gewoon overduidelijk wat de beweegreden voor de overgrote meerderheid van de fans is, dat is geen generalisatie.
Vrije trainingen waren zelden live te zien op kanaal 13/14. Netzomin als de races in de F2 en F3.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? De race en de kwalificatie waren altijd op kanaal 14 (of een enkele keer op het eveneens 'gratis' kanaal 13) te zien. Ik heb nooit Ziggo Sport Totaal gehad en kon race/kwalificatie altijd live zien (net zoals familie die jarenlang mijn Ziggo GO-account gebruikte). De laatste jaren trouwens ook de meeste trainingen.
Overigens hoor ik maar zelden dat het 'gratis Ziggo' verhaal de reden is voor antipathie jegens Viaplay. Voor de meeste mensen lijkt het in heel andere dingen te zitten, ofwel subjectieve zaken (poppetjes en stijl) ofwel objectieve zaken (meetbaar slechtere beeldkwaliteit). Prijs lijkt helemaal niet het grootste issue, al kan dat natuurlijk nog wel komen als Viaplay die echt dramatisch gaat opvoeren.
Dus @Nattekat en jij mogen jullie (heus niet generaliserende, nee hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geef een like omdat het ook mijn indruk is dat dat voor de grote meerderheid de reden is. Ik heb geen zin om elke keer een hele disclaimer bij m'n posts te moeten typen met uitleg dat ik ook geen racecafe-fan ben, omdat ik er anders weer van die simpele reacties op krijg.
Nou ja, daar ging het ook niet om, dat was slechts een kleine toevoeging. Iemand stelde dat er alleen bij een enkele uitzondering iets te zien was op kanaal 14. Terwijl in werkelijkheid elke race en kwalificatie daar 'gratis' te zien was voor alle klanten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vrije trainingen waren zelden live te zien op kanaal 13/14. Netzomin als de races in de F2 en F3.
Ok, dan ben ik wellicht in de war door de andere autosport (F2, F3, NASCAR, Indycar, DTM, Formule E, Porsche Cup etc.) die ik toen ook via Ziggo keek, en wat (uiteraard) vaak samenviel met F1-weekendenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? De race en de kwalificatie waren altijd op kanaal 14 (of een enkele keer op het eveneens 'gratis' kanaal 13) te zien. Ik heb nooit Ziggo Sport Totaal gehad en kon race/kwalificatie altijd live zien (net zoals familie die jarenlang mijn Ziggo GO-account gebruikte). De laatste jaren trouwens ook de meeste trainingen.
Overigens hoor ik maar zelden dat het 'gratis Ziggo' verhaal de reden is voor antipathie jegens Viaplay. Voor de meeste mensen lijkt het in heel andere dingen te zitten, ofwel subjectieve zaken (poppetjes en stijl) ofwel objectieve zaken (meetbaar veel slechtere beeldkwaliteit). Prijs lijkt helemaal niet het grootste issue, al kan dat natuurlijk nog wel komen als Viaplay die echt dramatisch gaat opvoeren.
Ging jij eerder door het leven als fokker89?quote:Op vrijdag 19 april 2024 03:11 schreef Eagles89 het volgende:
Goed nieuws10.7%
Slecht nieuws89.3%
873 Stemmen
Mijn mening over Viaplay vs Ziggo is anders vrij genuanceerd (als in: beide niet veel soeps, maar om verschillende redenen). Geen fan van de Ziggo-uitzendingen en Viaplay vind ik een vervelend bedrijf. Lees gerust mijn posthistorie over dit onderwerp er op na. En dan is het best vervelend om steeds toch weer in een hokje te worden gezet. En ja, in mijn beleving gebeurt dan meestal dan vanuit het anti-Ziggo-kamp. Kennelijk MOET je hier tot 1 van beide kampen behoren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus @:Nattekat en jij mogen jullie (heus niet generaliserende, nee hoor) mening wel gewoon geven, maar @:Tarado mag dat niet?
Ok..
Gratis keuzepakket. Dus ik betaalde niks extra.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook logisch toch, maar het is wat moeilijk toegeven voor de Olav & Jack fans want vroeger was alles beter en uiteraard gratis.
Hoezo zou Tarado z'n mening niet mogen geven?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus @:Nattekat en jij mogen jullie (heus niet generaliserende, nee hoor) mening wel gewoon geven, maar @:Tarado mag dat niet?
Ok..
Dt mag wel, hij komt alleen nogal sneu over.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo zou Tarado z'n mening niet mogen geven?
Zullen wij samen team F1TV oprichtenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn mening over Viaplay vs Ziggo is anders vrij genuanceerd (als in: beide niet veel soeps, maar om verschillende redenen). Geen fan van de Ziggo-uitzendingen en Viaplay vind ik een vervelend bedrijf. Lees gerust mijn posthistorie over dit onderwerp er op na. En dan is het best vervelend om steeds toch weer in een hokje te worden gezet. En ja, in mijn beleving gebeurt dan meestal dan vanuit het anti-Ziggo-kamp. Kennelijk MOET je hier tot 1 van beide kampen behoren.
Jaaaaaaa!quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen wij samen team F1TV oprichten
Mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen wij samen team F1TV oprichten
Amber Brantsenquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mensen die Viaplay een warm hart toedragen doen dat hier grotendeels maar omdat het niet Olav is. Dat is alles, dus meer hebben ze ook niet.
Dat geldt voor meerdere mensen in deze discussiequote:Op vrijdag 19 april 2024 12:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dt mag wel, hij komt alleen nogal sneu over.
Inhaligheid komt helaas niet alleen in de streamingsindustrie voor, de meest inhalige partij hier is FOM, maar je kan het ook gewoon zakelijkheid en marktwerking noemen en wat er achter Ziggo zit zijn natuurlijk allemaal keurige mensen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien dat mensen ff kunnen ophouden met iedereen die hier kritiek heeft op de inhaligheid van de streamingindustrie in het algemeen, en Viaplay in het bijzonder (omdat dit het F1-forum is), tot 'Olav & Jack-fans' te bombarderen?
Ik heb volgens mij al meermaals gezegd dat ik de show voor en na de sessies heel erg goed vind bij Viaplay en bovendien de pitreporter de beste is die we ooit in Nederland gehad hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mensen die Viaplay een warm hart toedragen doen dat hier grotendeels maar omdat het niet Olav is. Dat is alles, dus meer hebben ze ook niet.
Dat vind ik dan weer van jouw reacties en vele anderen hier, er is hier zoveel shit geschreven de afgelopen jaren door de haters onder aanvoering van de F1 mods, daar lusten de honden geen brood van.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dt mag wel, hij komt alleen nogal sneu over.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 03:11 schreef Eagles89 het volgende:
Goed nieuws10.7%
Slecht nieuws89.3%
873 Stemmen
Dit ja, qua commentator maakt het mij ook niet zo heel veel uit, het is de ene of de andere die fouten maakt maar de rest van het programma is veel beter bij Viaplay.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al meermaals gezegd dat ik de show voor en na de sessies heel erg goed vind bij Viaplay en bovendien de pitreporter de beste is die we ooit in Nederland gehad hebben.
Het commentaar vind ik om het even. Het bouwen van Melroy en Nelson staat negens op en komt meestal van mensen die er helemaal niet naar luisteren. Ik vond Mol al jaren over de datum, maar van mij had hij commentaar mogen blijven geven. Ik stoor me veel meer aan hem als hij aan tafel zit in het racecafe of in de podcast.
quote:
Ja, ik heb nooit begrepen waarom mensen altijd zo veel waarde hechten aan een stel figuren die de race nog even gaan zakelijk gaan samenvatten terwijl je die net gekeken hebt. Bij F1TV raak ik ook vaker wel dan niet afgeleid door wat anders, simpelweg omdat het me niet kan interesseren. Bij Ziggo keek ik de voorbeschouwing dan weer bijna nooit ten faveure van F1TV.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb me bij ziggo altijd enorm geïrriteerd dat bij de nabeschouwing de helft van de gebeurtenissen vergeten werd om na te spreken. Ook al werd het vlak voor de reclame wel aangegeven dat het nog ter tafel zou komen.
Bij Viaplay is dat niet zo. Altijd uitvoerig en professioneel. Alles komt aan bod en inhoudelijk vaak prima. Alleen sinds viaplay ben ik erachter gekomen dat de sfeer die uitgestraald wordt voor mij heel veel uitmaakt. Het is zelfs belangrijker dan 'compleet' zijn.
Wat dat betreft mis ik Ziggo.
Laura Winter zeker? Jij boefje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Bij F1TV raak ik ook vaker wel dan niet afgeleid door wat anders
Vast niet, maar ik weet wel dat ze ons in 2016 iig wel een paar keer abonnementsgeld hebben terugbetaald vanwege de slechte kwaliteit van de F1-streams. Iets dat Viaplay volgens mij nooit gedaan heeft. Vandaar dat Ziggo er als bedrijf bij mij toch ietsje beter op staat. Maar op dat online abonnementje na ben ik ook nooit Ziggo-klant geweest. M.a.w. ik zit niet in hun 'kamp' ofzo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inhaligheid komt helaas niet alleen in de streamingsindustrie voor, de meest inhalige partij hier is FOM, maar je kan het ook gewoon zakelijkheid en marktwerking noemen en wat er achter Ziggo zit zijn natuurlijk allemaal keurige mensen.
Never bite the hand that feeds you.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens stop eens met klagen over het commentaar, Tom zegt dat het next level is
[ x ]
Ze zitten er allemaal in om geld te verdienen op de korte of lange termijn, ik zie daar niet echt een verschil tussen streamers of traditionelere partijen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik weet wel dat ze ons in 2016 iig wel een paar keer abonnementsgeld hebben terugbetaald vanwege de slechte kwaliteit van de F1-streams. Iets dat Viaplay volgens mij nooit gedaan heeft. Vandaar dat Ziggo er als bedrijf bij mij toch ietsje beter op staat. Maar op dat online abonnementje na ben ik ook nooit Ziggo-klant geweest. M.a.w. ik zit niet in hun 'kamp' ofzo.
Ach, dat komt dan sowieso maar heel weinig voor.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk ik vind Nelson en Melroy best prima, maar ik hoop wel dat Nelson afstapt van zijn nare sneertjes aan iedereen die Verstappen verslaat
lol.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:49 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ach, dat komt dan sowieso maar heel weinig voor.
Die verheerlijking van Ziggo, heel hard gelachenquote:Op vrijdag 19 april 2024 03:11 schreef Eagles89 het volgende:
Goed nieuws10.7%
Slecht nieuws89.3%
873 Stemmen
Nou, mijn ervaring met Ziggo de paar keer dat ik geklaagd heb over de slechte kwaliteit van de stream (gelijk excuses + geld terug) is echt wel 180 graden anders dan de reactie van Viaplay wanneer een klant niet tevreden is met de dienstverlening.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zitten er allemaal in om geld te verdienen op de korte of lange termijn, ik zie daar niet echt een verschil tussen streamers of traditionelere partijen.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 03:11 schreef Eagles89 het volgende:
Goed nieuws10.7%
Slecht nieuws89.3%
873 Stemmen
Het is best frustrerend om je favoriete tv-sport niet op een normale manier te kunnen volgen dankzij een vreselijk bedrijf als Viaplay.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:23 schreef Gunner het volgende:
Jeetje wat een lap tekst en frustratie over een frrrr streaming zender. Hoe zou die reageren als het over echt iets belangrijks gaat
Hard gelachen
Waarom kan dat niet? Je kan je nog steeds los abonneren op f1tv ondanks die deal met VP?quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is best frustrerend om je favoriete tv-sport niet op een normale manier te kunnen volgen dankzij een vreselijk bedrijf als Viaplay.
Dramaqueenquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is best frustrerend om je favoriete tv-sport niet op een normale manier te kunnen volgen dankzij een vreselijk bedrijf als Viaplay.
Het gaat pas echt gezellig worden als blijkt dat je volgend jaar geen F1TV meer kan kijken zonder Viaplay (legaal dan hè).quote:
F1TV is beter, maar het is nog steeds minder dan wat het ooit was.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Je kan je nog steeds los abonneren op f1tv ondanks die deal met VP?
Als dat gaat gebeuren ga ik over op IPTV. Tenzij ik via de app op de telefoon kan blijven verlengen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat pas echt gezellig worden als blijkt dat je volgend jaar geen F1TV meer kan kijken zonder Viaplay (legaal dan hè).
Dat kan ik niet beoordelen, maar dan nog blijft staan toch dat je niet afhankelijk bent van VP. Dus daarom begrijp ik die hetze niet zo goed. Je bent immers niet verplicht tot afname bij VP.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV is beter, maar het is nog steeds minder dan wat het ooit was.
Dat het niet op een tv zender is blijft wel irritant vind ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen, maar dan nog blijft staan toch dat je niet afhankelijk bent van VP. Dus daarom begrijp ik die hetze niet zo goed. Je bent immers niet verplicht tot afname bij VP.
Ja, dat snap ik wel. Is toch stabieler en minder gedoe dan via zo'n app.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat het niet op een tv zender is blijft wel irritant vind ik
Hebben ze de radiorechten ook gekocht?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:48 schreef Mani89 het volgende:
ViaplayGodenwat een fantastisch nieuws
Mompelt iets met vpn nemen en abo afsluiten via ander land.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat pas echt gezellig worden als blijkt dat je volgend jaar geen F1TV meer kan kijken zonder Viaplay (legaal dan hè).
Het zou een ontzettende naaistreek zijn als ze dit flikken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met vpn nemen en abo afsluiten via ander land.
Verder loopt maar jaarabo tot 8 maart dus daar hou ik F1tv aan als ze toch volgend jaar verdwijnen in NL
Met VPN kun je ook proberen via Luxemburg, Oostenrijk en ik denk ook Belgie (RTBF) te kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met vpn nemen en abo afsluiten via ander land.
Kun je gelijk het Luxemburgs, Duits of Frans bijspijkeren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Met VPN kun je ook proberen via Luxemburg, Oostenrijk en ik denk ook Belgie (RTBF) te kijken.
Dan open ik een topic voor leuke piratenliedjes.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
DM me dan ff.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan open ik een topic voor leuke piratenliedjes.
Met Luxemburgs heb je meteen alle talen in één.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je gelijk het Luxemburgs, Duits of Frans bijspijkeren.
Heeft wel voordelen
Luxe wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met Luxemburgs heb je meteen alle talen in één.
Bah.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Woerts zegt dat 500 miljoen deal is voor 5 jaar dat gaat om de Scandinavische + NL rechten bij Viaplay komt te liggen.
Dit kan beter in het algemene topicquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:10 schreef THEFXR het volgende:
niet vergeten:
Tijdens het race-seizoen opent de gezelligste race-kroeg van Nederland elke vrijdagavond om 22:30 uur de deuren op Ziggo Sport. In het Race Café blijft geen roddel, opvallend filmpje of idioot weetje onbesproken. Uiteraard kun je tijdens race-weekenden op de zondag ouderwets genieten van de voor- en nabeschouwing op de Grand Prix!
okquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit kan beter in het algemene topic
Eh... oef. Daar zitten een hoop krachttermen bij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:07 schreef Eagles89 het volgende:
Ik hoop echt dat de prijs van een abbonnement heel snel heel erg hard gaat stijgen, wat gaan de mensen hier een spijt krijgen dat ze blij waren met dat kotsbedrijf. Nog 5 jaar naar een fucking Albers moeten kijken, en die Amber werd alleen maar gevraagd omdat ze bij Ziggo als gast weleens langs was gekomen, voor haar tijd bij Ziggo was ze helemaal niet eens in beeld, en sowieso wist ze geen ene fucking flikker van F1 in het algemeen. Alleen omdat ze een vrouw was hebben ze haar gevraagd, ViaPlay is een ultra links bedrijf uit Scandinavië, die hun eigen identiteit zouden verbranden om een paar extra euros te kunnen trekken uit een paar extra abbonnees. Het bedrijf is door en door rot, heeft een ziekelijke manier van expansie drift, deed talloze beloftes die ze allemaal ongestraft maar niet waar hoefden te maken. Die fucking Albers die een rechtszaak ging aanspannen omdat ze Bugatti Veyron van 2.5 miljoen niet op tijd geleverd werd, DAAR mogen jullie de komende 5 jaar naar kijken. En wat denk je dat die ratten met F1 TV gaan doen, voor 50 miljoen per jaar hebben ze die rechten ook afgekocht hoor
Afgezien van dat ik het met veel eens ben (maar in wat andere bewoordingen).... Kán je er nog van slapen?quote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:07 schreef Eagles89 het volgende:
Ik hoop echt dat de prijs van een abbonnement heel snel heel erg hard gaat stijgen, wat gaan de mensen hier een spijt krijgen dat ze blij waren met dat kotsbedrijf. Nog 5 jaar naar een fucking Albers moeten kijken, en die Amber werd alleen maar gevraagd omdat ze bij Ziggo als gast weleens langs was gekomen, voor haar tijd bij Ziggo was ze helemaal niet eens in beeld, en sowieso wist ze geen ene fucking flikker van F1 in het algemeen. Alleen omdat ze een vrouw was hebben ze haar gevraagd, ViaPlay is een ultra links bedrijf uit Scandinavië, die hun eigen identiteit zouden verbranden om een paar extra euros te kunnen trekken uit een paar extra abbonnees. Het bedrijf is door en door rot, heeft een ziekelijke manier van expansie drift, deed talloze beloftes die ze allemaal ongestraft maar niet waar hoefden te maken. De arrogantie die ze hadden naar hun klanten toe en hun klantenservice, onbestaanbaar. Die fucking Albers die een rechtszaak ging aanspannen omdat ze Bugatti Veyron van 2.5 miljoen niet op tijd geleverd werd, DAAR mogen jullie de komende 5 jaar naar kijken. En wat denk je dat die ratten met F1 TV gaan doen, voor 50 miljoen per jaar hebben ze die rechten ook afgekocht hoor, maak jullie maar geen illusies, viaplay heeft zelfs radiorechten gekocht terwijl ze er niets mee deden alleen om anderen te ZIEKEN dus F1 TV is na 2024 ook EXIT. GENIET van Viaplay als het straks 30 per maand kost, en ze een monopoly hebben afgekocht, en dan niet zeiken aub, het zijn de ratten van het op krediet levende technisch failliete ViaPlay maar no way dat ze die 5 jaar gaan volhouden, 10% van de F1 kijkers wilt dit, en ze hebben het plezier in de F1 voor een mega groot deel volledig verziekt. Ik stop met F1 kijken als F1 TV stopt en dat gaat gebeuren, en hopelijk heel veel mensen met mij, dan kunnen ze de prijs NOG SNELLER omhoog pleuren.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er aardig ziek van ben ja. Ik had enorm veel plezier in het kijken naar de F1 bij Ziggo, de hele week keek ik al uit naar een F1 weekend, de gezellige sfeer, de gasten de hele opzet was gewoon top. Ze bouwden het zo ontzettend goed op gedurende het weekend en dan op zondag had je echt het gevoel dat het hoogtepunt met de race aangebroken was als ze de tafel rond gingen om de voorspellingen te vragen bij iedereen een paar minuten voor de lichten uitgingen. En alleen al het feit dat streamen zoveel kutter is dan gewoon de afstandsbediening op 14 knallen en geluid en beeld meteen perfect staat, en je geen gezeik met haperingen hebt, en dat vrienden niet 10-20 seconden op je voor of achterlopen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Afgezien van dat ik het met veel eens ben (maar in wat andere bewoordingen).... Kán je er nog van slapen?
En hun laatste deal. 24 april nieuwe kwartaal cijfers, nieuwe aandeel dump incoming.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
De reden dat viaplay hem krijgt ipv Ziggo ondanks dat ziggo hoger heeft geboden is een combideal met Scandinavië voor viaplay samen met Nederland
Dit was ECHT een sterke deal van viaplay
Canal+ Hold my beerquote:Op zaterdag 20 april 2024 03:32 schreef Eagles89 het volgende:
Net VI teruggekeken, naast dat Woerts het shocking hete breaking nieuws vertelde dat Horner Sergio Perez een betere coureur dan Verstappen vindt, wist die me ook nog een vleugje hoop te geven: ER MOET NOG EEN BANKGARANTIE AFGEGEVEN WORDEN.
Normaal bij de grootste bedrijven een zekerheidje, maar bij ViaPlay met die nieuw kwartaalcijfers komende dagen incoming, en een nieuwe duikvlucht van het aandeel, die al krankzinnig laag staat inmiddels, is er misschien toch nog een kansje. Een bankgarantie van een technisch failliet bedrijf die amper 2 maand geleden ter nauwer nood met een acrobatische truc een doorstart kon maken, en nu een mega deal van 500 miljoen(!) is die bankgarantie geen 100% zekerheid.
Ohhh we kunnen op dit moment alleen maar hopen, het kan nog weleens heel spannend worden komende week!!!
Ziedend.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:07 schreef Eagles89 het volgende:
Ik hoop echt dat de prijs van een abbonnement heel snel heel erg hard gaat stijgen, wat gaan de mensen hier een spijt krijgen dat ze blij waren met dat kotsbedrijf. Nog 5 jaar naar een fucking Albers moeten kijken, en die Amber werd alleen maar gevraagd omdat ze bij Ziggo als gast weleens langs was gekomen, voor haar tijd bij Ziggo was ze helemaal niet eens in beeld, en sowieso wist ze geen ene fucking flikker van F1 in het algemeen. Alleen omdat ze een vrouw was hebben ze haar gevraagd, ViaPlay is een ultra links bedrijf uit Scandinavië, die hun eigen identiteit zouden verbranden om een paar extra euros te kunnen trekken uit een paar extra abbonnees. Het bedrijf is door en door rot, heeft een ziekelijke manier van expansie drift, deed talloze beloftes die ze allemaal ongestraft maar niet waar hoefden te maken. De arrogantie die ze hadden naar hun klanten toe en hun klantenservice, onbestaanbaar. Die fucking Albers die een rechtszaak ging aanspannen omdat ze Bugatti Veyron van 2.5 miljoen niet op tijd geleverd werd, DAAR mogen jullie de komende 5 jaar naar kijken. En wat denk je dat die ratten met F1 TV gaan doen, voor 50 miljoen per jaar hebben ze die rechten ook afgekocht hoor, maak jullie maar geen illusies, viaplay heeft zelfs radiorechten gekocht terwijl ze er niets mee deden alleen om anderen te ZIEKEN dus F1 TV is na 2024 ook EXIT. GENIET van Viaplay als het straks 30 per maand kost, en ze een monopoly hebben afgekocht, en dan niet zeiken aub, het zijn de ratten van het op krediet levende technisch failliete ViaPlay maar no way dat ze die 5 jaar gaan volhouden, 10% van de F1 kijkers wilt dit, en ze hebben het plezier in de F1 voor een mega groot deel volledig verziekt. Ik stop met F1 kijken als F1 TV stopt en dat gaat gebeuren, en hopelijk heel veel mensen met mij, dan kunnen ze de prijs NOG SNELLER omhoog pleuren.
Wat zegt het eigenlijk wanneer je plezier in een sport afhangt van of je het kunt kijken met een schijtlollig café in de voor- en nabeschouwing?quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:46 schreef Eagles89 het volgende:
Ik
[..]
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er aardig ziek van ben ja. Ik had enorm veel plezier in het kijken naar de F1 bij Ziggo, de hele week keek ik al uit naar een F1 weekend, de gezellige sfeer, de gasten de hele opzet was gewoon top. Ze bouwden het zo ontzettend goed op gedurende het weekend en dan op zondag had je echt het gevoel dat het hoogtepunt met de race aangebroken was als ze de tafel rond gingen om de voorspellingen te vragen bij iedereen een paar minuten voor de lichten uitgingen. En alleen al het feit dat streamen zoveel kutter is dan gewoon de afstandsbediening op 14 knallen en geluid en beeld meteen perfect staat, en je geen gezeik met haperingen hebt, en dat vrienden niet 10-20 seconden op je voor of achterlopen.
Ik heb nog wel plezier aan het kijken van het café en de voor- en nabeschouwing, maar de nabeschouwing mag pas vanaf 17:00 uur en de voorbeschouwing doen ze niet eens meer bij ochtendraces. Ook het vooruitzicht dat ViaPlay zeer waarschijnlijk exclusief de rechten krijgt en de samenvattingsbeelden etc zoals Ziggo die nu nog mag uitzenden ze OOK niet meer willen delen, waarmee de uitzendingen van Ziggo ook helemaal zullen verdwijnen, én dus ook waar we zo bang voor waren F1 TV zal verdwijnen, en je dan 5 jaar lang naar ViaPlay moet kijken, hebben mij in elk geval een enorm depressief gevoel gegeven. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ben die zal stoppen met kijken als F1 TV verdwijnt, liever mijn grote F1 hobby bij de vuilnis dan dat ik naar die mafia bende van ViaPlay moet kijken. En als mensen massaal stoppen met kijken wat ik verwacht als F1 TV stopt en ViaPlay hun prijzen voor de zoveelste keer verhoogd, dan zullen ze hun prijzen nóg sneller moeten verhogen wat hopelijk tot nóg meer klant verlies gaat lijden. Daarnaast was het alles of niets voor ViaPlay, ze moesten wel een mega bod doen want zonder F1 zouden ze stoppen met bestaan in NL, dus ik denk echt dat ze zichzelf giga verkeken hebben en zeer snel realiseren dat ze dit niet meer terug kunnen verdienen en het bedrijf omvalt. Hoeveel is dat aandeel nog waard, ze leven alleen nog omdat ze met kunst en vliegwerk enorme extra leningen zijn aangegaan. Dat geld moet ook een keer terugbetaald worden, en icm de dure rechten gaat het ze opbreken, dat kan niet anders.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 03:32 schreef Eagles89 het volgende:
Net VI teruggekeken, naast dat Woerts het shocking hete breaking nieuws vertelde dat Horner Sergio Perez een betere coureur dan Verstappen vindt, wist die me ook nog een vleugje hoop te geven: ER MOET NOG EEN BANKGARANTIE AFGEGEVEN WORDEN.
Normaal bij de grootste bedrijven een zekerheidje, maar bij ViaPlay met die nieuw kwartaalcijfers komende dagen incoming, en een nieuwe duikvlucht van het aandeel, die al krankzinnig laag staat inmiddels, is er misschien toch nog een kansje. Een bankgarantie van een technisch failliet bedrijf die amper 2 maand geleden ter nauwer nood met een acrobatische truc een doorstart kon maken, en nu een mega deal van 500 miljoen(!) is die bankgarantie geen 100% zekerheid.
Ohhh we kunnen op dit moment alleen maar hopen, het kan nog weleens heel spannend worden komende week!!!
Die 500 is kennelijk inclusief de Scandinavische markt..quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]5x45=225 en nee het wordt niet spannend,
OK, ik wist niet dat dit tegelijkertijd afliep, hele smak geld maar ook meteen de reden dat ze hun dan ook NL gunden blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die 500 is kennelijk inclusief de Scandinavische markt..
En wie doet eraan mee...?quote:
Ik lach me ook dood als Max idd stoptquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:42 schreef Sorella het volgende:
Zou ziggo stiekem niet opgelucht zijn dat ze het niet geworden zijn ?.
Ik denk dat van die 5 jaar 3 jaar als een molensteen om hun nek zou gaan liggen als max wel zou stoppen in 2026.
Dat zou dieptriest zijn als Ziggo deze cognitieve dissonantie uitstap zou maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:42 schreef Sorella het volgende:
Maar dat gaat vast niet gebeurenquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:42 schreef Sorella het volgende:
Ik denk dat van die 5 jaar 3 jaar als een molensteen om hun nek zou gaan liggen als max wel zou stoppen in 2026.
Sterker nog, zolang er een EU-land is dat het aanbiedt, kun je het hier daarmee ook kijken.quote:Op zondag 21 april 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zolang F1TV nog in NL blijft als onafhankelijke manier om F1 te kijken, is er nog niets aan de hand.
Daarom. Ik blijf het ook doen zoquote:Op zondag 21 april 2024 22:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker nog, zolang er een EU-land is dat het aanbiedt, kun je het hier daarmee ook kijken.
Canal+ en Talpa hold my moneyquote:Op zondag 21 april 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben al helemaal klaar voor het nieuws dat Viaplay de bankzaken niet rond krijgt en dat het toch naar Ziggo gaat. De geruchten dan uiteraard.
Ik zie dat niet gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op zondag 21 april 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben al helemaal klaar voor het nieuws dat Viaplay de bankzaken niet rond krijgt en dat het toch naar Ziggo gaat. De geruchten dan uiteraard.
quote:Op zondag 21 april 2024 22:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie dat niet gebeuren eerlijk gezegd.
I knowquote:
Sowieso gaat er echt niks aan de hand zijn. Het blijft sowieso gewoon op legale manier te kijken in Nederland, en dat is natuurlijk met afstand het belangrijkste. De rest, wat betreft wie welke voorkeuren heeft, is meer een luxeprobleemquote:Op zondag 21 april 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zolang F1TV nog in NL blijft als onafhankelijke manier om F1 te kijken, is er nog niets aan de hand.
https://www.nu.nl/economi(...)-prijsverhoging.htmlquote:Viaplay verhoogt de prijs van een maandabonnement met 12,5 procent. Dat heeft de streamingdienst aan abonnees laten weten.
De nieuwe prijs gaat in vanaf de eerste betaling na 22 mei. Het bericht over de prijsverhoging valt samen met het nieuws dat Viaplay de komende jaren de Formule 1 blijft uitzenden.
Daarvoor zou de streamingdienst naar verluidt zo'n 45 miljoen euro per jaar moeten betalen. Onlangs sloot Viaplay een samenwerkingsovereenkomst met Talpa, waardoor een deel van het aanbod van Viaplay te zien is op Viaplay TV (voorheen SBS9).
Viaplay maakte vorig jaar bekend te reorganiseren omdat de financiële resultaten onder druk stonden. Het platform trok zich helemaal terug uit een aantal landen en besloot zich te focussen op de thuismarkt in Scandinavië en Formule 1-minnend Nederland.
Volgende bericht:quote:Op maandag 22 april 2024 09:16 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-prijsverhoging.html
Dit zagen we natuurlijk helemaal niet aankomen..
Wie neemt er dan ook een maandabonnement?quote:Op maandag 22 april 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bericht:
"Abonnees zeggen massaal Viaplay op na prijsverhoging."
Ik denk heel veel mensen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook een maandabonnement?
Dat is dan niet zo handig.quote:Op maandag 22 april 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk heel veel mensen.
Om dat in de praktijk niet te doen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bericht:
"Abonnees zeggen massaal Viaplay op na prijsverhoging."
Dit was ook al in februari bekend, neem een jaarabbonement want de maandprijzen gaan omhoog was het advies van Viaplay toen, maar voor sommige mensen is het opeens weer nieuws.quote:Op maandag 22 april 2024 10:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Om dat in de praktijk niet te doen.
is ook al vaker in het topic voorspelt.quote:Op maandag 22 april 2024 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was ook al in februari bekend, neem een jaarabbonement want de maandprijzen gaan omhoog was het advies van Viaplay toen, maar voor sommige mensen is het opeens weer nieuws.
Dat wisten we vorige week al.quote:Op maandag 22 april 2024 09:16 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-prijsverhoging.html
Dit zagen we natuurlijk helemaal niet aankomen..
Nee.quote:Op maandag 22 april 2024 10:03 schreef Sorella het volgende:
Dus in mei gaat viaplay naar 17,95 en daarna komt er weer 12,5% boven op, lees ik dat nu goed ?
Alleen was een jaarabonnement niet meer mogelijk voor bestaande abonnees.quote:Op maandag 22 april 2024 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was ook al in februari bekend, neem een jaarabbonement want de maandprijzen gaan omhoog was het advies van Viaplay toen, maar voor sommige mensen is het opeens weer nieuws.
Volgens mij wel, ik heb er zelfs een mail over gekregen. Na het eerste jaar moest ik een nieuw account maken met een ander e-mail adres maar dat was dit keer niet nodig.quote:Op maandag 22 april 2024 12:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen was een jaarabonnement niet meer mogelijk voor bestaande abonnees.
Ik heb eind februari nog een jaarabonnement afgesloten als bestaand abonnee.quote:Op maandag 22 april 2024 12:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen was een jaarabonnement niet meer mogelijk voor bestaande abonnees.
Apart, ik heb alleen een mail gekregen dat het automatisch werd overgezet naar een maandabonnement. En als ik dat niet wilde, moest ik mijn abonnement opzeggen. Niets over verlengen van het jaarabonnement.quote:Op maandag 22 april 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb er zelfs een mail over gekregen. Na het eerste jaar moest ik een nieuw account maken met een ander e-mail adres maar dat was dit keer niet nodig.
Even opgezocht:quote:Op maandag 22 april 2024 12:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Apart, ik heb alleen een mail gekregen dat het automatisch werd overgezet naar een maandabonnement. En als ik dat niet wilde, moest ik mijn abonnement opzeggen. Niets over verlengen van het jaarabonnement.
quote:Maak nu nog gebruik van 20% korting!
Zoals onlangs aangekondigd kun je nu kiezen voor een Viaplay-jaarabonnement met maar liefst 20% korting ten opzichte van het losse maandabonnement. Dat scheelt je op jaarbasis bijna 40 Euro! Je betaalt dan i.p.v. van ¤ 191,88 slechts ¤ 153,48 op jaar basis (¤ 12,79 per maand).
De aanbieding verloopt net na het Grand Prix-weekend in Saudi-Arabië (11 maart 2024). Mis deze kans dus niet!
We willen je nu ook alvast op de hoogte brengen dat we per 22 mei de prijs van het maandelijks opzegbare abonnement gaan verhogen van ¤ 15,99 naar ¤ 17.99. Dus nog een extra reden om nu je voordeel te pakken met een jaarabonnement.
Meer details over de aanstaande prijsverhoging zal volgen.
Effe dimmen Eagles.quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)9-9dc9150a1a73#nujij
LEES nou AUB eens die reacties onder dat Nu artikel mensen…ben ik dan echt een roepende in de woestijn??? NEE, 99% van de honderden reacties op dat artikel zijn ECHTE mensen met ECHTE meningen en zijn EXTREEM negatief over ViaPlay. De overheid moet gaan ingrijpen, dit kan toch niet zo doorgaan, een buitenlands failliet bedrijf dat met een enorm extra krediet een giga deal sluit voor een nationale sport in Nederland als F1 en vervolgens bijna maandelijks de prijzen gaat verhogen om die enorme gestoorde deal te kunnen laten betalen door het Nederlandse volk. Ik hoop ZO erg dat mensen massaal zeggen: BASTA het is genoeg geweest met deze zieke manier van werken en in opstand komen door massaal hun abbo op te zeggen!!!
quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef Eagles89 het volgende:
LEES nou AUB eens die reacties onder dat Nu artikel mensen…ben ik dan echt een roepende in de woestijn??? NEE, 99% van de honderden reacties op dat artikel zijn ECHTE mensen met ECHTE meningen en zijn EXTREEM negatief over ViaPlay. De overheid moet gaan ingrijpen, dit kan toch niet zo doorgaan, een buitenlands failliet bedrijf dat met een enorm extra krediet een giga deal sluit voor een nationale sport in Nederland als F1 en vervolgens bijna maandelijks de prijzen gaat verhogen om die enorme gestoorde deal te kunnen laten betalen door het Nederlandse volk. Ik hoop ZO erg dat mensen massaal zeggen: BASTA het is genoeg geweest met deze zieke manier van werken en in opstand komen door massaal hun abbo op te zeggen!!!
Bel je huisarts voor een doorverwijzing naar GGZ.quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef Eagles89 het volgende:
Die mail niet gehad, wel een andere mail over F1TV Proquote:Op maandag 22 april 2024 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even opgezocht:
From: Viaplay <noreply@info.viaplay.com>
Date: 19 February 2024 at 15:02:05 CET
To: Tarado
Subject: Viaplay zet jou op pole position met F1® TV Pro
[..]
Heb toen gekeken, maar kon geen jaarabonnement selecteren omdat ik al een bestaande klant was.quote:Van: Viaplay <noreply@info.viaplay.com>
Datum: 19-02-2024 16:01 (GMT+01:00)
Aan: Starflyer
Onderwerp: F1® TV Pro is nu beschikbaar bij Viaplay!
We streven er voortdurend naar om onze service te verbeteren en jou een ongeëvenaarde ervaring te bieden. Daarom kun je vanaf nu met jouw Viaplay-abonnement genieten van F1® TV Pro, zonder extra kosten. De toevoeging van F1® TV Pro aan jouw Viaplay-abonnement is geldig voor het hele 2024 FIA Formula One World Championship™, zolang je abonnement actief is.
Zo activeer je jouw F1® TV Pro-account met Viaplay:
Ga naar https://f1.com/viaplay Maak een F1-account aan of log in op je bestaande F1®-account Volg daarna de aanwijzingen en koppel je Viaplay-account aan je F1®-account door in te loggen op Viaplay.
Ben je jouw Viaplay-wachtwoord vergeten? Klik dan hier om het te resetten. Na het aanmaken van een nieuw wachtwoord ga je terug naar f1.com/viaplay om het koppelen van de accounts te voltooien.
Als je ervoor kiest om geen gebruik te maken van F1® TV Pro in 2024 via je Viaplay-abonnement, hoef je geen actie te ondernemen.
Viaplay verandert de prijs van het maandelijkse abonnement
We willen je nu ook alvast op de hoogte brengen dat we per 22 mei de prijs van het maandelijks opzegbare abonnement gaan verhogen van ¤ 15,99 naar ¤17.99. Bovendien, de optie op een jaarabonnement zal weggehaald worden op 11 maart.
Meer details over de aanstaande prijsverhoging zal volgen.
De prijsverhoging was al bekend voordat die deal er was, dus heeft daar imho niets mee te maken.quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef Eagles89 het volgende:
Haha ik moet ff dimmen van jou? Ik word hier constant verweten de enige (of in elk geval een zeldzaamheid) te zijn die het allemaal zo slecht vind, maar inmiddels op dat Nu artikel al 1300(!!!) reacties en bijna allemaal zouden het copy paste reacties van mij uit dit topic kunnen zijn! Moeten die mensen ook allemaal naar de dokter? “Bel de GGZ”? Op NU zitten reacties van een brede groep uit de NL maatschappij, en ik denk dat je dat niet kunt accepteren, ik moet dimmen? Wat zul je het dan moeilijk gaan hebben als je begint aan die 1300 reacties op dat NU artikel.quote:Op maandag 22 april 2024 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Effe dimmen Eagles.
Verder de overheid moet niks, want vrij markt blabla
Die deal was half maart al beklonken volgens Woerts, toen was die extra prijsverhoging er nog helemaal niet.quote:Op maandag 22 april 2024 13:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De prijsverhoging was al bekend voordat die deal er was, dus heeft daar imho niets mee te maken.
Nog op dezelfde datum ook, wel vreemd dat ze dan verschillende type mails versturen.quote:Op maandag 22 april 2024 13:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die mail niet gehad, wel een andere mail over F1TV Pro
[..]
Heb toen gekeken, maar kon geen jaarabonnement selecteren omdat ik al een bestaande klant was.
19 februari We willen je nu ook alvast op de hoogte brengen dat we per 22 mei de prijs van het maandelijks opzegbare abonnement gaan verhogen van ¤ 15,99 naar ¤17.99. Bovendien, de optie op een jaarabonnement zal weggehaald worden op 11 maart.quote:Op maandag 22 april 2024 13:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die deal was half maart al beklonken volgens Woerts, toen was die extra prijsverhoging er nog helemaal niet.
Het een zal direct te maken hebben met het ander, dat biedingsproces loopt al maanden, mocht je gelijk hebben, de volgende prijsverhoging over een paar maanden heb je nu hier als eerst gehoord..quote:Op maandag 22 april 2024 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
19 februari We willen je nu ook alvast op de hoogte brengen dat we per 22 mei de prijs van het maandelijks opzegbare abonnement gaan verhogen van ¤ 15,99 naar ¤17.99. Bovendien, de optie op een jaarabonnement zal weggehaald worden op 11 maart.
Op nu.nl zit vooral een brede groep tokkie tuig dat de skeer is om voor de telegraaf te betalenquote:Op maandag 22 april 2024 13:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
... maar inmiddels op dat Nu artikel al 1300(!!!) reacties en bijna allemaal zouden het copy paste reacties van mij uit dit topic kunnen zijn! Moeten die mensen ook allemaal naar de dokter? “Bel de GGZ”? Op NU zitten reacties van een brede groep uit de NL maatschappij...
Dat is ook de bedoeling, maar er gaan dus verhalen rond dat Viaplay dat ook exclusief wil maken of iets in die strekking.quote:Op maandag 22 april 2024 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
Als je geen viaplay wilt dan kies je toch gewoon voor F1TV?
Of ben ik nu zo slim?
Het is meer dat je in je reactie heel erg aan het overdrijven bent. Dus effe wat rustiger reageren. Ik snap je emoties, die zitten hoog bij je maar niet overdrijven.quote:Op maandag 22 april 2024 13:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Haha ik moet ff dimmen van jou? Ik word hier constant verweten de enige (of in elk geval een zeldzaamheid) te zijn die het allemaal zo slecht vind, maar inmiddels op dat Nu artikel al 1300(!!!) reacties en bijna allemaal zouden het copy paste reacties van mij uit dit topic kunnen zijn! Moeten die mensen ook allemaal naar de dokter? “Bel de GGZ”? Op NU zitten reacties van een brede groep uit de NL maatschappij, en ik denk dat je dat niet kunt accepteren, ik moet dimmen? Wat zul je het dan moeilijk gaan hebben als je begint aan die 1300 reacties op dat NU artikel.
Goedkoper zal het vast niet worden, maar wat is de afgelopen jaren niet duurder geworden? Denk alleen coke.quote:Op maandag 22 april 2024 13:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het een zal direct te maken hebben met het ander, dat biedingsproces loopt al maanden, mocht je gelijk hebben, de volgende prijsverhoging over een paar maanden heb je nu hier als eerst gehoord..
Zoals je kan lezen in de bovenstaande posts was de prijsverhoging al in februari bekend.quote:Op maandag 22 april 2024 13:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die deal was half maart al beklonken volgens Woerts, toen was die extra prijsverhoging er nog helemaal niet.
Lucht?quote:Op maandag 22 april 2024 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goedkoper zal het vast niet worden, maar wat is de afgelopen jaren niet duurder geworden? Denk alleen coke.
Het zou me niet verbazen, het is een smak geld wat ze gaan betalen en dat ze dit jaar al een voorproefje hebben genomen door die samenwerking kan daar ook een teken van zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, maar er gaan dus verhalen rond dat Viaplay dat ook exclusief wil maken of iets in die strekking.
En daar ben ik dus bang voor.quote:Op maandag 22 april 2024 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen, het is een smak geld wat ze gaan betalen en dat ze dit jaar al een voorproefje hebben genomen door die samenwerking kan daar ook een teken van zijn.
Je snapt dat ViaPlay een andere manier van werken heeft dan de prijs van een pakje boter bij de supermarkt. Alles wordt snel duurder, er vindt ongelofelijk veel graai flatie plaats, het is bizar, ook de overheid die steeds sneller accijns verhogingen doorvoert helpt eraan mee dat heel erg veel zaken heel erg snel duurder worden. Maar ViaPlay begon 2,5 jaar geleden op iets van 7 of 8 euro per maand. Elk product in Nederland dat verdubbelt in prijs in 2,5 jaar tijd zou het nieuws halen. En bij ViaPlay heb ik het gevoel dat we pas beginnen, kijk voor de toekomst van de prijs in NL eens naar de markt in Scandinavie wat ze daar inmiddels vragen per maand, 40-50 euro per maand, een markt waar ze al veel langer actief zijn als in NL. Dat is waar we hier naartoe gaan, ViaPlay begon daar ook goedkoop om mensen te lokken en daarna deden ze elk kwartaal een kleine verhoging omdat mensen dan steeds zeiden “ach die paar euro per maand erbij”… precies wat ze hier nu ook doen. Sinds ViaPlay de NL markt betreden heeft is er een enorme stijging geweest van de rechten van F1 in NL, Nederlandse bedrijven voor de Nederlandse consument zijn daar helemaal niet toe in staat. Maar de NL kijker moet wel de ViaPlay machtsgreep gaan betalen. Laten we met zn allen eens wakker worden, tot niet eens heel lang geleden was het zelfs absurd extra te betalen voor streamingsdiensten, inmiddels zit de gemiddelde NLer vast aan enorme maandbedragen om dingen te zien die ze vroeger gratis zagen. ViaPlay is daar het absolute toppunt in de NL markt van.quote:Op maandag 22 april 2024 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goedkoper zal het vast niet worden, maar wat is de afgelopen jaren niet duurder geworden? Denk alleen coke.
Je vergeet dat ze in Scandinavië ook lineair uitzenden. Dat is per definitie duurder, net zoals Sky in Groot Brittannië een stuk duurder is dan de bedragen die Viaplay vraagt. Die bedragen zijn voor zover ik weet nog extremer.quote:Op maandag 22 april 2024 13:36 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je snapt dat ViaPlay een andere manier van werken heeft dan de prijs van een pakje boter bij de supermarkt. Alles wordt snel duurder, er vindt ongelofelijk veel graai flatie plaats, het is bizar, ook de overheid die steeds sneller accijns verhogingen doorvoert helpt eraan mee dat heel erg veel zaken heel erg snel duurder worden. Maar ViaPlay begon 2,5 jaar geleden op iets van 7 of 8 euro per maand. Elk product in Nederland dat verdubbelt in prijs in 2,5 jaar tijd zou het nieuws halen. En bij ViaPlay heb ik het gevoel dat we pas beginnen, kijk voor de toekomst van de prijs in NL eens naar de markt in Scandinavie wat ze daar inmiddels vragen per maand, 40-50 euro per maand, een markt waar ze al veel langer actief zijn als in NL. Dat is waar we hier naartoe gaan, ViaPlay begon daar ook goedkoop om mensen te lokken en daarna deden ze elk kwartaal een kleine verhoging omdat mensen dan steeds zeiden “ach die paar euro per maand erbij”… precies wat ze hier nu ook doen. Sinds ViaPlay de NL markt betreden heeft is er een enorme stijging geweest van de rechten van F1 in NL, Nederlandse bedrijven voor de Nederlandse consument zijn daar helemaal niet toe in staat. Maar de NL kijker moet wel de ViaPlay machtsgreep gaan betalen. Laten we met zn allen eens wakker worden, tot niet eens heel lang geleden was het zelfs absurd extra te betalen voor streamingsdiensten, inmiddels zit de gemiddelde NLer vast aan enorme maandbedragen om dingen te zien die de vroeger gratis zagen. ViaPlay is daar het absolute toppunt in de NL markt van.
Zoals Canal+ in Frankrijk?quote:Op maandag 22 april 2024 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen, het is een smak geld wat ze gaan betalen en dat ze dit jaar al een voorproefje hebben genomen door die samenwerking kan daar ook een teken van zijn.
Jij doet net of het bij Ziggo gratis was en die zouden nog meer gaan betalen dan Viaplay nu en natuurlijk wordt dat linksom of rechtsom doorberekend.quote:Op maandag 22 april 2024 13:36 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je snapt dat ViaPlay een andere manier van werken heeft dan de prijs van een pakje boter bij de supermarkt. Alles wordt snel duurder, er vindt ongelofelijk veel graai flatie plaats, het is bizar, ook de overheid die steeds sneller accijns verhogingen doorvoert helpt eraan mee dat heel erg veel zaken heel erg snel duurder worden. Maar ViaPlay begon 2,5 jaar geleden op iets van 7 of 8 euro per maand. Elk product in Nederland dat verdubbelt in prijs in 2,5 jaar tijd zou het nieuws halen. En bij ViaPlay heb ik het gevoel dat we pas beginnen, kijk voor de toekomst van de prijs in NL eens naar de markt in Scandinavie wat ze daar inmiddels vragen per maand, 40-50 euro per maand, een markt waar ze al veel langer actief zijn als in NL. Dat is waar we hier naartoe gaan, ViaPlay begon daar ook goedkoop om mensen te lokken en daarna deden ze elk kwartaal een kleine verhoging omdat mensen dan steeds zeiden “ach die paar euro per maand erbij”… precies wat ze hier nu ook doen. Sinds ViaPlay de NL markt betreden heeft is er een enorme stijging geweest van de rechten van F1 in NL, Nederlandse bedrijven voor de Nederlandse consument zijn daar helemaal niet toe in staat. Maar de NL kijker moet wel de ViaPlay machtsgreep gaan betalen. Laten we met zn allen eens wakker worden, tot niet eens heel lang geleden was het zelfs absurd extra te betalen voor streamingsdiensten, inmiddels zit de gemiddelde NLer vast aan enorme maandbedragen om dingen te zien die de vroeger gratis zagen. ViaPlay is daar het absolute toppunt in de NL markt van.
Daar zit ik ook serieus aan te denken nu.quote:Op maandag 22 april 2024 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij doet net of het bij Ziggo gratis was en die zouden nog meer gaan betalen dan Viaplay nu en natuurlijk wordt dat linksom of rechtsom doorberekend.
Wat ik wel met je eens ben is dat die versnippering van aanbod heel vervelend is en het duur maakt, op deze manier worden veel mensen naar IPTV gedreven.
Exclusiviteit op dit niveau is niet goed.quote:Op maandag 22 april 2024 13:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoals Canal+ in Frankrijk?
En als ik het goed begrepen heb is de deal ook voor heel Scandinavië, dus daar zou dan ook exclusiviteit moeten gaan gelden, niet alleen Nederland.
Mawr niet vreemd. Dat is ook zo in Groot Brittannië, Frankrijk en Duitsland.quote:Op maandag 22 april 2024 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Exclusiviteit op dit niveau is niet goed.
Ik heb Ziggo en Vodafone combo, ik betaal letterlijk niks als het weer bij Ziggo was gekomen. Nu deel ik F1 TV met iemand dus betaal alsnog weinig, maar het is gewoon zoveel minder!!! Streamen is al gruwelijk irritant, dan elke keer dat syncen met Mol, en vervolgens is de voor en nabeschouwing niet meer zo leuk of mist zelfs bij bepaalde races op bepaalde tijdstippen. En ik zie dat anderen allemaal niet zoveel weten over F1 TV en vervolgens verplicht worden bij die aasgieren van ViaPlay steeds meer te moeten betalen. Dat voelt echt als een enorm onrecht. Massa’s Nederlanders weten niet zoveel van het aanbod, veel denken dat Viaplay het enige is (wat ze denk ik na dit jaar ook worden in NL) en omdat ze gewoon graag F1 willen kijken betalen ze meer en meer, ze worden er ongevraagd in meegezogen. Daarnaast zijn er ook veel oude F1 liefhebbers die sinds de komst van ViaPlay helemaal niet meer kunnen kijken. De komst van ViaPlay is echt de grootste vloek die de Nederlandse F1 kijker kon treffen.quote:Op maandag 22 april 2024 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij doet net of het bij Ziggo gratis was en die zouden nog meer gaan betalen dan Viaplay nu en natuurlijk wordt dat linksom of rechtsom doorberekend.
Wat ik wel met je eens ben is dat die versnippering van aanbod heel vervelend is en het duur maakt, op deze manier worden veel mensen naar IPTV gedreven.
Hoe heeft 'syncen met Mol' ook maar iets met ViaPlay, F1TV of Ziggo te maken?quote:Op maandag 22 april 2024 15:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo en Vodafone combo, ik betaal letterlijk niks als het weer bij Ziggo was gekomen. Nu deel ik F1 TV met iemand dus betaal alsnog weinig, maar het is gewoon zoveel minder!!! Streamen is al gruwelijk irritant, dan elke keer dat syncen met Mol, en vervolgens is de voor en nabeschouwing niet meer zo leuk of mist zelfs bij bepaalde races op bepaalde tijdstippen. En ik zie dat anderen allemaal niet zoveel weten over F1 TV en vervolgens verplicht worden bij die aasgieren van ViaPlay steeds meer te moeten betalen. Dat voelt echt als een enorm onrecht. Massa’s Nederlanders weten niet zoveel van het aanbod, veel denken dat Viaplay het enige is (wat ze denk ik na dit jaar ook worden in NL) en omdat ze gewoon graag F1 willen kijken betalen ze meer en meer, ze worden er ongevraagd in meegezogen. Daarnaast zijn er ook veel oude F1 liefhebbers die sinds de komst van ViaPlay helemaal niet meer kunnen kijken. De komst van ViaPlay is echt de grootste vloek die de Nederlandse F1 kijker kon treffen.
De ultralinkse onderbuikoplossing terwijl je zelf beticht dat Viaplay een ultralinks bedrijf is.quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef Eagles89 het volgende:
De overheid moet gaan ingrijpen, dit kan toch niet zo doorgaan, een buitenlands failliet bedrijf dat met een enorm extra krediet een giga deal sluit voor een nationale sport in Nederland als F1 en vervolgens bijna maandelijks de prijzen gaat verhogen om die enorme gestoorde deal te kunnen laten betalen door het Nederlandse volk.
Ik heb ook Ziggo en Vodafone maar helaas niet gratis, zo kan je toch niet vergelijken? En wie zegt dat dit niet duurder zou worden als F1 weer naar Ziggo zou gaan?quote:Op maandag 22 april 2024 15:34 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb Ziggo en Vodafone combo, ik betaal letterlijk niks als het weer bij Ziggo was gekomen.
Als Max naar Mercedes gaat worden de shirtjes en petjes ritueel verbrand.quote:Op maandag 22 april 2024 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Dit is hoe ik de gemiddelde Nu.nl reageerder voor me zie.
[ afbeelding ]
Niemand wordt verplicht om Viaplay af te nemen. Dat men F1TV niet kan vinden ligt toch echt aan die persoon en niet aan Viaplay.quote:Op maandag 22 april 2024 15:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo en Vodafone combo, ik betaal letterlijk niks als het weer bij Ziggo was gekomen. Nu deel ik F1 TV met iemand dus betaal alsnog weinig, maar het is gewoon zoveel minder!!! Streamen is al gruwelijk irritant, dan elke keer dat syncen met Mol, en vervolgens is de voor en nabeschouwing niet meer zo leuk of mist zelfs bij bepaalde races op bepaalde tijdstippen. En ik zie dat anderen allemaal niet zoveel weten over F1 TV en vervolgens verplicht worden bij die aasgieren van ViaPlay steeds meer te moeten betalen. Dat voelt echt als een enorm onrecht. Massa’s Nederlanders weten niet zoveel van het aanbod, veel denken dat Viaplay het enige is (wat ze denk ik na dit jaar ook worden in NL) en omdat ze gewoon graag F1 willen kijken betalen ze meer en meer, ze worden er ongevraagd in meegezogen. Daarnaast zijn er ook veel oude F1 liefhebbers die sinds de komst van ViaPlay helemaal niet meer kunnen kijken. De komst van ViaPlay is echt de grootste vloek die de Nederlandse F1 kijker kon treffen.
Maar niet meer dan dubbel zo duur zoals ViaPlay in 2 jaar is geworden. Ben het wel eens dat alle streamingdiensten en heel veel andere producten dmv graaiflatie enorm veel duurder zijn geworden maar ViaPlay spant toch wel echt de kroon, en waar eindigt het? Ze gaan nog veel duurder worden is mijn inschatting maar ze doen het heel geniepig.quote:Op maandag 22 april 2024 15:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niemand wordt verplicht om Viaplay af te nemen. Dat men F1TV niet kan vinden ligt toch echt aan die persoon en niet aan Viaplay.
Sowieso is elke streamingdienst de afgelopen jaren steeds duurder geworden, dat is echt niet alleen Viaplay.
Daar is niks ultra links aan, als de markt niet op een normale manier zich kan ontwikkelen is de overheid er voor de belangen van de burger te beschermen, dat heeft niks met links of rechts te maken, vind jij de VVD links of rechts? En de PVV? Beide partijen hebben een groot rechtse stempel, maar beide partijen hebben in het verleden ook weleens extreem linkse voorstellen gedaan en zelfs uitgevoerd. En ik heb al eerder in een post genoemd: ViaPlay is links lullen en rechts vullen, zoals we veel vaker bij links zien. Omgekeerd rechts lullen en links vullen heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 22 april 2024 15:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
De ultralinkse onderbuikoplossing terwijl je zelf beticht dat Viaplay een ultralinks bedrijf is.
Echt, je bent goud @:Eagles89
Ik denk het persoonlijk wel, is namelijk een heel simpel stukje psychologie van de bovenste plank.quote:Op maandag 22 april 2024 13:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De prijsverhoging was al bekend voordat die deal er was, dus heeft daar imho niets mee te maken.
Ik heb Viaplay nu voor het 3e jaar, eerste jaar was 99, tweede jaar was 125 en dit jaar 153, dat is dus niet dubbel zo duur.quote:Op maandag 22 april 2024 16:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Maar niet meer dan dubbel zo duur zoals ViaPlay in 2 jaar is geworden. Ben het wel eens dat alle streamingdiensten en heel veel andere producten dmv graaiflatie enorm veel duurder zijn geworden maar ViaPlay spant toch wel echt de kroon, en waar eindigt het? Ze gaan nog veel duurder worden is mijn inschatting maar ze doen het heel geniepig.
Dit is wat betreft een streamingdienst klinklare kolderiek.quote:Op maandag 22 april 2024 16:07 schreef Eagles89 het volgende:
als de markt niet op een normale manier zich kan ontwikkelen is de overheid er voor de belangen van de burger te beschermen,
Hoe durven ze! Schande! Kamervragen! Wanbeleid!quote:Op maandag 22 april 2024 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ViaPlay lijkt bijna wel een commercieel bedrijf dat meer dan alleen F1 aanbiedt qua livesport.
Ik zou geen standup-comedy gaan doen als ik jou was.quote:Op maandag 22 april 2024 16:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Daar is niks ultra links aan, als de markt niet op een normale manier zich kan ontwikkelen is de overheid er voor de belangen van de burger te beschermen, dat heeft niks met links of rechts te maken, vind jij de VVD links of rechts? En de PVV? Beide partijen hebben een groot rechtse stempel, maar beide partijen hebben in het verleden ook weleens extreem linkse voorstellen gedaan en zelfs uitgevoerd. En ik heb al eerder in een post genoemd: ViaPlay is links lullen en rechts vullen, zoals we veel vaker bij links zien. Omgekeerd rechts lullen en links vullen heb ik nog nooit meegemaakt.
ViaPlay is het prototype van een DEUG bedrijf die ondertussen extreem kapitalistisch zn zakken vult over de rug van de simpele F1 kijker die elke “kleine” prijsverhoging steeds dieper in het ViaPlay moeras wordt meegesleurd.
Morgenochtendquote:Op maandag 22 april 2024 17:30 schreef THEFXR het volgende:
Vandaag zouden toch de cijfers bekend worden gemaakt?
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 22 april 2024 15:37 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Hoe heeft 'syncen met Mol' ook maar iets met ViaPlay, F1TV of Ziggo te maken?
En dan mochten wij de gemiddelde Max/Ziggo niet weggezetten als simpelquote:Op maandag 22 april 2024 16:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dit is wat betreft een streamingdienst klinklare kolderiek.Waarom zou in godsnaam de overheid zich moeten bemoeien met de uitzendrechten van de premier league, films/series, darten en F1?
Hoe Viaplay een links lullen/rechts vullen bedrijf is, is mij ook onduidelijk. Wat is dat typische "links lullen" van Viaplay dan?
Wat ook verbazingwekkend is, is dat je telkens de "simpele F1 kijker" erbij haalt. Het lijkt klaarblijkelijk niet door te dringen dat Viaplay meer is dan alleen een streamingdienstje waar je F1 op kan kijken.
Die krijg je er gratis bij als je een Viaplay abonnement hebt.quote:Op maandag 22 april 2024 15:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niemand wordt verplicht om Viaplay af te nemen. Dat men F1TV niet kan vinden ligt toch echt aan die persoon en niet aan Viaplay.
Sowieso is elke streamingdienst de afgelopen jaren steeds duurder geworden, dat is echt niet alleen Viaplay.
https://www.totaaltv.nl/n(...)oper-jaarabonnement/quote:Viaplay viert binnenhalen Formule 1-rechten met goedkoper jaarabonnement
Het moet nog officieel worden aangekondigd, maar duidelijk is inmiddels wel dat Formule 1 de komende jaren bij Viaplay te zien blijft.
Viaplay verhoogt in mei de abonnementsprijs met twee euro naar ¤17,99 per maand. Maar voordat het zo ver is biedt Viaplay klanten korte tijd de mogelijkheid om een jaarabonnement af te sluiten dat op maandbasis ruim vier euro voordeliger is. Dit goedkopere jaarabonnement is slechts drie weken verkrijgbaar.
Klein verschil
Het goedkopere jaarabonnement is verkrijgbaar vanaf 30 april en is verkrijgbaar tot 21 mei. De kosten van dit jaarabonnement komen uit op ¤13,79. per maand. Hiermee is dit abonnement minder dan twee euro per maand duurder dan het F1TV Pro-abonnement. Het voordeel van Viaplay is dat er naast Formule 1 ook andere sporten en een entertainmentaanbod bestaande uit films, series en documenten is inbegrepen. De sportcontent bestaat onder meer uit voetbal (Premier League en Bundesliga). PDC Darts en Tulp Hoofdklasse hockey.
Slimme tactiek om de F1 rechten veilig te stellenquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:37 schreef Tarado het volgende:
En ze bieden weer een jaarabonnement aan, al lijkt me dat wel onhandig qua timing want het is uiteraard afwachten of ze dat dan volgend jaar weer doen rond deze tijd.
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)oper-jaarabonnement/
Dit grapje zal ze wel veel klanten hebben gekost. Misschien is dat ook waarom F1TV geen nieuwe jaarabo's meer toestaat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:37 schreef Tarado het volgende:
En ze bieden weer een jaarabonnement aan, al lijkt me dat wel onhandig qua timing want het is uiteraard afwachten of ze dat dan volgend jaar weer doen rond deze tijd.
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)oper-jaarabonnement/
Imo had F1TV Pro veel meer mensen bij ViaPlay weg kunnen kapen als ze nog wel (relatief goedkopere) jaarabonnementen aan hadden geboden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit grapje zal ze wel veel klanten hebben gekost. Misschien is dat ook waarom F1TV geen nieuwe jaarabo's meer toestaat.
https://nos.nl/artikel/25(...)ieuws-en-sportzenderquote:Viaplay werkt aan nieuws- en sportzender
Het financieel geplaagde Viaplay werkt aan de lancering van een nieuw kanaal waarin het sport met nieuws wil combineren. Dat meldt de streamingsdienst bij de presentatie van de cijfers over de eerste drie maanden van dit jaar.
Details wil Viaplay nog niet geven over de plannen, ook niet over de landen waar de nieuws- en sportzender gelanceerd gaat worden. Een woordvoerder laat desgevraagd weten dat de nieuws- en sportzender in "de meeste markten" waar Viaplay uitzendt zal gaan komen. Momenteel is de streamingsdienst actief in Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, Groot-Brittannië en Nederland.
Het afgelopen jaar trok Viaplay vanwege zware verliezen de stekker uit de activiteiten elders in de wereld. In Nederland ging de streamingsdienst een samenwerking aan met Talpa. SBS9 heet sinds deze maand Viaplay TV, en zendt nu ook kwalificatieraces en samenvattingen van de Formule 1 uit, samen met darts plus Engels en Duits voetbal.
Financiële zorgen
Viaplay stelt dat in de landen waar de sport- en nieuwszender gelanceerd zal worden, dit een aparte zender zal worden. Vorige week bleek dat Viaplay de komende jaren de Formule 1 in Nederland blijft uitzenden. Op de SBS-zenders van Talpa wordt in de ochtend- en avonduren nieuws uitgezonden met Hart van Nederland. De NOS heeft Talpa vanmorgen om een reactie gevraagd.
Uit de nieuwe kwartaalcijfers blijkt dat Viaplay door de zware reorganisatie van vorig jaar uit de rode cijfers is. Dat geldt niet voor de financiële zorgen. Zo kampt het bedrijf nog met schulden en stijgende kosten. Door de verhogingen van de abonnementsprijzen lopen ook veel kijkers weg. Zo wordt Viaplay kijken in Nederland in mei twee euro duurder, naar 17,99 euro per maand.
Topman Jørgen Madsen Lindemann denkt wel dat de kijkersleegloop tijdelijk zal zijn.
Betalen om hart van Nederland te kijken via de stream.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)ieuws-en-sportzender
My sweet summer childquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Rnie het volgende:
Topman Jørgen Madsen Lindemann denkt wel dat de kijkersleegloop tijdelijk zal zijn.
Mogelijk toch exclusiviteit bedongen voor het uitzenden van F1?quote:
Dan hoop ik dat heel veel van die mensen een doorlopend jaarabonnement hebben op F1TVquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mogelijk toch exclusiviteit bedongen voor het uitzenden van F1?
Welk grapje?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit grapje zal ze wel veel klanten hebben gekost. Misschien is dat ook waarom F1TV geen nieuwe jaarabo's meer toestaat.
Er zal vast in de voorwaarden staan dat doorlopend niet doorlopend is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
Dan hoop ik dat heel veel van die mensen een doorlopend jaarabonnement hebben op F1TV
Een apart kanaal lijkt me geen stream, maar lineair op de TV. Dus zoiets wat ze nu hebben met Viaplay TV.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Betalen om hart van Nederland te kijken via de stream.
Of ze gaan ervanuit dat de abonnees die er nu nog zijn wel zullen blijven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mogelijk toch exclusiviteit bedongen voor het uitzenden van F1?
Hetzelfde als 3 jaar geleden toen Duitsland eruit vloog.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal vast in de voorwaarden staan dat doorlopend niet doorlopend is.
En ook maar de vraag of ze dat in NL gaan doen, al denk ik dat Talpa daar wel oren naar zal hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een apart kanaal lijkt me geen stream, maar lineair op de TV. Dus zoiets wat ze nu hebben met Viaplay TV.
Het is ook de vraag hoeveel F1TV abonnees er zijn in NL, misschien gewoon wisselgeld voor FOM.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hetzelfde als 3 jaar geleden toen Duitsland eruit vloog.
Genoeg om een lager bod te accepteren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook de vraag hoeveel F1TV abonnees er zijn in NL, misschien gewoon wisselgeld voor FOM.
Worden er steeds meer denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook de vraag hoeveel F1TV abonnees er zijn in NL, misschien gewoon wisselgeld voor FOM.
Ik denk dat dit eerder te maken heeft met de markt die Viaplay bestrijkt dan het bod, voor NL was oa ziggo in de markt, voor Scandinavië misschien niemand of juist weer een bedrijf met een lager bod dan Viaplay.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg om een lager bod te accepteren.
Dat betwijfel ik, voor alleen F1 is het best wel duur.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Worden er steeds meer denk ik.
Goedkoper dan Viaplay als je dat alleen voor de F1 neemt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, voor alleen F1 is het best wel duur.
Alleen viaplay kan je delen en F1TV niet (zo ver ik weet)quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goedkoper dan Viaplay als je dat alleen voor de F1 neemt.
Viaplay kan je niet delenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen viaplay kan je delen en F1TV niet (zo ver ik weet)
Voorlopig is mijn jaarabo bij/van F1TV dit seizoen wel verlengd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal vast in de voorwaarden staan dat doorlopend niet doorlopend is.
Of dat volgend jaar ook zo gaat zijn moeten we afwachten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Voorlopig is mijn jaarabo bij/van F1TV dit seizoen wel verlengd.
Jawel, binnen het eigen huishouden (ik dacht 2? apparaten), en F1 TV-binnen-VP kan dan elders gekeken worden.quote:
Ja ook, er kunnen 6 apparaten/ inlogs tegelijk zijn. Live Timing telt overigens ook als 1x inloggen. LT gebruik je met zelfde inlog/pass als je F1TV Pro abo.quote:en F1TV niet (zo ver ik weet)
Ja, idd. Ik heb voorlopig nog geen wijzigingen in de voorwaarden gezien (of ik moet een mail over het hoofd hebben gezien...?)quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of dat volgend jaar ook zo gaat zijn moeten we afwachten.
Dat zijn de beroemde kleine lettertjes die ze te voorschijn halen als het uitkomt, maar misschien blijft het gewoon zoals het is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik heb voorlopig nog geen wijzigingen in de voorwaarden gezien (of ik moet een mail over het hoofd hebben gezien...?)
Ik wacht wel af - tegen die tijd kan het weer veranderd zijn ja.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn de beroemde kleine lettertjes die ze te voorschijn halen als het uitkomt, maar misschien blijft het gewoon zoals het is.
OK het klopt niet helemaal wat ik zeg. Ik deel met iemand anders (op ander IP) een viaplay abonnement wat van viaplay mag alleen je kan niet tegelijkertijd formule 1 kijken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel, binnen het eigen huishouden (ik dacht 2? apparaten), en F1 TV-binnen-VP kan dan elders gekeken worden.
[..]
Ja ook, er kunnen 6 apparaten/ inlogs tegelijk zijn. Live Timing telt overigens ook als 1x inloggen. LT gebruik je met zelfde inlog/pass als je F1TV Pro abo.
Je moet hem ook niet op 240p zetten. Het is objectief vastgesteld dat F1TV een stuk beter is.quote:
Ik kijk het nu op de vrijdag (via PC) en het bevalt me wel op het iedere keer opnieuw taal instellen na.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wacht wel af - tegen die tijd kan het weer veranderd zijn ja.
Maar verder hopen en bidden dat F1TV wel blijft bestaan (legaal) in NL. En anders maar andersom
Voor mij is VP helemaal niet interessant. Aangezien ik de rest van het aanbod niet kijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
OK het klopt niet helemaal wat ik zeg. Ik deel met iemand anders (op ander IP) een viaplay abonnement wat van viaplay mag alleen je kan niet tegelijkertijd formule 1 kijken.
Dus ik kijk live F1 via F1TV en die ander zet Viaplay aan. Helaas is de F1TV stream wel een stuk slechter. Ik ben met deze constructie het goedkoopste uit plus ook nog eens toegang tot Engels voetbal en (een beperkt aanbod in) films en series.
Hoe stel je dat in?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet op 240p zetten. Het is objectief vastgesteld dat F1TV een stuk beter is.
Idd - niet op "AUTO" laten staan (en helaas... je moet de resolutie elke keer opnieuw instellen....quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet op 240p zetten. Het is objectief vastgesteld dat F1TV een stuk beter is.
ViaK?quote:
Of... het VIDEO(camera) icoontje (bij Google TV gebruik), als je pijltje omhoog bent gegaan, en de voortgangs balk in beeld hebt. 1 is Audio, andere is Ondertiteling, en 1 is Video.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met het moertje rechtsonderin. Quality.
Bij mij pakt ie wel meestal de beste kwaliteit op auto, heel vaag hoe dat werkt. Maar soms dondert ie wel gewoon naar 240p oidquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd - niet op "AUTO" laten staan (en helaas... je moet de resolutie elke keer opnieuw instellen....)
Taal permanent instellen kan via de instellingen (klik op je account, dan instellingen).quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk het nu op de vrijdag (via PC) en het bevalt me wel op het iedere keer opnieuw taal instellen na.
Dank je, dat heb ik al meer dan eens geprobeerd maar op 1 keer na moet het toch iedere keer opnieuw.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Taal permanent instellen kan via de instellingen (klik op je account, dan instellingen).
[ afbeelding ]
Nu nog instellen dat ie F1TV opent in plaats van Peppie en Kokkie of die schreeuwers van Sky.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Taal permanent instellen kan via de instellingen (klik op je account, dan instellingen).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |