SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Was het weer schafttijd ?quote:Op maandag 15 april 2024 13:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Het afgelopen wk heeft bewezen dat louis een seniele ouwe gek is die ver afstaat van de huidige generatie.
Ik zou hem dus trainer maken als ik ajax was![]()
Dat wordt in ieder geval genieten op persconferenties
quote:Op maandag 15 april 2024 15:51 schreef Wotte het volgende:
Dest kapen van PSV lijkt me overigens een uitstekend plan.
Mwa, heb liever een iets defensief sterkere winger.quote:Op maandag 15 april 2024 15:51 schreef Wotte het volgende:
Ik meende dat je backs zelf moest opleiden.quote:Op maandag 15 april 2024 15:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, heb liever een iets defensief sterkere winger.
Hij is van Barcelona.quote:Op maandag 15 april 2024 15:51 schreef Wotte het volgende:
Dat is altijd nog het beste. Maar als ik dan kijk naar Gooijer....quote:Op maandag 15 april 2024 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik meende dat je backs zelf moest opleiden.
Dest is door Ajax opgeleid en wel een leuke speler aanvallend gezien dan, verdedigend komt hij wel wat tekort, maar absoluut beter dan wat Ajax momenteel heeft staan.quote:Op maandag 15 april 2024 15:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is altijd nog het beste. Maar als ik dan kijk naar Gooijer....
edit; overigens ook wel flauw om het nu af te branden. In een goed draaiend elftal is het voor een debutant vanuit de jeugd natuurlijk wel makkelijker/beter om in te stromen.
neequote:
Ojeequote:Alex Pastoor vertrekt na dit seizoen bij Almere City, zo heeft de club maandag bekendgemaakt.
Dat wijf niet gegund .quote:Op maandag 15 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Volgend jaar dus Pastoor/Maduro, met Annemieke Zijerveld voor het geestelijk welzijn.
Was denk ik ook de insteek van deze terugkeer, goed seizoen draaien en dan een miljoen of vier pakken in Engeland/Spanje/Italië.quote:Op maandag 15 april 2024 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dest is door Ajax opgeleid en wel een leuke speler aanvallend gezien dan, verdedigend komt hij wel wat tekort, maar absoluut beter dan wat Ajax momenteel heeft staan.
Hij kost wel veel aan salaris of in dit geval huur, ik vraag me dan ook af of hij volgend seizoen nog in NL speelt met nog 1 jaar contract, dus ook wel interessant voor een club als Brighton of iets in die richting, PL middenmoot subtop.
quote:Op maandag 15 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
met Annemieke Zijerveld voor het geestelijk welzijn.
Op naar het volgende tussenjaar.quote:Op maandag 15 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Volgend jaar dus Pastoor/Maduro, met Annemieke Zijerveld voor het geestelijk welzijn.
Hard mondje om de kleine blessures mee weg te pijpen.quote:Op maandag 15 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
met Annemieke Zijerveld voor het geestelijk welzijn.
Die zuigt de hamstrings mee naar buiten vrees ik.quote:Op maandag 15 april 2024 20:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hard mondje om de kleine blessures mee weg te pijpen.
Op zich is het ook een goed idee om flesjes Midazolam te verspreiden in de Kuip enerzijds helpt het tegen schuimende bekken anderzijds kan het ook van pas komen voor hand in hand lopende kameradenquote:Op maandag 15 april 2024 21:31 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ipv die megafoonlul misschien tijd voor megafoonkut
Bij jullie?
Je verwacht het niet…quote:Ajax heeft de arbitragezaak tegen de zaakwaarnemer van Nicolás Tagliafico verloren. De club is Ricardo Schlieper hierdoor nog meer commissie verschuldigd.
Ben wel blij met zo’n Ajax clubwatcher als jij. Hoef zelf niet meer achter het nieuws aan te gaan, wordt gewoon zo in het topic geleverd.quote:
We hebben jou al als roddelkut, lijkt me meer dan genoeg.quote:Op maandag 15 april 2024 21:31 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ipv die megafoonlul misschien tijd voor megafoonkut
Bij jullie?
Graag gedaan maat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben wel blij met zo’n Ajax clubwatcher als jij. Hoef zelf niet meer achter het nieuws aan te gaan, wordt gewoon zo in het topic geleverd.
Wat verwachtte je precies niet?quote:
Nog uit het bierviltjes tijdperk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Een artikel van meer dan 1000 woorden tikken over een tonnetje naar een zaakwaarnemer.
Is een journalist lang mee bezig geweest, uitspraak van de rechter en dan toch maar publiceren, en voor ons een miljoen down the drain. Dat lieten we een paar jaar geleden op maandag uit onze broekzak vallen en op dinsdag was dat al weer terugverdiend, leg nu wel even wat anders vrees ik.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze doen er nog een video itempje bovenop
https://www.vi.nl/video/v(...)-wat-kosten-bij-ajax
Dat is helaas al een tijd zo, als je al een keer een achtergrond verhaal leest moet het van het NRC of iets in die richting komen, het sportjournaille is van een lachwekkend niveau, alles voor de clicks.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:56 schreef manny het volgende:
[..]
Is een journalist lang mee bezig geweest, uitspraak van de rechter en dan toch maar publiceren, en voor ons een miljoen down the drain. Dat lieten we een paar jaar geleden op maandag uit onze broekzak vallen en op dinsdag was dat al weer terugverdiend, leg nu wel even wat anders vrees ik.
Logisch dat ze dit melden, maar over het algemeen gaan vriend Freek en de mannen van de vi langzamerhand steeds verder mee in de sensatiekoppen en clickbait, hebben dagelijks een podcastje te vullen...... tja.
Maar als het nou nog om een miljoen ging... Die rechtszaak ging om godbetert een ton, de rest was jaren geleden al betaald.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:56 schreef manny het volgende:
[..]
Is een journalist lang mee bezig geweest, uitspraak van de rechter en dan toch maar publiceren, en voor ons een miljoen down the drain. Dat lieten we een paar jaar geleden op maandag uit onze broekzak vallen en op dinsdag was dat al weer terugverdiend, leg nu wel even wat anders vrees ik.
Logisch dat ze dit melden, maar over het algemeen gaan vriend Freek en de mannen van de vi langzamerhand steeds verder mee in de sensatiekoppen en clickbait, hebben dagelijks een podcastje te vullen...... tja.
Zou zo een rapport van KPMG kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen bronvermelding en bericht onvolledig plaatsen, Yvonne is er niks bij.
Plus dat ook dit een gevolg is van Overmars z'n manier van werken, als hij er nog was geweest was het gewoon onderling opgelost.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als het nou nog om een miljoen ging... Die rechtszaak ging om godbetert een ton, de rest was jaren geleden al betaald.
Daarvan had ik al voorspeld dat het niets zou opleveren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zou zo een rapport van KPMG kunnen zijn
Ik ben het helemaal met je eens natuurlijk, maar wie zou anders de opdrachtgever moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarvan had ik al voorspeld dat het niets zou opleveren.
Als er vermoeden is dat ik een fout heb gemaakt en ik mag dan zelf de opdrachtgever zijn om het te onderzoeken, dan moet het wel een enorme fout zijn als het niet onder het tapijt past.
De aandeelhouders, dan heb je wat minder de schijn tegen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens natuurlijk, maar wie zou anders de opdrachtgever moeten zijn?
Geen homofielen uit Rotterdam beschikbaar om hand in hand te lopen terwijl je Cor van der Gijp de toegang weigert omdat John de Wolf aan het valsspelen is met de moordenaar Jantje Mulder de verre neef van de uit de Kuip geschopten Been, Beenhakker, Gullit en van den Herik ? Terwijl je beschutting zoekt tussen de wijze woorden van Gerard Cox en Lee Towers. Die het achter de ellebogen hebben van de objectieve columnisten en analisten Wim van der Hanegem en Johan-Jan-Jodokus-bamisschijf.quote:
Dat had ik niet eens meegekregen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als het nou nog om een miljoen ging... Die rechtszaak ging om godbetert een ton, de rest was jaren geleden al betaald.
Vanwege Koningsdag valt er een speeldag tussenuit en blijkbaar hebben ze besloten om die wedstrijden uit te smeren over de woensdag en donderdag voorafgaand. Die wedstrijden allemaal op vrijdag zou niet handig zijn qua televisie, en ze bij alle andere wedstrijden van zondag voegen ook niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:42 schreef Black-Death het volgende:
Waarom speelt Ajax eigenlijk woensdag 24 april en niet dat weekend?
Lijkt me ook echt een logistieke nachtmerrie op koningsdag ook nog wat voetbalwedstrijdquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vanwege Koningsdag valt er een speeldag tussenuit en blijkbaar hebben ze besloten om die wedstrijden uit te smeren over de woensdag en donderdag voorafgaand. Die wedstrijden allemaal op vrijdag zou niet handig zijn qua televisie, en ze bij alle andere wedstrijden van zondag voegen ook niet.
Ajax Supportersquote:Volgens Wilfred Genee is het voor de hand liggend dat Kenneth Taylor de deur achter zich dicht trekt en de club verlaat deze zomer. Bij Veronica Inside meldde hij gisteravond dat er diverse grote Europese clubs achter hem aan zitten en dat hij zelfs al gesproken heeft met een van die clubs. Volgens de presentator heeft dat ook een aanbieding opgeleverd die de middenvelder van Ajax nu in beraad heeft.
Het is daarbij niet duidelijk om welke club(s) het gaat. Wel gaf de presentator in het televisieprogramma aan dat het logisch is dat de middenvelder in beeld is bij de grote clubs van Europa. "Hij begint steeds beter te spelen, dus als je hem in een beter functionerend team zet, kan dat wel eens heel goed uitpakken."
Oud-Ajacied en tafelgast Andy van der Meijde beaamde de stelling van de presentator. "Ja, dat denk ik ook. Ajax speelde anders in de tweede helft waardoor Kenneth vaker op de tienpositie kwam. Hij trok echt de kar. Hij was snel en ook in de omschakeling speelde hij erg sterk. Hij werkte echt hard voor het team. Hij is mentaal ook sterker geworden. Ja, ik denk ook dat hij aan zijn laatste weken bezig is in Amsterdam."
Vd Beek heeft tenminste geschitterd in CL wedstrijden van Ajax. De goede wedstrijd van Taylor zijn op een hand te tellen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
Taylor is toch lang niet klaar om naar een topclub te gaan.
Vd Beek 2.0
Ik denk ook dat hij nog wel een jaar nodig heeft, al kan je als club mocht er een absurd bod komen natuurlijk niet weigeren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vd Beek heeft tenminste geschitterd in CL wedstrijden van Ajax. De goede wedstrijd van Taylor zijn op een hand te tellen.
Je moet na je 21e eigenlijk weg zijn uit de eredivisie, tenzij je een laatbloeier bent. Ik neem aan dat het hier niet gaat over clubs als Arsenal of City maar eerder over clubs als Atalanta, AS Roma, Brighton, Sevilla etc. Ik denk dat hij het meest baat zou hebben bij een club in de bovenkant middenmoot van de Bundesliga. Eintracht Frankfurt ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vd Beek 2.0
Wat heb jij nou weer gesnoven johquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen homofielen uit Rotterdam beschikbaar om hand in hand te lopen terwijl je Cor van der Gijp de toegang weigert omdat John de Wolf aan het valsspelen is met de moordenaar Jantje Mulder de verre neef van de uit de Kuip geschopten Been, Beenhakker, Gullit en van den Herik ? Terwijl je beschutting zoekt tussen de wijze woorden van Gerard Cox en Lee Towers. Die het achter de ellebogen hebben van de objectieve columnisten en analisten Wim van der Hanegem en Johan-Jan-Jodokus-bamisschijf.
Let wel. Deze respons was ludiek en ironisch van een Ajacied in het Ajax topic. Opdat we de ware Feijenoorders serieus nemen. Bij de neus wil ik niet zeggen. Dat zou te gemakkelijk scoren zijn. Zoals de Feijenoorders momenteel gebruik maken van een tijdelijke zwakte van hun eeuwige overheerser.
FF pissen. In eigen doel. In m'n wasbak zeiken laat ik over aan tijdelijke gasten. Al dan niet op hun tenen lopend.
quote:Afgelopen weken verschenen er verschillende berichten over mijn aandelen Ajax en hoe ik daarmee in de fout zou zijn gegaan. Graag geef ik hierbij duidelijkheid over hoe dat allemaal precies is gelopen:
Het gaat om 100 aandelen die ik bij de beursgang van Ajax in 1998 heb gekocht en waar verder nooit mee gehandeld is. De feiten rondom deze aankoop zijn als volgt:
Bij mijn voorgenomen benoeming tot Voorzitter van de Raad van Commissarissen bij Ajax, heb ik het bezit van deze aandelen bij Ajax gemeld. Mijn aandelenbezit stond dus ook in de oproep van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders vermeld, alsmede in de toelichting op die vergadering, en op de Ajax-website.
Alle aandeelhouders waren er dus mee bekend. Ik heb niets verzwegen. Wat wel fout is gegaan is dat Ajax na mijn benoeming deze aandelen binnen 14 dagen bij de AFM had moeten melden. Dat is helaas niet gebeurd en dat is een administratieve omissie. Inmiddels zijn deze aandelen op 5 april j.l. bij de AFM geregistreerd.
"Ajax" had ze moeten aanmelden, maar is hij dat dan niet gewoon? Gezien hij voorzitter werd?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Van Praag geeft zelf op LinkedIn een verklaring over zijn Ajax-aandelen:
[..]
Is ook allemaal niet zo wereldschokkend, ik weet niet hoe die procedures lopen maar kan best dat de club dus Lenderink? dat had moeten melden aan de AFM.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Van Praag geeft zelf op LinkedIn een verklaring over zijn Ajax-aandelen:
[..]
Ach ze zoeken elke stok om mee te slaan natuurlijk al is het wel wederom amateur uurquote:Op woensdag 17 april 2024 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook allemaal niet zo wereldschokkend, ik weet niet hoe die procedures lopen maar kan best dat de club dus Lenderink? dat had moeten melden aan de AFM.
Het zou goed af kunnen lopen maar moet je dat risico wel nemen?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:27 schreef manny het volgende:
Dat van Praag met zijn 100 aandeeltjes is gewoon administratieve ruis. Die aankoop van Kroes is problematischer, maar nog steeds niet onoverkomelijk denk ik. Hoe onhandig ook.
Hij heeft een aardige wedstrijd gespeeld dit seizoen, 'hij gaat steeds beter spelen' mijn reet.quote:
Nee, net zoals hij ook geen koffie hoeft te serveren in de rust.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
"Ajax" had ze moeten aanmelden, maar is hij dat dan niet gewoon? Gezien hij voorzitter werd?
Laten we eerlijk wezen, als Kroes daar weer terugkomt heeft Ajax geen snars geleerd van eigen daden. Dan ga je gewoon weer door met de kampenoorlog en als dan blijkt dat ie alsnog weg moet ben je weer terug bij af. De man heeft laten zien niet geschikt te zijn voor de functie, maar sommige Ajaxsupporters laten zich gek maken door diezelfde kampenoorlog en doen nu net alsof Kroes zo goed is, maar niemand kan aangeven wat ie dan zo goed doet.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou goed af kunnen lopen maar moet je dat risico wel nemen?
Stel dat je z'n schorsing opheft en de AFM gaat op hun manier onderzoek doen, dan komt er pak m beet een resultaat/aangifte in een jaar of misschien nog wat langer tijd en mocht dat dan negatief zijn moet je hem alsnog ontslaan en kan je weer opnieuw beginnen.
Taylorquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vd Beek 2.0
Nou valt er genoeg op Taylor aan te merken maar hij is de volgende in de rij Ajacieden die niets goed kan doen in de ogen van sommigen. Over krediet gesproken. Tering triest is dat.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Taylorde speler die nooit meeverdedigd, altijd zijn man laat lopen en vooral heel goed kan schelden op zijn medespelers. Die man heeft zoveel krediet bij Ajax…bizar.
Gewoon wanhopig vasthouden aan elke strohalm na 2 enorme kutjaren.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, als Kroes daar weer terugkomt heeft Ajax geen snars geleerd van eigen daden. Dan ga je gewoon weer door met de kampenoorlog en als dan blijkt dat ie alsnog weg moet ben je weer terug bij af. De man heeft laten zien niet geschikt te zijn voor de functie, maar sommige Ajaxsupporters laten zich gek maken door diezelfde kampenoorlog en doen nu net alsof Kroes zo goed is, maar niemand kan aangeven wat ie dan zo goed doet.
Terecht, ik zou ook gek worden van dat pseudo verdedigen en continue niet meeverdedigen en sjokken.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou valt er genoeg op Taylor aan te merken maar hij is de volgende in de rij Ajacieden die niets goed kan doen in de ogen van sommigen. Over krediet gesproken. Tering triest is dat.
We moeten ook verder niet zo moeilijk doen, hij speelde afgelopen zondag goed en heeft zich mentaal knap teruggevochten maar het is maar 1 wedstrijd, hopelijk trekt hij die lijn door.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon wanhopig vasthouden aan elke strohalm na 2 enorme kutjaren.
Speelde Kroes?quote:Op woensdag 17 april 2024 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
We moeten ook verder niet zo moeilijk doen, hij speelde afgelopen zondag goed en heeft zich mentaal knap teruggevochten maar het is maar 1 wedstrijd, hopelijk trekt hij die lijn door.
Ben ik nou de enige die het opvallend vind dat Kroes steeds op de tribune zit?quote:
Hij zat altijd op de tribune maar afgelopen zondag in een box van een zaakwaarnemer, dat is niet zo handig lijkt me maar hij denkt misschien van wel.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het opvallend vind dat Kroes steeds op de tribune zit?
Hij maakt zijn status als zelfpijper daarmee wel waar.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, hoor, je bent niet de enige. Het is exemplarisch voor de kampenoorlog en het is uiterst provocatief. Dat zoveel supporters hem als een heilige zien komt ook af van het kamp dat hem zo graag wil hebben. Zijn gedrag geeft aan dat deze man helemaal niet geschikt is voor de functie die hij wil bekleden. Al een aantal jaren worden er allerlei spelletjes gespeeld (tot aan de opstelling aan toe, dus direct van invloed op het team) en daar moeten ze af bij Ajax en dan willen ze iemand die alleen maar spelletjes speelt.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is lachwekkend hoe de meningen van supporters worden beïnvloed. Alle spelletjes van Kroes en zijn dubieuze handelen worden afgedaan als 'onhandig'. Wordt wakker, deze man is een charlatan.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zat altijd op de tribune maar afgelopen zondag in een box van een zaakwaarnemer, dat is niet zo handig lijkt me maar hij denkt misschien van wel.
Hele vieze spelletjes, de club is echt door en door verrot.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:30 schreef Vis1980 het volgende:
Al een aantal jaren worden er allerlei spelletjes gespeeld
Ik denk ook wel dat hij wel een stijve kreeg van die debiele verering op de tribune richting zijn kant.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij maakt zijn status als zelfpijper daarmee wel waar.
quote:Op woensdag 17 april 2024 11:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, hoor, je bent niet de enige. Het is exemplarisch voor de kampenoorlog en het is uiterst provocatief. Dat zoveel supporters hem als een heilige zien komt ook af van het kamp dat hem zo graag wil hebben. Zijn gedrag geeft aan dat deze man helemaal niet geschikt is voor de functie die hij wil bekleden. Al een aantal jaren worden er allerlei spelletjes gespeeld (tot aan de opstelling aan toe, dus direct van invloed op het team) en daar moeten ze af bij Ajax en dan willen ze iemand die alleen maar spelletjes speelt.
Tuurlijk, ga er niet inhoudelijk op in en blijf net doen alsof wij zo geweldig is, zonder dat je weet wat zijn kwaliteiten zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]Denk dat jij even terug je aquarium in moet, teveel zuurstof is niet goed voor je, wat een onzin kom je mee.
Dat er met de opstelling bemoeid wordt en dat al jaren, heb je daar bewijzen van?quote:Op woensdag 17 april 2024 11:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga er niet inhoudelijk op in en blijf net doen alsof wij zo geweldig is, zonder dat je weet wat zijn kwaliteiten zijn.
Maar prima, wat klopt er niet van wat ik daar stel?
Steijn en het niet opstellen van spelers die Mislintat had aangesteld. Open je ogen. Dat zijn kampenspelletjes.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat er met de opstelling bemoeid wordt en dat al jaren, heb je daar bewijzen van?
Dat zijn kamperspelletjes, dat heeft weinig met kampen te maken, maar goed ga maar door met je onzin, eentje meer of minder maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Steijn en het niet opstellen van spelers die Mislintat had aangesteld. Open je ogen. Dat zijn kampenspelletjes.
Bij Ajax hebben ze iemand nodig die niet verbonden is aan een van de aanwezige kampen, niet een verlengstuk van een machtsgreep van wat voetballende vrienden.
Geef dan aan wat er precies onzin is. Je vraagt over opstelling en ik geef je antwoord. Steijn maakte zijn opstelling met in het achterhoofd Mislintat weg te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden. Als supporter moet je daar niets anders dan woest op zijn, want het heeft je nogal wat punten gekost. Maar nee, het is allemaal onzin.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn kamperspelletjes, dat heeft weinig met kampen te maken, maar goed ga maar door met je onzin, eentje meer of minder maakt ook niet uit.
Je haalt zaken door elkaar, dat Mislintat en Steijn niet meer door 1 deur konden heeft niets te maken met de huidige situatie van Kroes tussen RVC vs Bestuursraad.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geef dan aan wat er precies onzin is. Je vraagt over opstelling en ik geef je antwoord. Steijn maakte zijn opstelling met in het achterhoofd Mislintat weg te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden. Als supporter moet je daar niets anders dan woest op zijn, want het heeft je nogal wat punten gekost. Maar nee, het is allemaal onzin.
Nogmaals, geef aan wat je onzin vindt, dan kan ik het weerleggen. Dan nogmaals de vraag, wat is er precies zo goed aan Kroes? Die zogenaamd 'onhandige' man.
Lol lekker drammen.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geef dan aan wat er precies onzin is. Je vraagt over opstelling en ik geef je antwoord. Steijn maakte zijn opstelling met in het achterhoofd Mislintat weg te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden. Als supporter moet je daar niets anders dan woest op zijn, want het heeft je nogal wat punten gekost. Maar nee, het is allemaal onzin.
Nogmaals, geef aan wat je onzin vindt, dan kan ik het weerleggen. Dan nogmaals de vraag, wat is er precies zo goed aan Kroes? Die zogenaamd 'onhandige' man.
Nee, je leest niet goed, er zijn kampen, jij veronderstelt dat er dan twee kampen zijn (er zijn er meer), maar medewerkers bij Ajax zijn al tijden hun eigen kamp aan het verdedigen. Blijf het vooral ontkennen.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je haalt zaken door elkaar, dat Mislintat en Steijn niet meer door 1 deur konden heeft niets te maken met de huidige situatie van Kroes tussen RVC vs Bestuursraad.
Je lult maar wat en ik moet met feiten komen, kom zelf eens met feiten want je weerlegt niks.
Mijn mening over Kroes heb ik al diverse keren gegeven lees maar terug, maar ik geef ook mijn mening over de huidige situatie.
Leuter maar door.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, je leest niet goed, er zijn kampen, jij veronderstelt dat er dan twee kampen zijn (er zijn er meer), maar medewerkers bij Ajax zijn al tijden hun eigen kamp aan het verdedigen. Blijf het vooral ontkennen.
Oke, noem er eens 3.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, laten we het weer over de leuke dingen van Ajax hebben
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet kunnen zien wat de vis zei.
Erg jammer.
Uiteraard is het een zwaktebod om op de man te gaan spelen, vooral als die man het wel over de inhoud had.quote:
Oh dat soort geneuzel.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard is het een zwaktebod om op de man te gaan spelen, vooral als die man het wel over de inhoud had.
Aldus de voetbalmaatjes van Kroes.quote:"Wij hebben feitelijk afgelopen vrijdag als Bestuursraad onze mening gegeven over hoe wij kijken naar de situatie. Als Bestuursraad willen wij Kroes terug, op wat voor positie dan ook binnen de club. Daarna moeten we kijken hoe het verdergaat", stelt Fränkel.
"Voor ons is het belangrijk om de rust te bewaken. Er wordt zoveel geroepen, er gaan zoveel geruchten en iedereen geeft zijn mening. Wij proberen ons bij de feiten te houden en spreken met én Alex Kroes én met de RvC", besluit hij.
Ook dat begrijp je weer niet, de bestuursraad is een vertegenwoordiging van de vereniging en uiteraard zitten daar vrienden van Kroes want hij is al heel lang lid, maar de bestuursraad bestaat niet uit louter voetbalmaatjes van Kroes.quote:
Maar daar komt dus wel die brief vandaan. Het werd zelfs als argument gebruikt. Maar laten ze alsjeblieft Kroes nemen, ik pak alvast een bak popcorn. Veel popcorn op het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat begrijp je weer niet, de bestuursraad is een vertegenwoordiging van de vereniging en uiteraard zitten daar vrienden van Kroes want hij is al heel lang lid, maar de bestuursraad bestaat niet uit louter voetbalmaatjes van Kroes.
Als in statement staat "onze goede vriend" dan ben je helemaal niet neutraal bezig. Lijkt wel leerlingenraad op middelbare school.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat begrijp je weer niet, de bestuursraad is een vertegenwoordiging van de vereniging en uiteraard zitten daar vrienden van Kroes want hij is al heel lang lid, maar de bestuursraad bestaat niet uit louter voetbalmaatjes van Kroes.
Ik vind het ook niet verstandig om de reden die ik al eerder genoemd heb, het zou kunnen dat dat hele voorkennis verhaal overwaait maar de kans dat er een aangifte gedaan wordt door AFM is ook serieus aanwezig en dat kan binnen nu en een jaar of 2 zijn, alleen gebaseerd op die kans zou ik al zeggen liever niet.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar daar komt dus wel die brief vandaan. Het werd zelfs als argument gebruikt. Maar laten ze alsjeblieft Kroes nemen, ik pak alvast een bak popcorn. Veel popcorn op het afgelopen jaar.
Dat was een brief van een groep leden toch, niet van de bestuursraad?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als in statement staat "onze goede vriend" dan ben je helemaal niet neutraal bezig. Lijkt wel leerlingenraad op middelbare school.
Dan ben ik abuisquote:Op woensdag 17 april 2024 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was een brief van een groep leden toch, niet van de bestuursraad?
Huh?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:50 schreef Scorpie het volgende:
Kroes kan natuurlijk niet terugkeren, die is al zo beschadigd door dit hele gedoe. De bestuursraad zou dat ook in moeten zien, en samen met de RvC ASAP de volgende stap gaan zetten richting een interimmer (van Geelen kom er maar in) en zorgen dat we weer een goede bezetting van onder naar boven gaan krijgen.
Vooral door zichzelf toch, met zoveel domheid heb je geen vijanden nodig.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh?
Kroes is door 1 man beschadigd, of die heeft dat gepoogd.
Waarom zou hij niet kunnen terugkeren?
Hij is nog niet weg, alleen geschorst maar ik kan wel begrijpen dat de RVC niet met een directeur door wil die eventueel een straf boven z'n hoofd hangt.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh?
Door 1 man beschadigd, de klojo heeft aandelen gekocht een week voordat hij benoemd werd, dan heb je gewoon de schijn tegen op alle vlakken. Dat kan gewoon echt niet, hij staat nu al 10-0 achter en kan als hij nu begint nooit meer normaal functioneren.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh?
Je kan als Ajax toch nooit een directeur hebben die verdacht wordt van handel van voorkennis? Alleen die aantijging met het bewijs wat er nu ligt zou al voldoende moeten zijn voor een iedere om tot de conclusie te komen dat je zo'n persoon nooit als boegbeeld van je club kan neerzetten.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg, alleen geschorst maar ik kan wel begrijpen dat de RVC niet met een directeur door wil die eventueel een straf boven z'n hoofd hangt.
Die leden hebben makkelijk praten want geen verantwoordelijkheid, zelfde geldt eigenlijk voor de bestuursraad, maar mocht AFM aangifte doen tegen Kroes en hij wordt veroordeeld, ook al is het een boete dan sta je als RVC toch in je hemd?
Dit ja en als je hem terugneemt dan krijg je ook nog een zonnekoning gebeuren want wie doet hem dan wat.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Door 1 man beschadigd, de klojo heeft aandelen gekocht een week voordat hij benoemd werd, dan heb je gewoon de schijn tegen op alle vlakken. Dat kan gewoon echt niet, hij staat nu al 10-0 achter en kan als hij nu begint nooit meer normaal functioneren.
Mjah, ze staan toch al in hun hemd. Onder hun verantwoordelijkheid heeft Mislintat zijn gang kunnen gaan. Zij hebben het goed gekeurd.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg, alleen geschorst maar ik kan wel begrijpen dat de RVC niet met een directeur door wil die eventueel een straf boven z'n hoofd hangt.
Die leden hebben makkelijk praten want geen verantwoordelijkheid, zelfde geldt eigenlijk voor de bestuursraad, maar mocht AFM aangifte doen tegen Kroes en hij wordt veroordeeld, ook al is het een boete dan sta je als RVC toch in je hemd?
Van Praag heeft de schijn even veel, zo niet meer, tegen zich. Maar die mag dan wel blijven?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Door 1 man beschadigd, de klojo heeft aandelen gekocht een week voordat hij benoemd werd, dan heb je gewoon de schijn tegen op alle vlakken. Dat kan gewoon echt niet, hij staat nu al 10-0 achter en kan als hij nu begint nooit meer normaal functioneren.
Het gedeelte van de RVC dat er nog was toen Mislintat laten zeggen carte blanche kreeg, heeft al aangekondigd te vertrekken, Van Praag, Blind en Van Wijk zijn na die periode gekomen.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ze staan toch al in hun hemd. Onder hun verantwoordelijkheid heeft Mislintat zijn gang kunnen gaan. Zij hebben het goed gekeurd.
Ik zeg echt niet dat Kroes de oplossing is, alleen het spel dat nu gespeeld wordt door de RVC lijkt meer te zijn op eigen belang dan op belang Ajax. Daarbij hoor je ook nog verschillende versies, van crimineel gedrag tot een foutje dat amper telt, ook door kenners op dat vlak.
Wat mij betreft hoepelt hij ook op, maar dat doet niks af aan het feit dat Kroes gewoon nu echt niet meer kan terugkeren. Die moet het over een jaar of 10 nog een keer proberen, als de AFM hem heeft vrijgepleit. Niet nu.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van Praag heeft de schijn even veel, zo niet meer, tegen zich. Maar die mag dan wel blijven?
Blind is sowieso schuldig.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gedeelte van de RVC dat er nog was toen Mislintat laten zeggen carte blanche kreeg, heeft al aangekondigd te vertrekken, Van Praag, Blind en Van Wijk zijn na die periode gekomen.
Ik had altijd een beetje de p op hem omdat ik dacht dat hij betrokken was bij dat A,B en C contracten gebeuren van Van Os mid jaren 90 maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Blind is sowieso schuldig.
quote:Op woensdag 17 april 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh?
De sterren.quote:
Keepster van AZ toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef RipCity het volgende:
Keepster van Ajax net live op tv gereanimeerd @ espn
Ziet er niet goed uit
oh excuus. ja kwam er als een gek uit en liep daarna helemaal te shaken op het veld.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keepster van AZ toch?
https://www.nu.nl/voetbal(...)dt-gereanimeerd.html
Ik heb het niet gezien, las alleen dit bericht.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
oh excuus. ja kwam er als een gek uit en liep daarna helemaal te shaken op het veld.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef RipCity het volgende:
Keepster van Ajax net live op tv gereanimeerd @ espn
Ziet er niet goed uit
Ja als je terugspoelt op ESPN kan je het nog zien. ze kwam halverwege eigen helft met gestrekt been uit en Ajax speelster raakte denk ik haar hoofd. Was meteen mis want heel dr benen lagen raar te shaken en niet meer bij bewustzijn. Ambulance en brandweer daarna erbij en ambu op het veld.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, las alleen dit bericht.
Uitzending is ook gestaakt.
Traumaheli schijnt ook onderweg te zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja als je terugspoelt op ESPN kan je het nog zien. ze kwam halverwege eigen helft met gestrekt been uit en Ajax speelster raakte denk ik haar hoofd. Was meteen mis want heel dr benen lagen raar te shaken en niet meer bij bewustzijn. Ambulance en brandweer daarna erbij en ambu op het veld.
Fijn bericht om te lezenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ze is bij kennis met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Het toont mijns inziens van een gebrekkig karakter om het leed van iemand anders te moeten gebruiken om populair te doen.quote:
Wat heeft dit met Ajax te maken? Of heb je het nu over Van Praag?quote:Op zondag 21 april 2024 19:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het toont mijns inziens van een gebrekkig karakter om het leed van iemand anders te moeten gebruiken om populair te doen.
dankjewel vriendquote:Op zondag 21 april 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met de voorsprong van Feyenoord boys!
Hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 22 april 2024 06:14 schreef manny het volgende:
Gaarne beetje duidelijkheid over de voorzitter deze week. Bij voorbaat dank.
Ajaxquote:Op maandag 22 april 2024 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Alle ingrediënten voor nog een rampseizoen zijn in ieder geval aanwezig. Machtstrijd in de bestuurskamer, ophef over bestuursleden, onthoofd technisch gedeelte met posities die al veel te lang weer vacant zijn, een selectie die totaal uit balans is met matige spelers.
Genot.
Maarja goed de gemiddelde leeftijd hebben we nog wel mee. Gelukkig geen batterij uitgerangeerde voetballers ingekocht. Henderson na dan.quote:Op maandag 22 april 2024 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Alle ingrediënten voor nog een rampseizoen zijn in ieder geval aanwezig. Machtstrijd in de bestuurskamer, ophef over bestuursleden, onthoofd technisch gedeelte met posities die al veel te lang weer vacant zijn, een selectie die totaal uit balans is met matige spelers.
Genot.
Ben wel benieuwd hoe dat af gaat lopen met Kroes, hopelijk snel duidelijkheid, mocht hij blijven dan heb je AD en TD wel weer ingevuld.quote:Op maandag 22 april 2024 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Genot.
Ik ga er wel vanuit dat het plan wat Kroes gestart is door gaat, met of zonder hem, zo niet dan is het al te laat.quote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Zet Geelen nou ff als AD interim neer, zet Praag op afstand zodat daar rust is.
Zet de gesprekken door voor een TD (volgens mij had Kroes intern wat namen gedropt)
Ga op zoek met de technische peeps naar een trainer en probeer die in mei aan te stellen.
Dan kan je nog misschien net op tijd zijn om wat aan de selectie te sleutelen.
Koffie drinken. Schorsing opheffen. Aan de slag.quote:
Maar dan heb je geen duidelijkheid aangezien de AFM hem dan over een halfjaar/langer gaat bestraffen/vervolgen voor handel met voorkennis.quote:Op maandag 22 april 2024 14:09 schreef manny het volgende:
[..]
Koffie drinken. Schorsing opheffen. Aan de slag.
Verkeerde topic tongquote:Op maandag 22 april 2024 12:57 schreef tong80 het volgende:
Net weer genoten van Lee Towers. Het zal je grootste muzikale fan maar zijn, naast de held Willie Batenburg natuurlijk.
Kut ja. Alleen echte Feijenoorders posten hier.quote:
Dan heb je een half jaar om daar iets slims voor te bedenken, en je kan vanaf 1 minuut na die kop koffie wel gaan werken aan de toekomst.quote:Op maandag 22 april 2024 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen duidelijkheid aangezien de AFM hem dan over een halfjaar/langer gaat bestraffen/vervolgen voor handel met voorkennis.
Blijkbaar/schijnbaar willen ze dat risico nemen, ik vind het niet verstandig maar de leden dus wel.quote:Op maandag 22 april 2024 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen duidelijkheid aangezien de AFM hem dan over een halfjaar/langer gaat bestraffen/vervolgen voor handel met voorkennis.
Damascus. Bert Jacobs.quote:Op maandag 22 april 2024 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar/schijnbaar willen ze dat risico nemen, ik vind het niet verstandig maar de leden dus wel.
Stel dat hij weer in genade wordt aangenomen heb je dat als een zwaard van Damocles boven je hangen, al ben je dan waarschijnlijk wel een jaar verder.
Je kunt natuurlijk wel een inschatting maken. Hij zal er niet geheel mee wegkomen maar hij gaat de bak ook niet in. Ik neem aan dat hij een boete krijgt, en dat staat het directeurschap van Ajax niet per se in de weg. Je kunt zoveel vertrouwen hebben in de kwaliteiten van de man dat je op de koop toeneemt dat hij geen geheel schoon blazoen heeft. Ik vind daar op zich wel iets voor te zeggen.quote:Op maandag 22 april 2024 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar/schijnbaar willen ze dat risico nemen, ik vind het niet verstandig maar de leden dus wel.
Stel dat hij weer in genade wordt aangenomen heb je dat als een zwaard van Damocles boven je hangen, al ben je dan waarschijnlijk wel een jaar verder.
Hoho, 'beroepsverbod' behoort tot de logischere straffen, dat is juist het hele probleem. Juridische afdeling van Ajax is ook niet gek dat ze meteen hebben gezegd dat die je niet door kan met Kroes, die zien dit ook.quote:Op maandag 22 april 2024 15:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel een inschatting maken. Hij zal er niet geheel mee wegkomen maar hij gaat de bak ook niet in. Ik neem aan dat hij een boete krijgt, en dat staat het directeurschap van Ajax niet per se in de weg. Je kunt zoveel vertrouwen hebben in de kwaliteiten van de man dat je op de koop toeneemt dat hij geen geheel schoon blazoen heeft. Ik vind daar op zich wel iets voor te zeggen.
Is dat zo? ik ben niet zo extreem thuis in die dingen. Als dat zo is dan moet je inderdaad nu nokken met Kroes.quote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoho, beroepsverbod behoort tot de logischere straffen, dat is juist het hele probleem.
AFM kan een zogeheten aanwijzing (wat de facto een verplichting is) aan Ajax geven dat ze niet door kunnen met Kroes. Komt dan ook geen rechter aan te pas, als de AFM zegt dit is handel met voorkennis van Kroes en hij is CEO van Ajax dan krijgt Ajax zeer waarschijnlijk zo'n aanwijzing van de AFM.quote:Op maandag 22 april 2024 15:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat zo? ik ben niet zo extreem thuis in die dingen. Als dat zo is dan moet je inderdaad nu nokken met Kroes.
Dat is allemaal in de woorden van Van Praag, toch?quote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoho, 'beroepsverbod' behoort tot de logischere straffen, dat is juist het hele probleem. Juridische afdeling van Ajax is ook niet gek dat ze meteen hebben gezegd dat die je niet door kan met Kroes, die zien dit ook.
Mss willen ze daar weer tegen Schalke spelen...quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel heel bijzonder dat Mislintat een topfunctie bij Borussia binnenhengelt.
Waarom is dat heel bijzonder?quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen TD maar een verkapte naam voor hoofd van de scouting . In tegenstelling tot hier waar Lambiek hem alles liet doen wat die maar wilde moet die daar verantwoording afleggen aan Kehl en Ricken waarvan de eerste zijn bloed kan drinken.quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij heeft het daar wel goed gedaan, dus waarom zouden ze niet?quote:Op maandag 22 april 2024 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat deze man geen Diamantenauge heeft en niet kan onderhandelen (zie transfer Avila)
Ik mag voor Dortmund hopen dat ze hem geen 100 mio geven om uit geven...quote:Op maandag 22 april 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft het daar wel goed gedaan, dus waarom zouden ze niet?
Zeker als hij niet hoeft te onderhandelen
Al doen ze dat wel, lekker boeiend. Hij kan daar misschien wel goed werk doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik mag voor Dortmund hopen dat ze hem geen 100 mio geven om uit geven...
Hij heeft vast bepaalde kwaliteiten, vooral als scout en als je daar goed mee om weet te gaan als management kan het best werken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik mag voor Dortmund hopen dat ze hem geen 100 mio geven om uit geven...
Dat gebeurde ook bij Overmars toch die verantwoording moest afleggen tegen de rvc toen Ajax nog een goed bestuur had en raad? Voordat Ajax een Alibaba versie werd van Chelsea door geleend geld en teruglopende inkomsten door corona.quote:Op maandag 22 april 2024 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen TD maar een verkapte naam voor hoofd van de scouting . In tegenstelling tot hier waar Lambiek hem alles liet doen wat die maar wilde moet die daar verantwoording afleggen aan Kehl en Ricken waarvan de eerste zijn bloed kan drinken.
Vind ik niet bijzonder. De algemene opvatting in Nederland is juist afwijkend en de riooljournalistiek heeft hem overdreven besmeurd, omdat ie niet bij het kliekje hoort (iets dat bijvoorbeeld ook Ten Hag overkwam, ware het niet dat hij voldoende bescherming kreeg en zijn resultaten uiteindelijk onmiskenbaar waren).quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Oké voltooid vind ik wel wat te complimenteus, wat wel makkelijk vergeten wordt is dat de zomer ervoor ook kut was met dank aan Edwin, maar dat is een voetballer en Ajacied, die worden sneller vergeven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:38 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Vind ik niet bijzonder. De algemene opvatting in Nederland is juist afwijkend en de riooljournalistiek heeft hem overdreven besmeurd, omdat ie niet bij het kliekje hoort (iets dat bijvoorbeeld ook Ten Hag overkwam, ware het niet dat hij voldoende bescherming kreeg en zijn resultaten uiteindelijk onmiskenbaar waren).
Mislintat heeft zijn opdracht oké voltooid. Niet geweldig, maar ook echt niet zo absurd slecht. Hij heeft in zijn rol wat te veel verantwoordelijkheid gekregen, maar hij heeft ook een opmerkelijke opdracht meegekregen in het jaar dat er twee CL plekken te verdelen waren: salarishuis afbouwen en spelers op de groei kopen. En hij heeft een heel slechte keuze gemaakt in het aanstellen van een coach.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oké voltooid vind ik wel wat te complimenteus, wat wel makkelijk vergeten wordt is dat de zomer ervoor ook kut was met dank aan Edwin, maar dat is een voetballer en Ajacied, die worden sneller vergeven.
Bergwijn, Brobbey, Wijndal en Bassey voor 80 miljoen vind ik toch nog wel een andere categorie dan Avila, Forbs, Sutalo, Akpom en Mikautadze voor 80 miljoen. Je hebt middelmaat en je hebt brandhout.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oké voltooid vind ik wel wat te complimenteus, wat wel makkelijk vergeten wordt is dat de zomer ervoor ook kut was met dank aan Edwin, maar dat is een voetballer en Ajacied, die worden sneller vergeven.
Zo'n Forbs zal het nog wel waard blijven maar die Avila zal je op moeten afschrijven en dan bedoel ik meer dan de jaarlijkse afschrijving.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:03 schreef Caland het volgende:
Avila en Forbs voor 30 miljoen gekocht
Ging wel oké
Prins pils viert een feestje.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:11 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom spelen we morgen eigenlijk en niet komend weekend?
Nu denk ik dat die laatste 3 wel waarde hebben en houden, Forbs is homegrown dus dat komt ook nog wel goed tov inkoop, maar het grote verschil met het verleden is dat Ajax van 100 200 maakte en met deze spelers mag je blij zijn als je van 100 120 maakt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bergwijn, Brobbey, Wijndal en Bassey voor 80 miljoen vind ik toch nog wel een andere categorie dan Avila, Forbs, Sutalo, Akpom en Mikautadze voor 80 miljoen. Je hebt middelmaat en je hebt brandhout.
Je moet een juridische afdeling nooit vragen OF er een risico is en wat er kan gebeuren. Dan zit je drie uur later nog te luisteren naar alle mogelijke ellende die er op je afkomt. Daar zijn die mensen voor opgeleid. Je vertelt ze eerst wat je wil en dan hebben ze maar 1 vraag te beantwoorden: HOE dit op de best mogelijke manier kan.quote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoho, 'beroepsverbod' behoort tot de logischere straffen, dat is juist het hele probleem. Juridische afdeling van Ajax is ook niet gek dat ze meteen hebben gezegd dat die je niet door kan met Kroes, die zien dit ook.
Avila vind ik nog steeds de meest bizarre aankoop, bij al die anderen kan je het nog een beetje begrijpen alhoewel bij Sosa en Akpom een verdacht tintje is, maar die knul kan gewoon niet voetballen en er is direct 12 miljoen geboden. Zelfs Overmars was in de war.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Forbs zal het nog wel waard blijven maar die Avila zal je op moeten afschrijven en dan bedoel ik meer dan de jaarlijkse afschrijving.
Duidelijk het nieuws niet gevolgd want van Praag heeft meerdere keren geroepen dat dat juist exact is wat de directie gedaan heeft, vragen of er toch niet een mogelijkheid is, waarop de juridisch afdeling (terecht imo) heeft gezegd dat die er niet is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:16 schreef manny het volgende:
[..]
Je moet een juridische afdeling nooit vragen OF er een risico is en wat er kan gebeuren. Dan zit je drie uur later nog te luisteren naar alle mogelijke ellende die er op je afkomt. Daar zijn die mensen voor opgeleid. Je vertelt ze eerst wat je wil en dan hebben ze maar 1 vraag te beantwoorden: HOE dit op de best mogelijke manier kan.
Dus: we willen door met Kroes en ons aan de wet houden. Doe je werk en vertel ons HOE dit kan.
Of: we willen afscheid nemen van Kroes, maar hebben geen tijd en willen morgen door met een ander. Doe je werk en vertel ons HOE dit kan.
Maar niet dit. Beetje wachten en een vergadering.
Maar of Overmars in deze geheel objectief was is de vraag maar neemt niet weg dat hij ook voor de helft een miskoop was geweest.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Avila vind ik nog steeds de meest bizarre aankoop, bij al die anderen kan je het nog een beetje begrijpen alhoewel bij Sosa en Akpom een verdacht tintje is, maar die knul kan gewoon niet voetballen en er is direct 12 miljoen geboden. Zelfs Overmars was in de war.
Is dat zo? Ook Overmars deed heel veel zelf alleen met een zwakke dekking.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook bij Overmars toch die verantwoording moest afleggen tegen de rvc toen Ajax nog een goed bestuur had en raad? Voordat Ajax een Alibaba versie werd van Chelsea door geleend geld en teruglopende inkomsten door corona.
Los van alle sportieve financiële schade die geleden is natuurlijk door een ongebalanceerd elftal samen te stellen. Nu zijn Feyenoord en PSV wel heel sterk dit jaar maar met honderd miljoen uitgaven moet je altijd wel de CL halen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu denk ik dat die laatste 3 wel waarde hebben en houden, Forbs is homegrown dus dat komt ook nog wel goed tov inkoop, maar het grote verschil met het verleden is dat Ajax van 100 200 maakte en met deze spelers mag je blij zijn als je van 100 120 maakt.
Denk dat uiteindelijke schade wel meevalt maar wat ik net al zei, normaliter creeert Ajax een verdubbeling zo'n beetje van inkoop tov verkoop en dat zit er nu niet in.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van alle sportieve financiële schade die geleden is natuurlijk door een ongebalanceerd elftal samen te stellen. Nu zijn Feyenoord en PSV wel heel sterk dit jaar maar met honderd miljoen uitgaven moet je altijd wel de CL halen.
Denk trouwens dat geen een van de spelers voor veel meer dan zijn oorspronkelijke transfersom weggaat en Avila is een afschrijving.
De schade is denk ik vooral dat je zo'n 10 jaar wordt teruggeworpen in de tijd terwijl de basisvoorwaarden er toch best waren om je in de Europese middenmoot te nestelen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat uiteindelijke schade wel meevalt maar wat ik net al zei, normaliter creeert Ajax een verdubbeling zo'n beetje van inkoop tov verkoop en dat zit er nu niet in.
10 jaar lijkt me wel erg veel, maar we gaan zien wat de zomer brengt en of ze een team neer kunnen zetten wat minimaal 3e wordt en dus weer naar de CL kan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
De schade is denk ik vooral dat je zo'n 10 jaar wordt teruggeworpen in de tijd terwijl de basisvoorwaarden er toch best waren om je in de Europese middenmoot te nestelen.
Is dat wel zo? Aan de recente successen van Feyenoord en Psv is ook geen gedegen jarenlang beleid vooraf gegaan, de puzzelstukjes hoeven maar net toevallig goed te vallen en je doet weer mee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
De schade is denk ik vooral dat je zo'n 10 jaar wordt teruggeworpen in de tijd terwijl de basisvoorwaarden er toch best waren om je in de Europese middenmoot te nestelen.
Nou voor Feyenoord moet er ook nog wel wat water door de Maas stromen wil je je daar definitief melden hoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Aan de recente successen van Feyenoord en Psv is ook geen gedegen jarenlang beleid vooraf gegaan, de puzzelstukjes hoeven maar net toevallig goed te vallen en je doet weer mee.
Denk dat het sowieso heel moeilijk is, de hele PL betaalt al hogere salarissen dan de top van NL, dan heb je ook nog eens de bovenste helft van de andere top 5 competities waar dat ook zo is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou voor Feyenoord moet er ook nog wel wat water door de Maas stromen wil je je daar definitief melden hoor
Precies dit. Dat allemaal gaan die mannetjes dan zeggen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Duidelijk het nieuws niet gevolgd want van Praag heeft meerdere keren geroepen dat dat juist exact is wat de directie gedaan heeft, vragen of er toch niet een mogelijkheid is, waarop de juridisch afdeling (terecht imo) heeft gezegd dat die er niet is.
Daarnaast heeft een juridische afdeling zich aan de wet te houden en aan wettelijke termijnen, jij doet net alsof een juridische afdelingen magisch de wet kan omzeilen, maar dat kan in 99% van de gevallen dus niet. Zeker niet bij beursgenoteerde bedrijven. Uiteindelijk zal iedere nieuwe CEO via een aandeelhoudersvergadering benoemd MOETEN worden en is de wettelijke termijn voor zo'n aandeelhoudersvergadering minimaal 6 weken na aankondiging.
Daarnaast weet ik ook niet hoe je erbij komt dat er morgen opeens een nieuwe CEO zou zijn, was het maar zo makkelijk. Slimme mensen die daarvoor geschikt zijn liggen niet voor het oprapen.
Ik ook niet, die man zat op iets van 7 miljoen pond, die gaat echt niet voor wat zal het zijn bij Ajax 2 miljoen? komen.quote:
Betoverend voetbal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:31 schreef Black-Death het volgende:
Potter, geen idee wat ik daarvan moet vinden.. wie weet er meer over qua speelstijl etc?
Maak je maar niet druk, die komt nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:31 schreef Black-Death het volgende:
Potter, geen idee wat ik daarvan moet vinden.. wie weet er meer over qua speelstijl etc?
En lees ook weer dit:quote:
Wordt gewoon Pascal Janssen dus.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:50 schreef Scorpie het volgende:
Potter is wel het type coach wat we nodig hebben, opbouwtrainer die de tijd moet krijgen.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:50 schreef Scorpie het volgende:
Potter is wel het type coach wat we nodig hebben, opbouwtrainer die de tijd moet krijgen.
Die gaat naar spartak waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt gewoon Pascal Janssen dus.
Inb4: Zou qua karakter dan wel goed passen in de Arena hahahaha.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat naar spartak waarschijnlijk
Ik lees overal tien miljoen maar al met al aardige handel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef Mestreech1990 het volgende:
De eerste elf miljoen voor de renovatie is al binnen.
Ivm Europese wedstrijden wellicht? Misschien hoopte de knvb nog op Nederlandse teams in Europa.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom spelen we morgen al en niet in het weekend?
Volgens mij wegens eventuele CL voor de vrouwen dit weekend. En de midweekse speelronde was er toch al wegens Koningsdagquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom spelen we morgen al en niet in het weekend?
Oh ja, Koningsdag natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij wegens eventuele CL voor de vrouwen dit weekend. En de midweekse speelronde was er toch al wegens Koningsdag
Flink winst maken op een speler die amper indruk maakte, is wel netjes ja. Al kun je ook zeggen dat je hem een serieuze had moeten geven als hij echt zo goed blijktquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lees overal tien miljoen maar al met al aardige handel.
Mjah, er zijn spelers die bij Ajax nooit wat gaan klaarmaken en het ergens anders heel goed doen, maar andersom kan ook. Na Ajax stelt het niets meer voor. Of deze het nou gemaakt had .......quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Flink winst maken op een speler die amper indruk maakte, is wel netjes ja. Al kun je ook zeggen dat je hem een serieuze had moeten geven als hij echt zo goed blijkt
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Flink winst maken op een speler die amper indruk maakte, is wel netjes ja. Al kun je ook zeggen dat je hem een serieuze had moeten geven als hij echt zo goed blijkt
Pff, wat een enorm bedrag aan tekengeld dan toch weerquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ x ]
En van winst is ook geen sprake.
Vrij normaal als een speler zo'n lage clausule heeft.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pff, wat een enorm bedrag aan tekengeld dan toch weer
Vier miljoen is echt belachelijk veel voor die jongen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vrij normaal als een speler zo'n lage clausule heeft.
Nou dan wordt het in ieder geval niet Ten Hag dus.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En lees ook weer dit:
https://www.voetbalprimeu(...)t-kroes-verteld.html
T blijft gokken dus en er zal vast iemand gelijk hebben.
Dat zou toch ook wel heel vreemd zijn ook al ontslaat ManU hem.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:36 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Nou dan wordt het in ieder geval niet Ten Hag dus.
Zou voor zowel Ajax als Ten Hag wel het beste zijn. Denk ook niet dat Ajax een betere trainer zou kunnen halen en ook niet dat Ten Hag een grotere club zou kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:36 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Nou dan wordt het in ieder geval niet Ten Hag dus.
Winst? Dat spelertje levert geen flinke winst op, die winst gaat naar tekengeldquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neem aan dat porto een huursom plus salaris betaald heeft, en nu een transfersom. Dus al met al inderdaad een beetje winst of min of meer gelijk… en hij scheen nogal wat te verdienen, dus die lasten zijn ook weg.quote:Op woensdag 24 april 2024 01:57 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Winst? Dat spelertje levert geen flinke winst op, die winst gaat naar tekengeld
Er is wel winst, maar niet veel en dat is een beetje het verschil met het tijdperk Overmars, die maakte van 100 200 en nu is 100 inkoop 120 verkoop zo'n beetje en dan gaat het niet alleen om deze speler maar over de hele linie.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:32 schreef manny het volgende:
[..]
Neem aan dat porto een huursom plus salaris betaald heeft, en nu een transfersom. Dus al met al inderdaad een beetje winst of min of meer gelijk… en hij scheen nogal wat te verdienen, dus die lasten zijn ook weg.
Die heeft werkelijk niets laten zien in al zijn invalbeurten hoorquote:Op woensdag 24 april 2024 08:58 schreef Black-Death het volgende:
Had ik Conceicao graag een seizoen bij ons op rechtsbuiten gezien..
Tsja wat invalbeurten na minuut 70 als niemand er meer zin in heeftquote:Op woensdag 24 april 2024 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die heeft werkelijk niets laten zien in al zijn invalbeurten hoor
Zo zijn er genoeg voorbeelden van spelers die er niks van bakken bij Ajax maar wel goed kunnen voetballen bij andere clubs. Ook onder trainers die goed presteerden.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja wat invalbeurten na minuut 70 als niemand er meer zin in heeftHad gewoon eens 10x op rij basis moeten staan.
Hij is toch niet voor niets basisspeler bij Porto.
Misschien kan Ten Hag ook Antony weer mee terug nemenquote:Op woensdag 24 april 2024 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo zijn er genoeg voorbeelden van spelers die er niks van bakken bij Ajax maar wel goed kunnen voetballen bij andere clubs. Ook onder trainers die goed presteerden.
Dit is op papier ook van 100 naar 200, bij Overmars hebben we ook maar weinig idee over wat er op de bierviltjes stond aan tekengeld, maar weinig was dat nooit net als de salarissen onder Overmars.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is wel winst, maar niet veel en dat is een beetje het verschil met het tijdperk Overmars, die maakte van 100 200 en nu is 100 inkoop 120 verkoop zo'n beetje en dan gaat het niet alleen om deze speler maar over de hele linie.
Tekengeld valt onder salaris niet onder transfersom, als we op zo'n manier zouden rekenen levert bijna geen enkele speler geld op bij een transfer.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ x ]
En van winst is ook geen sprake.
Ik kan totaal geen inschatting maken van Potter.quote:
Ja, leek op zich best waarschijnlijk. Zou wel heel fijn in het kader van een rustige voorbereiding op het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:56 schreef Black-Death het volgende:
Zie net een reel op Instagram () dat Ajax met plek 5 ook nog een directe groepsfase-plek voor de EL kan krijgen.
Lang verhaal kort; juichen voor Porto (3e worden en/of beker winnen) en Aston Villa (Conf L. winnen en 4e blijven).
19 mei en 26 mei zijn misschien wel hele belangrijke dagen voor AJAXquote:Op woensdag 24 april 2024 10:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, leek op zich best waarschijnlijk. Zou wel heel fijn in het kader van een rustige voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Zijn toch 7 boeken over en 8 films over.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kan totaal geen inschatting maken van Potter.
Klopt maar je kan wel aan Overmars z'n geschiedenis zien hoeveel er overbleef aan transfers, daarom zeg ik ook dat het niet om deze specifieke deal gaat als je het over inkoop vs verkoop hebt.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is op papier ook van 100 naar 200, bij Overmars hebben we ook maar weinig idee over wat er op de bierviltjes stond aan tekengeld, maar weinig was dat nooit net als de salarissen onder Overmars.
[..]
Tekengeld valt onder salaris niet onder transfersom, als we op zo'n manier zouden rekenen levert bijna geen enkele speler geld op bij een transfer.
Ik vraag me trouwens af als je een echte statistische vergelijking zou (kunnen) doen, of er dan een significant verschil is. Vooral vrij weinig data van Overmars' opvolgers, en aangezien aankopen sowieso vaak niet goed uitpakken (ook onder Overmars) moet je iemand eigenlijk over langere tijd beoordelen. In het begin had Overmars ook veel miskopen, al was de verzachtende omstandigheid toen wel dat er ook weinig middelen waren. Dit waren de aankopen in de eerste drie transferperiodes van Overmars (lol):quote:Op woensdag 24 april 2024 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar je kan wel aan Overmars z'n geschiedenis zien hoeveel er overbleef aan transfers, daarom zeg ik ook dat het niet om deze specifieke deal gaat als je het over inkoop vs verkoop hebt.
quote:Zomer 2012
Tobias Sana
Niklas Moisander
Danny Hoesen
Ilan Boccara
Christian Poulsen
Ryan Babel
Lucas Andersen
Winter 2012/2013
Riechedly Bazoer
Dejan Meleg
Isaac Cuenca
Zomer 2013
Nathan Leyder
Anwar El Ghazi
Marvin Honer
Mike van der Hoorn
Ottar Magnus Karlsson
Markus Bay
Lerin Duarte
Chengkuai Wang
Sam Hendriks
Bojan Krkic
Stanislav Lobotka
Dat waren ook andere tijden en uiteraard heb je ook wat geluk en momentum nodig.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af als je een echte statistische vergelijking zou (kunnen) doen, of er dan een significant verschil is. Vooral vrij weinig data van Overmars' opvolgers, en aangezien aankopen sowieso vaak niet goed uitpakken (ook onder Overmars) moet je iemand eigenlijk over langere tijd beoordelen. In het begin had Overmars ook veel miskopen, al was de verzachtende omstandigheid toen wel dat er ook weinig middelen waren. Dit waren de aankopen in de eerste drie transferperiodes van Overmars (lol):
[..]
Grotendeels eens hoor, maar ondanks de beperkte middelen was het in de begintijd van Overmars nog steeds middelmatig. Voor mensen als Duarte en Van der Hoorn werd best veel geld betaald (voor het geld dat Ajax toen had), terwijl allang aangetoond was dat Ajax bijna nooit verder komt door een redelijk goede speler uit de Nederlandse middenmoot / subtop te kopen.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat waren ook andere tijden en uiteraard heb je ook wat geluk en momentum nodig.
Het is ook moeilijk om het over beleid te hebben na 1 transferzomer, daar heb je inderdaad meer tijd voor nodig maar we kunnen toch wel concluderen dat de afgelopen 2 transferzomers verre van gelukkig waren.
Hij werd in de beginperiode ook enorm kort gehouden door de RVC (Van Duivenbode) en Ajax heeft altijd wat meer betaald dan de andere clubs maar ook altijd hoger verkocht dan de andere clubs.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niet per se om op Overmars te haten, maar meer om iets van nuance toe te voegen aan het beeld van Overmars dat nu bestaat.
Nouja exact. Destijds vond ik het al dom beleid om voor Eredivisie-middelmaat te gaan in de prijscategorie 4-5 miljoen euro, dat is eigenlijk gewoon weggegooid geld. Gelukkig veranderden ze dat en toen werd Overmars ook succesvoller.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij werd in de beginperiode ook enorm kort gehouden door de RVC (Van Duivenbode) en Ajax heeft altijd wat meer betaald dan de andere clubs maar ook altijd hoger verkocht dan de andere clubs.
Wat hij goed gedaan heeft is op een gegeven moment eens de gok te wagen door spelers te halen die echt wat toevoegen zoals Ziyech, Blind en Tadic, dat kwam allemaal mooi uit waardoor je ook weer een veel groter bedrag kreeg voor spelers als vd Beek en nog meer van die niet echte hoogvliegers.
Nadeel was zijn manier van werken en daar hebben we nu nog last van al is dat vooral ook een verkeerde inschatting en onderschatting van zijn werk geweest door de andere directieleden en de RVC.
Dit zou wel een daverende verrassing zijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Potter vandaag of morgen al in Amsterdam volgens ESPN.
Dit zou toch wel een stuntje zijn. Zou Henderson er iets mee te maken hebben denk je ?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is de kans dat die vanavond naast Kroes op de tribune zitquote:Op woensdag 24 april 2024 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Groot, volgens deze Engelse journalistquote:Op woensdag 24 april 2024 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is de kans dat die vanavond naast Kroes op de tribune zit
Ja dat vreesde ik al, dit nieuws lijkt me dan vooral onderdeel van het schaakspel.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Groot, volgens deze Engelse journalist
[ twitter ]
#werkenbijdeNOSquote:Potter werd een jaar geleden ontslagen bij Chelsea, waar hij geen potten kon breken.
Excelsior kan er geen reet van.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
excelsior is een gevaarlijke ploeg......ajax moet zich zorgen gaan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Groot, volgens deze Engelse journalist
[ twitter ]
Mss dat ie zich nog bedenkt na weer een wanvertoning?quote:Op woensdag 24 april 2024 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij schijnt er echt te zijn. Zou wel een stunt zijn.
Dit is verschrikkelijk om te zien maar alsnog minder slecht dan 9/10 wedstrijden dit seizoenquote:Op woensdag 24 april 2024 21:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mss dat ie zich nog bedenkt na weer een wanvertoning?
Dit jaquote:Op woensdag 24 april 2024 21:38 schreef TornadoDK het volgende:
Rood wel heel overdreven hoor...
Wel mokerdom
Overdreven, volledig terecht!!quote:Op woensdag 24 april 2024 21:38 schreef TornadoDK het volgende:
Rood wel heel overdreven hoor...
Wel mokerdom
Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:35 schreef Black-Death het volgende:
Gassie gaat wel erg makkelijk liggen trouwens. Maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |