Heeft dat met Rule 34 te maken?quote:
Kun je ook gewoon 'niet zo goed zeggen'?quote:Op zondag 14 april 2024 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou was de eerste helft ook wel razende apenaids
https://nl.wiktionary.org/wiki/Bestand:nl-apenaids.oggquote:Op zondag 14 april 2024 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou was de eerste helft ook wel razende apenaids
Beschrijf maar dan.quote:Op zondag 14 april 2024 18:10 schreef GGMM het volgende:
Woorden kunnen beschrijven hoezeer ik die megafoonmongool haat
Doe eens dan.quote:Op zondag 14 april 2024 18:10 schreef GGMM het volgende:
Woorden kunnen beschrijven hoezeer ik die megafoonmongool haat
En je zegt net van welquote:Op zondag 14 april 2024 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kán dus niet
Maar op een schaal van 1 tot 10, 12.
Gaat Iran dan eindelijk kernbommen gooien?quote:Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh morgen weer code geel.
Dat wordt weer vechten voor het leven.
als israel nog een keer aanvalt zie ik dat wel tot een mogelijkheid .....quote:Op zondag 14 april 2024 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat Iran dan eindelijk kernbommen gooien?
Nee, Rusland. Die gaan hun papier maché raketten van de parade inzetten.quote:Op zondag 14 april 2024 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat Iran dan eindelijk kernbommen gooien?
hij struikelde gewoonquote:Op zondag 14 april 2024 18:19 schreef GGMM het volgende:
Als hij niet geraakt wordt moet je geel geven
Ben je er wel weer bij als we tegen de Duitsers moeten?quote:Op zondag 14 april 2024 18:18 schreef GGMM het volgende:
Ik sla deze oorlog even over. Ik lees later de samenvatting wel.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 14 april 2024 18:19 schreef GGMM het volgende:
Als hij niet geraakt wordt moet je geel geven
Zeker. Ik heb al een boekenkast aangeschaftquote:Op zondag 14 april 2024 18:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben je er wel weer bij als we tegen de Duitsers moeten?
Grappig hoe ze jullie nu al 4 jaar in angst weten te houden met elk jaar een nieuw fake verhaalquote:Op zondag 14 april 2024 18:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben je er wel weer bij als we tegen de Duitsers moeten?
Met de verzamelbundel van Herm als geheime deurknop?quote:Op zondag 14 april 2024 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb al een boekenkast aangeschaft
quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Grappig hoe ze jullie nu al 4 jaar in angst weten te houden met elk jaar een nieuw fake verhaal
Valt niet op in een tiny house.quote:Op zondag 14 april 2024 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb al een boekenkast aangeschaft
Zijn de Duitsers al binnen?quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Grappig hoe ze jullie nu al 4 jaar in angst weten te houden met elk jaar een nieuw fake verhaal
Zeker.quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met de verzamelbundel van Herm als geheime deurknop?
Die zijn nooit vertrokkenquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zijn de Duitsers al binnen?
Alsof Twente jullie anders nog had ingehaaldquote:Op zondag 14 april 2024 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is uiteindelijk gunstig voor Feyenoord, René
Zo zie je maar dat de liefde voor PSV voor geen enkele speler bestaat.quote:
Kundige user, heeft kijk op het spelletje.quote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef RamboDirk het volgende:
Steven Bergwijn wordt mijn one to watch tijdens Twente-Ajax. Fijn ventje, kan wel wat, goede mentaliteit.
GomesGodquote:Op zondag 14 april 2024 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de liefde voor PSV voor geen enkele speler bestaat.
Dat je daar nog altijd intrapt!
Nee maar nu gaan die laatste potjes officieel echt nergens meer overquote:Op zondag 14 april 2024 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof Twente jullie anders nog had ingehaald
Leuke draai, maar nee
Uiteraard.quote:Op zondag 14 april 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
@:coco geef jij @:tweedeklum nog even gelijk straks?
Vandaar dat echte PSvers altijd terugkeren naar Eindhovenquote:Op zondag 14 april 2024 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de liefde voor PSV voor geen enkele speler bestaat.
Dat je daar nog altijd intrapt!
Wat is de leukste act?quote:Op zondag 14 april 2024 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit één van je minder leuke acts (en de rest is ook niet superleuk ofzo)
PSV wordt kampioen. Leuk hè.quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die zijn heel afhankelijk van de invulling
Huilen is voor jou te laatquote:Op zondag 14 april 2024 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Sterker nog, dit heb ik voorspeld voor het seizoen.
Als je iets voorspelt kan het je nog steeds pijn doenquote:Op zondag 14 april 2024 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Sterker nog, dit heb ik voorspeld voor het seizoen.
Oh.quote:Op zondag 14 april 2024 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je iets voorspelt kan het je nog steeds pijn doen
Geen heel sterk argument dit
Als je dat zegt geloof ik jequote:Op zondag 14 april 2024 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Dan doet het gewoon niet zoveel pijn.
Ik reageerde toevallig op dombo, meer niet.quote:Op zondag 14 april 2024 18:38 schreef fetX het volgende:
@:ggmm is druk met de Feyenoorders.
Ik wilde zeggen ‘vandaag’ maar het is eigenlijk altijd al zo. Erg mooi.
Ajacied @dombo heult mee.quote:Op zondag 14 april 2024 18:38 schreef fetX het volgende:
@:ggmm is druk met de Feyenoorders.
Ik wilde zeggen ‘vandaag’ maar het is eigenlijk altijd al zo. Erg mooi.
En net zoals alles in zijn leven mislukt het.quote:Op zondag 14 april 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Zipportal probeert weer wat.
Verzoek afgekeurd.quote:Op zondag 14 april 2024 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik reageerde toevallig op dombo, meer niet.
Het ging me meer om het inhoudelijke argument dan om de stelling.
Graag je post terugnemen.
Hier sluit ik mij maar bij aan.quote:Op zondag 14 april 2024 18:42 schreef fetX het volgende:
We feliciteren Ajax met deze zeldzame overwinning
Twente verkoopt principieel niks aan Russen.quote:Op zondag 14 april 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we als Eredivisie dat voorronde CL ticket niet gewoon verkopen voor een mooi bedrag aan een Russische club.
Welke?quote:Op zondag 14 april 2024 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco is nog trots op die voorspelling
Nou op zoveel voorspellingen van mij ben je nu ook weer niet trots hoor.quote:
Oh, ik ben trots op je.quote:Op zondag 14 april 2024 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou op zoveel voorspellingen van mij ben je nu ook weer niet trots hoor.
Maar goed, dat ik PSV voorspelde als kampioen.
quote:Op zondag 14 april 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh.
Het viel allemaal wel mee dus. Misschien doet het dan toch pijn
Kanonne wat een lelijk gifje.quote:
Alleen een directe rode kaart, geloof ik, 2x geel nietquote:Op zondag 14 april 2024 20:49 schreef jigggy het volgende:
Rare regel dat je kaarten de beker in mee neemt
Weet je dat zeker? Dus hoedenmakers staat niet op scherp nu?quote:Op zondag 14 april 2024 20:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen een directe rode kaart, geloof ik, 2x geel niet
Het klopt hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 20:50 schreef jigggy het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Dus hoedenmakers staat niet op scherp nu?
Dat is al eeuwen zo Hansquote:Op zondag 14 april 2024 20:50 schreef jigggy het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Dus hoedenmakers staat niet op scherp nu?
Godenquote:Op zondag 14 april 2024 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
Nijmegen Eendracht Combinatie laat ons nog een keer juichen!
Ja,ik heb hier onlangs een klb toppa over geopendquote:Op zondag 14 april 2024 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Is die tattoo in het gezicht bij crimineel Bergwijn nieuw? Ik heb hier een mening over.
Kijk nooit in KLB.quote:Op zondag 14 april 2024 22:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja,ik heb hier onlangs een klb toppa over geopend
In dat filmpje zit vast 2007. Daar durf ik niet naar te kijken. Trauma.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hebben jullie ook zo’n zin in de ONVERGETELIJKE APOTHEOSE @:ggmm @:alaphilippe_
PSV en Feyenoord spelen niet gelijktijdig dus met die echte spanning zal het wel weer meevallen. Maar ESPN kan weer een hypefilmpje maken.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Welhaast de enige apotheose die ertoe doet, is dequote:Op woensdag 24 april 2024 11:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Daar heb ik zo ongelofelijk veel zin inquote:Op woensdag 24 april 2024 13:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welhaast de enige apotheose die ertoe doet, is denacompetitie
.
Vergeleken bij de sof van vorig jaar heb ik er veel vertrouwen in dat het dit seizoen hemels genot wordt. Net geen bloed aan de palen, maar met FC Dordrecht een interessante outsider en veel Eredivisie-waardige ploegen die gaan meedoen.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb ik zo ongelofelijk veel zin in
ADO - Excelsior was toen zo'n spektakelstuk.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welhaast de enige apotheose die ertoe doet, is denacompetitie
.
Qua totaalpakket wel de bizarste wedstrijd sinds corona. Dat ADO maar één of twee wedstrijden zonder publiek heeft hoeven spelen, blijft bizar met het halve stadion op de boarding en het carpetbomben van het uitvak.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ADO - Excelsior was toen zo'n spektakelstuk.
Vorig jaar dacht ik echt dat Willem II met 2 vingers in de neus die NC ging winnen. Die 2 potjes tegen VVV waren toen wel ultiem genot.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vergeleken bij de sof van vorig jaar heb ik er veel vertrouwen in dat het dit seizoen hemels genot wordt. Net geen bloed aan de palen, maar met FC Dordrecht een interessante outsider en veel Eredivisie-waardige ploegen die gaan meedoen.
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In dat filmpje zit vast 2007. Daar durf ik niet naar te kijken. Trauma.
Ohquote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Van Bergen is wel snel.
Dat is het ook verder vanavond.
quote:Op woensdag 24 april 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik denk dat Potter alweer naar huis is, na twintig exemplarische minuten vol goede bedoelingen.
Hoe komt het trouwens dat nu wel rood+penalty wordt gegeven?quote:Op woensdag 24 april 2024 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
VAR wil wel heel graag zijn stempel op de wedstrijd drukken. Met gewoon pingel was er niemand die er over klaagt
Eyong Tarka Enohquote:Op woensdag 24 april 2024 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Misschien krijgen we een Eyong Enoh-effect. Die was ook goed in rode kaarten pakken, waarna Ajax miraculeus beter ging voetballen.
Ajax is een VAR gevoelige ploeg.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe komt het trouwens dat nu wel rood+penalty wordt gegeven?
Laatst sloeg ie iemand heel laf op z'n achterhoofd, dan is rood met terugwerkende kracht best passend.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Archeologen zijn al druk om het wrak te onderzoeken.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Krijsende geluiden vanuit de Ajax-bandwagon, die al maanden geleden het ravijn in is gedenderd.
De puinhopen zijn nog aan het rokenquote:Op woensdag 24 april 2024 21:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Archeologen zijn al druk om het wrak te onderzoeken.
PSV kamp is maar saai nuquote:Op woensdag 24 april 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De puinhopen zijn nog aan het roken
En dan is er ledenvergadering morgen. Dat wordt weer gezellig.
Wees blij dat je geen huiskrant hebt die elke dag komt stoken.quote:
BOSZOUTquote:Op woensdag 24 april 2024 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen huiskrant hebt die elke dag komt stoken.
"Bosz geeft jeugd geen kans"
"Wisselspelers PSV ontevreden"
En als Babadi even mag meedoen
"Jeugd is er nog niet klaar voor"
Dat was net als nu rood.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laatst sloeg ie iemand heel laf op z'n achterhoofd, dan is rood met terugwerkende kracht best passend.
Omdat hij met de overtreding op de doorgesproken speler niet de intentie had om de bal te (kunnen) spelen. Dat laatste is nog wel eens een discussie waard, maar dat speelde hier niet. Dus terecht rood.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het altijd sympathieke Excelsiorquote:Op woensdag 24 april 2024 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met dank aan Ajax kunnen we straks weer genieten van nog een seizoen Excelsior.
Bedankt he.
Nou ja, de helft die er nog zit dan.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
De ArenA in extase door een gelijkspel tegen Excelsior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |