abonnement Unibet Coolblue
pi_213215167
Welkom in het datingsites/appstopic!

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?

Date gevonden? *; Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #241 - Met Kerst moet niemand alleen zijn O+

[ Bericht 5% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 16-04-2024 19:50:19 ]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 20:03:01 #2
382129 crew  Donna
pi_213221263
Succes allemaal! O+
  maandag 15 april 2024 @ 20:11:17 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_213221487
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in het datingsites/appstopic!

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?

Date gevonden? *; Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #236 -
R&P / Het Datingtopic #241 - Met Kerst moet niemand alleen zijn O+ is het nieuwste topic ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213222442
Nou ja ik date al 12 jaar ofzo niet meer. Maar van wat me bijstaat vond ik het wel belangrijk dat ik juist niet een te goede foto plaatste. Dan kan het alleen maar tegenvallen voor de ander. Heb ik wel mijn date maar als je daarna niks hebt dan heeft het nog geen echt nut zoals ik ernaar keek. Dus gewoon een normale realistische foto naar mijn idee ook al is dat misschien niet het fijnste om te doen
pi_213222471
quote:
Met mijn OP nog, uit 2022 :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213223366
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Met mijn OP nog, uit 2022 :D
Ehm, de bedoeling is dat de huidige OP, van dit topic dan aangepast wordt hè? :+
Jij bent hier de TS :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213223377
quote:
3s.gif Op maandag 15 april 2024 22:52 schreef Sally het volgende:

[..]
Ehm, de bedoeling is dat de huidige OP, van dit topic dan aangepast wordt hè? :+
Jij bent hier de TS :P
Als ik er zin in heb :6
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213223465
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2024 22:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als ik er zin in heb :6
Owkay, owkay.

Dacht dat je het niet begreep. Hoe kon ik anders denken!

:+
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213223480
quote:
16s.gif Op maandag 15 april 2024 23:04 schreef Sally het volgende:

[..]
Owkay, owkay.

Dacht dat je het niet begreep. Hoe kon ik anders denken!

:+
Zal jou eens anders...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213223484
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2024 23:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zal jou eens anders...
Ey, daten we via de app(s) dan?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213223509
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2024 23:07 schreef Sally het volgende:

[..]
Ey, daten we via de app(s) dan?
Dat is wel anders...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213223523
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is wel anders...
Ik bedoel maar.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213223761
Weggehaald omdat eigenlijk volstrekt onnodig. Gelieven ook quote weg te halen.

[ Bericht 49% gewijzigd door MCMXC op 17-04-2024 12:33:21 ]
pi_213225378
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 23:52 schreef MCMXC het volgende:
Ik was tot recent met iemand samen. Kende haar sinds 2018 maar ze had altijd relaties. Op een gegeven moment kreeg ze wat gedoe met haar toenmalige vriend en vlak voor die tijd begonnen wij weer te praten. Op een gegeven moment kwamen er gevoelens bij en tot 2 weken geleden was het mijn vriendin. Relatie duurde 5 maanden.
Doe de rest even in een spoiler want het is voor sommigen misschien veel tekst

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vraag ik mij af. Wat gaat er in zo'n persoon haar hoofd om dat je zo makkelijk en snel van iemand kan afstappen? En wat kan IK er aan doen om dit voor mezelf makkelijker te maken en er beter van te worden? Had ik dingen anders kunnen aanpakken? Had ik dingen anders moeten doen? Wat is er hier vanuit mijn kant fout gegaan? Was hetgeen waar ik zo onzeker over was, en mijn onderbuikgevoel juist over was dan niet goed om zo uit te vergroten?
Moet je dit nu echt overal posten?
  dinsdag 16 april 2024 @ 17:57:56 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_213229569
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 23:52 schreef MCMXC het volgende:
Ik was tot recent met iemand samen. Kende haar sinds 2018 maar ze had altijd relaties. Op een gegeven moment kreeg ze wat gedoe met haar toenmalige vriend en vlak voor die tijd begonnen wij weer te praten. Op een gegeven moment kwamen er gevoelens bij en tot 2 weken geleden was het mijn vriendin. Relatie duurde 5 maanden.
Doe de rest even in een spoiler want het is voor sommigen misschien veel tekst

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vraag ik mij af. Wat gaat er in zo'n persoon haar hoofd om dat je zo makkelijk en snel van iemand kan afstappen? En wat kan IK er aan doen om dit voor mezelf makkelijker te maken en er beter van te worden? Had ik dingen anders kunnen aanpakken? Had ik dingen anders moeten doen? Wat is er hier vanuit mijn kant fout gegaan? Was hetgeen waar ik zo onzeker over was, en mijn onderbuikgevoel juist over was dan niet goed om zo uit te vergroten?
Vervelend voor je. Welke datingapp ga je nu gebruiken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 april 2024 @ 18:09:52 #16
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_213229692
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 23:52 schreef MCMXC het volgende:
Ik was tot recent met iemand samen. Kende haar sinds 2018 maar ze had altijd relaties. Op een gegeven moment kreeg ze wat gedoe met haar toenmalige vriend en vlak voor die tijd begonnen wij weer te praten. Op een gegeven moment kwamen er gevoelens bij en tot 2 weken geleden was het mijn vriendin. Relatie duurde 5 maanden.
Doe de rest even in een spoiler want het is voor sommigen misschien veel tekst

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vraag ik mij af. Wat gaat er in zo'n persoon haar hoofd om dat je zo makkelijk en snel van iemand kan afstappen? En wat kan IK er aan doen om dit voor mezelf makkelijker te maken en er beter van te worden? Had ik dingen anders kunnen aanpakken? Had ik dingen anders moeten doen? Wat is er hier vanuit mijn kant fout gegaan? Was hetgeen waar ik zo onzeker over was, en mijn onderbuikgevoel juist over was dan niet goed om zo uit te vergroten?
Ze had altijd relatieS begin je al mee. Misschien een type wat van de een naar de ander hopt zonder na te denken over wat haar eigen aandeel is in een relatie.
Zou lekker verder gaan met m’n leven, ze komt niet echt betrouwbaar over.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213229707
Het nieuwe topic staat hier:

R&P / Lastige situatie met ex. Zat ik hier fout?

Want in dit topic is het niet echt ontopic ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213230675
OP aangepast.

Dank voor de heads-up Sally :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213231120
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
OP aangepast.

Dank voor de heads-up Sally :*
Graag gedaan, en in nood had een mod het nog kunnen doen.

Plus dank ook voor de link aan:
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 17 april 2024 @ 09:15:06 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_213234579
Maarja, wel ontopic: Ik ben nog steeds hartstikke blij met mijn kerel die ik via e-matching heb leren kennen :)

En ik ben dus juist van de 'doe maar zo snel mogelijk iets drinken, want in het echt iemand spreken is totaal anders dan op de chat'
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213235309
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:15 schreef Troel het volgende:
Maarja, wel ontopic: Ik ben nog steeds hartstikke blij met mijn kerel die ik via e-matching heb leren kennen :)

En ik ben dus juist van de 'doe maar zo snel mogelijk iets drinken, want in het echt iemand spreken is totaal anders dan op de chat'
Hadden meer vrouwen dat idee maar :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213235724
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:15 schreef Troel het volgende:
Maarja, wel ontopic: Ik ben nog steeds hartstikke blij met mijn kerel die ik via e-matching heb leren kennen :)

En ik ben dus juist van de 'doe maar zo snel mogelijk iets drinken, want in het echt iemand spreken is totaal anders dan op de chat'
Als ik dat doe heb ik elke week 3 dates en kerels die in mn broekje willen eindigen. Denk dat dat echt persoon/leeftijdsafhankelijk is.
  woensdag 17 april 2024 @ 11:50:28 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_213235831
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 11:38 schreef Puala het volgende:

[..]
Als ik dat doe heb ik elke week 3 dates en kerels die in mn broekje willen eindigen. Denk dat dat echt persoon/leeftijdsafhankelijk is.
Ow wow, dat had ik bij e-matching totaal niet. Bij Lexa en alle andere shit die ik geprobeerd heb wel. Maar dat kan heel goed leeftijdsafhankelijk zijn en misschien ook nog wel de plek in het land?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213235839
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2024 11:50 schreef Troel het volgende:

[..]
Ow wow, dat had ik bij e-matching totaal niet. Bij Lexa en alle andere shit die ik geprobeerd heb wel.
Ja ik gebruik geen e-matching, maar ik ben echt het type dat graag een week of 10 dagen wat contact heeft vooraf ipv direct afspreken. Daarmee filter ik t meeste wat toch niet gaat klikken er wel uit. En als soms sneller afspreken goed voelt of ter sprak komt bel ik een keertje, levert vaak ook wel goeie informatie op.
pi_213235997
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 11:38 schreef Puala het volgende:

[..]
Als ik dat doe heb ik elke week 3 dates en kerels die in mn broekje willen eindigen. Denk dat dat echt persoon/leeftijdsafhankelijk is.
En ergens had ik dit ook wel verwacht. Al denk ik dat het vooral de mannen zijn die dit doen. Heb nog niet eerder meegemaakt dat een vrouw dat probeerde :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 17 april 2024 @ 12:16:24 #26
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213236100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 11:38 schreef Puala het volgende:

[..]
Als ik dat doe heb ik elke week 3 dates en kerels die in mn broekje willen eindigen. Denk dat dat echt persoon/leeftijdsafhankelijk is.
Pleonasme
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213237953
In 2020 mijn vriendin op tinder ontmoet waar ze een profiel had aangemaakt omdat ze zich tijdens de lockdown verveelde. Nog steeds samen :Y

Is dat een succesverhaal? Daarvoor was mijn langste relatie ongeveer 9 maanden (van mijn 18e tot mijn 47e zeg maar) :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_213238057
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 11:51 schreef Puala het volgende:

[..]
Ja ik gebruik geen e-matching, maar ik ben echt het type dat graag een week of 10 dagen wat contact heeft vooraf ipv direct afspreken. Daarmee filter ik t meeste wat toch niet gaat klikken er wel uit. En als soms sneller afspreken goed voelt of ter sprak komt bel ik een keertje, levert vaak ook wel goeie informatie op.
Dat vind ik wel een vreemde. Je filtert in feite of iemand app-vaardig in contact is of niet. Hoe filter je dat dan? Dat het na een paar dagen doodbloed?

Persoonlijk zou ik dan wel passen. App contact vind ik persoonlijk een kriem en heb er echt een hekel aan. Face to face komen mensen echt totaal anders over.
pi_213238077
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 15:05 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Dat vind ik wel een vreemde. Je filtert in feite of iemand app-vaardig in contact is of niet. Hoe filter je dat dan? Dat het na een paar dagen doodbloed?

Persoonlijk zou ik dan wel passen. App contact vind ik persoonlijk een kriem en heb er echt een hekel aan. Face to face komen mensen echt totaal anders over.
En als ik whatsapp nou wel een belangrijk communicatiemiddel vind en het een afknapper vind als iemand dat een kriem vind en er een hekel aan heeft? Moet ik dan iemand ontmoeten waarvan ik weet dat hij kenmerken heeft die ik onprettig vind?
pi_213238312
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 15:06 schreef Puala het volgende:

[..]
En als ik whatsapp nou wel een belangrijk communicatiemiddel vind en het een afknapper vind als iemand dat een kriem vind en er een hekel aan heeft? Moet ik dan iemand ontmoeten waarvan ik weet dat hij kenmerken heeft die ik onprettig vind?
Niets moet! Maar inderdaad, als je de behoefte hebt om gehele verhalen via de app te sturen, snap ik t wel. Ik ben dan meer iemand die de voorkeur heeft aan bellen voordat een meet plaats vindt.
pi_213243948
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 15:06 schreef Puala het volgende:

[..]
En als ik whatsapp nou wel een belangrijk communicatiemiddel vind en het een afknapper vind als iemand dat een kriem vind en er een hekel aan heeft? Moet ik dan iemand ontmoeten waarvan ik weet dat hij kenmerken heeft die ik onprettig vind?
Dat ligt er een beetje aan wat jij verstaat onder een prettig communicatiemiddel. Als dat betekent dat ik de hele dag door me via de app moet verantwoorden, het gezeik is als ik niet binnen 2 minuten reageer, er commentaar komt als "je was online, maar reageert niet" of je verwacht dat ik elke avond uren ga appen, dan is het snel klaar.

Ik vind het handig voor dingen tussendoor. Maar als ik echt even iets wil bespreken, dan liever bellen of face to face.
pi_213243991
Lekker topic dit. Ik ga wel weer :Y
pi_213244133
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 23:18 schreef Puala het volgende:
Lekker topic dit. Ik ga wel weer :Y
Ik ben het met je eens hoor, eerst maar eens wat geklets in schrijfsels uitwisselen.
En je kan ook nog bellen, én videobellen met WhatsApp.

En nee, ik zit ook niet om de twee minuten te kijken of te wachten op een reactie; iedereen heeft wel een gewoon leven toch? ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213244159
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 23:18 schreef Puala het volgende:
Lekker topic dit. Ik ga wel weer :Y
Want?

Dat soort dingen gebeuren niet?
pi_213245233
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 23:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat ligt er een beetje aan wat jij verstaat onder een prettig communicatiemiddel. Als dat betekent dat ik de hele dag door me via de app moet verantwoorden, het gezeik is als ik niet binnen 2 minuten reageer, er commentaar komt als "je was online, maar reageert niet" of je verwacht dat ik elke avond uren ga appen, dan is het snel klaar.

Ik vind het handig voor dingen tussendoor. Maar als ik echt even iets wil bespreken, dan liever bellen of face to face.
Ja, ook zoiets. Meteen verplicht voelen om ergens op te antwoorden. Nee, bel dan ff... Of vrouwen waarbij social media erg belangrijk is.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 23:35 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens hoor, eerst maar eens wat geklets in schrijfsels uitwisselen.
En je kan ook nog bellen, én videobellen met WhatsApp.

En nee, ik zit ook niet om de twee minuten te kijken of te wachten op een reactie; iedereen heeft wel een gewoon leven toch? ;)
Er zijn helaas mensen die on-line zo ongeduldig als de pest zijn, maar face to face erg relaxed. Geen idee waarom dat zo is, maar ik vind dat dik irritant. Vandaar, mocht ik een match hebben, probeer ik na een dag of 2/3 telefonisch contact te hebben. Helaas is er een groeiende groep die belvrees heeft.
  donderdag 18 april 2024 @ 08:24:18 #36
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213245312
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 23:18 schreef Puala het volgende:
Lekker topic dit. Ik ga wel weer :Y
Zo jammer, ik wilde je net naar rechts swipen
Le Diable
  donderdag 18 april 2024 @ 20:33:19 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_213252504
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 08:24 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Zo jammer, ik wilde je net naar rechts swipen
Is rechts nou positief of negatief? :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 18 april 2024 @ 20:50:00 #38
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213252720
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2024 20:33 schreef Troel het volgende:

[..]
Is rechts nou positief of negatief? :@
Dat betekent: kom maar hier, schatje :9
Le Diable
pi_213253890
Wordt ook alweer jaartje ouder. Ik dacht mensen zullen wel wat serieuzer zijn, maar nee, datingapps zijn en blijven gewoon kut.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 9 juni 2024 @ 11:40:58 #40
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_213844279
Ik (35yo) door de jaren heen veel dates gehad waarvan de meeste gezellig waren, maar toch nooit iets serieus uit voort gekomen. Merk dat ik een beetje datingsite moe ben geworden en ik liever iemand in het 'echt' ontmoet, probleem is waar? Mijn sociale cirkel is tegenwoordig vrij klein en buiten wat drinken ergens zit er weinig in. Ik woon in een dorp van circa 40k inwoners, de dames ken ik ondertussen wel maar er loopt nou niet echt iets tussen waarvan ik denk wow!.

Hebben jullie enig idee waar ik vrouwen tegen kan komen?
pi_213844366
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 11:40 schreef Ciclon het volgende:
Ik (35yo) door de jaren heen veel dates gehad waarvan de meeste gezellig waren, maar toch nooit iets serieus uit voort gekomen. Merk dat ik een beetje datingsite moe ben geworden en ik liever iemand in het 'echt' ontmoet, probleem is waar? Mijn sociale cirkel is tegenwoordig vrij klein en buiten wat drinken ergens zit er weinig in. Ik woon in een dorp van circa 40k inwoners, de dames ken ik ondertussen wel maar er loopt nou niet echt iets tussen waarvan ik denk wow!.

Hebben jullie enig idee waar ik vrouwen tegen kan komen?
Most g'woon eem noar buut'n goan, mien jong!
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
  zondag 9 juni 2024 @ 11:50:26 #42
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_213844435
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 11:47 schreef TonyMalony het volgende:

[..]
Most g'woon eem noar buut'n goan, mien jong!
Ja waar buiten?
  zondag 9 juni 2024 @ 11:56:00 #43
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_213844532
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 11:50 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ja waar buiten?
Buiten je dorpsgrenzen?
I'm a weirdo. What the hell am I doing here? ....🎶
Mooi gedicht
Lofzang
  zondag 9 juni 2024 @ 12:04:57 #44
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213844643
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 11:40 schreef Ciclon het volgende:
Hebben jullie enig idee waar ik vrouwen tegen kan komen?
Op FOK! natuurlijk, nature's finest :9~

Strooi gewoon wat met dm's her en der en je bent zo binnen ^O^
Le Diable
pi_213845716
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 11:40 schreef Ciclon het volgende:
Ik (35yo) door de jaren heen veel dates gehad waarvan de meeste gezellig waren, maar toch nooit iets serieus uit voort gekomen. Merk dat ik een beetje datingsite moe ben geworden en ik liever iemand in het 'echt' ontmoet, probleem is waar? Mijn sociale cirkel is tegenwoordig vrij klein en buiten wat drinken ergens zit er weinig in. Ik woon in een dorp van circa 40k inwoners, de dames ken ik ondertussen wel maar er loopt nou niet echt iets tussen waarvan ik denk wow!.

Hebben jullie enig idee waar ik vrouwen tegen kan komen?
Het schijnt dat er regelmatig vrouwen gesignaleerd zijn op openbare plaatsen zoals de supermarkt, de sportschool, zomaar in een park, de kapper en zelfs in de horeca.
Sicker than your average.
pi_213845731
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 13:38 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Het schijnt dat er regelmatig vrouwen gesignaleerd zijn op openbare plaatsen zoals de supermarkt, de sportschool, zomaar in een park, de kapper en zelfs in de horeca.
en wat doe je als je daar een knap juffie ziet?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_213845761
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 13:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
en wat doe je als je daar een knap juffie ziet?
Grab her by the pussy! :Y
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
  zondag 9 juni 2024 @ 15:11:31 #48
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_213846460
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Buiten je dorpsgrenzen?
Ja ok, maar dan moet ik wel een reden hebben om daar te zijn. Ik ga regelmatig naar een stad in de buurt toe met vrienden of collega;'s, maar toch lastig contact maken met vrouwen.
pi_213846570
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 15:11 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ja ok, maar dan moet ik wel een reden hebben om daar te zijn. Ik ga regelmatig naar een stad in de buurt toe met vrienden of collega;'s, maar toch lastig contact maken met vrouwen.
Wat vind je leuk om te doen? Met andere woorden ga iets sociaals doen waar jij blij van wordt. Is dat hardlopen, ga bij een hardloopgroep ofzo, ik noem maar wat :P
  zondag 9 juni 2024 @ 18:57:36 #50
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213848485
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 15:11 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ja ok, maar dan moet ik wel een reden hebben om daar te zijn. Ik ga regelmatig naar een stad in de buurt toe met vrienden of collega;'s, maar toch lastig contact maken met vrouwen.
Voldoe je wel aan het plaatje waar vrouwen naar zoek zijn (knap, hoog opgeleid, rijk)? De meeste vrouwen zullen het niet toegeven, maar dat is toch echt wel de top drie. Op een gegeven moment nemen ze wel genoegen met minder, maar alleen wanneer ze ouder worden en dreigen over te blijven. Dat zie je best vaak; een mooie vrouw met een kneus van een vent ernaast. Dan weet je al wel waarop deze vent is geselecteerd. Maar boeien, beiden dan toch (een soort van) gelukkig.
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')