Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik wel.Het wordt er ook niet beter op.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die helemaal ga afkijken ....
De eerste twee afleveringen waren nog leuk ....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die viert feest nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
laten we hopen van nietquote:Op woensdag 17 april 2024 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan we 2018 overdoen?
[ afbeelding ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
en gek dat 1976 er tussen staat
was 1 van de warmste jarenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hopelijk niet ..... we hebben het regenwater nog steeds keihard nodig ....quote:Op woensdag 17 april 2024 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan we 2018 overdoen?
[ afbeelding ]
Misschien maar regen opwekken net als in Dubai![]()
Dan zet ik mijn Rolls alvast op blokken![]()
![]()
juist niet gek tochquote:Op woensdag 17 april 2024 15:17 schreef greysbones het volgende:
en gek dat 1976 er tussen staat
was 1 van de warmste jarenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja en neequote:
mijn broer is toen geboren
en mijn ouders hebben het over een snikhete zomer als ze het er over hebbenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan is het niet gek dat het een record droogte isquote:Op woensdag 17 april 2024 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
mijn broer is toen geboren
en mijn ouders hebben het over een snikhete zomer als ze het er over hebben
Uw ADH vitamine Worst
Ja, grafiek is het neerslagtekort, niet de neerslag die valt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
lees het verkeerdquote:Op woensdag 17 april 2024 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is het niet gek dat het een record droogte is![]()
omdat het constant regent
alles is hier zeiknat
ik kan me werkelijk niet voorstellen dat we een tekort hebbenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Er is nu ook nog geen tekort.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees het verkeerd![]()
alles is hier zeiknat
ik kan me werkelijk niet voorstellen dat we een tekort hebben
Maar komende zomer misschien?![]()
Als je die grafiek bekijktquote:Op woensdag 17 april 2024 15:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is nu ook nog geen tekort.
Maar komende zomer misschien?
is nu het zwarte lijntje
lijkt me?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
maar op zich ook wel fijn voor de verandering na zoveel kurkdroge jaren, grondwater is inmiddels ook wel goed aangevuld voor het eerst sinds vele jaren. Maar als het weer maandenlang gaat schroeien wordt het weer problematischquote:Op woensdag 17 april 2024 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees het verkeerd![]()
alles is hier zeiknat
ik kan me werkelijk niet voorstellen dat we een tekort hebbenUw ADH vitamine Worst
We hebben hier toch een water expert?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eet je chocoladekoek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is op veel plekken te veelquote:Op woensdag 17 april 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar op zich ook wel fijn voor de verandering na zoveel kurkdroge jaren, grondwater is inmiddels ook wel goed aangevuld voor het eerst sinds vele jaren. Maar als het weer maandenlang gaat schroeien wordt het weer problematischEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lust je niet?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet![]()
Wel volkoren ontbijtkoek![]()
![]()
Vinden de plantjes wel lekker toch. Alleen als je met je trekker overheen moet rijden nietquote:Op woensdag 17 april 2024 15:30 schreef Lovely het volgende:
Op sommige plekken staat het water nog best hoog en op landerijen plassen waterUw ADH vitamine Worst
Dat is idd wat minder, ze waren afgelopen weekend wel de boel al weer aan het besproeienquote:Op woensdag 17 april 2024 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vinden de plantjes wel lekker toch. Alleen als je met je trekker overheen moet rijden niet![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het is pas een feest als het water door de brouwerij is geweestquote:Op woensdag 17 april 2024 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
We hebben hier toch een water expert?Uw ADH vitamine Worst
Was dat niet gieren?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is idd wat minder, ze waren afgelopen weekend wel de boel al weer aan het besproeien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee het is een keer teveelquote:Op woensdag 17 april 2024 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vinden de plantjes wel lekker toch. Alleen als je met je trekker overheen moet rijden niet
dan gaan de plantjes doodEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee het is een keer teveel
dan gaan de plantjes doodNou zeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waterplantjes een optie?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee het is een keer teveel
dan gaan de plantjes dood![]()
Met waterbuffels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Straks weer regenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Straks weer RP.quote:
Maily and Sally
Sitting in the tree
K
I
S
S
I
N
GTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En het kan nu met bakken uit de lucht vallen, maar daar hebben we in juni natuurlijk niets aanTrotste mama van Ambar
Weer een nieuw setje?
Proost.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Allemaal setjesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hey Draakje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FFquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
WTF.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh haha, ik had deze gehaald bij de Laidel zo'n grote![]()
![]()
Je zult maar geen onderdeel zijn van een setje
Trotste mama van Ambar
Zout zonder peper is ook prima, het hoeft idd niet altijd een setje te zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat let je?
Zoek iets
leuks,en
je bent
een setje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb al iets leuks gevonden.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
Wat let je?
Zoek iets
leuks,en
je bent
een setje.Trotste mama van Ambar
Deunsk.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:04 schreef drakin het volgende:
koeien doen het vaak ook zonder stier in de wei
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Je kan ook niet even weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bahquote:Op woensdag 17 april 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kippenhart, kippenlever, kippenmaag
hele kip![]()
![]()
![]()
kippeneiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kippenvel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
net als bij een worstquote:Op woensdag 17 april 2024 16:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het velletje is soms wel het lekkerstUw ADH vitamine Worst
Yea yesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kippenvel of mierentietjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Goosebumpsquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik krijg het koud en heb zin in kipDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
of eiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Huh, bij een worst moet je soms zelfs het velletje eraf halenquote:
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ei kluiven?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu ben ik benieuwd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Droge worst?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toetsenborden vliegen straks door het raam, muizen worden op de grond gegooid, potjes met jam liggen straks kapot op de vloer
mario is bijna uit de top 20![]()
![]()
Messen in de radiator.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is niet veel, wordt je dan niet shaky ofz?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:18 schreef drakin het volgende:
Ik heb over de hele dag enkel 1 appel gehad
ff kijken of er nog iets is
[ afbeelding ]![]()
![]()
Iets met chilisaus een optie?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:18 schreef drakin het volgende:
Ik heb over de hele dag enkel 1 appel gehad
ff kijken of er nog iets is
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kiiiibiiiiquote:Op woensdag 17 april 2024 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen gebrek aan worst![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 april 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
Toetsenborden vliegen straks door het raam, muizen worden op de grond gegooid, potjes met jam liggen straks kapot op de vloer
mario is bijna uit de top 20Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 17 april 2024 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je een frikandel door een tunnel gooitTrotste mama van Ambar
Lekker helikopterenquote:Op woensdag 17 april 2024 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Aan de positieve kant, nu heeft hij tenminste tijd om weer werk te zoeken.quote:Een tunnel zonder licht aan het eindequote:Op woensdag 17 april 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof je een frikandel door een tunnel gooit![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Twee met pootjes en @:HappyCharly
Hele taart? Of een gebakjequote:Op woensdag 17 april 2024 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oeh Jammie
Ik mag bijna naar huis
Denk dat ik taart haal onderweg![]()
![]()
![]()
Geen ruzie,jullie zijn allemaal leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In de wereld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En daarmee bastaquote:Op woensdag 17 april 2024 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
Geen ruzie,jullie zijn allemaal leuk.![]()
![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
SBE.quote:
Goedemiddag.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Langzaamaan komen de ouwe Dtsers weer terug op het honk![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat vind je ervan love?![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
MASHquote:
Stille wateren ....quote:Op woensdag 17 april 2024 17:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
He ik reageerde daar niet op hoor tss![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Tuinhuisje maar boeken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit ligt onder haar bed:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit ligt onder haar bed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Dit ligt onder haar bed:Heeft de kleur ook een functie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 april 2024 17:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen kenner![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen kenner![]()
![]()
![]()
![]()
whut heb jij geen speeltje?Smile, it's free therapy.![]()
Zo oud ben jij toch ook weer niet? 65?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Langzaamaan komen de ouwe Dtsers weer terug op het honk![]()
Welke kleur is jouw favo?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
Dit ligt onder haar bed:Daar liggen wel wat badeendjes tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar liggen wel wat badeendjes tussen![]()
Awwquote:Op woensdag 17 april 2024 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Twee met pootjes en @:HappyCharly
♡♡♡♡![]()
Misschien valt het meequote:quote:Op woensdag 17 april 2024 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
die badeendingen zuigen , figuurlijk dan
prul dingenOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Rustaaaghquote:Op woensdag 17 april 2024 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch ook weer niet? 65?![]()
![]()
@HappyCharly heeft geen pootjes?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Twee met pootjes en @:HappyCharly![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wrom?
meatstick gaat boven badeend die niet goed werkt![]()
![]()
![]()
![]()
Ooit een lieve kat op een toetsenbord zien tikken?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dat weet je niet zeker als je niet gemeet hebt![]()
![]()
![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 17 april 2024 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Heb een fijne dag gehad!![]()
![]()
Dat klinkt ernstigquote:Op woensdag 17 april 2024 17:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik voel me net als een Paul nu![]()
![]()
Beterschap ....quote:Op woensdag 17 april 2024 17:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik voel me net als een Paul nu![]()
Europapa Europapa...quote:Op woensdag 17 april 2024 17:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jij bent toch niet zo 'oud'?
Oh ik zie nu je UI![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ooit een lieve kat op een toetsenbord zien tikken?Wel een egkte
Op Pussy.comquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even wat feestelijk water nemen dat door een brouwerij is geweestUw ADH vitamine Worst
[..]
Dit ligt onder haar bed:Je zou toch foto privé houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lkkr met verse pozzaquote:Op woensdag 17 april 2024 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
Syrak plan. Woensfagavond pozza-avond, dan is @:Schakeltopia er ook bij
Ik wil dutje doenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Weet ik niet?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar wat doen die badeendjes daar![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
![]()
![]()
@HappyCharly moet je anders even hier naar kijken https://www.youtube.com/@SimonsCat/videos
Zijn grappige en leuke filmpjes..![]()
liggen klaar voor de PMT zakquote:Op woensdag 17 april 2024 17:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
![]()
Martha,is this you texting?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
Syrak plan. Woensfagavond pozza-avond, dan is @:Schakeltopia er ook bij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: