Speelde Kroes?quote:Op woensdag 17 april 2024 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
We moeten ook verder niet zo moeilijk doen, hij speelde afgelopen zondag goed en heeft zich mentaal knap teruggevochten maar het is maar 1 wedstrijd, hopelijk trekt hij die lijn door.
Ben ik nou de enige die het opvallend vind dat Kroes steeds op de tribune zit?quote:
Hij zat altijd op de tribune maar afgelopen zondag in een box van een zaakwaarnemer, dat is niet zo handig lijkt me maar hij denkt misschien van wel.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het opvallend vind dat Kroes steeds op de tribune zit?
Hij maakt zijn status als zelfpijper daarmee wel waar.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, hoor, je bent niet de enige. Het is exemplarisch voor de kampenoorlog en het is uiterst provocatief. Dat zoveel supporters hem als een heilige zien komt ook af van het kamp dat hem zo graag wil hebben. Zijn gedrag geeft aan dat deze man helemaal niet geschikt is voor de functie die hij wil bekleden. Al een aantal jaren worden er allerlei spelletjes gespeeld (tot aan de opstelling aan toe, dus direct van invloed op het team) en daar moeten ze af bij Ajax en dan willen ze iemand die alleen maar spelletjes speelt.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is lachwekkend hoe de meningen van supporters worden beïnvloed. Alle spelletjes van Kroes en zijn dubieuze handelen worden afgedaan als 'onhandig'. Wordt wakker, deze man is een charlatan.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zat altijd op de tribune maar afgelopen zondag in een box van een zaakwaarnemer, dat is niet zo handig lijkt me maar hij denkt misschien van wel.
Hele vieze spelletjes, de club is echt door en door verrot.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:30 schreef Vis1980 het volgende:
Al een aantal jaren worden er allerlei spelletjes gespeeld
Ik denk ook wel dat hij wel een stijve kreeg van die debiele verering op de tribune richting zijn kant.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij maakt zijn status als zelfpijper daarmee wel waar.
quote:Op woensdag 17 april 2024 11:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, hoor, je bent niet de enige. Het is exemplarisch voor de kampenoorlog en het is uiterst provocatief. Dat zoveel supporters hem als een heilige zien komt ook af van het kamp dat hem zo graag wil hebben. Zijn gedrag geeft aan dat deze man helemaal niet geschikt is voor de functie die hij wil bekleden. Al een aantal jaren worden er allerlei spelletjes gespeeld (tot aan de opstelling aan toe, dus direct van invloed op het team) en daar moeten ze af bij Ajax en dan willen ze iemand die alleen maar spelletjes speelt.
Tuurlijk, ga er niet inhoudelijk op in en blijf net doen alsof wij zo geweldig is, zonder dat je weet wat zijn kwaliteiten zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]Denk dat jij even terug je aquarium in moet, teveel zuurstof is niet goed voor je, wat een onzin kom je mee.
Dat er met de opstelling bemoeid wordt en dat al jaren, heb je daar bewijzen van?quote:Op woensdag 17 april 2024 11:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga er niet inhoudelijk op in en blijf net doen alsof wij zo geweldig is, zonder dat je weet wat zijn kwaliteiten zijn.
Maar prima, wat klopt er niet van wat ik daar stel?
Steijn en het niet opstellen van spelers die Mislintat had aangesteld. Open je ogen. Dat zijn kampenspelletjes.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat er met de opstelling bemoeid wordt en dat al jaren, heb je daar bewijzen van?
Dat zijn kamperspelletjes, dat heeft weinig met kampen te maken, maar goed ga maar door met je onzin, eentje meer of minder maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Steijn en het niet opstellen van spelers die Mislintat had aangesteld. Open je ogen. Dat zijn kampenspelletjes.
Bij Ajax hebben ze iemand nodig die niet verbonden is aan een van de aanwezige kampen, niet een verlengstuk van een machtsgreep van wat voetballende vrienden.
Geef dan aan wat er precies onzin is. Je vraagt over opstelling en ik geef je antwoord. Steijn maakte zijn opstelling met in het achterhoofd Mislintat weg te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden. Als supporter moet je daar niets anders dan woest op zijn, want het heeft je nogal wat punten gekost. Maar nee, het is allemaal onzin.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn kamperspelletjes, dat heeft weinig met kampen te maken, maar goed ga maar door met je onzin, eentje meer of minder maakt ook niet uit.
Je haalt zaken door elkaar, dat Mislintat en Steijn niet meer door 1 deur konden heeft niets te maken met de huidige situatie van Kroes tussen RVC vs Bestuursraad.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geef dan aan wat er precies onzin is. Je vraagt over opstelling en ik geef je antwoord. Steijn maakte zijn opstelling met in het achterhoofd Mislintat weg te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden. Als supporter moet je daar niets anders dan woest op zijn, want het heeft je nogal wat punten gekost. Maar nee, het is allemaal onzin.
Nogmaals, geef aan wat je onzin vindt, dan kan ik het weerleggen. Dan nogmaals de vraag, wat is er precies zo goed aan Kroes? Die zogenaamd 'onhandige' man.
Lol lekker drammen.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geef dan aan wat er precies onzin is. Je vraagt over opstelling en ik geef je antwoord. Steijn maakte zijn opstelling met in het achterhoofd Mislintat weg te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden. Als supporter moet je daar niets anders dan woest op zijn, want het heeft je nogal wat punten gekost. Maar nee, het is allemaal onzin.
Nogmaals, geef aan wat je onzin vindt, dan kan ik het weerleggen. Dan nogmaals de vraag, wat is er precies zo goed aan Kroes? Die zogenaamd 'onhandige' man.
Nee, je leest niet goed, er zijn kampen, jij veronderstelt dat er dan twee kampen zijn (er zijn er meer), maar medewerkers bij Ajax zijn al tijden hun eigen kamp aan het verdedigen. Blijf het vooral ontkennen.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je haalt zaken door elkaar, dat Mislintat en Steijn niet meer door 1 deur konden heeft niets te maken met de huidige situatie van Kroes tussen RVC vs Bestuursraad.
Je lult maar wat en ik moet met feiten komen, kom zelf eens met feiten want je weerlegt niks.
Mijn mening over Kroes heb ik al diverse keren gegeven lees maar terug, maar ik geef ook mijn mening over de huidige situatie.
Leuter maar door.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, je leest niet goed, er zijn kampen, jij veronderstelt dat er dan twee kampen zijn (er zijn er meer), maar medewerkers bij Ajax zijn al tijden hun eigen kamp aan het verdedigen. Blijf het vooral ontkennen.
Oke, noem er eens 3.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, laten we het weer over de leuke dingen van Ajax hebben
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet kunnen zien wat de vis zei.
Erg jammer.
Uiteraard is het een zwaktebod om op de man te gaan spelen, vooral als die man het wel over de inhoud had.quote:
Oh dat soort geneuzel.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard is het een zwaktebod om op de man te gaan spelen, vooral als die man het wel over de inhoud had.
Aldus de voetbalmaatjes van Kroes.quote:"Wij hebben feitelijk afgelopen vrijdag als Bestuursraad onze mening gegeven over hoe wij kijken naar de situatie. Als Bestuursraad willen wij Kroes terug, op wat voor positie dan ook binnen de club. Daarna moeten we kijken hoe het verdergaat", stelt Fränkel.
"Voor ons is het belangrijk om de rust te bewaken. Er wordt zoveel geroepen, er gaan zoveel geruchten en iedereen geeft zijn mening. Wij proberen ons bij de feiten te houden en spreken met én Alex Kroes én met de RvC", besluit hij.
Ook dat begrijp je weer niet, de bestuursraad is een vertegenwoordiging van de vereniging en uiteraard zitten daar vrienden van Kroes want hij is al heel lang lid, maar de bestuursraad bestaat niet uit louter voetbalmaatjes van Kroes.quote:
Maar daar komt dus wel die brief vandaan. Het werd zelfs als argument gebruikt. Maar laten ze alsjeblieft Kroes nemen, ik pak alvast een bak popcorn. Veel popcorn op het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat begrijp je weer niet, de bestuursraad is een vertegenwoordiging van de vereniging en uiteraard zitten daar vrienden van Kroes want hij is al heel lang lid, maar de bestuursraad bestaat niet uit louter voetbalmaatjes van Kroes.
Als in statement staat "onze goede vriend" dan ben je helemaal niet neutraal bezig. Lijkt wel leerlingenraad op middelbare school.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat begrijp je weer niet, de bestuursraad is een vertegenwoordiging van de vereniging en uiteraard zitten daar vrienden van Kroes want hij is al heel lang lid, maar de bestuursraad bestaat niet uit louter voetbalmaatjes van Kroes.
