SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt tijd, Gimenez er sowieso uit en volgende wedstrijd op de bank beginnen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijna minuut 60.
We gaan dus bijna wisselen
Vaatdoek Stengs.quote:Op zondag 14 april 2024 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan iemand die Stengs even helemaal verrot schelden?
Lijkt me handig ja, anders krijg je de punten niet.quote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
gewoon uitspelen deze wedstrijd lijkt mij
Ook maar de ontvangende partij moet gewoon slimmer zijn.quote:
De ontvangde partij anticipeerde op een terugspeel waarna die gast de bal verloor.quote:Op zondag 14 april 2024 16:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook maar de ontvangende partij moet gewoon slimmer zijn.
Ik kijk uit naar Lingr.quote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel het volgende voor.
Stengs en Paixao OUT
Luka en Ondrej IN
Ramadan voorbijquote:Op zondag 14 april 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki valt zelfs in slow motion.
Arne is een goede trainer.quote:Op zondag 14 april 2024 16:02 schreef Slobeend het volgende:
Zerrouki kan er heel weinig van. Gigantische miskoop.
Arne vond dat Nijhuis heel duidelijk floot.quote:Op zondag 14 april 2024 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne is een goede trainer.
Geen goede scout.
En toch had ik liever Twente zien winnen, zodat de kans kleiner wordt dat Ajax Europa in gaat.quote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij bedanken Ajax voor de makkelijk tweede plek.
Op doelsaldo gaan we het niet meer laten liggen inderdaad. Na volgende week alleen maar oefenpotjes. Best bizar, 4 wedstrijden voor het einde.quote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef Pistolero het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat die 2e plek en CL-miljoenen nu definitief binnen zijn.
[ afbeelding ]
In principe hebben we er zelf belang bij dat ze Europa ingaan. Er vanuit gaande dat ze volgend seizoen minder slecht zijn dan nu.quote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch had ik liever Twente zien winnen, zodat de kans kleiner wordt dat Ajax Europa in gaat.
Aantal jaar geleden was ik nog wel redelijk bang dat ze een Bayern München zouden worden en daar leek het ook wel op.quote:Op zondag 14 april 2024 19:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
In principe hebben we er zelf belang bij dat ze Europa ingaan. Er vanuit gaande dat ze volgend seizoen minder slecht zijn dan nu.
Slim om ze te vriend te houdenquote:Op zondag 14 april 2024 18:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arne vond dat Nijhuis heel duidelijk floot.
Arne is dus ook geen goede scheidsrechter.
Maak die man nou gewoon 1e keeper inderdaad, dan hoef je je daar niet meer druk om te maken de komende jaren. Het zou echt knettergek zijn om Bijlow aankomend seizoen weer onder de lat te zetten. Dat is gewoon klaar, helaas.quote:Op zondag 14 april 2024 19:51 schreef H.FR het volgende:
Wellenreuther zegt nu zelf ook dat hij gaat als hij geen 1e keeper wordt. Ik zou 'm lekker 1e keeper maken.
Ik heb eigenlijk liever een betere eerste keeper dan Wellenreuther. Een soort Bijlow zonder blessures ofzoquote:Op zondag 14 april 2024 20:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maak die man nou gewoon 1e keeper inderdaad, dan hoef je je daar niet meer druk om te maken de komende jaren. Het zou echt knettergek zijn om Bijlow aankomend seizoen weer onder de lat te zetten. Dat is gewoon klaar, helaas.
Dat wil iedereen wel ja.quote:Op zondag 14 april 2024 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever een betere eerste keeper dan Wellenreuther. Een soort Bijlow zonder blessures ofzo
Deze discussie is al 100x gevoerd hier, maar dit is dus wel zo ongeveer precies wat Wellenreuther is.quote:Op zondag 14 april 2024 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever een betere eerste keeper dan Wellenreuther. Een soort Bijlow zonder blessures ofzo
Eh nee. Zijn wel echt verschillende keepersquote:Op zondag 14 april 2024 21:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze discussie is al 100x gevoerd hier, maar dit is dus wel zo ongeveer precies wat Wellenreuther is.
Niet geblesseerd raken is ook een kwaliteit. De man van glas kan gewoon echt niet op topniveau. Er gaat ook nooit een grote club voor hem komen en Feyenoord moet ook gewoon heel snel doorschakelen. Lees; volgend seizoen.quote:Op maandag 15 april 2024 04:02 schreef Kerftminister het volgende:
Wellenreuther is echt niet beter dan Bijlow, houd toch op joh
Een 2e keeper promoveren tot 1e keeper is mijns inziens nog veel onverstandiger.quote:Op maandag 15 april 2024 04:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet geblesseerd raken is ook een kwaliteit. De man van glas kan gewoon echt niet op topniveau. Er gaat ook nooit een grote club voor hem komen en Feyenoord moet ook gewoon heel snel doorschakelen. Lees; volgend seizoen.
Je kan simpelweg niet bouwen op Bijlow.
Dat laatste wordt wel de vraag. Het is vooral aan de medische staf om daar een afweging in te maken lijkt me.quote:Op maandag 15 april 2024 08:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Een 2e keeper promoveren tot 1e keeper is mijns inziens nog veel onverstandiger.
En wat wil je met Bijlow zelf doen dan?
Er is ook nog altijd niet echt een oorzaak voor Bijlows blessureleed gevonden. Het is niet een rotte knie waar je een heel trainingsprogramma om heen moet bedenken oid. Ik vind het ook een lastige afweging. Maar qua heersen in de zestien/coaching heb je op echt hoog niveau wel een betere keeper nodig dan Timon.quote:Op maandag 15 april 2024 08:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste wordt wel de vraag. Het is vooral aan de medische staf om daar een afweging in te maken lijkt me.
Heb wel eens vaker gehoord dat de blessures vrijwel altijd weer iets anders zijn bij hem, maar als het zo structureel is kan je het toch ook geen pech meer noemen. Vraag me af hoe dat in de jeugd was.quote:Op maandag 15 april 2024 09:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is ook nog altijd niet echt een oorzaak voor Bijlows blessureleed gevonden. Het is niet een rotte knie waar je een heel trainingsprogramma om heen moet bedenken oid. Ik vind het ook een lastige afweging. Maar qua heersen in de zestien/coaching heb je op echt hoog niveau wel een betere keeper nodig dan Timon.
Maar een lichaam die niet geschikt is voor 'topsport' zou toch enigszins meetbaar moeten zijn. En dat je je pols en teen breekt en nu er langdurig uitligt door een zweepslag in de kuit zou allemaal niet in relatie tot elkaar moeten staan. Ik vind het ook moeilijk te geloven dat een keeper zo vaak geblesseerd is zonder dat er een achterliggende oorzaak is, maar aan de andere kant zou die inmiddels ook wel gevonden moeten zijn.quote:Op maandag 15 april 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb wel eens vaker gehoord dat de blessures vrijwel altijd weer iets anders zijn bij hem, maar als het zo structureel is kan je het toch ook geen pech meer noemen. Vraag me af hoe dat in de jeugd was.
Misschien gewoon niet zo geschikt voor topsport dat lichaam, helemaal omdat het bij uitstek de positie is waar blessures verreweg het minst voorkomen.
Nog steeds pas 32. Vreemd om te bedenken dat ie nu in z'n topjaren had kunnen zitten zonder die infectie.quote:Op maandag 15 april 2024 09:38 schreef Scrummie het volgende:
John Guidetti is vandaag jarig!
Gefeliciteerd allemaal
quote:Op maandag 15 april 2024 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar een lichaam die niet geschikt is voor 'topsport' zou toch enigszins meetbaar moeten zijn. En dat je je pols en teen breekt en nu er langdurig uitligt door een zweepslag in de kuit zou allemaal niet in relatie tot elkaar moeten staan. Ik vind het ook moeilijk te geloven dat een keeper zo vaak geblesseerd is zonder dat er een achterliggende oorzaak is, maar aan de andere kant zou die inmiddels ook wel gevonden moeten zijn.
Ja, leuke dooddoener.quote:
Vaessen spreekt fawaka zelf overigens uit als Tjibbe uit Drachten.quote:Op maandag 15 april 2024 09:54 schreef DonRaja het volgende:
Met Vaessen zouden we voor de derde keer een Surinaamse keeper hebben. We gaan echt de Fawakaboys worden
Ja ik hoorde het, en hij werd gedold door de Antillianen van RKC...quote:Op maandag 15 april 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaessen spreekt fawaka zelf overigens uit als Tjibbe uit Drachten.
Eens met Willem. Geef Ueda de laatste potjes een basisplek. Dan kan Santi goed uitrusten + dan wordt hij niet verkocht aan een Brighton of zo en kunnen we volgend jaar nog een jaar van een hopelijk in uitstekende vorm verkerende Santi genieten.quote:En ja, ik hoor ook mensen die vinden dan Santiago Giménez nu wel eens op de bank mag belanden.
Denk dat Santi daar zelf niet op zo zit te wachten. Bovendien geeft Ueda nou ook geen enkele aanleiding om te denken dat het met hem beter zou gaan.quote:Op maandag 15 april 2024 10:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)or-woorden~a09727b2/
[..]
Eens met Willem. Geef Ueda de laatste potjes een basisplek. Dan kan Santi goed uitrusten + dan wordt hij niet verkocht aan een Brighton of zo en kunnen we volgend jaar nog een jaar van een hopelijk in uitstekende vorm verkerende Santi genieten.
Een speler wil altijd spelen. Maar soms moet je een speler ook tegen zichzelf in bescherming nemen. Ik zie weinig andere oorzaken dan pure oververmoeidheid voor zijn beroerde spel. Hij is geen schim meer van de Santi van de eerste seizoenshelft. Aangezien er voor ons toch niet heel veel spannends meer kan gebeuren zou het voor mij een uitgelezen mogelijkheid zijn om Ueda het vertrouwen te geven en het niet met invalbeurtjes van 25 minuten te laten doen.quote:Op maandag 15 april 2024 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Santi daar zelf niet op zo zit te wachten. Bovendien geeft Ueda nou ook geen enkele aanleiding om te denken dat het met hem beter zou gaan.
Ja, bijzonder jammer. Was ook echt gewoon goed in dat jaar bij ons.quote:Op maandag 15 april 2024 09:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog steeds pas 32. Vreemd om te bedenken dat ie nu in z'n topjaren had kunnen zitten zonder die infectie.
Had gisteren in dat invalbeurtje meer balcontacten dan Santi in die 70 minuten daarvoor. Frommelde er ook nog best een aardige kans uit, dat is sowieso wel één van de weinige kwaliteiten van hem vooralsnog, dat frommelen.quote:Op maandag 15 april 2024 10:40 schreef Scrummie het volgende:
Ueda
Misschien dat dat nog wat gaat worden, maar ik acht de kans bijzonder klein op basis van zijn invalbeurten.
Zou imo sowieso wat meer de drukte moeten opzoeken in plaats van voortdurend op de meest bizarre plekken zich 'vrijlopen'. Santi kan zich als aanspeelpunt nog wegdraaien om zelf ruimtes te maken, dat is wat nuttiger dan voortdurend ruimtes zoeken die je bij Feyenoord simpelweg niet krijgt. Zelfs tegen Ajax die met twee pubers achterin speelden ging Ueda nog naar de gekste plekken lopen om maar vrij te staan. Ik heb niet het idee dat Ueda fysiek zwak is dus wellicht moet hij toch meer de duels ingaan.quote:Op maandag 15 april 2024 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Had gisteren in dat invalbeurtje meer balcontacten dan Santi in die 70 minuten daarvoor. Frommelde er ook nog best een aardige kans uit, dat is sowieso wel één van de weinige kwaliteiten van hem vooralsnog, dat frommelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |