Die komen straks wel. En dat zij zelf zo min mogelijk proberen te doen ligt meestal vooral aan de andere ploegen die er telkens weer intrappen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
SDoesn't Work blinkt weer uit. Vijf minimaal hebben ze en dan zit Kopecky op kop. Leg maar uit.
Laat @Columbiafan het maar niet horenquote:Op zondag 14 april 2024 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ricarda 'Froome' Bauernfeind. Geen lust voor het oog.
Een mannengriep is toch echt vele male ergerquote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Mannen onderschatten serieus hoe kut een menstruatie kan zijn
Ik denk oprecht dat dit hier 50 seconden is.quote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
1:12 dat is toch een gigantisch gat, dat moet normaal gesproken genoeg zijn.
Bij de mannen heb ik 0:20 in m'n hoofd dat je als ontsnapper aan de voet van de Cauberg ongeveer zou moeten hebben om het te halen?
Die laatste km voor de Cauberg vliegt het peloton normaalquote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij de mannen heb ik 0:20 in m'n hoofd dat je als ontsnapper aan de voet van de Cauberg ongeveer zou moeten hebben om het te halen?
Bij vrouwen verdwijnt het wel heel snel vaak maar ze rijden nu wel een kortere koers.quote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Net reden ze er 40 seconden af op de Cauberg zo ongeveerquote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ligt eraan hoe lang de kopgroep al van voren rijdt, maar deze vrouwen hebben toch wel meer dan een halve minuut nodig aan de voet.quote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk wel dat ze minimaal 45 seconden nodig hebbenquote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik weet het, het zou ze gegund zijn geweestquote:Op zondag 14 april 2024 14:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Koploopsters gaan het nooit halen. Samenwerking zit daar er totaal niet in.
Tenzij ze al lang ergens getekend heeftquote:Op zondag 14 april 2024 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Dat contract van Vollering wordt elke koers kariger.
Jep en nu Wiebes in een zetel naar de finish rijden zeker.quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fenomenale tactiek van Longo Borghini om twee keer full retard te gaan op de Cauberg en dan nu niet.
Dit ja. Blijf het onbegrijpelijk vindenquote:Op zondag 14 april 2024 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe kan je nou zo ongelofelijk dom zijn als wielrenner, daar snap ik echt helemaal niets van
Het viel nog wel mee hoe ver het was.quote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef heywoodu het volgende:
In een massasprint zó ver vooraf al zo uitgebreid gaan juichen
40-45?quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Denk wel dat ze minimaal 45 seconden nodig hebben
Echt hequote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit wordt met iedere herhaling mooier.
Met de beste renster ooit in je wiel, oerdomquote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef heywoodu het volgende:
erg voor de ploeggenotesquote:Op zondag 14 april 2024 14:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Scheefpoeper en Ine zijn er stil van.
Ik vind dat nooit zo boeiend.quote:
Zou ook wel wat raar zijn als Vos zo vroeg was gaan juichen op plek 2quote:Op zondag 14 april 2024 14:14 schreef Sabata het volgende:
Dit.. is.. zo.. dom.. Ga NIET juichen op zo'n moment fiets DOOR!! En Vos snapt dat gelukkig wel. Gefeliciteerd
Beetje domquote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef heywoodu het volgende:
Mwah, leukste vrouwenfinish ooit, zo.quote:Op zondag 14 april 2024 14:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel weer het bewijs dat Cauberg op het einde gewoon niet leuk is.
Die kans krijgt ze vast nog wel eens gezien haar ontwikkeling op de beklimmingenquote:Op zondag 14 april 2024 14:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Echt haar enige kans op ooit de AGR te winnen hè.
Voor dit soort interviews zou je Bert Maalderink willen hebben.quote:Op zondag 14 april 2024 14:15 schreef Pistolero het volgende:
Waar is Han Kock als je hem nodig hebt. Ik wil NU een camera in het gezicht van Wiebes.
Die was zelf ook gewoon heel matig vandaag (of eigenlijk het heel seizoen al)quote:Op zondag 14 april 2024 14:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop op wat passief agressieve opmerkingen van Vollering
Je kunt veel zeggen over de AGR maar de finale is bijna altijd leuk.quote:Op zondag 14 april 2024 14:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel weer het bewijs dat Cauberg op het einde gewoon niet leuk is (ook al was het einde nu dan wel leuk)
Zou een mooie expositie in een wielermuseum kunnen zijn, de collectie mislukte handjes in de lucht.quote:Op zondag 14 april 2024 14:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je zou verwachten dat zoiets eens per vijf jaar voorkomt, maar dit gebeurt echt meerdere keren per jaar denk ik? Erg bijzonder.
Uiteraardquote:Op zondag 14 april 2024 14:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zichzelf neem ik aan, ieder ander zou onterecht zijn.
Dit is wel echt beste kans in jaren zo met tegenwind op Cauberg. Meestal is het mee dan is het niet in haar voordeel.quote:Op zondag 14 april 2024 14:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kans krijgt ze vast nog wel eens gezien haar ontwikkeling op de beklimmingen
Ja al leek de weg breder te worden op het laatst?quote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Behalve een kilometer te vroeg juichen zet Wiebes ook de deur nog even wagenwijd open. Als ze aan de barrière blijft sprinten kan Vos helemaal nergens heen.
Datzelfde gold al voor ELB, die meer aan de kant had moeten blijvenquote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Behalve een kilometer te vroeg juichen zet Wiebes ook de deur nog even wagenwijd open. Als ze aan de barrière blijft sprinten kan Vos helemaal nergens heen.
Stoppen met topsport (op verantwoorde wijze) is prima voor jequote:Op zondag 14 april 2024 14:19 schreef IbanMayo het volgende:
Miek ziet er voor de verandering eens gezond uit
Ze is nu ook bij de vrouwen alleen recordhouder AGR-overwinningen (2)quote:Op zondag 14 april 2024 14:19 schreef Faraday01 het volgende:
Vos heeft nog 25 overwinningen nodig om gelijk te komen met de andere kannibaal
topsport is net zo ongezond als geen sportquote:Op zondag 14 april 2024 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stoppen met topsport (op verantwoorde wijze) is prima voor je
Geert stemmenquote:Op zondag 14 april 2024 14:22 schreef TommyL0204 het volgende:
Bezuinig die amateuristische bende toch weg.. Oh wacht
Longo Borghini liet Wiebes dan weer leven door het gaatje open te laten op links.quote:Op zondag 14 april 2024 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Wiebes had ook kunnen zorgen dat Vos er nooit langs had gekund trouwens.. al had ze alsnog gewonnen zonder dat te vroege juichen
Tijd voor wielrennen met Marcel Maijerquote:Op zondag 14 april 2024 14:22 schreef TommyL0204 het volgende:
Hing die er vorig jaar hier ook niet als laatste aan voordat ze wegsprong en profiteerde van de aanwezigheid van Kopecky?quote:Op zondag 14 april 2024 14:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was zelf ook gewoon heel matig vandaag (of eigenlijk het heel seizoen al)
En interviews met Koertquote:Op zondag 14 april 2024 14:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tijd voor wielrennen met Marcel Maijer
Ja al was die de deur eerst zelf dicht aan het doen, dat was wel tricky. Wiebes had het volledig reglementair dicht(er) kunnen houden.quote:Op zondag 14 april 2024 14:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Longo Borghini liet Wiebes dan weer leven door het gaatje open te laten op links.
Wiebus gaat hier nog lang last van krijgen denk ikquote:
Daar is Bruin Rechts 1 al mee bezig.quote:Op zondag 14 april 2024 14:22 schreef TommyL0204 het volgende:
Ietwat andere situatie ook welquote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Pistolero het volgende:
De immer onsympathieke Wiebes vs. de altijd sympathieke Vos.
Wat een verschil qua interviews ook weer.
Heeft een nieuwe vriendin, dan doe je opeens gekke dingen.quote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat heeft Tom in hemelsnaam voor een lelijk vestje opgeduikeld bij de kringloop?
Tom is altijd anders geweest.quote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat heeft Tom in hemelsnaam voor een lelijk vestje opgeduikeld bij de kringloop?
Dit hansopje kost waarschijnlijk ook nog een paar honderd euro.quote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En nooit kleding met rare patroontjes dragen want dat kan de beeldcompressie niet aan.quote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kun je nagaan hoe duur het was geweest als hij het spiksplinternieuw had gekocht.quote:Op zondag 14 april 2024 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit hansopje kost waarschijnlijk ook nog een paar honderd euro.
grote kans dat het een sponsordeal isquote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zit ook nog de keerderweg in, en verder wat smalle wegenquote:Op zondag 14 april 2024 14:25 schreef VoMy het volgende:
Tussen de Geulhemmerberg (80km vd finish) en de Loorberg (55km vd finish) zit 25km met enkel wat vals plat en de Bemelerberg. Is dat niet wat veel niksigheid als de finalefase net had moeten beginnen?
Dat denk ik ook over veel commentatoren die wel wekelijks in de cabine zittenquote:Op zondag 14 april 2024 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er schuilt geen commentator in Tom.
Lol.quote:Op zondag 14 april 2024 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat denk ik ook over veel commentatoren die wel wekelijks in de cabine zitten
Op Vos zit een hardere kop.quote:Op zondag 14 april 2024 14:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol.
Wat Tom nu doet, doet-ie goed. Ontspannen, en in nagenoeg foutloos en vloeiend Nederlands.
Ik vond het mooi hoe hij zijn fictieve hoed afnam voor Marianne Vos, omdat Vos doet wat Tom uiteindelijk niet meer kon opbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |