Vond ik ook.quote:
Zal jou eens pakkenquote:
Sorryquote:
Ik kan ff geen goed gifje vinden. dat is wel jammerquote:Op woensdag 17 april 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry
Zit mobiel en zag het niet
Maakt niks uit!![]()
Ik had Kunstschilders als TT
Ja joh. Is goed voor je mind ofzoquote:Op woensdag 17 april 2024 10:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Tjongejonge gaan we allemaal naar creatieve therapie?
Deze is toch oke?quote:Op woensdag 17 april 2024 10:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan ff geen goed gifje vinden. dat is wel jammer
Je sliep nog gewoonquote:Op woensdag 17 april 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry
Zit mobiel en zag het niet
Maakt niks uit!![]()
Ik had Kunstschilders als TT
Oh jeej... wat heb jij een hoge pet van me opquote:Op woensdag 17 april 2024 10:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar... Dat is het toch ook?
Ik had zelfs moeten zeggen: Kunstschilder![]()
Oeh lekker klooien met kurkquote:Op woensdag 17 april 2024 10:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Tjongejonge gaan we allemaal naar creatieve therapie?
Kunstschilder, om het officiële verschil aan te geven dat jij op doek schildert en niet huizen, deuren, kozijnen, muren enzquote:Op woensdag 17 april 2024 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeej... wat heb jij een hoge pet van me op![]()
Ik ben helemaal niet handig. Word niet gehinderd door enig talent. Ik knutsel maar wat aan en daar ben ik tevreden mee!
Hahaha gelukkig maar. Anders zou ik je dagelijks teleurstellen!quote:Op woensdag 17 april 2024 10:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Kunstschilder, om het officiële verschil aan te geven dat jij op doek schildert en niet huizen, deuren, kozijnen, muren enz![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 10:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh?
Je bent ook schilder, net als CotS?![]()
Daar kun je ook kunst op maken hoor.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Kunstschilder, om het officiële verschil aan te geven dat jij op doek schildert en niet huizen, deuren, kozijnen, muren enz![]()
Emmers leeggooien!quote:
Jammer dat die spank gif er niet meer staat. Die dame keek best cute idd.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:24 schreef Tegan het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan gifjes in het algemeen, maar die in de OP is best wel cute.
Dat is waarquote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat die spank gif er niet meer staat. Die dame keek best cute idd.
Of is het plaatje aangepast na deze post?
Kom maar door hoor.quote:
En nu afwachten wat je er voor terug krijgtquote:Op woensdag 17 april 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
Hoor ik ineens allemaal gebonk en gedoe in het huis naast mij, zijn ze in opdracht van de gemeente het huis aan het leeghalen. Blijkbaar is de hulp weigerende kluizenaar buurman paar weken terug overleden. Gelukkig niet in huis anders was het over een paar maanden gaan stinken denk ik.
Ja daar was ik ook al over aan het denken. Hij was verder altijd heerlijk rustig.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En nu afwachten wat je er voor terug krijgt
Nou dat dus!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook al over aan het denken. Hij was verder altijd heerlijk rustig.
Ai, nare dingen zijn dat.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
Hoor ik ineens allemaal gebonk en gedoe in het huis naast mij, zijn ze in opdracht van de gemeente het huis aan het leeghalen. Blijkbaar is de hulp weigerende kluizenaar buurman paar weken terug overleden. Gelukkig niet in huis anders was het over een paar maanden gaan stinken denk ik.
Leefde de hond ook nog?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ai, nare dingen zijn dat.
Zo kwam ik eens uit de kroeg, stond er politie in het pand waar ik toen woonde. Bleek dat een buurman een aantal deuren verder al een paar weken in zijn eigen uitwerpselen en die van de hond te liggen. Leefde nog wel, maar scheelde niet veel.
De stank die uit dat huis kwam was niet te harden
Kan ik mij voorstellen jaquote:Op woensdag 17 april 2024 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo kwam ik eens uit de kroeg, stond er politie in het pand waar ik toen woonde. Bleek dat een buurman een aantal deuren verder al een paar weken in zijn eigen uitwerpselen en die van de hond te liggen. Leefde nog wel, maar scheelde niet veel.
Schoonmakers in witte pakken en maskers enzo is er een flinke tijd bezig geweest om alles schoon te makenquote:
Dit was niet poetsen, maar rigoreus alles eruit. Grote container vol vuilniszakkenquote:Op woensdag 17 april 2024 15:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Soms denk ik wel eens. Lijkt me heerlijk om zulke dingen te poetsen als werk. Omdat je dan echt sowieso resultaat ziet.
Haha daar kan ik mij wel in vinden. Maar als ik hier een week lang niet dagelijks veeg zie ik gelukkig ook wel verschil.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Soms denk ik wel eens. Lijkt me heerlijk om zulke dingen te poetsen als werk. Omdat je dan echt sowieso resultaat ziet.
Het gaat om het punt dat je echt resultaat ziet en ik hou van rigoreusquote:Op woensdag 17 april 2024 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit was niet poetsen, maar rigoreus alles eruit. Grote container vol vuilniszakken
Hier waren de witte pakken gelukkig nog net niet nodig. Ik hoorde wel van die gasten die bezig waren dat het niet bijster schoon was.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit was niet poetsen, maar rigoreus alles eruit. Grote container vol vuilniszakken
Ja nouja ik zuig om de 2 dagen maar het is hier altijd wel stabiel zeg maarquote:Op woensdag 17 april 2024 15:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha daar kan ik mij wel in vinden. Maar als ik hier een week lang niet dagelijks veeg zie ik gelukkig ook wel verschil.
Dat soort dingen vind ik altijd zo tragisch...quote:Op woensdag 17 april 2024 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nouja ik zuig om de 2 dagen maar het is hier altijd wel stabiel zeg maar
Ik was er vroegah heel streng in maar dat heb ik gelukkig wel een beetje los kunnen laten.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Lijkt me gewoon lekker om alles ook eens een teringzooi te laten worden maar dat trekt mijn ocd niet dus dat gebeurt toch niet
Mag ik een beetje van die OCD?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Lijkt me gewoon lekker om alles ook eens een teringzooi te laten worden maar dat trekt mijn ocd niet dus dat gebeurt toch niet
Je mag het allemaalquote:Op woensdag 17 april 2024 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag ik een beetje van die OCD?
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
Holy shit.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
Waarom is dat holy shit?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg binnenkort ambulante begeleiding in huishouden en boodschappen doen, omdat ik faal (het is niet compleet smerig en rommelig, maar wel meer dan ik wilheb het overzicht niet)
Verkeerde post gequotequote:
Tijd voor een andere brilquote:
Grazie millequote:
Hier ben ik dan weer jaloers op. Dit wiel heb ik nog niet uitgevonden.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:45 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan echt om me heen kijke. En denken, wat een teringzooi, om vervolgens de playstation aan te zetten ipv de stofzuiger
Gefeliciteerd Barb.quote:
Thnxquote:Op donderdag 18 april 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bijna/alsnog gefeliciteerd Sally.
Bijna een hele kudde hier.quote:
Beter!quote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef Barbusse het volgende:
Thanks, en ook nog/alvast gefeliciteerd, Sally!
Ik zit nu op een terrasje aan zee met een biertje
Ik hoop dat je jaar heel erg gelukkig en succesvol gaat zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Dat dit jaar beter mag worden dan de vorige. Moet niet zo moeilijk zijn. De lat ligt laag
Momenteel is het eerder crash and burnquote:Op donderdag 18 april 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop dat je jaar heel erg gelukkig en succesvol gaat zijneven positief landen jij
quote:Op donderdag 18 april 2024 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mij mag je nu begraven
moeder ziek
gedonder met siblings
te volle dag
teveel zorgen
Ik weet even niet hoe het bol te werkenmoet echt even voor iedereen mijn rug recht houden, maar alles eromheen buigt
Dank!quote:Op donderdag 18 april 2024 17:38 schreef Tegan het volgende:
Gefeliciteerd en sterkte!
(zelf markeren wat van toepassing is)
quote:Op donderdag 18 april 2024 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mij mag je nu begraven
moeder ziek
gedonder met siblings
te volle dag
teveel zorgen
Ik weet even niet hoe het bol te werkenmoet echt even voor iedereen mijn rug recht houden, maar alles eromheen buigt
Opwindend als jij een woord als 'huidhonger' gebruikt.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat moeten wij even doen
Krijg "huidhonger" van dat gifje
Hahahaha excuusquote:Op donderdag 18 april 2024 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opwindend als jij een woord als 'huidhonger' gebruikt.
Vrouwen die zich excuseren. Ook al zoiets.quote:
Oh keek in mijn agenda. 3 februari is de laatste keer dat ik iemand een knuffel heb gegeven.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die zich excuseren. Ook al zoiets.
Arme jij. Volgende keer dat ik in Groningen ben, kom ik er eentje afleveren.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh keek in mijn agenda. 3 februari is de laatste keer dat ik iemand een knuffel heb gegeven.
Dus ik mag dat woord wel gebruiken
Dank!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij. Volgende keer dat ik in Groningen ben, kom ik er eentje afleveren.
Je kunt wel op niet storen zetten en alleen favorieten door laten komen hoorquote:Op donderdag 18 april 2024 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank!
Het nadeel van een erg ziek familielid is dat je de telefoon niet uit kan zetten, terwijl die telefoon heel veel stress veroorzaakt met elk bliepje.
Oké... nu ga ik borduren en moet ik even proberen te ontspannen en niet te piekeren
Oh echt! Ik ga eens kijken. Ik heb heel lieve en sociale kring. Alleen ik schrik met elk bliepje en wil even stomme youtube-filmpjes kijken en borduren en rust.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt wel op niet storen zetten en alleen favorieten door laten komen hoor.
Jij wordt geil van alles wat een vrouw maar doet.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die zich excuseren. Ook al zoiets.
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wordt geil van alles wat een vrouw maar doet.
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wordt geil van alles wat een vrouw maar doet.
Oh jaaaa....?quote:
Jij zegt het, ik dacht het. Sneuneuzen. Ik pretendeer tenminste niet beter te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oh jaaaa....?
Zeggen er een paar wat![]()
![]()
![]()
Grappig, dat zie ik je anders toch vaak zat doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het. Sneuneuzen. Ik pretendeer tenminste niet beter te zijn.
Hou ook van jou Sallyquote:Op donderdag 18 april 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oh jaaaa....?
Zeggen er een paar wat![]()
![]()
![]()
Aaaaahhhwww.quote:
Ow.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
Stiekem ben ik gewoon jaloers op de hossel skills van Air.
Je bent al onderweg zie ik.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Mij heeftie nog niet gehosseld hoor![]()
Haiquote:
Oh kom dan?quote:
Dat is wel heel voortvarend.quote:
Jij zei 'onderweg'quote:
Figuurlijkquote:
Jaja.quote:
Kom dan maar hierheen.quote:
Smooth.quote:
Een beetjequote:
Even rondje Nederland doen in het weekend.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:08 schreef Sally het volgende:
Ow jee. Nu heb ik ineens 2 (of 3?) om heen te gaan?!![]()
Ja hey, ik kan niet op 3 plekken tegelijk zijn hoor...
Ow. DIT weekend al bezet.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Even rondje Nederland doen in het weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Je kan ook voor mij kiezen als je even pauze nodig hebt van alle hengsten hierquote:Op donderdag 18 april 2024 21:08 schreef Sally het volgende:
Ow jee. Nu heb ik ineens 2 (of 3?) om heen te gaan?!![]()
Ja hey, ik kan niet op 3 plekken tegelijk zijn hoor...
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan ook voor mij kiezen als je even pauze nodig hebt van alle hengsten hier
Even een kopje thee of koffie. Dan zorg ik voor wat chocolade. Even adempauze voordat je weer doorgegeven wordtquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even een kopje thee of koffie. Dan zorg ik voor wat chocolade. Even adempauze
quote:voordat je weer doorgegeven wordt
De vrouw heeft sowieso de machtquote:Op donderdag 18 april 2024 21:28 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]![]()
Doorgegeven wordt?
Dat bepaal ik nog altijd zelf - whahahaha!![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De vrouw heeft sowieso de macht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yeah!
Ik wilde gewoon gaan schilderen hoor.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan ook voor mij kiezen als je even pauze nodig hebt van alle hengsten hier
Misschien dacht ik gewoon aan paardrijden!quote:Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon gaan schilderen hoor.
Misschien op haar maar dat is een detail.
Ooeehh....quote:Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon gaan schilderen hoor.
Misschien op haar maar dat is een detail.
Ehm.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien dacht ik gewoon aan paardrijden!
Woeiiiiiquote:Op donderdag 18 april 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker
Mag ik ook eens dubbelzinnig zijn
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooeehh....
Dat klinkt wel erg spannend....
Amateurquote:Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
Stiekem ben ik gewoon jaloers op de hossel skills van Air.
Jullie hebben je looks mee, is geen eerlijk speelveld.quote:
Mijn looksquote:Op donderdag 18 april 2024 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie hebben je looks mee, is geen eerlijk speelveld.
Ow?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie hebben je looks mee, is geen eerlijk speelveld.
Ik heb een heul oud foboquote:Op donderdag 18 april 2024 22:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow?
En wie zal dat dan bepalen?
Ik weet van de anderen ook niet hoe ze eruit zien, trouwens![]()
![]()
*checktquote:Op donderdag 18 april 2024 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een heul oud fobo
Of bestaat dat niet meer?
Yeah, because everything was shits 'n giggles for me back thenquote:Op donderdag 18 april 2024 22:16 schreef Sally het volgende:
[..]
*checkt
Ja! Die bestaat nog![]()
(ow ja, als jij dat bent, had ik je al eens gezien!Meneer de denker... Peinzend. Met een klein glimlachje
)
Bijna goed.quote:
Heyquote:
Ik lees het ook telkens op een vunzige manier, geheel tegen mijn karakter in.... Verven en vingeren... tja...quote:
Jij als plak gerookte ham ziet er beter uit dan ik in mijn prime.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn looksIk zie er ondertussen uit als een plak gerookte ham joh
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij als plak gerookte ham ziet er beter uit dan ik in mijn prime.
quote:Op donderdag 18 april 2024 22:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lees het ook telkens op een vunzige manier, geheel tegen mijn karakter in.... Verven en vingeren... tja...
Teganquote:
quote:
Even nog die laatste werkdag overleven vandaag. Toe aan uitslapen en niets doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor. Bijna weekend
En met jou?
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2024 08:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Even nog die laatste werkdag overleven vandaag. Toe aan uitslapen en niets doen.
Samen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Even nog die laatste werkdag overleven vandaag. Toe aan uitslapen en niets doen.
Óók al jarig??quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:49 schreef AirwiN het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Faxie . Dikke knuffel voor jou vandaag!
[ afbeelding ]
Ik kijk in de spiegel naar mijn human design.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:26 schreef TaMieke het volgende:
Als we t over horoscopen gaan hebben… ooit iemand naar zn human design dinges gekeken?
Geen idee wat dat is, dus nee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:26 schreef TaMieke het volgende:
Als we t over horoscopen gaan hebben… ooit iemand naar zn human design dinges gekeken?
En? Bevalt het?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk in de spiegel naar mijn human design.
Steeds beterquote:
Die is nog niet jarigquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat @:AirwiN jarig was.
Nee, mijn verjaardag ben je ook dit jaar weer vergeten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat @:AirwiN jarig was.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, mijn verjaardag ben je ook dit jaar weer vergeten.
Heb gewoon gewandeld in de regenquote:
Ik heb juist wel macaroni maar geen spaghetti en ik wilde spaghetti eten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wilde macaroni eten maar geen macaroni
Het zit je niet mee hequote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
Neem ff macaroni mee voor MK en spaghetti voor mij.quote:
Nah,beide heb ik nog in huis. Ik hou het bij vlees, bier en snacks denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Neem ff macaroni mee voor MK en spaghetti voor mij.
Ik heb snacksquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah,beide heb ik nog in huis. Ik hou het bij vlees, bier en snacks denk ik
Dan moet ik het maar met macaroni doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah,beide heb ik nog in huis. Ik hou het bij vlees, bier en snacks denk ik
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
Samen eten, opgelost.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb juist wel macaroni maar geen spaghetti en ik wilde spaghetti eten.
Knuffeltjequote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik koop macaroni omdat ik spagetti gewoon niet kan eten zonder dat ik onder de vlekken zit of dat ik er uitzie als een holbewoner
Ja jij wilde de macaroni niet komen brengen…quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:48 schreef DrMarten het volgende:
Ze hebben de 0,25l flesjes Hertog Jan uit het assortiment gehaald
En nog veel ergens: ik vind nergens meer flesjes Kwaremontquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:48 schreef DrMarten het volgende:
Ze hebben de 0,25l flesjes Hertog Jan uit het assortiment gehaald
Gewoon in kleine stukjes snijdenquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik koop macaroni omdat ik spagetti gewoon niet kan eten zonder dat ik onder de vlekken zit of dat ik er uitzie als een holbewoner
Ja dat dus. Maar ik had het nog en het moet op.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:23 schreef Tegan het volgende:
Mijn lievelingspasta is penne.
Macaroni vind ik het mondgevoel van tegenvallen. Eet dat ook vrijwel nooit.
Dat eet ik niet.quote:
Maakt me niet zo gek veel uit. Tagliatelle, Spaghetti, Penne ofzoquote:
Ohja, na penne wint tagliatellequote:Op vrijdag 19 april 2024 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maakt me niet zo gek veel uit. Tagliatelle, Spaghetti, Penne ofzo
Vroeger lustte ik macaroni wel. Maar ook niet van hartequote:Op vrijdag 19 april 2024 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een minst erge pasta, ookal eet je het niet (meer).
Macaroni is ook wel de meest Hollandse pasta die er isquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger lustte ik macaroni wel. Maar ook niet van harte
Ach, eet toch geen pasta dus mis er niks aanquote:
Oh dat geloof ik welquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Macaroni is ook wel de meest Hollandse pasta die er is
Wie lust er nou geen pasta.quote:
Ik. En ik eet het ook vanwege gezondheidsredenen nietquote:
Slecht excuus.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik. En ik eet het ook vanwege gezondheidsredenen niet
Beste excuusquote:
Dat is niet hetzelfde als niet lusten schat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik. En ik eet het ook vanwege gezondheidsredenen niet
Ik lust het ook niet schat. Vroeger moest ik het eten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als niet lusten schat.
Kom toch maar mijn kant opquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten anders kwam ik nu jouw kant op.
Okquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lust het ook niet schat. Vroeger moest ik het eten.
Alleen als het ook echt zou werkenquote:
Oooeeehhhh.....quote:
Ik wil ook eigenlijk geen kinderenquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:15 schreef Tegan het volgende:
Dat is dan weer iets te basisschool hoor.
Plus, ik kan @:gianni61 nog niet delen hoor.
Delen... met wie dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:15 schreef Tegan het volgende:
Dat is dan weer iets te basisschool hoor.
Plus, ik kan @:gianni61 nog niet delen hoor.
Natuurlijk. Wij denken hetzelfdequote:
Ohw - hahaha!quote:
Nog een goede reden dan.....quote:
Zoals al eerder....quote:
Ik hossel helemaal niks.quote:
Oh - zeker weten?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - zeker weten?![]()
Ook niet in een andere uithoek van FOK! ?
*proestquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Ik ben een brave knul.
Kijk, als ik dat nou zou zeggen...quote:
Dan geloven we dat al helemaal niet?quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk, als ik dat nou zou zeggen...
Ookquote:
Ja, heb je dat nodig? Ik wel trouwens.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend.
Tijd om even een beetje bij te komen
Heel erg hard nodigquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, heb je dat nodig? Ik wel trouwens.
Eens... alleen ben ik te eigenwijs voor de kachelquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:57 schreef aeque het volgende:
Ik heb vooral de verwarming nodig want het is weer goed koud.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens... alleen ben ik te eigenwijs voor de kachel
quote:
Ik ga dit gewoon doen. Toch smerig weer buiten.quote:
Zon hierquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga dit gewoon doen. Toch smerig weer buiten.
Hier ook af en toe. En koude wind. Daardoor ook in de zon niet lekker. Alhoewel, als ik in bed lig dan is de zon door de ramen eel heel comfortabel.quote:
Oh ik heb me niet buiten gewaagdquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier ook af en toe. En koude wind. Daardoor ook in de zon niet lekker. Alhoewel, als ik in bed lig dan is de zon door de ramen eel heel comfortabel.
Welk luisterboek luister je?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik heb me niet buiten gewaagd
En bed
Hier in mijn zonnige hobbykamer
Lekker luisterboekje erbij
Ik luister altijd heel eenvoudige dingen hoorquote:
Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik luister altijd heel eenvoudige dingen hoormoet het verhaal kunnen volgens en op mijn knutsel kunnen letten op hetzelfde moment
Koorts van Saskia Noort
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit, maar toch maar gedoucht voor de pakketbezorger.
Het is typisch zo'n zomers niemendalletje. Ik luister via storytel, zou het nooit kopen, maar het is leuk en spannend. En je weet gewoon dat het allemaal goed gaat komen, met omwegen. Het vermaakt mij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt logisch.Leuk boek om te luisteren?
[..]
Klinkt als prima niks-aan-de-hand entertainment.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is typisch zo'n zomers niemendalletje. Ik luister via storytel, zou het nooit kopen, maar het is leuk en spannend. En je weet gewoon dat het allemaal goed gaat komen, met omwegen. Het vermaakt mij.
Twee vriendinnen die naar Ibiza zijn (zal eens niet bij dit soort boeken) en eentje raakt vermist. De niet-vermiste vriendin wordt geholpen door een helderziende etc
[..]
Yesquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als prima niks-aan-de-hand entertainment.
Zou ik misschien ook moeten doen... Alhoewel, douch me elke ochtend, alleen loop negen van de tien keer in een fluffy huispakquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik niet de enige ben die zoiets doet.![]()
?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]De scenario's worden er niet beter op dus
Ik ga wel meequote:
Lange passen en zoquote:
Oh - te laat gezien, da's nou weer jammer...quote:
Dan hadden we wel wat anders gedaan dan wandelen hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - te laat gezien, da's nou weer jammer...
Met balletjes spelen dus?quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan hadden we wel wat anders gedaan dan wandelen hoor.
Knikkeren ofzo.
Godver.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met balletjes spelen dus?
Ja hey.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan hadden we wel wat anders gedaan dan wandelen hoor.
Knikkeren ofzo.
Sally is woest!quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hey.
Shush jij. Kalm aan he.
We kennen elkaar nog niet eens?!
Neu, dat dan ook weer niet.quote:
Weet je tochquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, dat dan ook weer niet.
Jij kan altijd zo lekker overdrijven hè.
Ohw is knikkeren pas een optie als je elkaar kent? Dan leg ik mijn mega bonken weer even weg.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hey.
Shush jij. Kalm aan he.
We kennen elkaar nog niet eens?!
Doe dat.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw is knikkeren pas een optie als je elkaar kent? Dan leg ik mijn mega bonken weer even weg.
Oh dat is het dus. Je durft niet zonder eerst te oefenen omdat je weet dat ik je dan versla.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe dat.
Ik moet ook weer even oefenen... Laatst mijn megabonken, bonken en gewone knikkers weggedaan
Boemen met proemen!quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw is knikkeren pas een optie als je elkaar kent? Dan leg ik mijn mega bonken weer even weg.
Ik ben er wel een van oefenen ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dat is het dus. Je durft niet zonder eerst te oefenen omdat je weet dat ik je dan versla.
quote:
quote:
quote:
Oh?quote:
Jaaaaa - ik had het kunnen denken, ik zie "Faxie" in MyAT staan...quote:
Faxiequote:
Sorry not sorry dan?quote:
Ik weet niet waarom jij sorry zeiquote:
Because I'm specialquote:
Gekkiequote:
I'm spesjul!quote:
Yup.quote: