Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:57 schreef Tegan het volgende:
Morgen dus die borrel. Nu lichte druk van mijn borrelgenoten om een jurk aan te doen... Hmmm.
Niet alleen van je borrelgenoten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:57 schreef Tegan het volgende:
Morgen dus die borrel. Nu lichte druk van mijn borrelgenoten om een jurk aan te doen... Hmmm.
Dank uquote:
Een AH?quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Er zit hier een Nederlandse supermarkt. Wel slechts 3 dagen open. En teringduur
Neequote:
Tenzij het poezen zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:56 schreef Barbusse het volgende:
Kappertje geweest. Ik kan weer over straat zonder dat spontaan baby's gaan huilen katten naar me blazen dit dat alles.
De Spar? Die is ook vrij prijzig.quote:
Die heet hier nu Dave'squote:
Met... Drop, Hagelslag en Stroopwafels?quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heet hier nu Dave'sEn zit juist op de meest toeristische plekken dus is ook redelijk prijzig
Het heet heel origineel Dutch supermarket.
Ik heb me alleen gefocussed op de bitterballenquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Met... Drop, Hagelslag en Stroopwafels?
Oh ja! Hoe kon ik de bitterballen - en frikandellen? - vergetenquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb me alleen gefocussed op de bitterballenMaar volgens mij hebben ze dat ook ja. Er zit hier ook al jaren een Swedish shop. Lekker surstromming snacken
Gadverquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb me alleen gefocussed op de bitterballenMaar volgens mij hebben ze dat ook ja. Er zit hier ook al jaren een Swedish shop. Lekker surstromming snacken
Daar heb je wel een punt ja.quote:
quote:
Mij ook. Laatste keer in NL ook helemaal volgevreten aan de bitterballenquote:
Moet het niet te vaak of te veel doen...quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mij ook. Laatste keer in NL ook helemaal volgevreten aan de bitterballen
Q.quote:
Oh?quote:
En niet gedaan?quote:Op woensdag 17 april 2024 10:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iets... had ik je die toch moeten sturen
Pak m!quote:
Zo klinkt het wel erg interessantquote:Op woensdag 17 april 2024 10:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh?
Je bent ook schilder, net als CotS?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |