Lange passen en zoquote:
Oh - te laat gezien, da's nou weer jammer...quote:
Dan hadden we wel wat anders gedaan dan wandelen hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - te laat gezien, da's nou weer jammer...
Met balletjes spelen dus?quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan hadden we wel wat anders gedaan dan wandelen hoor.
Knikkeren ofzo.
Godver.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met balletjes spelen dus?
Ja hey.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan hadden we wel wat anders gedaan dan wandelen hoor.
Knikkeren ofzo.
Sally is woest!quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hey.
Shush jij. Kalm aan he.
We kennen elkaar nog niet eens?!
Neu, dat dan ook weer niet.quote:
Weet je tochquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, dat dan ook weer niet.
Jij kan altijd zo lekker overdrijven hè.
Ohw is knikkeren pas een optie als je elkaar kent? Dan leg ik mijn mega bonken weer even weg.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hey.
Shush jij. Kalm aan he.
We kennen elkaar nog niet eens?!
Doe dat.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw is knikkeren pas een optie als je elkaar kent? Dan leg ik mijn mega bonken weer even weg.
Oh dat is het dus. Je durft niet zonder eerst te oefenen omdat je weet dat ik je dan versla.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe dat.
Ik moet ook weer even oefenen... Laatst mijn megabonken, bonken en gewone knikkers weggedaan
Boemen met proemen!quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw is knikkeren pas een optie als je elkaar kent? Dan leg ik mijn mega bonken weer even weg.
Ik ben er wel een van oefenen ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dat is het dus. Je durft niet zonder eerst te oefenen omdat je weet dat ik je dan versla.
quote:
quote:
quote:
Oh?quote:
Jaaaaa - ik had het kunnen denken, ik zie "Faxie" in MyAT staan...quote:
Faxiequote:
Sorry not sorry dan?quote:
Ik weet niet waarom jij sorry zeiquote:
Because I'm specialquote:
Gekkiequote:
I'm spesjul!quote:
Forum Opties | |