abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 25 november 2025 @ 18:01:27 #276
441859 crew  Lenny77
pi_219342331
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dus eigenlijk is het daten voor veelverdieners :+
Ja nou nee, maar ik kan mij voorstellen dat gratis meer volk aantrekt voor de fun dan iets waar je voor moet betalen?
Is een beetje zoals dat Breeze wat ze hier vermelden? Je weet dat het je wat gaat kosten dus je gaat wat kritischer kiezen ipv sleepnetten?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 november 2025 @ 18:08:13 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219342359
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 18:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja nou nee, maar ik kan mij voorstellen dat gratis meer volk aantrekt voor de fun dan iets waar je voor moet betalen?
Is een beetje zoals dat Breeze wat ze hier vermelden? Je weet dat het je wat gaat kosten dus je gaat wat kritischer kiezen ipv sleepnetten?
Het was ook een grapje :)

Ergens heb je wel gelijk denk ik. Maar ook sites welke gratis zijn vind je serieuze mensen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219344336
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik niet, vind het een heel vreemd concept dat het alleen voor hogeropgeleiden is, ben zelf wel hogeropgeleid maar dat betekent echt niet dat ik alleen daar op kan vallen
Parship is toch helemaal niet gericht op theoretisch opgeleiden? Volgens mij ben jij in de war met e-matching.nl. Die laatste website heb ik overigens wel gebruikt.
pi_219346176
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:32 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Parship is toch helemaal niet gericht op theoretisch opgeleiden? Volgens mij ben jij in de war met e-matching.nl. Die laatste website heb ik overigens wel gebruikt.
Google anders even op Parship
pi_219346573
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:09 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Google anders even op Parship
Waarom zou ik daarvoor moeten Googlen, als ik de website zelf kan bezoeken? Zo moeilijk is die niet te vinden. In hun reclames ligt de focus niet op opleidingsniveau, maar op het vinden van mensen die écht bij je passen. In plaats van jouw agressieve reactie, had je ook kunnen zeggen. "Nee, Parship doet dat ook." Prima. Ik heb niet de ervaring dat (veel) geld betalen voor een datingsite leidt to meer of betere matches. Volgens mij is dat ook jouw ervaring of premisse.
  woensdag 26 november 2025 @ 11:23:06 #281
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219347036
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar ook sites welke gratis zijn vind je serieuze mensen.
Kijk naar FOK!, vol met serieuze, doordachte en intellectuele mensen waarvan je hun woord als waarheid aanneemt.

En er valt genoeg te neuken hier natuurlijk
Le Diable
pi_219348903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:10 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Waarom zou ik daarvoor moeten Googlen, als ik de website zelf kan bezoeken? Zo moeilijk is die niet te vinden. In hun reclames ligt de focus niet op opleidingsniveau, maar op het vinden van mensen die écht bij je passen. In plaats van jouw agressieve reactie, had je ook kunnen zeggen. "Nee, Parship doet dat ook." Prima. Ik heb niet de ervaring dat (veel) geld betalen voor een datingsite leidt to meer of betere matches. Volgens mij is dat ook jouw ervaring of premisse.
Als je Parship bij Google had ingetikt, dan had je het antwoord op je eigen vraag geweten. Was trouwens niet agressief bedoeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')