Ik vind het ook niet verstandig om de reden die ik al eerder genoemd heb, het zou kunnen dat dat hele voorkennis verhaal overwaait maar de kans dat er een aangifte gedaan wordt door AFM is ook serieus aanwezig en dat kan binnen nu en een jaar of 2 zijn, alleen gebaseerd op die kans zou ik al zeggen liever niet.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar daar komt dus wel die brief vandaan. Het werd zelfs als argument gebruikt. Maar laten ze alsjeblieft Kroes nemen, ik pak alvast een bak popcorn. Veel popcorn op het afgelopen jaar.
Dat was een brief van een groep leden toch, niet van de bestuursraad?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als in statement staat "onze goede vriend" dan ben je helemaal niet neutraal bezig. Lijkt wel leerlingenraad op middelbare school.
Dan ben ik abuisquote:Op woensdag 17 april 2024 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was een brief van een groep leden toch, niet van de bestuursraad?
Huh?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:50 schreef Scorpie het volgende:
Kroes kan natuurlijk niet terugkeren, die is al zo beschadigd door dit hele gedoe. De bestuursraad zou dat ook in moeten zien, en samen met de RvC ASAP de volgende stap gaan zetten richting een interimmer (van Geelen kom er maar in) en zorgen dat we weer een goede bezetting van onder naar boven gaan krijgen.
Vooral door zichzelf toch, met zoveel domheid heb je geen vijanden nodig.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh?
Kroes is door 1 man beschadigd, of die heeft dat gepoogd.
Waarom zou hij niet kunnen terugkeren?
Hij is nog niet weg, alleen geschorst maar ik kan wel begrijpen dat de RVC niet met een directeur door wil die eventueel een straf boven z'n hoofd hangt.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh?
Door 1 man beschadigd, de klojo heeft aandelen gekocht een week voordat hij benoemd werd, dan heb je gewoon de schijn tegen op alle vlakken. Dat kan gewoon echt niet, hij staat nu al 10-0 achter en kan als hij nu begint nooit meer normaal functioneren.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh?
Je kan als Ajax toch nooit een directeur hebben die verdacht wordt van handel van voorkennis? Alleen die aantijging met het bewijs wat er nu ligt zou al voldoende moeten zijn voor een iedere om tot de conclusie te komen dat je zo'n persoon nooit als boegbeeld van je club kan neerzetten.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg, alleen geschorst maar ik kan wel begrijpen dat de RVC niet met een directeur door wil die eventueel een straf boven z'n hoofd hangt.
Die leden hebben makkelijk praten want geen verantwoordelijkheid, zelfde geldt eigenlijk voor de bestuursraad, maar mocht AFM aangifte doen tegen Kroes en hij wordt veroordeeld, ook al is het een boete dan sta je als RVC toch in je hemd?
Dit ja en als je hem terugneemt dan krijg je ook nog een zonnekoning gebeuren want wie doet hem dan wat.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Door 1 man beschadigd, de klojo heeft aandelen gekocht een week voordat hij benoemd werd, dan heb je gewoon de schijn tegen op alle vlakken. Dat kan gewoon echt niet, hij staat nu al 10-0 achter en kan als hij nu begint nooit meer normaal functioneren.
Mjah, ze staan toch al in hun hemd. Onder hun verantwoordelijkheid heeft Mislintat zijn gang kunnen gaan. Zij hebben het goed gekeurd.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg, alleen geschorst maar ik kan wel begrijpen dat de RVC niet met een directeur door wil die eventueel een straf boven z'n hoofd hangt.
Die leden hebben makkelijk praten want geen verantwoordelijkheid, zelfde geldt eigenlijk voor de bestuursraad, maar mocht AFM aangifte doen tegen Kroes en hij wordt veroordeeld, ook al is het een boete dan sta je als RVC toch in je hemd?
Van Praag heeft de schijn even veel, zo niet meer, tegen zich. Maar die mag dan wel blijven?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Door 1 man beschadigd, de klojo heeft aandelen gekocht een week voordat hij benoemd werd, dan heb je gewoon de schijn tegen op alle vlakken. Dat kan gewoon echt niet, hij staat nu al 10-0 achter en kan als hij nu begint nooit meer normaal functioneren.
Het gedeelte van de RVC dat er nog was toen Mislintat laten zeggen carte blanche kreeg, heeft al aangekondigd te vertrekken, Van Praag, Blind en Van Wijk zijn na die periode gekomen.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ze staan toch al in hun hemd. Onder hun verantwoordelijkheid heeft Mislintat zijn gang kunnen gaan. Zij hebben het goed gekeurd.
Ik zeg echt niet dat Kroes de oplossing is, alleen het spel dat nu gespeeld wordt door de RVC lijkt meer te zijn op eigen belang dan op belang Ajax. Daarbij hoor je ook nog verschillende versies, van crimineel gedrag tot een foutje dat amper telt, ook door kenners op dat vlak.
Wat mij betreft hoepelt hij ook op, maar dat doet niks af aan het feit dat Kroes gewoon nu echt niet meer kan terugkeren. Die moet het over een jaar of 10 nog een keer proberen, als de AFM hem heeft vrijgepleit. Niet nu.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van Praag heeft de schijn even veel, zo niet meer, tegen zich. Maar die mag dan wel blijven?
Blind is sowieso schuldig.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gedeelte van de RVC dat er nog was toen Mislintat laten zeggen carte blanche kreeg, heeft al aangekondigd te vertrekken, Van Praag, Blind en Van Wijk zijn na die periode gekomen.
Ik had altijd een beetje de p op hem omdat ik dacht dat hij betrokken was bij dat A,B en C contracten gebeuren van Van Os mid jaren 90 maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Blind is sowieso schuldig.
quote:Op woensdag 17 april 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh?
De sterren.quote:
Keepster van AZ toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef RipCity het volgende:
Keepster van Ajax net live op tv gereanimeerd @ espn
Ziet er niet goed uit
oh excuus. ja kwam er als een gek uit en liep daarna helemaal te shaken op het veld.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keepster van AZ toch?
https://www.nu.nl/voetbal(...)dt-gereanimeerd.html
Ik heb het niet gezien, las alleen dit bericht.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
oh excuus. ja kwam er als een gek uit en liep daarna helemaal te shaken op het veld.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef RipCity het volgende:
Keepster van Ajax net live op tv gereanimeerd @ espn
Ziet er niet goed uit
Ja als je terugspoelt op ESPN kan je het nog zien. ze kwam halverwege eigen helft met gestrekt been uit en Ajax speelster raakte denk ik haar hoofd. Was meteen mis want heel dr benen lagen raar te shaken en niet meer bij bewustzijn. Ambulance en brandweer daarna erbij en ambu op het veld.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, las alleen dit bericht.
Uitzending is ook gestaakt.
Traumaheli schijnt ook onderweg te zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja als je terugspoelt op ESPN kan je het nog zien. ze kwam halverwege eigen helft met gestrekt been uit en Ajax speelster raakte denk ik haar hoofd. Was meteen mis want heel dr benen lagen raar te shaken en niet meer bij bewustzijn. Ambulance en brandweer daarna erbij en ambu op het veld.
Fijn bericht om te lezenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ze is bij kennis met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Het toont mijns inziens van een gebrekkig karakter om het leed van iemand anders te moeten gebruiken om populair te doen.quote:
Wat heeft dit met Ajax te maken? Of heb je het nu over Van Praag?quote:Op zondag 21 april 2024 19:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het toont mijns inziens van een gebrekkig karakter om het leed van iemand anders te moeten gebruiken om populair te doen.
dankjewel vriendquote:Op zondag 21 april 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met de voorsprong van Feyenoord boys!
Hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 22 april 2024 06:14 schreef manny het volgende:
Gaarne beetje duidelijkheid over de voorzitter deze week. Bij voorbaat dank.
Ajaxquote:Op maandag 22 april 2024 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Alle ingrediënten voor nog een rampseizoen zijn in ieder geval aanwezig. Machtstrijd in de bestuurskamer, ophef over bestuursleden, onthoofd technisch gedeelte met posities die al veel te lang weer vacant zijn, een selectie die totaal uit balans is met matige spelers.
Genot.
Maarja goed de gemiddelde leeftijd hebben we nog wel mee. Gelukkig geen batterij uitgerangeerde voetballers ingekocht. Henderson na dan.quote:Op maandag 22 april 2024 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Alle ingrediënten voor nog een rampseizoen zijn in ieder geval aanwezig. Machtstrijd in de bestuurskamer, ophef over bestuursleden, onthoofd technisch gedeelte met posities die al veel te lang weer vacant zijn, een selectie die totaal uit balans is met matige spelers.
Genot.
Ben wel benieuwd hoe dat af gaat lopen met Kroes, hopelijk snel duidelijkheid, mocht hij blijven dan heb je AD en TD wel weer ingevuld.quote:Op maandag 22 april 2024 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |