Maak jou wel wakkerquote:
quote:
ah ok. dankquote:
Ze kunnen tweaken wat ze willen maar sprints zullen er nooit beter op wordenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:21 schreef Jane het volgende:
Wel benieuwd of de nieuwe indeling van het sprintweekend beter bevalt. Maar niet benieuwd genoeg om er om 5 uur voor op te staan.
Ik vrees dat diverse onderdelen van de huidige F1 auto's het heel zwaar gaan krijgen met 24 uur fulltime rijden.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze kunnen tweaken wat ze willen maar sprints zullen er nooit beter op worden
Een 24 uur F1 zou veeeeeeeeeeeeel leuker zijn. Beide coureurs in dezelfde auto en dan een extra 2 op uitnodiging (uit de f2/f3 ofzo). En dan met tanken en wisselen van banden en van coureur.
12 uur danquote:Op woensdag 17 april 2024 19:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat diverse onderdelen van de huidige F1 auto's het heel zwaar gaan krijgen met 24 uur fulltime rijden.
Maar het idee spreekt me wel aan.
Nee helaas niet (lol)quote:
Halverwege de motor vervangen. Maakt het wel meer een team gebeuren.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:08 schreef wdn het volgende:
[..]
12 uur dan![]()
Of dat er toegestaan wordt om onderdelen te vervangen
Ik ben vóórquote:Op woensdag 17 april 2024 19:14 schreef Starflyer het volgende:
Of gewoon de sprintrace door de reserves laten rijden
Ow.quote:
Joh, daar kon je best wel eens een super geweldig enorm goed bedacht idee hebben!!quote:Op woensdag 17 april 2024 19:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik heb een goed idee!
Wat nou als we op vrijdag twee vrije trainingen rijden, op zaterdag een vrije training en de kwalificatie en op zondag een volle race? Dat lijkt me wel een goed format.
Is goed @Nattekatquote:Op woensdag 17 april 2024 19:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik heb een goed idee!
Wat nou als we op vrijdag twee vrije trainingen rijden, op zaterdag een vrije training en de kwalificatie en op zondag een volle race? Dat lijkt me wel een goed format.
Wie is dat?quote:
Dan vind ik dat hij een punt heeft.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die het niet zo heeft met sprintraces schijnt.
Of allemaal in dezelfde 'reasonably priced car'quote:Op woensdag 17 april 2024 19:14 schreef Starflyer het volgende:
Of gewoon de sprintrace door de reserves laten rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |