lees het verkeerdquote:Op woensdag 17 april 2024 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is het niet gek dat het een record droogte is
Er is nu ook nog geen tekort.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees het verkeerd![]()
omdat het constant regent
alles is hier zeiknat
ik kan me werkelijk niet voorstellen dat we een tekort hebben
Als je die grafiek bekijktquote:Op woensdag 17 april 2024 15:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is nu ook nog geen tekort.
Maar komende zomer misschien?
maar op zich ook wel fijn voor de verandering na zoveel kurkdroge jaren, grondwater is inmiddels ook wel goed aangevuld voor het eerst sinds vele jaren. Maar als het weer maandenlang gaat schroeien wordt het weer problematischquote:Op woensdag 17 april 2024 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees het verkeerd![]()
omdat het constant regent
alles is hier zeiknat
ik kan me werkelijk niet voorstellen dat we een tekort hebben
het is op veel plekken te veelquote:Op woensdag 17 april 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar op zich ook wel fijn voor de verandering na zoveel kurkdroge jaren, grondwater is inmiddels ook wel goed aangevuld voor het eerst sinds vele jaren. Maar als het weer maandenlang gaat schroeien wordt het weer problematisch
quote:
Lust je niet?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet![]()
Wel volkoren ontbijtkoek
Vinden de plantjes wel lekker toch. Alleen als je met je trekker overheen moet rijden nietquote:Op woensdag 17 april 2024 15:30 schreef Lovely het volgende:
Op sommige plekken staat het water nog best hoog en op landerijen plassen water
Dat is idd wat minder, ze waren afgelopen weekend wel de boel al weer aan het besproeienquote:Op woensdag 17 april 2024 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vinden de plantjes wel lekker toch. Alleen als je met je trekker overheen moet rijden niet
Het is pas een feest als het water door de brouwerij is geweestquote:Op woensdag 17 april 2024 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
We hebben hier toch een water expert?
Was dat niet gieren?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is idd wat minder, ze waren afgelopen weekend wel de boel al weer aan het besproeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |