SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt tijd, Gimenez er sowieso uit en volgende wedstrijd op de bank beginnen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijna minuut 60.
We gaan dus bijna wisselen
Vaatdoek Stengs.quote:Op zondag 14 april 2024 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan iemand die Stengs even helemaal verrot schelden?
Lijkt me handig ja, anders krijg je de punten niet.quote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
gewoon uitspelen deze wedstrijd lijkt mij
Ook maar de ontvangende partij moet gewoon slimmer zijn.quote:
De ontvangde partij anticipeerde op een terugspeel waarna die gast de bal verloor.quote:Op zondag 14 april 2024 16:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook maar de ontvangende partij moet gewoon slimmer zijn.
Ik kijk uit naar Lingr.quote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel het volgende voor.
Stengs en Paixao OUT
Luka en Ondrej IN
Ramadan voorbijquote:Op zondag 14 april 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki valt zelfs in slow motion.
Arne is een goede trainer.quote:Op zondag 14 april 2024 16:02 schreef Slobeend het volgende:
Zerrouki kan er heel weinig van. Gigantische miskoop.
Arne vond dat Nijhuis heel duidelijk floot.quote:Op zondag 14 april 2024 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne is een goede trainer.
Geen goede scout.
En toch had ik liever Twente zien winnen, zodat de kans kleiner wordt dat Ajax Europa in gaat.quote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij bedanken Ajax voor de makkelijk tweede plek.
Op doelsaldo gaan we het niet meer laten liggen inderdaad. Na volgende week alleen maar oefenpotjes. Best bizar, 4 wedstrijden voor het einde.quote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef Pistolero het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat die 2e plek en CL-miljoenen nu definitief binnen zijn.
[ afbeelding ]
In principe hebben we er zelf belang bij dat ze Europa ingaan. Er vanuit gaande dat ze volgend seizoen minder slecht zijn dan nu.quote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch had ik liever Twente zien winnen, zodat de kans kleiner wordt dat Ajax Europa in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |