Ik kan haast niet wachten op alles wat gaat komenquote:Op woensdag 17 april 2024 08:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Binnen nu en een maand stroomt het hier vol met ranzige verhalen, we gaan aan de slag
Hihi komen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten op alles wat gaat komen
Hihi, ik twijfelde nog of ik alles moest doorstrepen en vervangen door iedereenquote:
Hoeft nietquote:Op woensdag 17 april 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi, ik twijfelde nog of ik alles moest doorstrepen en vervangen door iedereen
Ja hoor. Niet veel te doen. Met jou ook alles okee?quote:
Ja hoor, alleen hier op kantoor wordt het vanaf 1 juni ook alleen vegetarisch etenquote:Op woensdag 17 april 2024 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet veel te doen. Met jou ook alles okee?
Reden om ontslag te nemen.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen hier op kantoor wordt het vanaf 1 juni ook alleen vegetarisch eten
Dus nog meer reden om buiten de deur te eten
Als dat zo makkelijk gaat...quote:
Of wat vaker naar buitenquote:
Ik hou het wel langer volquote:Op woensdag 17 april 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk gaat...
Weet ik eigenlijk niet of dat positief of negatief is
Maar te lang is ook weer niet goedquote:Op woensdag 17 april 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of wat vaker naar buiten
[..]
Ik hou het wel langer vol
Nee, precies lang genoegquote:Op woensdag 17 april 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar te lang is ook weer niet goed
Ja, dat denken de heren altijdquote:Op woensdag 17 april 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, precies lang genoeg
Kom uitvinden danquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, precies lang genoeg
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen hier op kantoor wordt het vanaf 1 juni ook alleen vegetarisch eten
Dus nog meer reden om buiten de deur te eten
Ja, helaas.quote:
Dikke dopp'n!quote:
Ik ben het lichtgevoelige typequote:Op woensdag 17 april 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk gaat...
Weet ik eigenlijk niet of dat positief of negatief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |