4. Al het voorgaandequote:Op dinsdag 16 april 2024 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ik nou reageren met:
1. Een natte Tegan
2. Samen een hete douche nemen om op te warmen?
3. Ahhhhh, en dan moet je nog de hele middag.
Dilemma
Late lunch heb jij dan.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:42 schreef Tegan het volgende:
Helemaal natgeregend bij de lunch-wandeling.
Slimquote:
Liever een dekentje en warm etenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ik nou reageren met:
1. Een natte Tegan
2. Samen een hete douche nemen om op te warmen?
3. Ahhhhh, en dan moet je nog de hele middag.
Dilemma
Dat kan ook georganiseerd worden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Liever een dekentje en warm eten. Knuffels toe
.
Er is geen ontsnappen aan.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Werd door de regen op de parkeerplaats 's avonds herinnerd aan mijn lunch.
Gelukkig ben jij meer van de frikandellen dus geen reden om jaloers te zijn.quote:
Gekkie ik eet geen vleesquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij meer van de frikandellen dus geen reden om jaloers te zijn.
Is dat een merk? Net als kwekkeboom enzo?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst in jaren een Bourgondiėr kroket op. Dat was genieten.
Goedzo prettyboy!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:56 schreef Barbusse het volgende:
Kappertje geweest. Ik kan weer over straat zonder dat spontaan baby's gaan huilen katten naar me blazen dit dat alles.
Gewoon aandoen waar jij je goed invoelt. Das belangrijkerquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:57 schreef Tegan het volgende:
Morgen dus die borrel. Nu lichte druk van mijn borrelgenoten om een jurk aan te doen... Hmmm.
Beetje luxere kroket is hetquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is dat een merk? Net als kwekkeboom enzo?
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje luxere kroket is het. Ofja, misschien verzin ik dit nu
.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon aandoen waar jij je goed invoelt. Das belangrijker
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:57 schreef Tegan het volgende:
Morgen dus die borrel. Nu lichte druk van mijn borrelgenoten om een jurk aan te doen... Hmmm.
Niet alleen van je borrelgenoten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:57 schreef Tegan het volgende:
Dank uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |